Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку формату А1 (594*841) масою 80г/кв.м
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-02-14-000806-a ● bd46b1a60cf94f3f80978e009cdc90c9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВАТОР" |
Код ЄДРПОУ: | 22987900 |
Вебсайт: | http://www.novator-tm.com |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Тернопільська, 17, |
Контактна особа: |
Микитчик Ольга Семенівна +380673895305 prozorro@novator-tm.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кг
Папір для друку формату А1 (594*841) масою 80г/кв.м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2020
—
11 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 16:47 |
Проект договору.docx |
14 лютого 2020 16:47 |
тендер папір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:31
Дата відповіді: 17 лютого 2020 11:03
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
- Так, приймаємо.
- Учасники закупівлі, згідно тендерної документації, повинні вкладати документи, де прописуються торгова марка та модель.
- Так, допускаємо. Ціни всіх учасників порівнюються без ПДВ.
- Так, приймаємо.
- Учасники закупівлі, згідно тендерної документації, повинні вкладати документи, де прописуються торгова марка та модель.
- Так, допускаємо. Ціни всіх учасників порівнюються без ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Імаго 2014" #39301866 |
Переможець |
141 750,00
UAH
|
27 лютого 2020 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Імаго.PDF | укладений |
02 березня 2020 13:02
|