Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
78 013 626,00 UAH
UA-2020-02-14-001099-b cc404723eca349e283041dae5703a65a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143815
Вебсайт замовника: http://www.osvita.irpin.com
Місцезнаходження замовника: 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, Шевченка, 3-а
Контактна особа замовника: Кузьменко Ольга Вікторівна
380963647579
osvita_irpin@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:08
Очікувана вартість: 78 013 626,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390 068,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області (Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, Ірпінь, Тургенівська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-001099-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 17 лютого 2020 16:07
Недискримінація учасників
Відповідно до вимог Додатку 2 Учасник повинен надати інформацію в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази на відстані не більше 15 км від об’єкта виконання робіт. Вважаємо, що даною вимогою Замовник встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, порушуючи принципи ст.3 та ст. 5 Закону "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників, штучно знижуючи коло потенційних учасників. Ми маємо базу на відстані 30 км, різниця в 15 км ніяким чином не впливає на процес виконання робіт, складється враження, що Замовник прописав дану умову під конкретного учасника. Тому, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо розташування бази на відстані 15 км від об'єкта.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
19 лютого 2020 10:35
Ваше звернення опрацьовано. Тендерним комітетом управління освіти готуються зміни до тендерної документації. Зміни будуть оприлюдненні в визначений термін законодавством.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000020 ● 5778798337b7452783076ec1d193284e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-25 17:18:25
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.03.2020 № 70

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-14-001099-b 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради, 02143815, Україна, Ірпінь, Шевченка, 3-а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області (Реконструкція), 78013626UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: cc404723eca349e283041dae5703a65a, 2020-02-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 25 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.02.2020 № 21 (зі змінами), надання роз’яснень та внесення змін до неї, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РАДОГОСТ ПЛЮС» (далі – ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 03.03.2020 № 22, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.03.2020 № 16/03-2020. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ та пункту 1 додатку 2 тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників, щодо надання ними у складі своїх тендерних пропозицій Довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, а саме – перелік обладнання та механізмів для здійснення робіт відповідно до Технічного завдання в формі, наведеній в Таблиці 1. Згідно із інформацією наведеною у Таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Замовник зазначив перелік обладнання та механізмів необхідний для здійснення робіт, зокрема, електростанцію пересувну (не менше 2 одиниць), бульдозерів, насосних станцій електричних стаціонарних, пресу гідравлічного та агрегатів фарбування високого тиску для фарбування фасадів будівель. Проте учасник ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС» надав довідку від 28.02.2020 № 5.1 з переліком матеріально-технічної бази серед якого відсутня інформація про наявність зазначено обладнання та механізмів, що не відповідає вимогам пункту 4 розділу ІІІ та пункту 1 додатку 2 тендерної документації. Крім цього, у додатку 2 до тендерної документації Замовник зазначив, що у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає чинний договір (дія договору повинна бути не меншою, ніж вказана дата закінчення робіт) оренди/лізингу/надання послуг тощо. У своїй довідці від 28.02.2020 № 5.1 учасник ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС» зазначив, що для виконання робіт по предмету закупівлі буде використовувати орендоване обладнання, зокрема, згідно із договором від 03.02.2020 № 03/02-ОрСТ. Однак у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС» надав договір від 03.02.2020 № 03/02-ОрСТ не в повному обсязі (відсутні сторінки які містять розділ 3, 7 та 8 та частково розділ 4 і 9, а також інформацію про термін його дії), чим не дотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 16.03.2020 № 16/03-2020., 03 квітня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання укладеного договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РАДОГОСТ ПЛЮС 77 998 530,00
UAH з ПДВ
77 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Будівельно Інвестиційна Група "Голосієвель" 77 715 431,23
UAH з ПДВ
77 715 431,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 14:19
185_ДЦ_ЛС Кошторис.pdf
04 березня 2020 14:19
185.imd
28 лютого 2020 20:44
17.3 Відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 16:40
5.1 Матер.-техн. база.pdf
27 лютого 2020 16:40
17.3 Локальний кошторис.pdf
27 лютого 2020 16:40
3 Технічне завдання.pdf
27 лютого 2020 16:40
12 Відомості з ЄДР.pdf
27 лютого 2020 16:40
9 Витяг єд.податку.pdf
27 лютого 2020 16:40
8 Витяг з ЄДР.pdf
27 лютого 2020 16:40
2 Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2020 16:40
1 Реєстр документів.pdf
27 лютого 2020 16:40
19 Договір.pdf
27 лютого 2020 16:40
18 Довідка про санкції.pdf
27 лютого 2020 16:40
21 ГЛ про довкілля.pdf
27 лютого 2020 16:40
5.4 Відповідний досвід.pdf
27 лютого 2020 16:40
20 ГЛ про страхування.pdf
27 лютого 2020 16:40
17.2 Вiдомiсть ресурсiв.pdf
27 лютого 2020 16:40
17.1 Договірна ціна.pdf
27 лютого 2020 16:40
17.6 Прибуток.pdf
27 лютого 2020 16:40
10.1 Статут.pdf
27 лютого 2020 16:40
4.3 Довіреність.pdf
27 лютого 2020 16:40
10.2 Опис док. до статута.pdf
27 лютого 2020 16:40
13 Довідка про печатку.pdf
27 лютого 2020 16:40
4 Протокол власника.pdf
27 лютого 2020 16:40
14 Ліцензія буд.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РАДОГОСТ ПЛЮС
#40168588
Переможець 77 600 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РАДОГОСТ ПЛЮС
#40168588
77 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 березня 2020 08:30
договір 16.03-2020 (ЗОШ 1).pdf укладений
16 березня 2020 08:29

Актуальні тендери

До пошуку