Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (яблука 4500 кг)
Очікувана вартість
67 500,00 UAH
UA-2020-02-14-001254-b a8ae8c94c416441da3ededa4dd6ccb9e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03

044-502-37-03 kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №8" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03
044-502-37-03
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 67 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 337,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограми
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (яблука свіжі 4500 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04159, Україна, м. Київ, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  29 лютого 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Код КЕКВ: 2230 — Продукти харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання акту виконаних робіт з обох Сторін. Розрахунки за надані послуги здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданого Постачальником акту виконаних послуг протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок;;;; Періодична Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 46 665,00
UAH з ПДВ
46 665,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 18:07
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:07
5 Сертифікат ISO 9001.pdf
19 лютого 2020 18:07
2.2 Давдка МТБ.pdf
19 лютого 2020 18:07
2.1 Св-во про держ.р.pdf
19 лютого 2020 18:07
2.1 Довідка ПДВ.PDF
19 лютого 2020 18:07
2.1 Довідка ЄДРПОУ.pdf
19 лютого 2020 18:07
2.1 Витяг- 01.02.2020.PDF
19 лютого 2020 18:07
2.1 Виписка.PDF
19 лютого 2020 18:07
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Руол Стандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 46 665,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:39

Документи

24 лютого 2020 16:39
протокол 65.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
46 665,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2020 16:39
протокол 65.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 15:52
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 16:43
договір 27-30.pdf укладений
26 лютого 2020 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...);
Номер договору про закупівлю: 27/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML