Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютер в зборі
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2020-02-14-000831-c aa78a108f60c4755b2bea628e9d455fc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена

+380677277736 kp-mis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ІНФОРМАЦІЙНА СЛУЖБА"
Код ЄДРПОУ: 30169697
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 14
Контактна особа: Олена
+380677277736
kp-mis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 14:58
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
комп'ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, пр.Тараса Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  29 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 10:56
технічна конфігурація+.docx
14 лютого 2020 10:56
шаблон договора.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 09:21
Дата відповіді: 17 лютого 2020 09:35
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги та еквіваленти розглядатися не будуть, перевага буде надаватися пропозиціям, які відповідають заявленим в документації. До участі у закупівлі допускаються ВСІ учасники. Пропозиціїї учасників - неплатників ПДВ будуть порівнюватися з цінами іншіх учасників без врахування ПДВ. За тлумаченням понять, будь ласка, звертайтися до фахівців майданчика. Дякуємо за увагу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 19 730,00
UAH з ПДВ
19 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 22 000,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2020 14:56
пропозиція.pdf
22 лютого 2020 14:56
Підпис документів.PDF
22 лютого 2020 14:56
паспорт новый.pdf
22 лютого 2020 14:56
Лист-гарантія.PDF
22 лютого 2020 14:56
ІПН.PDF
22 лютого 2020 14:56
Довідка про аналог.PDF
22 лютого 2020 14:56
Відсутність корупції.PDF
22 лютого 2020 14:56
Витяг з ЭДР.PDF
22 лютого 2020 14:56
Виписка зЭДР 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3276300732
Відхилено 19 730,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 10:26
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 22 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 13:49

Документи

25 лютого 2020 10:26
Електронний підпис
25 лютого 2020 10:25
протокол компьютер.jpeg

Документи

25 лютого 2020 13:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 13:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 11:26
договор (1).jpeg укладений
03 березня 2020 11:26
договор (3).jpeg укладений
03 березня 2020 11:26
договор (2).jpeg укладений
03 березня 2020 11:26