Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизоване робоче місце
Очікувана вартість
920 000,00 UAH
UA-2020-02-14-001337-b ed1a2fdaf51740d88d8fac0051c07f6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Олена Віталіївна

380456367312 bsclinica2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01994586
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Контактна особа: Ткаченко Олена Віталіївна
380456367312
bsclinica2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 11:35
Очікувана вартість: 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Автоматизоване робоче місце)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 комплект
Автоматизоване робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником протягом п’ятнадцяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних, а у разі відсутності фінансування – після поставки Товару, по мірі надходження фінансування. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 15:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться до тендерної документації (20.02.20р) у форматі PDF.pdf
17 лютого 2020 15:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться до тендерної документації у форматі PDF.pdf
20 лютого 2020 15:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться до тендерної документації (20.02.20р) у форматі Word.doc
17 лютого 2020 15:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вносяться до тендерної документації у форматі Word.doc
20 лютого 2020 15:12
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_на_2020_рік АРМ (із змінами від 20.02.20р) у форматі PDF.pdf
17 лютого 2020 15:57
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_на_2020_рік АРМ (із змінами від 17.02.20р) у форматі PDF.pdf
14 лютого 2020 14:33
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_на_2020_рік АРМ у форматі PDF.pdf
20 лютого 2020 15:12
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_на_2020_рік АРМ (із змінами від 20.02.20р) у форматі Word.doc
17 лютого 2020 15:57
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_на_2020_рік АРМ (із змінами від 17.02.20р) у форматі Word.doc
14 лютого 2020 14:33
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_на_2020_рік АРМ у форматі Word.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 14 лютого 2020 16:19
Дата відповіді: 17 лютого 2020 16:20
Шановний Замовнику! Найменування товару, що планується до закупівлі містить Автоматизоване робоче місце 1 (АРМ 1), до комплектації якого входить, зокрема, принтер. Проте технічні вимоги до предмету закупівлі містять технічні характеристики виключно до принтера, що входить до комплектації Автоматизованого робочого місця 2 (АРМ 2). Надайте, будь-ласка, роз'яснення - чи дійсно до комплектації АРМ 1 має входити принтер і якщо відповідь ствердна, то які технічні вимоги до цього принтера. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» інформує наступне: до комплектації АРМ 1 має входити принтер. Стосовно його технічних характеристик внесені відповідні зміни до тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету №82 від 17.02.20р.)
Документація
Дата подання: 17 лютого 2020 09:56
Дата відповіді: 18 лютого 2020 13:07
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» інформує наступне: відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Замовник в тендерній документації встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», а також згідно пункту 3 частини 2 статті 22 «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Також зазначаємо, що відповідно дочастини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» : «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Таким чином, враховуючи вищевказане, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надані детальні технічні характеристики товару, що плануються до закупівлі, в тому числі в технічних вимогах передбачено, що операційна система Microsoft Windows 10 Professional має бути ліцензійною. Програмний продукт не закуповується окремо, а постачається як складова системного блоку. Також відповідно до тендерної документації в технічних вимогах Додатку 3 до тендерної документації Замовника визначено перелік документів, які подаються учасником для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника.
Додатково зазначаємо, що після отримання товару, відповідними службами Замовника товар додатково перевіряється технічним вимогам, в тому числі програмного ліцензійного забезпечення. Якщо в нас виникнуть сумніви з постачання нам не ліцензійного програмного забезпечення, ми обов’язково звернемося за допомогою до компанії Microsoft Україна або до офіційного Дистриб'ютора Microsoft в Україні.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 09:57
Дата відповіді: 18 лютого 2020 13:32
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» інформує наступне:
1). Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації всі посилання в тендерній документації на торговельну марку, фірму, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Якщо учасник пропонує аналог товару або еквівалент товару ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками.
Відповідно до додатку №3 до Тендерної документації: "Учасник, у разі якщо ним запропоновано відповідні еквіваленти, у складі тендерної пропозиції обов’язково надає таблицю з зазначенням порівняльних усіх характеристик товару відносно предмету закупівлі."
2). Відповідно до додатку №2 до Тендерної документації у формі "Тендерна пропозиція" учасник має вказати найменування товару, запропонованого учасником, виробника, країну походження. Відповідно до додатку №4 до Тендерної документації у додатку №1 до договору про закупівлю також передбачено зазначення торгівельної (конкретної) назви товару.
3). Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, до участі у відкритих торгах допускаються пропозиції фізичних осіб-підприємців.
4). Згідно частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» для даної процедури закупівлі є ціна. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Отже, ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. При цьому замовником не встановлено у тендерній документації ніяких додаткових нарахувань. Пропозиції платників ПДВ та не платників ПДВ розглядаються на рівних підставах.
5). очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів (Інфолист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 772 051,68
UAH з ПДВ
772 051,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 811 577,14
UAH з ПДВ
811 577,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНОР" 913 800,00
UAH з ПДВ
913 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Квант" Приватного акціонерного товариства "Електровимірювач" 918 000,00
UAH з ПДВ
918 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 15:19
Електронний підпис
02 березня 2020 15:18
18 Висновки СЕС.pdf
02 березня 2020 15:18
8 Виписка ЄДР оригінал.pdf
02 березня 2020 15:18
14 Лист що товар новий.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 17:49
Електронний підпис

Публічні документи

13 березня 2020 13:49
Електронний підпис
13 березня 2020 13:48
переможець бц2.pdf
02 березня 2020 17:17
Електронний підпис
02 березня 2020 17:13
Пропозиція БМЛ №2.pdf
02 березня 2020 16:43
Пропозиція БМЛ №2.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 12:34
Технічна специфікація.pdf
21 лютого 2020 12:34
Статут ДП зав.pdf
21 лютого 2020 12:34
Пропозиція.pdf
21 лютого 2020 12:34
Згода на обробку даних.pdf
21 лютого 2020 12:34
Довідка щодо ліцензії.pdf
21 лютого 2020 12:34
Довідка мтб.pdf
21 лютого 2020 12:34
Гарантійний екологія.pdf
21 лютого 2020 12:34
Відомості з ЄДР ДП зав.pdf
21 лютого 2020 12:34
Витяг Квант.PDF
21 лютого 2020 12:34
Виписка ЄДР ДП зав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "САНОР"

Дочірнє підприємство "Квант" Приватного акціонерного товариства "Електровимірювач"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович
#3351310259
Відхилено 772 051,68
UAH з ПДВ
05 березня 2020 14:43
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 811 577,14
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:35
ТОВ "САНОР"
#31192638
Переможець 913 800,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНОР"
#31192638
913 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 10:13
Додаткова угода №1 від 24.03.20р до договору №20112 185.pdf зміни до договору
25 березня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 12:37
Договір 20112 185 від 23.03.20р.PDF укладений
24 березня 2020 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв"язку із покращенням якості предмета закупівлі, внесено наступні зміни до істотних умов договору: 1). Системний блок Автоматизованого робочого місця 1 (АРМ 1) та Системний блок Автоматизованого робочого місця 2 (АРМ 2), а саме: Процесор:AMD Ryzen 3 2200G 3.5GHz/4MB; Системна плата: Gigabyte GA-AB350M-DS3H; Оперативна пам’ять: APACER DDR4 8Gb 2400Mhz; Накопичувач: APACER AS340 240GB SATA III; Корпус: SPIRE OEMJ1522B 500W змінено на Системний блок: Процесор: AMD Ryzen 3 3200G 3,6GHz/4MB; Системна плата: ASUS sAM4 PRIME A320M-R-SI; Оперативна пам’ять: APACER DDR4 8Gb 2400Mhz; Накопичувач: APACER AS350 256 GB SATAIII; Корпус: SPIRE OEMJ1523B 500W без збільшення суми, визначеної в договорі 2). Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викладено в новій редакції 14. Сума договору після внесення змін: 913 800,00 грн., у тому числі ПДВ - 152 300,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: автоматизоване робоче місце -42 комплекти
Номер договору про закупівлю: 20112/185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 913 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 152 300,00 UAH)