Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9
Очікувана вартість
545 000,00 UAH
UA-2020-02-14-001420-c fcd5c183f88d4dcfa1de225b218e73ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 15:21
Очікувана вартість: 545 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26672 штуки
Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.Університетська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 30 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару). Допускається поетапна оплата суми Договору відповідно до поставленого Товару, засвідченого Актами. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 30 робочих днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо закупівлі
Дата подання: 17 лютого 2020 10:34
Дата відповіді: 21 лютого 2020 18:40
1. Пральний порошок : у тех. завданні вказане фасування від 400 г Яке максимальне фасування можна запропонувати? 2. Засіб для чищення універсальний (15 позиція): технічне завдання об'єм 500 мл. Чи можна запропонувати 1л із зменшенням кількості в двічі ?
Відповідь: Доброго дня.
Розміри фасування товару, об’єм та кількість визначені у технічному завданні та повинні відповідати вказаним вимогам, або бути кращими.
Щодо прального порошку
Дата подання: 19 лютого 2020 16:28
Дата відповіді: 24 лютого 2020 20:44
Доброго дня. Пральний порошок (позиція №4) для кольорових чи білих речей потрібен? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та увагу до нашої закупівлі.
У межах вказаної закупівлі відповідно до потреб господарських служб Університету необхідно пральний порошок універсального типу, який можна буде використовувати для прання білої та кольорової білизни.
Відповідне уточнення буде внесено до Тендерної документації.
Щодо тари
Дата подання: 19 лютого 2020 16:49
Дата відповіді: 24 лютого 2020 20:41
Доброго дня. Позиція №14, засіб для миття посуду має бути в пластиковій пляшці чи може бути в дойпаку? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та увагу до нашої закупівлі.
Засіб для миття посуду повинен бути у пластиковій пляшці з дозатором "пуш-пул".
Відповідне уточнення буде внесено до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 19 лютого 2020 16:25
Вимога 1
Вимога 1
В пп.5 п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагаються надати копії протоколів випробувань в 2019-20 рр., в лабораторії акредитованій НАА України, на вказані в Додатках №2 та 4 «Показники якості».
В той же час, у додатку 2 до тендерної документації міститься «Форма відомості про учасника (для юридичної особи)», яка взагалі не містить будь-яких даних щодо предмету закупівлі.
Додаток 4 до тендерної документації носить назву «Технічні, якісні та кількісті вимоги до товару», однак, наведена у ньому таблиця міститься лише колонку із назвою «технічні характеристики».
При цьому, в додатку 4 до тендерної документації наведено 16 найменувань виробів та лише щодо товарних позицій №№ 1, 4, 9, 10, 14, 15 наведено характеристики з позначкою «Показник якості».
На підставі вищевикладеного, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо –
1. Роз’яснити, чи Замовник у пп.5 п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагає надати копії протоколів випробувань лише тих характеристик, що зазначені після слів «Показник якості» у товарних позицій №№ 1, 4, 9, 10, 14, 15 в додатку 4 тендерної документації ? або
2. Повідомити точний перелік характеристик по кожній товарній позиції щодо яких у пп.5 п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання протоколів випробувань.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 21:33
Секретар тендерного комітету Іваночко І. Б. довела до відома членів тендерного комітету зміст вимоги від 19.02.2020 р. Ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.b1 поданої в електронній системі, закупівля «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9». У вимозі автор наводить перелік причин, які на його думку, є підставою для уточнення у тендерній документації інформації щодо опису технічних характеристик товарів по кожній позиції та щодо надання протоколів випробувань (уточнити позиції) по закупівлі «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9».
Після ознайомлення членів тендерного комітету із змістом вимоги повідомляємо, що протоколи випробувань вимагаються саме на якісні параметри товару, і з метою уточнення вказаних даних у вимозі будуть внесені зміни до Тендерної документації.
З урахуванням вказаного вимога береться до уваги, вимоги у тендерній документації будуть уточненні шляхом внесення відповідних змін.
Голова тендерного комітету Лозинський М. В. запропонував поставити на голосування питання щодо надання відповіді на вимогу від 31.1019.02.2020 р. Ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.b1 поданої в електронній системі, закупівля «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9» у вказаній вище формі.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 19 лютого 2020 16:26
Вимога 2
Вимога 2
В пп.6 п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається у випадку надання учасником еквіваленту він має надати таблицю відповідності технічних характеристик торгових марок вказаних замовником та еквівалентів запропонованих Учасником, яка має містити наступну інформацію про запропонований еквівалент: назва, опис товару, склад засобу, спосіб застосування, умови зберігання, термін придатності та інформацію про виробника.
В той же час, зокрема, в додатку 4 тендерної документації міститься 16 товарних позицій в технічних характеристиках яких по різному визначені їх показники: щодо одних вони детально розписані (наприклад, по позиціях №№ 4, 14-16), тоді як по інших – тендерна документація взагалі не містить будь-яких вимог до характеристик, окрім назви торгової марки (наприклад, позиції №№ 2,3, 5, 6, 11-13), а в позиції №6 взагалі наведено, як рівнозначні три торгові марки, кожна з яких може мати різні характеристики.
Слідуючи ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати роз’яснення та вказати вичерпний перелік технічних характеристик для кожної товарної позиції задля можливості виконати учасниками вимог пп.1, пп.6 п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 21:47
Голову тендерного комітету Лозинського М. В., який довів до відома тендерного комітету про наявність вимоги від 19.02.2020 р. Ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.a2 поданої в електронній системі, закупівля «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9» щодо уточнення інформації у тендерній документації, зокрема щодо вимог до технічних характеристик до кожного виду товару (по позиціях).
Секретар тендерного комітету Іваночко І. Б. довела до відома членів тендерного комітету зміст вимоги від 19.02.2020 р. Ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.a2 поданої в електронній системі, закупівля «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9». У вимозі автор наводить перелік причин, які на його думку, є підставою для уточнення у тендерній документації інформації щодо вимог до технічних характеристик по кожному виду товару (по позиціях) по закупівлі «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9».
Після ознайомлення членів тендерного комітету із змістом вимоги та проаналізувавши технічні характеристики товарів, повідомляємо, що з метою уточнення вимог по кожній позиції товару будуть внесені зміни до Тендерної документації.
З урахуванням вказаного вимога береться до уваги, вимоги у Технічних характеристиках товару у Тендерній документації, будуть уточненні шляхом внесення відповідних змін.
Голова тендерного комітету Лозинський М. В. запропонував поставити на голосування питання щодо надання відповіді на вимогу від 19.02.2020 р. Ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.a2 поданої в електронній системі, закупівля «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9» у вказаній вище формі.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 19 лютого 2020 16:28
Вимога 3
Вимога 3
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 22:17
Голову тендерного комітету Лозинського М. В., який довів до відома тендерного комітету про наявність вимоги від 19.02.2020 р. Ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.c3 поданої в електронній системі, закупівля «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9» про уточнення інформації у тендерній документації, щодо вимоги про наявність еко сертифікату та органу, який його видає.
Секретар тендерного комітету Іваночко І. Б. довела до відома членів тендерного комітету зміст вимоги від 19.02.2020 р. Ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.c3 поданої в електронній системі, закупівля «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9». У вимозі автор наводить перелік причин, які на його думку, є підставою для уточнення у тендерній документації інформації щодо вимог до еко сертифікату та органу, який його видає по закупівлі «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9».
Після ознайомлення членів тендерного комітету із змістом вимоги та проаналізувавши вимоги до технічних характеристик товарів, зокрема щодо еко сертифікатів, повідомляємо, що з метою уточнення вимог по кожній позиції товару будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Однак, надаємо також таку уточнюючу інформацію.
Сертифікат за схемою згідно з ДСТУ ISO 14024 видається на продукцію, у разі успішного проходження оцінювання за встановленими органом з екологічного маркування екологічними критеріями на продукцію певної категорії (а не на виробника) і має пряме відношення до продукції, як документ, що підтверджує її поліпшені екологічні характеристики. Це є вкрай важливим, адже закупівля здійснюється для закладів освіти. З метою створення умов для безпеки та благополуччя вихованців є необхідність у закупівлі екологічно безпечної продукції.
Повідомляємо, що відповідно до статей 1, 24, 33 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначаються правові та організаційні засади здійснення добровільної оцінки відповідності, зокрема добровільна оцінка відповідності здійснюється органом з оцінки відповідності, що призначається центральним органом виконавчої влади та оцінка відповідності якого здійснюється національним органом України з акредитації. Важливим є розуміння принципу добровільної сертифікації. Така сертифікація є добровільною для суб'єкта, який на власний розсуд приймає рішення про те чи буде він виробляти екологічну продукцію або ж звичайну. У разі, якщо він прийняв рішення на користь екологічної продукції і планує наносити відповідне маркування, то проходження процедури сертифікації у належно акредитованому й призначеному органі з оцінки відповідності стає для нього обов'язковим. Будь-які посилання на добровільність екологічної сертифікації як аргумент для відсутності імперативних норм для органу з оцінки відповідності, який проводить такі сертифікації, є безпідставними та неаргументованими.
Обґрунтування доцільності застосування екологічного маркування ISO 14024 : Запобігання негативним впливам на стан довкілля є заходом, що має запобіжний характер щодо охорони навколишнього природного середовища згідно з статтею 3 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища України". Посилання на національний стандарт ДСТУ ISO 14024, гармонізований з міжнародним, відповідає положенням статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Методичним рекомендаціям щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 3.6 Державного стандарту України "Екологічні маркування та декларації. Екологічне маркування типу I. Принципи та методи" ISO 14024 (ДСТУ ISO 14024) орган з екологічного маркування (en - ecolabelling body, ru - орган по экологическому маркированию) - орган як третя сторона та його представники, які оперують програмою екологічного маркування типу I.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності":
- орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування;
- орган, що призначає, - центральний орган виконавчої влади, уповноважений призначати органи з оцінки відповідності (в тому числі визнані незалежні організації), обмежувати сферу їх призначення, тимчасово припиняти чи поновлювати дію рішень про призначення або анулювати ці рішення.
Відповідно до статті 24 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.
Відповідно до частини першої статті 33 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" доведення органом з оцінки відповідності своєї відповідності критеріям, установленим відповідними національними стандартами, перелік яких затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері технічного регулювання, або частинами цих стандартів, надає такому органу з оцінки відповідності презумпцію відповідності спеціальним вимогам до призначених органів у тій мірі, в якій національні стандарти, що застосовуються, охоплюють зазначені вимоги.
Відповідно до частини третьої статті 33 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" відповідність органу з оцінки відповідності критеріям, установленим стандартами з переліку національних стандартів, визначеного частиною першою цієї статті, може бути доведена виключно шляхом акредитації такого органу національним органом України з акредитації, а в разі якщо національний орган України з акредитації не здійснює акредитацію стосовно відповідних видів діяльності з оцінки відповідності, - національним органом з акредитації іншої держави.
Враховуючи викладене, Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" передбачено необхідність акредитації органів з оцінки відповідності щодо відповідності критеріям, установленим стандартами з переліку національних стандартів.
З урахуванням вказаного вимога береться до уваги, вимоги у Технічних характеристиках товару у Тендерній документації, будуть уточненні шляхом внесення відповідних змін.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 19 лютого 2020 16:29
Вимога 4
Вимога 4
У п.1 додатку 4 тендерної документації по товарній позиції «засіб для миття вікон» вимагається «рідина для миття вікон з розпилювачем, фас 500 мл Містер Мускул» або еквівалент згідно ДТСУ.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати:
1. Обґрунтоване роз’яснення, чому еквівалент повинен бути саме за ДСТУ і реквізити цього ДТСУ ?
2. Чи розглядатиме замовник в якості еквіваленту товар, виготовлений не за ДСТУ, а іншими нормативними документами?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 22:02
Голову тендерного комітету Лозинського М. В., який довів до відома тендерного комітету про наявність вимоги від 19.02.2020 р. Ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.b4 поданої в електронній системі, закупівля «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9» про уточнення інформації у тендерній документації, щодо вимоги відповідності ДСТУ технічних характеристик товару.
Секретар тендерного комітету Іваночко І. Б. довела до відома членів тендерного комітету зміст вимоги від 19.02.2020 р. Ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-14-001420-c.b4 поданої в електронній системі, закупівля «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9». У вимозі автор наводить перелік причин, які на його думку, є підставою для уточнення у тендерній документації інформації щодо вимоги відповідності ДСТУ технічних характеристик товару або вимогам інших нормативних документів по закупівлі «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9».
Після ознайомлення членів тендерного комітету із змістом вимоги та проаналізувавши технічні характеристики товарів, повідомляємо, що учасник може підтвердити відповідність технічних характеристик товару не лише ДСТУ, а й іншими нормативними документами (зокрема, ТУ), про що будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
З урахуванням вказаного вимога береться до уваги, вимоги у Технічних характеристиках товару у Тендерній документації, будуть уточненні шляхом внесення відповідних змін.

Документи

24 лютого 2020 21:33
ПРОТОКОЛ_щодо вимоги 1.docx

Документи

24 лютого 2020 21:47
ПРОТОКОЛ_щодо вимоги 2.docx

Документи подані скаржником

19 лютого 2020 16:28
Вимога 3.docx

Документи

24 лютого 2020 22:17
ПРОТОКОЛ_щодо вимоги 3.docx

Документи

24 лютого 2020 22:02
ПРОТОКОЛ_щодо вимоги 4.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-14-001420-c.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 24 лютого 2020 22:42
Скарга
1. Платіжне доручення про сплату 5 000 грн. за подання скарги; 2. Копія сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14024:2002 ГО «Всеукраїнська спілка екологічного маркування «Зелена Зірка»; 3. Копія листа Національного агентства з акредитації України №1-5/2-3024 від 10.09.2019; 4. Копія листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3432-06/38546-09 від 19.09.2019. 5. Рішення від 23.10.2019 №15327.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2020 19:29
рішення від 27.02.2020 № 3759 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2020 19:29
рішення від 16.03.2020 № 4995.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 19:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Членами тендерного комітету проаналізовано зміст рішення АМК України та прийнято рішення про внесення відповідних змін, які вказані у рішенні АМК України до Тендерної документації на закупівлю «Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9». Зміни до ТД внесені з урахуванням рішення АМК України.
Дата виконання рішення замовником: 04 травня 2020 18:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КВІН-ТРЕЙД" 427 543,68
UAH з ПДВ
427 543,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Львівські ресурси" 495 114,48
UAH з ПДВ
464 802,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДРАЧ ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА 543 200,00
UAH з ПДВ
464 985,44
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 540 007,44
UAH з ПДВ
540 007,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2020 23:40
Електронний підпис
25 квітня 2020 23:38
Документи якість 4.PDF
25 квітня 2020 23:38
Висновок СЕС Пропер.PDF
25 квітня 2020 23:38
Рекомендаційний лист.pdf
25 квітня 2020 23:38
Порівняльна таблиця.pdf
25 квітня 2020 23:38
Додаток 4.pdf
25 квітня 2020 23:38
Д.4 _продовження.pdf
25 квітня 2020 23:38
Довідка довкілля.pdf
25 квітня 2020 23:38
Д.3 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 22:56
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:51
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:48
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:47
Фото Порошок Aro ст.2.pdf
28 лютого 2020 22:47
Фото Порошок Aro ст. 1.pdf
28 лютого 2020 22:47
Фото Поліроль Сама 2.pdf
28 лютого 2020 22:47
Фото Поліроль Сама 1.pdf
28 лютого 2020 22:47
Фото Містер кріт 2.pdf
28 лютого 2020 22:47
Фото Містер Кріт 1.pdf
28 лютого 2020 22:47
Фото Turboчист.jpeg
28 лютого 2020 22:00
Додаток 4 (2).pdf
28 лютого 2020 22:00
Д.4 _продовження.pdf
28 лютого 2020 22:00
Довідка довкілля (11).pdf
28 лютого 2020 22:00
Д.3 Проект договору (1).pdf
28 лютого 2020 22:00
Декларація Сирена.pdf
28 лютого 2020 22:00
ДЕКЛАРАЦІЯ Blitz 2020.pdf
28 лютого 2020 22:00
Vanlsh.PDF
28 лютого 2020 22:00
Кріт ст.1.pdf
28 лютого 2020 22:00
Кріт ст.2.pdf
28 лютого 2020 22:00
Рекомендаційний лист.pdf
28 лютого 2020 22:00
Висновок СЕС Mr.Floor.pdf
28 лютого 2020 22:00
Екосертифікат.pdf
28 лютого 2020 22:00
Виписка ЄДР.PDF
28 лютого 2020 22:00
Витяг ПДВ.PDF
28 лютого 2020 22:00
Статут ПП КВІН-ТРЕЙД.pdf

Публічні документи

11 травня 2020 17:37
ЧИСТКА ЧС ПРОТОКОЛ.pdf
11 травня 2020 17:37
Протокол ун чист рід.jpg
11 травня 2020 17:36
8 порівн табл.pdf
11 травня 2020 17:36
Протокол ун чист рід.jpg
11 травня 2020 17:36
Протокол крем чист.jpg
25 квітня 2020 18:12
реєстр документів.pdf
25 квітня 2020 18:11
20 дов про зах довкілля.pdf
25 квітня 2020 18:11
протокол накип спрей.pdf
25 квітня 2020 18:11
14 Паспорт завірений.pdf
25 квітня 2020 18:11
13 Статут завірений.pdf
25 квітня 2020 18:11
11 дов квал працівники.pdf
25 квітня 2020 18:11
10 дов мат тех база.pdf
25 квітня 2020 18:11
5 дод 2 до дог тех хки.pdf
25 квітня 2020 18:11
8 порівн табл.pdf
25 квітня 2020 18:11
ПРОТОКОЛ ПОРОШОК1.jpg
25 квітня 2020 18:11
протокол килими.pdf
25 квітня 2020 18:11
висновок скло.pdf
25 квітня 2020 18:10
сантрі протокол.pdf
25 квітня 2020 18:10
ПРОТОКОЛ СКЛО1.jpg
25 квітня 2020 18:10
ПРОТОКОЛ СКЛО.jpg
25 квітня 2020 18:10
ПРОТОКОЛ ПОРОШОК.jpg
25 квітня 2020 18:10
прот кріт рідкий.jpg
25 квітня 2020 18:10
прот кріт гранули.jpg
25 квітня 2020 18:10
виснКРОТ.pdf
25 квітня 2020 18:10
ВИСНОВОК СЕС посуд.pdf
25 квітня 2020 18:10
Висновок сантри.pdf
25 квітня 2020 18:10
висновок пронто.pdf
25 квітня 2020 18:10
висн чистящий крем.pdf
25 квітня 2020 18:10
висн спрей кахель.pdf
25 квітня 2020 18:09
висн білизна.pdf
25 квітня 2020 18:09
Білизна протокол.jpg
29 лютого 2020 17:19
3 проект договору.pdf
29 лютого 2020 17:19
1 тенд пропоз дод 1.pdf
28 лютого 2020 21:21
19 дов про зах довкілля.pdf
28 лютого 2020 21:21
13 Паспорт завірений.pdf
28 лютого 2020 21:21
12 Статут завірений.pdf
28 лютого 2020 21:21
10 дов квал працівники.pdf
28 лютого 2020 21:21
9 дов мат тех база.pdf
28 лютого 2020 21:21
7 табл відповідності.pdf
28 лютого 2020 21:21
6 тех специф дод 4.pdf
28 лютого 2020 21:21
5 тех хки дод 2 до дог.pdf
28 лютого 2020 21:21
3 проект договору.pdf
28 лютого 2020 21:21
2 від про уч дод 2.pdf
28 лютого 2020 21:21
1 тенд пропоз дод 1.pdf
28 лютого 2020 21:21
Экосертификат порошок.pdf
28 лютого 2020 21:21
екосерт ФБ.pdf
28 лютого 2020 21:21
сантрі.pdf
28 лютого 2020 21:21
ПРОТОКОЛ УМС ЛИМОН1.jpg
28 лютого 2020 21:21
ПРОТОКОЛ УМС ЛИМОН.jpg
28 лютого 2020 21:21
ПРОТОКОЛ СКЛО1.jpg
28 лютого 2020 21:21
ПРОТОКОЛ СКЛО.jpg
28 лютого 2020 21:21
ПРОТОКОЛ ПОРОШОК1.jpg
28 лютого 2020 21:21
ПРОТОКОЛ ПОРОШОК.jpg
28 лютого 2020 21:21
посуд прот.jpg
28 лютого 2020 21:21
Білизна протокол.jpg
28 лютого 2020 21:21
висновок скло.pdf
28 лютого 2020 21:21
Висновок сантри.pdf
28 лютого 2020 21:21
виснКРОТ.pdf
28 лютого 2020 21:21
висн чистящие унітаз.pdf
28 лютого 2020 21:21
висн чистка.pdf
28 лютого 2020 21:21
висн спрей кахель.pdf
28 лютого 2020 21:21
висн пронто.pdf
28 лютого 2020 21:21
висн порошок.pdf
28 лютого 2020 21:21
висн моющие підлога.pdf
28 лютого 2020 21:21
висн килими.pdf
28 лютого 2020 21:21
висн білизна.pdf
28 лютого 2020 21:21
Висн чистящие підлога.pdf
28 лютого 2020 21:21
БЕЛИЗНА2.PDF
28 лютого 2020 21:21
БЕЛИЗНА.PDF

Публічні документи

24 квітня 2020 17:01
27. Сан. обробіток.pdf
24 квітня 2020 17:01
18.17.pdf
24 квітня 2020 17:01
10.ліцензія.pdf
24 квітня 2020 17:01
28. Потужності.pdf
24 квітня 2020 17:01
25. Свідоцтво ТЗ.pdf
24 квітня 2020 17:01
24. Довідка ТЗ.pdf
24 квітня 2020 17:01
26. Договір оренди ТЗ.pdf
24 квітня 2020 17:01
23.довідка мтз.pdf
24 квітня 2020 17:01
11.печатка.pdf
24 квітня 2020 17:01
13. Довкілля.pdf
24 квітня 2020 17:01
33. довідка про експед.pdf
24 квітня 2020 17:01
2.згода пер. дані.pdf
24 квітня 2020 17:01
32. права.pdf
24 квітня 2020 17:01
16. п.5.pdf
24 квітня 2020 17:01
31. медкнижка.pdf
24 квітня 2020 17:01
29. Довідка працівники.pdf
24 квітня 2020 17:01
15. Виписка ЄДР.pdf
24 квітня 2020 17:01
14. Повноваження.pdf
24 квітня 2020 17:01
п.17 п.6.pdf
24 квітня 2020 17:01
20. витяг єдиний.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 22:09
Електронний підпис
18 червня 2020 22:09
public_doc.pdf
18 червня 2020 22:09
public_doc.p7s
18 червня 2020 22:09
Dovidka_20157277700030121094.pdf.p7s
18 червня 2020 22:09
Dovidka_20157277700030121094.pdf
05 травня 2020 23:11
Електронний підпис
23 квітня 2020 19:52
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КВІН-ТРЕЙД"

ТОВ "Львівські ресурси"

ФОП ДРАЧ ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КВІН-ТРЕЙД"
#42080764
Відхилено 427 543,68
UAH з ПДВ
27 травня 2020 22:46
ТОВ "Львівські ресурси"
#22396116
Відхилено 464 802,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 22:53
ФОП ДРАЧ ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3415210567
Відхилено 464 985,44
UAH з ПДВ
11 червня 2020 22:08
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 540 007,44
UAH з ПДВ
18 червня 2020 19:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 19:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
540 007,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 13:47
Додаткова угода_1_Продукція для чищення.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 19:44
Договір_Продукція для чищення_2020.pdf укладений
09 липня 2020 19:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині: зменшення об'єму позиції 9 " Засіб "Білизна ТМ "Хосен" до 950 мл і збільшення кількості до 5268 шт. без збільшення ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 08/07-Ч
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 539 807,28
UAH (в тому числі ПДВ 89 967,88 UAH)