Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці. Лабораторні дослідження умов праці для визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду.
Очікувана вартість
48 482,40 UAH
UA-2020-02-14-001186-c e3e5c945518a4881bd63052fabe3eef0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михаил Юрьевич Ступак

+380673230015 gidrosporudi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГІДРОСПОРУДИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 23359086
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Яружна, буд. 13
Контактна особа: Михаил Юрьевич Ступак
+380673230015
gidrosporudi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 13:00
Очікувана вартість: 48 482,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 484,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Лабораторні дослідження умов праці для визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 71317210-8 — Консультаційні послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 11:42
ДКТ Атестація та медогляд.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-001186-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НДВП Екологія", Код ЄДРПОУ:32800226
Дата подання: 20 лютого 2020 11:43
вимога
Безпідставна дискваліфікація
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2020 15:56
Щодо вимоги про усунення порушень повідомляємо наступне.
1. В документації на проведення закупівлі «Послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці. Лабораторні дослідження умов праці для визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду» йдеться про надання двох окремих послуг – послуги з проведення атестації робочих місць та послуги лабораторних досліджень умов праці для визначення категорій працівників, які підлягають медоглядам.
В підпункті 12 пункту 4 документації вимагається надати:
12. «Гарантійний лист, складений у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), яким Учасник гарантує надання ним, без залучення інших організацій, всього комплексу послуг з проведення атестації робочих місць за умовами праці з обов’язковим наданням повного пакету документів з підсумками атестації кожного робочого місця (комплексна гігієнічна оцінка за кожним робочим місцем, оформлення карт умов праці за кожним робочим місцем, висновки щодо додаткових відпусток та доплат по кожному робочому місцю з зазначенням кількості днів відпусток та розмірів доплат). Вартість повного комплексу послуг відповідає тендерній пропозиції Учасника».

Даний Гарантійний лист відноситься до надання всього комплексу послуг з атестації.

Додатком 4 до документації закупівлі вимагається надати гарантійний лист наступного змісту: «Усі необхідні інструментальні та лабораторні дослідження виконуються власним обладнанням, штатними працівниками без залучення субпідрядних організацій». Даний гарантійний лист відноситься до обох послуг, що вказані в технічній специфікації.
Таким чином, йдеться про два окремих гарантійних листи.
Проте ТОВ «НДВП «Екологія» всупереч вимогам документації закупівлі надає один гарантійний лист, який стосується атестації робочих місць. Лист, що вимагався додатком 4 надано не було.

2. Стосовно повірки обладнання. Учасник відповідає за документи, які надає в складі своєї тендерної пропозиції. На підставі наданих документів Замовник визначає відповідність або невідповідність учасника вимогам документації закупівлі. ТОВ «НДВП «Екологія» наполягає на упередженому ставленні до себе. Нібито Замовник посилається на інформацію, що надавалась ТОВ «НДВП «Екологія» в іншій процедурі. Процедур закупівлі вищезазначених послуг дійсно було дві, але вони не відрізняються між собою ані предметом закупівлі, ані очікуваною вартістю, ані умовами надання послуг, ані строками надання послуг. Завдання також повністю ідентичні. Календарний період між оголошеннями складає 4 календарних дні (UA-2020-02-10-001353-b та UA-2020-02-14-001186-c). Але ж учасник ТОВ «НДВП «Екологія», подаючи довідку про матеріально-технічну базу 12 лютого 2020 року (перша закупівля) не знає, що його обладнання вже повірене і має свідоцтва про проходження повірки, які коштують певних грошей, що не вноситься до вартості тендерної пропозиції. Довідка, подана 18 лютого 2020 року (друга закупівля) за 4 календарні дні кардинально змінюється: замість вичерпаних термінів повірки кінцем січня 2020 року з’являються оновлені терміни – кінцем січня 2021 року. Повірка, дійсно коштує певну суму, яка чомусь додається до вартості тендерної пропозиції на другу закупівлю. У тендерного комітету замовника закономірно виникає питання, чи не була повірка виконана «заднім числом»? Чому уповноважена особа учасника не знає про повірку, що виконана два тижні тому, адже в систему завантажуються документи, на підставі яких визначається переможець? В чинному Порядку атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу чітко вказано на те, що лабораторія повинна мати засоби вимірювальної техніки, що пройшли повірку. Така повірка робиться заздалегідь, що надає виміру статусу достовірності.

Таким чином Учасником не надано всіх необхідних документів, що вимагались документацією закупівлі.

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 11:43
вимога 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НДВП Екологія" 36 400,00
UAH з ПДВ
36 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 12:44
Електронний підпис
18 лютого 2020 12:41
14. вимога.pdf
18 лютого 2020 12:41
13. працівники.pdf
18 лютого 2020 12:41
11. відгуки.pdf
18 лютого 2020 12:41
10. копії ан.дог.і актів.pdf
18 лютого 2020 12:41
9. довідка ан.послуги.jpg
18 лютого 2020 12:41
8. відом.про керівника.pdf
18 лютого 2020 12:41
7. Статутні.pdf
18 лютого 2020 12:41
4. Витяг 23.01.2020.pdf
18 лютого 2020 12:41
3.відом.із ЄДРПОУ.pdf
18 лютого 2020 12:41
2.довідки.pdf
18 лютого 2020 12:41
1.пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НДВП Екологія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НДВП Екологія"
#32800226
Відхилено 36 400,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 15:17

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій