Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Очікувана вартість
1 380 776,40 UAH
UA-2020-02-14-001296-b ● 574a6694253e42f9a46224e2ad055c11
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26256659 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20 |
Контактна особа: |
Яручик Людмила Олександрівна 380938360528 uoislmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 14:02 |
Очікувана вартість: | 1 380 776,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 903,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Вірменська, 21 (вул. Друкарська, 6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник на підставі оригіналу рахунка має право відповідно до умов Договору та тендерної документації оплатити аванс, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. | Аванс | 30 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Поетапна оплата Замовником виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2 і довідок форми № КБ-3 на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 14:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 14:10 |
Вірменська 21_Оголошення на проведення допорогової закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до кваліфікації
Дата подання: 20 лютого 2020 17:09
Згідно п.9 оголошення про проведення допорогової закупівлі, просимо уточнити, що саме розуміється під твердженням, що потрібно надати документи в КОЛЬОРОВОМУ СКАНОВАНОМУ вигляді?
Це мається на увазі скани оригіналів документів з печаткою, чи скани копій документів з печаткою учасника та підписом уповноваженої особи (з оригіналом вірно) ?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-001296-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", Код ЄДРПОУ:40359521
Дата подання: 06 березня 2020 17:11
Відхилення пропозиції
В порядку п. 3, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Повідомляємо, що у протоколі відхилення пропозиції ТОВ «Еталон-Ком», взагалі відсутня інформація про причини відхилення нашої пропозиції, що є грубим порушенням принципів публічних закупівель, встановлених ст. 3 Закону. Таким чином, керуючись, п. 3, ст. 30 Закону, просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 09:45
1. Згідно п. 9.11. Оголошення про проведення допорогової закупівлі, Учасник повинен надати довідку, складену учасником у довільній формі, яка містить інформацію про залучення чи не залучення до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) в тому числі повне найменування та місцезнаходження кожного такого суб'єкта господарювання.
Відповідно до довідки №20-228 від 20.02.2020 року про незалучення субпідрядних організацій (організації) Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" повідомило, що під час надання послуг з Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові, Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" не буде залучати субпідрядну організацію.
Учасник надав Договір про надання послуг будівельними механізмами та автомобільним траспортом №17 від 04 лютого 2019 р. та Додаткову угоду №01-2019 від 02.09.2019 р. до Договору №17 від 04 лютого 2019 р., які регулюють відносини сторін в процесі виконання виконавцем завдань замовника, що мають за мету надання механізованих послуг спеціальним транспортним засобом, що свідчить про залучення відповідної організації як субпідрядної організації.
2. Відповідно до п. 9.13. Оголошення про проведення допорогової закупівлі, Учасник повинен надати Проект Договору (згідно п. 18 цього Оголошення) з одним додатком - Планом-графіком виконання робіт (додаток № 5 проекту Договору), який містить конкретну назву місяців та років виконання робіт за Договором, що підписані уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки).
Учасник надав додаток №5 до Проекту договору - План-графік виконання робіт, який не містить вказаних конкретних назв місяців виконання робіт за Договором.
3. Відповідно до п. 9.12. Оголошення про проведення допорогової закупівлі, Учасник повинен надати Технічну специфікацію (згідно п. 8 цього Оголошення) на своєму бланку (у разі наявності такого бланку в учасника), підписану уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки).
Учасник надав Технічну специфікацію не в повному обсязі (83 позиції з 87, передбачених в таблиці №2).
Відповідно до протоколу № 14/02/2020/1 від «14» лютого 2020 р. в додатку до річного плану закупівель на 2020 р. управління охорони історичного середовища Львівської міської ради, закупівля «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)» віднесено до допорогових закупівель. Стаття 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосується процедури проведення відкритих торгів, а тому не поширюється на дану закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до довідки №20-228 від 20.02.2020 року про незалучення субпідрядних організацій (організації) Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" повідомило, що під час надання послуг з Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові, Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" не буде залучати субпідрядну організацію.
Учасник надав Договір про надання послуг будівельними механізмами та автомобільним траспортом №17 від 04 лютого 2019 р. та Додаткову угоду №01-2019 від 02.09.2019 р. до Договору №17 від 04 лютого 2019 р., які регулюють відносини сторін в процесі виконання виконавцем завдань замовника, що мають за мету надання механізованих послуг спеціальним транспортним засобом, що свідчить про залучення відповідної організації як субпідрядної організації.
2. Відповідно до п. 9.13. Оголошення про проведення допорогової закупівлі, Учасник повинен надати Проект Договору (згідно п. 18 цього Оголошення) з одним додатком - Планом-графіком виконання робіт (додаток № 5 проекту Договору), який містить конкретну назву місяців та років виконання робіт за Договором, що підписані уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки).
Учасник надав додаток №5 до Проекту договору - План-графік виконання робіт, який не містить вказаних конкретних назв місяців виконання робіт за Договором.
3. Відповідно до п. 9.12. Оголошення про проведення допорогової закупівлі, Учасник повинен надати Технічну специфікацію (згідно п. 8 цього Оголошення) на своєму бланку (у разі наявності такого бланку в учасника), підписану уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки).
Учасник надав Технічну специфікацію не в повному обсязі (83 позиції з 87, передбачених в таблиці №2).
Відповідно до протоколу № 14/02/2020/1 від «14» лютого 2020 р. в додатку до річного плану закупівель на 2020 р. управління охорони історичного середовища Львівської міської ради, закупівля «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)» віднесено до допорогових закупівель. Стаття 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосується процедури проведення відкритих торгів, а тому не поширюється на дану закупівлю.
Дякуємо за вашу вимогу/скаргу
Надаємо інформацію на Вашу вимогу/скаргу
Надаємо інформацію на Вашу вимогу/скаргу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Будремкомплект" |
878 798,02
UAH з ПДВ
|
878 798,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
1 106 270,00
UAH з ПДВ
|
1 092 462,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ" |
1 110 000,00
UAH з ПДВ
|
1 096 096,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дельтабуд |
1 245 000,00
UAH з ПДВ
|
1 245 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Будремкомплект" #34427153 |
Відхилено |
878 798,02
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 14:14
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" #40359521 |
Відхилено |
1 092 462,22
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 13:19
|
ТОВ "СПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ" #41978939 |
Переможець |
1 096 096,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2024 14:42
|
Дод.уг№8.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2024 15:39
|
Дод.уг7.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2024 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 14:45
|
Дод. угода №6, Вірменська,21.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:19
|
Дод угода Вірменська 21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2021 13:25
|
Дод угода №3 Вірменська 21.pdf | зміни до договору |
06 липня 2021 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 15:39
|
додаткова угода 1 до договору В-21р від 01042020.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2020 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 16:49
|
Вірменська 21_договір 16.03.2020.pdf | укладений |
16 березня 2020 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна в бік зменшення без зміни кількості (обсягів) та якості товарів, робіт, послуг відповідно до п. 3.7 Розділу 3 Договору В-21р від 16.03.2020 |
Номер договору про закупівлю: | В-21р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно Постанови Кабінету України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» |
Номер договору про закупівлю: | В-21р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | за взаємною згодою Сторін та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» |
Номер договору про закупівлю: | В-21р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | за взаємною згодою Сторін у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі робіт на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до коригованої проектно-кошторисної документації та експертного звіту № 14-1062/01-21 від 30 грудня 2021 року виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області за проєктом «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам’ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові» (коригування), продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, враховуючи постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», від 09.12.2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» |
Номер договору про закупівлю: | В-21р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до підпунктів 4, 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року, на підставі Протоколу наради по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам’ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові» № 1 від 15.12.2023, Сторони дійшли згоди щодо продовження строку виконання робіт та погодили зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) за договором №В-21р від 16.03.2020р. про закупівлю робіт |
Номер договору про закупівлю: | В-21р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | за взаємною згодою Сторін, відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | В-21р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |