Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу ясла-садок №17 «Світлячок» по вул. Нахімова, 441, в м. Ізмаїл Одеської області
Очікувана вартість
33 571 784,00 UAH
UA-2020-02-14-001144-c 0f2a171e97884c8c9e8ea87628f948af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюченкова Ірина Іванівна

+380484122296 goruksizmail@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25424787
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, пр. Суворова,62
Контактна особа: Павлюченкова Ірина Іванівна
+380484122296
goruksizmail@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 13:24
Очікувана вартість: 33 571 784,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 167 858,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу ясла-садок №17 «Світлячок» по вул. Нахімова, 441, в м. Ізмаїл Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Нахімова, 441
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 15:43
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:41
Зміни.docx
21 лютого 2020 15:41
Светлячок 2.rar
14 лютого 2020 11:37
Тендерна докум. 1 лист Світлячок.pdf
14 лютого 2020 11:37
Рішення 220.pdf
14 лютого 2020 11:37
Зведений Світлячок.pdf
14 лютого 2020 11:37
експертний звіт світлячок.pdf
14 лютого 2020 11:37
Светлячок.rar
14 лютого 2020 11:37
Технічні вимоги.docx
14 лютого 2020 11:37
Кваліфікаційні вимоги.docx
14 лютого 2020 11:37
Проект Договору.docx
14 лютого 2020 11:37
Тендерна документація.doc
21 лютого 2020 15:43
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:39
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:41
Зміни.docx
21 лютого 2020 15:41
Светлячок 2.rar
14 лютого 2020 11:37
Тендерна докум. 1 лист Світлячок.pdf
14 лютого 2020 11:37
Рішення 220.pdf
14 лютого 2020 11:37
Зведений Світлячок.pdf
14 лютого 2020 11:37
експертний звіт світлячок.pdf
14 лютого 2020 11:37
Светлячок.rar
14 лютого 2020 11:37
Технічні вимоги.docx
14 лютого 2020 11:37
Кваліфікаційні вимоги.docx
14 лютого 2020 11:37
Проект Договору.docx
14 лютого 2020 11:37
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантія
Дата подання: 23 лютого 2020 10:23
Дата відповіді: 26 лютого 2020 16:58
Просимо надати роз'яснення щодо забезпечення тендерної пропозиції, яке за вимогами документації надається у формі електронної страхової гарантії. Чи правильно ми розуміємо, що вимагається надання гарантії саме за встановленої формою, відповідно до Додатку 6, яка видана страховою організацією? Чи можливе надання банківської гарантії, виданою банківською установою, що має ліцензію на надання відповідних послуг, зокрема гарантій, за встановленою законодавством формою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Забезпечення тендерної пропозиції вимагається згідно вимог п.2.1.
Щодо надання дозволу
Дата подання: 23 лютого 2020 10:26
Дата відповіді: 26 лютого 2020 16:59
Просимо надати роз'яснення, щодо вимог Тендерної документації, за якими Учасник має надати -Копію діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки. Дозволи повинні бути видані Територіальним управлінням Держгірпромнагляду або Головним управлінням Держпраці, згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №927 (927-2012-п) від 10.10.2012 №76 (76-2016-п) від 11.02.2016) Просимо конкретизувати формулювання (види небезпечних робіт), які мають бути зазначені у дозволі Учасника (наприклад, роботи на висоті вище 5 метрів, тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, згідно Постанови КМУ № 1107 від 07.02.2018 р. застосовується відносно до видів робіт, які будуть застосовані при реконструкції даного об’єкту
Щодо надання дозволу
Дата подання: 23 лютого 2020 10:29
Дата відповіді: 26 лютого 2020 16:59
Просимо надати роз'яснення, щодо вимог Тендерної документації, за якими Учасник має надати -Копію діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки. Дозволи повинні бути видані Територіальним управлінням Держгірпромнагляду або Головним управлінням Держпраці, згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №927 (927-2012-п) від 10.10.2012 №76 (76-2016-п) від 11.02.2016) Просимо роз'яснити, якщо Учасник залучає субпідрядну організації на виконання небезпечних робіт, які потребують наявність дозволу, в такому випадку безпосередньо Учасник виконувати небезпечні роботи не буде, отже, йому такий дозвіл не потрібен. В таком випадку (у разі залучення субпідрядника), чи можливе надання дозволу саме субпідрядної організації, яка безпосередньо буде виконувати небезпечні роботи, та у якому вигляді такий дозвіл має бути наданий (копія, завірена субпідрядною організацією, та/або Учасником, або тільки субпідрядником?)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі, якщо Учасник залучає субпідрядну організацію на виконання небезпечних робіт, які потребують наявності дозволу, необхідно представити проект укладеного Договору та дозвіл субпідрядної організації, у вигляді відскановоної з оригіналу та завіреною субпідрядною організацією та учасником копіями
Баланс
Дата подання: 23 лютого 2020 10:31
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:00
Відповідно до вимог ТД, підприємство Учасник повинен підтвердити фінансову спроможність виконання робіт згідно дефектного акту тендерної документації. Надати фінансову звітність на 2018, 2019 року (Баланс. Звіт про фінансові результати). Просимо надати роз'яснення, якщо Учасник подає спрощену річну звітність, він надає фінансові документи, які передбачені саме для такого виду звітності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Фінансова спроможність підтверджується, згідно фінансової звітності (затвердженою у належному порядку) для виду діяльності, затвердженою у установчих документах
Довідка про матеріально-технічну базу
Дата подання: 23 лютого 2020 10:33
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:01
Відповідно до вимог ТД Учасник в такій довідці зазначає перелік машин, механізмів та техніки (матеріально-технічної бази) (найменування та кількість, технічний стан), для «Вантажопідіймальних кранів» зазначити також інформацію про наявність відповідних дозволів. Якщо в довідці Учасника не зазначені Вантажопідіймальні крани, надавати інформацію щодо дозволів, не потрібно, чи правильно ми це розуміємо? Також просимо пояснити, про які саме дозволи йдеться мова, конкретизуйте, будь ласка, вид дозвільного документу який вимагається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частина третя статті 2.1. Закону України «Про охорону праці» розглядає обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 р. № 48. Дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки видають Держгірпромнагляд та його територіальні органи
Наявність мат.тех бази
Дата подання: 23 лютого 2020 10:34
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:01
Відповідно до вимог ТД, На підтвердження наявності залучених машин, механізмів та техніки (матеріально-технічної бази) надається на кожну зазначену в переліку одиницю: 1) діючий договір оренди (надання послуг тощо), а також для орендованих Акт про приймання/передачу. 2) лист-гарантія від орендодавця (надавача послуг) про гарантування надання машин/механізмів/техніки/матеріально-технічної бази на виконання договору оренди (надання послуг тощо). Просимо надати роз'яснення, який документ надається чи надається взагалі, якщо будет використовуватися техніка субпідрядної організації (відповідно до Договору субпідряду, який буде оформлений вже після того, як Учасник підпише договір із Замовником торгів)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо підтвердження наявності залучених машин, механізмів та техніки (матеріально-технічної бази), надаємо наступні роз'яснення:
- для формування дійсних цін по тендерної пропозиції потрібен проект договору з субпідрядником з розрахунком вартості 1 маш./час.(з представленням завірених копій);
- якщо роботи потребують ліцензії, то потрібні діючі ліцензії на строк укладення договорів
Аналогічний договір
Дата подання: 23 лютого 2020 10:38
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:01
Просимо надати роз'яснення, чи підпадає Договір на виконання капітального ремонту під поняття "аналогічний договір" у розумінні Замовника або вимагається договір саме з реконструкції об'єктів?
Відповідь: У розумінні Замовника бажано надати посилання на Договори з реконструкції, за відсутності можливо надання посилання на Договори з капітального ремонту
Проект договору
Дата подання: 23 лютого 2020 10:39
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:02
Просимо надати роз'яснення, чи потрібно надавати у складі пропозиції Проект договору та додатки до нього (календарний графік, план фінансування, тощо)?
Відповідь: Проект договору та додатки надається після результатів торгів у разі перемоги в процедурі торгів
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-14-001144-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП АСК, Код ЄДРПОУ:24543159
Дата подання: 26 березня 2020 18:39
Скарга на рішення Замовника щодо визнання тендерної пропозиції такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визначення переможця
До Антимонопольного комітету України Україна, Київ 03035, вул. Урицького, 45 тел. (044) 251-62-62; факс (044) 520-03-25 канцелярія: (044) 251-62-40 e-mail: mail@amc.gov.ua СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Приватне підприємство «А С К» 67500, Одеська обл., Лиманський район, смт. Доброслав, вул. Першотравнева, буд. 56, каб. 22 ЄДРПОУ 24543159 тел. +380958197141 e-mail: n.lisica@ukr.net ЗАМОВНИК: Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради пр.Суворова, 62, м. Ізмаїл, Одеська область, Україна, 68600 тел. 04841-222-96 e-mail: goruksizmail@ukr.net СКАРГА на рішення Замовника щодо визнання тендерної пропозиції такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визначення переможця на закупівлю ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу ясла-садок №17 «Світлячок» по вул. Нахімова, 441, в м. Ізмаїл Одеської області Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради (надалі – Замовник) на офіційному загальнодержавному веб-порталі з питань державних закупівель було оприлюднено інформацію щодо проведення процедури відкритих конкурсних торгів, а саме: - Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-14-001144-c. - ID 0f2a171e97884c8c9e8ea87628f948af. - Код предмету закупівлі: ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція. У відкритих торгах прийняли участь: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВДЕНБУД-М», код ЄДРПОУ 41296143. 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНТІ», код ЄДРПОУ 30492344. 3. ПП «А С К», код ЄДРПОУ 24543159. 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІС ГЛАВ СТРОЙ", код ЄДРПОУ 41707864. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ПП «АСК», однак 10.03.2020 року після вивчення тендерної пропозиції даного учасника, пропозиція ПП «АСК» була визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та відхилена. 12.03.2020 року, після розгляду наступної за ціновим критерієм тендерної пропозиції ТОВ «ПІВДЕНБУД-М», пропозиція також була визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та відхилена.. 16.03.2020 року, після розгляду наступної за ціновим критерієм тендерної пропозиції ТОВ «СІТІС ГЛАВ СТРОЙ», пропозиція також була визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та відхилена.. На наступний день, 17.03.2020 року своїм рішенням (Протокол №13 від 17.03.2020 року) Замовником визнано тендерну пропозицію ПП «КОНТІ» із найвищим ціновим критерієм такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, та визначено переможцем вказаної процедури закупівлі. Вважаємо рішення Замовника заангажованим та неправомірним в зв’язку із наявністю численних невідповідностей наданої тендерної пропозиції ПП «КОНТІ» кваліфікаційним та іншим вимогам, що зазначені Замовником у тендерній документації. А саме: 1. Згідно п.3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа-відгуку про виконання аналогічного договору. За вимогами тендерної документації «..відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів) також містити інформацію щодо дати укладення та номеру договору (якщо договору присвоєно номер), окрім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договору у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисній документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, а використаних матеріальних ресурсів вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектно-кошторисній документації, а також інформацію про: достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником». Замовником у листі-відгуку не зазначено про достатність технічного потенціалу учасника для під час виконання аналогічного договору, що, спираючись на тотожність Замовника, свідчить про невідповідність Учасника ПП «КОНТІ» кваліфікаційним вимогам до даної процедури закупівлі. Крім того, Замовник даної процедури закупівлі вже використовував ту саму підставу для відхилення пропозицій учасника ПП «АСК» та учасника ТОВ «СІТІС ГЛАВ СТРОЙ» у даній процедурі закупівлі. Так, в своєму протоколі №9 від 10.03.2020 року Замовник вказав про невідповідність пропозиції ПП «АСК» кваліфікаційним вимогам в зв’язку із тим, що лист-відгук до аналогічного договору не містить фрази про відповідність виконаних робіт будівельним нормам. Так само, в своєму протоколі №12 від 16.03.2020 року Замовник вказав про невідповідність пропозиції ТОВ «СІТІС ГЛАВ СТРОЙ» кваліфікаційним вимогам в зв’язку із тим, що лист-відгук до аналогічного договору не містить інформацію про рекомендації щодо можливості співпраці з учасником. У відповідності до п.5 Розділу 3 тендерної документації визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. У відповідності до п.1 Розділу 3 тендерної документації зазначено що обов’язковою частиною тендерної пропозиції Учасника є інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. У відповідності до п.3 Розділу 5 тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. 2. Крім того, Учасником ПП «КОНТІ» грубо порушені вимоги тендерної документації в частині підписання сторінок тендерної пропозиції та завірення копій документів, що надаються у складі пропозиції. Так, у відповідності до п.1 розділу 3 тендерної документації усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). У відповідності до п.2 розділу 5 тендерної документації у випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені відповідно до ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів». Так, відповідно до ДСТУ 4163-2003 передбачено, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії та печатки. Усі копії документів, що надані учасником ПП «КОНТІ» у складі тендерної пропозиції, засвідчені факсиміле директора ПП «КОНТІ» Макарової Т.І., що не відповідає вимогам ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів». Слід зазначити, що Документація не передбачала можливість завіряти усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника Процедури закупівлі факсимільним підписом. Відповідно до частини 3 статті 207 Цивільного кодексу України використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. В складі пропозиції учасника ПП «КОНТІ», а так само і до розділу «Запитання до Замовника» під час періоду уточнень на сторінці закупівлі Учасником ПП «КОНТІ» не було надано запиту на отримання письмової згоди щодо використання факсимільного підпису зі зразком відповідного аналога власноручного підпису. В тендерній документації та тендерній пропозиції ПП «КОНТІ» відсутнє підтвердження щодо надання Замовником згоди на застосування учасником ПП «КОНТІ» факсимільного підпису підчас завіряння усіх сторінок пропозиціїї конкурсних торгів. Аналогічного висновку дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – Рішення № 1472-р/пк-ск від 04.07.2016 року за скаргою ТОВ «Торговий Дім «Світ СР». Варто зазначити, що Замовник даної процедури закупівлі вже використовував ту саму підставу для відхилення пропозицій учасника учасника ТОВ «СІТІС ГЛАВ СТРОЙ» у даній процедурі закупівлі. Так, в своєму протоколі №12 від 16.03.2020 року Замовник вказав про невідповідність пропозиції ТОВ «СІТІС ГЛАВ СТРОЙ» кваліфікаційним вимогам в зв’язку із тим, що копія сторінок паспорту не завірена відповідно до ДСТУ 413-2003, а саме відсутні слова «Згідно з оригіналом», особистий підпис особи, що засвідчує копію, її ініціали та прізвище, посада. Крім того, тендерна пропозиція Учасника ПП «КОНТІ» також засвідчена за допомогою факсимільного підпису, а отже неможливо встановити наявність дійсної волі уповноваженої особи учасника ПП «КОНТІ» директора Макарової Т.І. на надання пропозиції щодо участі у закупівлі та підписанні договору у разі обрання переможцем. У відповідності до п.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція учасника складається із документів, в тому числі тендерної пропозиції, складеної за формою та змістом, що визначений у Додатку № 5 за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі її використання). Також, даним пунктом документації встановлюється обов’язковість підтвердження повноважень посадової особи, що підписала тендерну пропозицію Учасника. В зв’язку із відсутністю особистого підпису посадової особи учасника ПП «КОНТІ» на формі «Тендерна пропозиція», та будь-яких документів, що підтверджують можливість використання факсимільного підпису в тендерній пропозиція в цілому, та від імені посадової особи окремо, вважаємо рішення Замовника тендерної процедури про відповідність пропозиція учасника ПП «КОНТІ» недоведеним, та таким що не відповідає дійсним обставинам, підтвердженим документально. На підставі вищенаведеного, у відповідності до норм діючого законодавства України, єдиним об’єктивним рішенням Замовника тендерної процедури, що відповідало б нормам діючого законодавства України в сфері публічних закупівель та вимогам цивільного законодавства України, могло бути тільки рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «КОНТІ» та її невідповідність кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації. 3. Також, учасником ПП «КОНТІ» грубо порушено вимоги тендерної документації в частині можливості надання копій документів, що видані іншими підприємствами та організаціями. Так, у відповідності до п.1 розділу 3 тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій (рекомендовано у форматі pdf), виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). У складі тендерної пропозиції Учасником ПП «КОНТІ» надана довідка про залучення субпідрядних організацій №22 від 20.02.2020 року, де в якості субпідрядних організацій зазначені: ТОВ «ОЛІМП-ІЗМАЇЛ», ПП «Ізмаїлагрошляхбуд», ТОВ «Спецмонтажсервіс-Бис». У складі тендерної пропозиції Учасником ПП «КОНТІ» надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації №28 від 26.02.2020 року, та на виконання вимог п.2 Додатку 1 до тендерної документації в довідці зазначені працівники зазначених вище субпідрядних організацій. У відповідності до вимог п.2 Додатку 1 до тендерної документації відносно працівників, зазначених в листі, надаються підтверджуючі надану інформацію документи: документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру) по кожному з перелічених працівників. Так, у складі тендерної пропозиції ПП «КОНТІ», в порушення вимог п.1 розділу 3 тендерної документації, надані копії з раніше зроблених іншою організацією копій документів, а саме на кожній такій копії з копії міститься попередній посвідчу вальний напис субпідрядної організації про засвідчення копії з оригіналу документа. Так, в порушення вимог тендерної документації учасником ПП «КОНТІ» надані наступні скан-копії документів: - копія з копії Ліцензії ПП «Ізмаїлагрошляхбуд»; - копія з копії Виписки з ЄДР на субпідрядну організацію ПП «Ізмаїлагрошляхбуд»; - копія з копії свідоцтва платника ПДВ ПП «Ізмаїлагрошляхбуд»; - копія з копії довідки управління статистки видана субпідрядній організації ПП «Ізмаїлагрошляхбуд»; - копія з копії наказу ПП «Ізмаїлагрошляхбуд»; - копії з копій трудових книжок на працівників ПП «Ізмаїлагрошляхбуд», що зазначені в довідці учасника №№28 від 26.02.2020 року; - копія з копії виписки з ЄДР на субпідрядну організацію ТОВ «ОЛІМП-ІЗМАЇЛ»; - копія з копії наказу про видачу ліцензії на окремі види робіт щодо субпідрядної організації ТОВ «ОЛІМП-ІЗМАЇЛ»; - копії з копій трудових книжок на працівників ТОВ «ОЛІМП-ІЗМАЇЛ», що зазначені в довідці учасника №№28 від 26.02.2020 року; - копія з копії ліцензії субпідрядної організації ТОВ «Спецмонтажсервіс-Бис»; - копія з копії дозволу на окремі види робіт щодо субпідрядної організації ТОВ «Спецмонтажсервіс-Бис»; - копія з копії Виписки з ЄДР відносно субпідрядної організації ТОВ «Спецмонтажсервіс-Бис»; - копія з копії свідоцтва платника ПДВ субпідрядної організації ТОВ «Спецмонтажсервіс-Бис»; - копії з копій трудових книжок на працівників субпідрядної організації ТОВ «Спецмонтажсервіс-Бис», що зазначені в довідці учасника №№28 від 26.02.2020 року. Умовами тендерної документації не передбачено можливості надання скан-копій копій з копій документів, а отже у своїй тендерній пропозиції учасником ПП «КОНТІ» не надані документи, що підтверджують взаємовідносини працівників, зазначених у довідці учасника №28 від 26.02.2020 року із субпідрядними організаціями, що зазначені у довідці учасника №22 від 20.02.2020 року. Такого ж висновку у аналогічній ситуації дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – Рішення № 346-р/пк-ск від 26.03.2014 за скаргою ТОВ «Будівельно-монтажне управління». Також, на підставі вищенаведеного, Учасником ПП «КОНТІ» в складі пропозиції не надано документального підтвердження наявності відповідних дозволів та ліцензій у субпідрядних організацій, що вимагається Замовником у разі залучення субпідрядних організацій. А отже, висновок Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника ПП «КОНТІ» є таким, що зроблений помилково та не відповідає діючим нормам законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу органу оскарження, що: - зазначені вище порушення вимог тендерної документації не віднесені Замовником до несуттєвих (формальних) помилок в самій тендерній документації; - зазначені вище порушення вимог тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, визначених ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Невідповідність тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації, є підставою для відхилення пропозиції у відповідності до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У відповідності до абз.2 ч.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст. 18 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради скасувати рішення про визнання пропозиції ПП «КОНТІ» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, та визнання ПП «КОНТІ» переможцем даної процедури закупівлі. ДОДАТКИ: 1. Копія квитанції про внесення плати за подання скарги до органу оскарження; 2. Протокол Замовника №9 від 10.03.2020 про відхилення пропозиції ПП «АСК»; 3. Протокол Замовника №12 від 16.03.2020 про відхилення пропозиції ТОВ «СІТІС ГЛАВ СТРОЙ»; 24.02.2020 Директор ПП «А С К» Лисиця Н.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 березня 2020 17:36
рішення від 30.03.2020 № 5957 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 17:36
рішення від 14.04.2020 № 7178.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 16:53

Документи подані скаржником

26 березня 2020 18:39
платіжне доручення
26 березня 2020 18:39
додаток
26 березня 2020 18:39
додаток 2

Документи подані замовником

06 квітня 2020 12:40
Пояснення
06 квітня 2020 12:40
Відгук ПП АСК
06 квітня 2020 12:40
Відгук ПП Конті
06 квітня 2020 12:40
Протокол 9 відх. АСК
06 квітня 2020 16:17
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000048 ● 837c2e48485b48c9936744530802bbbb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66


Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-02-14-001144-c 14.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-01 10:20:36

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 79

Київ



Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-02-14-001144-c.c1,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-14-001144-с (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 14 лютого 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 20 березня 2020 року № 66 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо пояснення щодо порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону. В тендерній документації була допущена технічна помилка в частині посилань на нормативно-правові акти, які втратили чинність. В період уточнення жоден учасник не звернувся за роз'ясненням , та не звернувся до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Також, вказані посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність не призвели до дискваліфікації учасників, та не вплинули на визначення переможця торгів. Порушення були прийняті до відома і не будуть допускатися в подальшому.

2020-04-27 12:29:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву від 05.05.2020р. про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 07 травня 2020

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АСК 30 362 700,00
UAH з ПДВ
29 549 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНБУД-М" 31 033 074,00
UAH з ПДВ
29 550 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІС ГЛАВ СТРОЙ" 32 176 209,13
UAH з ПДВ
31 995 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТІ" 32 032 908,00
UAH з ПДВ
32 032 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 09:39
Електронний підпис
03 березня 2020 22:05
Електронний підпис
03 березня 2020 21:57
Li030 (АЕ _190442) ЦВ 3 особи.rar
03 березня 2020 21:57
Кошториси ч.8.rar
03 березня 2020 21:57
Кошториси ч.7.rar
03 березня 2020 21:57
Кошториси ч.6.rar
03 березня 2020 21:57
Кошториси ч.5.rar
03 березня 2020 21:57
Кошториси ч.4.rar
03 березня 2020 21:57
Кошториси ч.3.rar
03 березня 2020 21:57
Кошториси ч.2.rar
03 березня 2020 21:57
Кошториси ч.1.rar
03 березня 2020 21:57
10. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 березня 2020 21:57
9. СУБПІДРЯД.pdf
03 березня 2020 21:57
8. ПРОЕКТ.pdf
03 березня 2020 21:57
5. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
03 березня 2020 21:57
4. ІНШІ-compressed.pdf
03 березня 2020 21:57
3. ДОСВІД.pdf
03 березня 2020 21:57
2. ПРАЦІВНИКИ.pdf
03 березня 2020 21:57
1. МТБ.pdf
03 березня 2020 21:57
0. РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 18:11
Електронний підпис
03 березня 2020 18:11
Електронний підпис
03 березня 2020 18:11
Статут (Нова редакція).pdf
03 березня 2020 18:11
Копія ліцензії.pdf
03 березня 2020 18:11
Копія витягу ПДВ.pdf
03 березня 2020 18:11
Копії дозволів.pdf
03 березня 2020 18:11
Довідки згідно вимог ТД.pdf
03 березня 2020 18:11
Витяг з Єдиного реєстру.pdf
03 березня 2020 18:11
7 ДЦ.pdf
03 березня 2020 18:11
50.imd
03 березня 2020 18:11
5 Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2020 18:11
4 Аналогічні договори.pdf
03 березня 2020 18:11
3 Наявність працівників.pdf
03 березня 2020 18:11
19-1 Подопригор М.М. ІПН.pdf
03 березня 2020 18:11
18 Протокол от 23.01.2020г..pdf
03 березня 2020 18:10
10 Розрахунок прибутку_.pdf
03 березня 2020 18:10
1-1 Технічні вимоги.pdf
03 березня 2020 18:10
1 Реєстр документів.pdf
03 березня 2020 18:10
Li030_(АЕ_№190442)_ЦВ_3_особи.rar

Публічні документи

04 березня 2020 10:33
Електронний підпис
04 березня 2020 10:32
Li030 (АЕ №190442) ЦВ 3 особи.rar
04 березня 2020 10:32
тех паспорт транспорт.pdf
04 березня 2020 10:32
тех паспорт транспорт 1.pdf
04 березня 2020 10:32
тех паспорт техніка 3.pdf
04 березня 2020 10:32
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 10:32
Статут.pdf
04 березня 2020 10:32
Розрахунок прибутку.pdf
04 березня 2020 10:32
Ліцензія.pdf
04 березня 2020 10:32
Дозвіл вантажопіймачі.pdf
04 березня 2020 10:31
Договірна ціна.pdf
04 березня 2020 10:31
Довідка позит.досвід.pdf
04 березня 2020 10:31
Відомості про учасника.pdf
04 березня 2020 10:31
Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2020 10:31
виписка 23.01.2020.pdf
04 березня 2020 10:31
157 (1).imd

Публічні документи

18 березня 2020 16:14
Електронний підпис
18 березня 2020 16:13
Довідка ДПС України.pdf
18 березня 2020 16:13
Довідка МВС України.pdf
04 березня 2020 08:42
Електронний підпис
04 березня 2020 08:40
21 Копія паспорту.pdf
04 березня 2020 08:40
28 Страхова гарантія.rar
04 березня 2020 08:40
24 Копія ліцензії ДАБІ.pdf
04 березня 2020 08:40
23 Оригінал уставу.pdf
04 березня 2020 08:40
16 Трудові відносини.rar
04 березня 2020 08:40
25 Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2020 08:40
33 Реєстр документів.pdf
04 березня 2020 08:40
27 Копії Дозволів.pdf
04 березня 2020 08:40
9 Істотні умови.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП АСК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНБУД-М"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІС ГЛАВ СТРОЙ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП АСК
#24543159
Відхилено 29 549 200,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 16:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНБУД-М"
#41296143
Відхилено 29 550 200,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІС ГЛАВ СТРОЙ"
#41707864
Відхилено 31 995 800,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 11:22
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТІ"
#30492344
Переможець 32 032 908,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТІ"
#30492344
32 032 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 18:54
Договір укладений
23 квітня 2020 18:52
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:51
ДУ 4 до Д75 Конті Світлячок.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 11:10
ДУ 3 до Д75 Конті ДНЗ Світлячок.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 14:59
Додаток до Дог.75від23.04.20.pdf зміни до договору
25 червня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 16:20
ДУ2до Д75 Конті Світлячок.pdf зміни до договору
22 червня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 10:21
ДУ 1 до Д 75 Конті Світлячок.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з затримкою фінансування у 2020р. в сумі 29302926 грн.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткове фінансування у 2020 р. 26459790,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з додатковим фінансуванням у 2020р. в сумі 2843136,00 грн. сторони домовились роботи проводити у 2020р.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням фінансування у 2020р. на 4179,52 грн., та закінченням робіт
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 32 028 728,48
UAH (в тому числі ПДВ 5 338 121,41 UAH)