Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники Суміши будівельні
Очікувана вартість
115 524,45 UAH
UA-2020-02-14-001367-b 73c7cb329848444b84c0d03794c7083b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осинський Олександр

(057) 730 26 76 OSYNSKYY.OV@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Осинський Олександр
(057) 730 26 76
OSYNSKYY.OV@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 11:00
Очікувана вартість: 115 524,45 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 155,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


Джерело фінансування - кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 пункт
44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники Суміши будівельні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти підприємства. Оплата здійснюється протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) та за наданим Постачальником Рахунком-фактурою. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 14:23
08 079195_ТД Суміші будівельні.doc
14 лютого 2020 14:23
ТД № 59_20 від 14.02.2020р. Суміши будівельні.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 09:57
Дата відповіді: 19 лютого 2020 16:12
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний Учасник!
Стосовно першого запитання: «Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?»
- Згідно п. 3 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Додатком 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» визначен перелік продукції, що є предметом закупівлі, та зазначено його найменування з позначкою «Або еквівалент».
Стосовно «Зобов’язання Замовником учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до п.п. 10 п.3 розділу IV тендерної документації «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Замовник має право відхилити пропозицію учасника в разі якщо запропонований учасником предмет закупівлі не відповідає встановленим до нього замовником технічним, якісним та кількісним вимогам. Разом з тим, Додатком 3 до тендерної документації (опис та основні вимоги до предмету закупівлі) визначено всі вимоги та характеристики товару. Таким чином, тендерні пропозиції учасників, які не будуть відповідати Технічними (якісними) вимогами до товару (Додаток 3 до тендерної документації) будуть відхилені замовником.
До того ж, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель забезпечується шляхом оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі на веб порталі Уповноваженого органу.
Стосовно другого питання: «Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?»
- Замовник здійснює закупівлю з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник лише вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону), викладеним в Розділі І Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Отже, обмеження щодо участі у закупівлі Замовником в тендерній документації не встановлені.
- Згідно п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зокрема Тендерну пропозицію, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ); аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ.
Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
Відповідність
Дата подання: 17 лютого 2020 20:53
Просимо Вас надати пояснення стосовно деяких позицій в технічному завданні, а саме: Шпаклівка полімерцементна армована, 25кг в кількості 25 шт та Шпаклівка стартова полімерцементна, 25кг в кількості 15 шт, на наше бачення це одне і теж саме, тому просимо надати пояснення, що саме Ви маєте на увазі, це один той саме продукт, чи різні?
Відповідь відсутня
відповідність
Дата подання: 17 лютого 2020 21:34
Просимо надати більш чітке пояснення стосовно Ваших вимог по продуктам, а саме: Шпаклівка фінішна гіпсова, 25кг (пункт 7), Шпаклівка гіпсова універсальна (пункт 8), Шпаклівка гіпсова універсальна, 25 кг (пункт 11), Шпаклівка універсальна, 1,8кг (пункт 13). Взагалі не зрозуміло, яку саме шпаклівку Ви маєте на увазі в сфері застосування, це внутрішні роботи, чи зовнішні ? По пункту 13, не зрозуміло, для чого ця шпаклівка, для будівництва, чи автомобильна? Надайте будь ласка більш інформаціїї по замовленим продуктам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр 89 019,20
UAH
89 019,20
UAH
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 10:36
форма 2.pdf
25 лютого 2020 10:36
рн 173576.pdf
25 лютого 2020 10:36
протокол 1 кв 2020 р..pdf
25 лютого 2020 10:36
проект договору.pdf
25 лютого 2020 10:36
Про захист довкілля.pdf
25 лютого 2020 10:36
Про відмову СТ 17.pdf
25 лютого 2020 10:36
ЛИСТ ВІДГУК фиск.pdf
25 лютого 2020 10:36
ДЦ_довідка Пумб IBAN.PDF
25 лютого 2020 10:36
ДЦ_довідка АВАЛЬ IBAN.PDF
25 лютого 2020 10:36
ДЦ_Витяг з ЄДР 08.01.20.pdf
25 лютого 2020 10:36
ДЦ_Виписка з ЕДР_16 01 2016.pdf
25 лютого 2020 10:36
ДЦ_ Витяг ПДВ_21.01.2016.PDF
25 лютого 2020 10:36
документи якості.pdf
25 лютого 2020 10:36
Додаток 3.pdf
25 лютого 2020 10:36
Додаток 1.pdf
25 лютого 2020 10:36
довідки з банку.pdf
25 лютого 2020 10:36
гарантійний лист.pdf
25 лютого 2020 10:36
v2_1_договір _ 18275134.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Відхилено 89 019,20
UAH
02 березня 2020 17:10

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій