Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Очікувана вартість
1 380 776,40 UAH
UA-2020-02-14-001296-b 574a6694253e42f9a46224e2ad055c11
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яручик Людмила Олександрівна

380938360528 uoislmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256659
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20
Контактна особа: Яручик Людмила Олександрівна
380938360528
uoislmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 14:02
Очікувана вартість: 1 380 776,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 903,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Вірменська, 21 (вул. Друкарська, 6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник на підставі оригіналу рахунка має право відповідно до умов Договору та тендерної документації оплатити аванс, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Поетапна оплата Замовником виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2 і довідок форми № КБ-3 на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 14:10
Вірменська 21_Оголошення на проведення допорогової закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до кваліфікації
Дата подання: 20 лютого 2020 17:09
Згідно п.9 оголошення про проведення допорогової закупівлі, просимо уточнити, що саме розуміється під твердженням, що потрібно надати документи в КОЛЬОРОВОМУ СКАНОВАНОМУ вигляді? Це мається на увазі скани оригіналів документів з печаткою, чи скани копій документів з печаткою учасника та підписом уповноваженої особи (з оригіналом вірно) ?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-001296-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", Код ЄДРПОУ:40359521
Дата подання: 06 березня 2020 17:11
Відхилення пропозиції
В порядку п. 3, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Повідомляємо, що у протоколі відхилення пропозиції ТОВ «Еталон-Ком», взагалі відсутня інформація про причини відхилення нашої пропозиції, що є грубим порушенням принципів публічних закупівель, встановлених ст. 3 Закону. Таким чином, керуючись, п. 3, ст. 30 Закону, просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 09:45
1. Згідно п. 9.11. Оголошення про проведення допорогової закупівлі, Учасник повинен надати довідку, складену учасником у довільній формі, яка містить інформацію про залучення чи не залучення до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) в тому числі повне найменування та місцезнаходження кожного такого суб'єкта господарювання.

Відповідно до довідки №20-228 від 20.02.2020 року про незалучення субпідрядних організацій (організації) Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" повідомило, що під час надання послуг з Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові, Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" не буде залучати субпідрядну організацію.
Учасник надав Договір про надання послуг будівельними механізмами та автомобільним траспортом №17 від 04 лютого 2019 р. та Додаткову угоду №01-2019 від 02.09.2019 р. до Договору №17 від 04 лютого 2019 р., які регулюють відносини сторін в процесі виконання виконавцем завдань замовника, що мають за мету надання механізованих послуг спеціальним транспортним засобом, що свідчить про залучення відповідної організації як субпідрядної організації.

2. Відповідно до п. 9.13. Оголошення про проведення допорогової закупівлі, Учасник повинен надати Проект Договору (згідно п. 18 цього Оголошення) з одним додатком - Планом-графіком виконання робіт (додаток № 5 проекту Договору), який містить конкретну назву місяців та років виконання робіт за Договором, що підписані уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки).

Учасник надав додаток №5 до Проекту договору - План-графік виконання робіт, який не містить вказаних конкретних назв місяців виконання робіт за Договором.

3. Відповідно до п. 9.12. Оголошення про проведення допорогової закупівлі, Учасник повинен надати Технічну специфікацію (згідно п. 8 цього Оголошення) на своєму бланку (у разі наявності такого бланку в учасника), підписану уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки).

Учасник надав Технічну специфікацію не в повному обсязі (83 позиції з 87, передбачених в таблиці №2).

Відповідно до протоколу № 14/02/2020/1 від «14» лютого 2020 р. в додатку до річного плану закупівель на 2020 р. управління охорони історичного середовища Львівської міської ради, закупівля «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам'ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові (роботи з будівельного підряду)» віднесено до допорогових закупівель. Стаття 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосується процедури проведення відкритих торгів, а тому не поширюється на дану закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Дякуємо за вашу вимогу/скаргу
Надаємо інформацію на Вашу вимогу/скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 878 798,02
UAH з ПДВ
878 798,02
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" 1 106 270,00
UAH з ПДВ
1 092 462,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ" 1 110 000,00
UAH з ПДВ
1 096 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дельтабуд 1 245 000,00
UAH з ПДВ
1 245 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 16:38
КОШТОРИС.rar
26 лютого 2020 16:38
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 лютого 2020 16:38
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 лютого 2020 16:38
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
26 лютого 2020 16:38
СТАТУТ ОРИГІНАЛ.pdf
26 лютого 2020 16:38
СТАТИСТИКА КОПІЯ.rar
26 лютого 2020 16:38
СВІДОЦТВО ПДВ КОПІЯ.rar
26 лютого 2020 16:38
СТАТИСТИКА ОРИГ.rar
26 лютого 2020 16:38
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
26 лютого 2020 16:38
КОПІЯ СТАТУТУ .rar
26 лютого 2020 16:38
ВИПИСКА .rar
26 лютого 2020 16:38
ЛІЦЕНЗІЯ КОПІЯ.rar
26 лютого 2020 16:38
4 0ПП КОПІЯ.rar
26 лютого 2020 16:38
ЛИСТ-згода .pdf
26 лютого 2020 16:38
ДОВІДКА СТАТТЯ 17.pdf
26 лютого 2020 16:38
ЛИСТ НАДАННЯ СВІД. ПДВ.pdf
26 лютого 2020 16:38
ЛИСТ ПЕРСОН. ДАНІ .pdf
26 лютого 2020 16:38
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
26 лютого 2020 16:38
ДОВІДКА СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
26 лютого 2020 16:38
ДОВІДКА ОБЛАДНАННЯ.pdf
26 лютого 2020 16:38
ЛИСТ ПРО САНКЦІї .pdf
26 лютого 2020 16:38
ЛИСТ ДОСТОВ. ІНФОРМ..pdf
26 лютого 2020 16:38
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА .pdf
26 лютого 2020 16:38
ДОВІДКА ПОДАТКИ.pdf
26 лютого 2020 16:38
ДОВІДКА-ЗГОДА.pdf
26 лютого 2020 16:38
ДОВІДКА роз'яснення .pdf
26 лютого 2020 16:38
ДОВІДКА ДЕРЖ РЕЄСТР П9 .pdf
26 лютого 2020 16:38
ДОВІДКА БАНКРУТСТВО.pdf
26 лютого 2020 16:38
ЛІЦЕНЗІЯ ОРИГ.rar
26 лютого 2020 16:38
ВИПИСКА ОРИГ .rar
26 лютого 2020 16:38
4ОПП ОРИГІНАЛ .pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 16:20
Інші документи.rar
25 лютого 2020 16:20
КК.rar
25 лютого 2020 16:20
Технічна частина.rar
25 лютого 2020 16:20
Проект договору.rar

Публічні документи

26 лютого 2020 17:26
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:25
Вих_120_План-графік.pdf
26 лютого 2020 17:25
Договір Меретина_10.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_119_проект_договору.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_118 Лист_пояснення.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_117_працівники.pdf
26 лютого 2020 17:25
газель договір.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_123_працівники.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_122_обладнання.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_116_Лист_Пояснення.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_115_субпідрядник.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_114_забезп.дог..pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_113_30днів.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_112_збер.середовища.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_110_аналог.договори.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_109_судимість.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_108_зах.екон.конк..pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_107_заборгованість.pdf
26 лютого 2020 17:25
Вих_106_буд.норми.pdf
26 лютого 2020 17:25
5. Ліцензія.pdf
26 лютого 2020 17:25
4. Статут.pdf
26 лютого 2020 17:25
1. Витяг повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Будремкомплект"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"

ТОВ "СПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ"

ТОВ Дельтабуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
Відхилено 878 798,02
UAH з ПДВ
02 березня 2020 14:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
#40359521
Відхилено 1 092 462,22
UAH з ПДВ
06 березня 2020 13:19
ТОВ "СПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ"
#41978939
Переможець 1 096 096,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 10:32

Документи

02 березня 2020 14:14
Протокол_02032020.pdf

Документи

06 березня 2020 13:19
протокол 06032020.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ"
#41978939
1 096 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2024 15:39
Дод.уг7.pdf зміни до договору
15 квітня 2024 15:38
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2023 14:45
Дод. угода №6, Вірменська,21.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 14:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:19
Дод угода Вірменська 21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 13:25
Дод угода №3 Вірменська 21.pdf зміни до договору
06 липня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 15:39
додаткова угода 1 до договору В-21р від 01042020.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 16:49
Вірменська 21_договір 16.03.2020.pdf укладений
16 березня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна в бік зменшення без зміни кількості (обсягів) та якості товарів, робіт, послуг відповідно до п. 3.7 Розділу 3 Договору В-21р від 16.03.2020
Номер договору про закупівлю: В-21р
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно Постанови Кабінету України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: В-21р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою Сторін та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: В-21р
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою Сторін у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі робіт на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до коригованої проектно-кошторисної документації та експертного звіту № 14-1062/01-21 від 30 грудня 2021 року виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області за проєктом «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам’ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові» (коригування), продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, враховуючи постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», від 09.12.2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: В-21р
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до підпунктів 4, 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року, на підставі Протоколу наради по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи фасадів будинку-пам’ятки архітектури національного значення на вул. Вірменській, 21 (вул. Друкарська, 6), охоронний № 1255 у м. Львові» № 1 від 15.12.2023, Сторони дійшли згоди щодо продовження строку виконання робіт та погодили зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) за договором №В-21р від 16.03.2020р. про закупівлю робіт
Номер договору про закупівлю: В-21р
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML