Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161828 /М-15/ - Доброолександрівка - Великодолинське - /М-27/, км 26+722 - км 27+245
The current average repair of the public road network of local importance О161828 / М-15 / - Dobroleksandrivka - Velikodolynske - / M-27 /, km 26 + 722 - km 27 + 245
Очікувана вартість
10 498 066,00 UAH
UA-2020-02-14-000728-a 67b7bac478804f0d9210cefafe103569
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Nosulenko Artem
048 7958918
artns@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 13:21
Очікувана вартість: 10 498 066,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 14 лютого 2020 15:58
Enquiries until: 07 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 13 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 10 498 066 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,95 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161828 /М-15/ - Доброолександрівка - Великодолинське - /М-27/, км 26+722 - км 27+245. (Джерело фінансування - кошти державного та/або місцевого та/або інших бюджетів.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public road network of local importance О161828 / М-15 / - Dobroleksandrivka - Velikodolynske - / M-27 /, km 26 + 722 - km 27 + 245
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детально зазначено у проекті договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:55
ТД О161828 Доброолександрівка 26-27км.docx
14 лютого 2020 15:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПСР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження наявності працівників
Дата подання: 26 лютого 2020 11:34
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:05
Шановний Замовник! Відповідно до умов Тендерної документації “Додаток 3 І. Кваліфікаційні критерії п.1.2. Учасник повинен надати Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: головний інженер (1 особа), виконроб (1 особа), майстер (мінімум 2 особи), водіїв машин (мінімум 6 осіб), водіїв механізмів (мінімум 14 осіб з розрядами 3-6), дорожній робочий (мінімум 7 осіб з розрядом 2-5). Для документального підтвердження наявності в учасника зазначених працівників, такий учасник надає в складі тендерної пропозиції накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в таблиці”, у разі якщо керування транспортними засобами/механізмами здійснюється механізаторами/водіями організацій, які надають послуги Учаснику відповідно до чинного договору, чи потрібно у складі тендерної пропозиції Учасника надавати накази на таких працівників від організацій надавачів послуг або достатньо буде надання договору між Учасником та надавачом послуг, в якому зазначено, що керування транспортними засобами/механізмами здійснюється працівниками надавача послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що пунктом 1.2, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ», ДОДАТКУ 3, Тендерної документації вимагається Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також до Довідки, в підтвердження наявності працівників, мають бути надані накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. Тобто, якщо в довідці планується зазначати працівників, що залучаються за договором надання послуг – їх наявність також необхідно підтверджувати відповідно до вимог тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 06 березня 2020 16:05
Дата відповіді: 11 березня 2020 16:03
Шановний Замовник! Просимо Вас указати відстань перевезення матеріалів від розбирання на базу, а також відстань перевезення сміття.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Відстань перевезення матеріалів від розбирання визначається підрядником самостійно в залежності від його вибору складування даних матеріалів. Замовником перевіряється транспортна схема складена підрядником на перевезення матеріалів.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 квітня 2020
UA-2020-02-14-000728-a67b7bac478804f0d9210cefafe103569
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Учасник Документи Рішення
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА ШАГ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

17 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 березня 2020 17:28
Електронний підпис
16 березня 2020 17:28
Електронний підпис
16 березня 2020 17:25
проект договору.pdf
16 березня 2020 17:25
договір з лабораторією.pdf
16 березня 2020 17:25
Довідка банку.pdf
16 березня 2020 17:25
банківський договір.pdf
16 березня 2020 17:25
GRI0163OD20.pdf
16 березня 2020 17:25
(Dovirenist)_ Німенко К.С._431.pdf
16 березня 2020 17:25
(Dovirenist) Лященко О. С._430.pdf
16 березня 2020 17:25
тендерна пропозиція.pdf
16 березня 2020 17:25
довідка працівники.docx
16 березня 2020 17:25
працівники.pdf
16 березня 2020 17:25
мат-тех база.pdf
16 березня 2020 17:25
відгук 27П.PDF

Документи

17 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 квітня 2020 16:38
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:38
Dovidka_20094495540060845999.pdf.p7s
13 квітня 2020 16:38
Dovidka_20094495540060845999.pdf
13 квітня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
13 квітня 2020 16:38
Довідка ДФС.pdf
17 березня 2020 08:32
Електронний підпис
17 березня 2020 08:32
Електронний підпис
17 березня 2020 08:28
Електронний підпис
17 березня 2020 08:28
Електронний підпис
16 березня 2020 18:43
Електронний підпис
16 березня 2020 18:43
Електронний підпис
16 березня 2020 18:42
Договір гарантії 4853.pdf
16 березня 2020 18:42
9. Довідка про санкції.PDF
16 березня 2020 18:42
7. Ліцензія.PDF
16 березня 2020 18:42
5. Витяг ПДВ.pdf
16 березня 2020 18:42
4. Довідка про досвід.pdf
16 березня 2020 18:42
13. Протокол.PDF
16 березня 2020 18:42
12. Гарантійний лист.PDF

Документи

17 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 березня 2020 08:33
Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2020 08:33
Протокол на участь.pdf
17 березня 2020 08:33
Довідка ст.17.pdf
17 березня 2020 08:33
Довідка санкції.pdf
17 березня 2020 08:33
Банківські документи(2).P7S
17 березня 2020 08:33
Банківські документи(1).P7S
17 березня 2020 08:33
Банківські документи.pdf
17 березня 2020 08:33
ВИТЯГ.pdf
17 березня 2020 08:33
Ліцензія з додатком.pdf
17 березня 2020 08:33
Код Директора.pdf
17 березня 2020 08:33
Наказ Директора.pdf
17 березня 2020 08:33
опис статуту.pdf
17 березня 2020 08:33
Паспорт Директора.pdf
17 березня 2020 08:33
Протокол 2_2017.pdf
17 березня 2020 08:33
Протокол 3.pdf
17 березня 2020 08:33
ПДВ.pdf
17 березня 2020 08:33
Статут.pdf
17 березня 2020 08:33
трудова директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА ШАГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 10 438 000,00
UAH з ПДВ
10 438 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 10 453 000,00
UAH з ПДВ
10 453 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 16:38
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:38
Dovidka_20094495540060845999.pdf.p7s
13 квітня 2020 16:38
Dovidka_20094495540060845999.pdf
13 квітня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
13 квітня 2020 16:38
Довідка ДФС.pdf
17 березня 2020 08:32
Електронний підпис
17 березня 2020 08:32
Електронний підпис
17 березня 2020 08:28
Електронний підпис
17 березня 2020 08:28
Електронний підпис
16 березня 2020 18:43
Електронний підпис
16 березня 2020 18:43
Електронний підпис
16 березня 2020 18:42
Договір гарантії 4853.pdf
16 березня 2020 18:42
9. Довідка про санкції.PDF
16 березня 2020 18:42
7. Ліцензія.PDF
16 березня 2020 18:42
5. Витяг ПДВ.pdf
16 березня 2020 18:42
4. Довідка про досвід.pdf
16 березня 2020 18:42
13. Протокол.PDF
16 березня 2020 18:42
12. Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

16 березня 2020 17:28
Електронний підпис
16 березня 2020 17:28
Електронний підпис
16 березня 2020 17:25
проект договору.pdf
16 березня 2020 17:25
договір з лабораторією.pdf
16 березня 2020 17:25
Довідка банку.pdf
16 березня 2020 17:25
банківський договір.pdf
16 березня 2020 17:25
GRI0163OD20.pdf
16 березня 2020 17:25
(Dovirenist)_ Німенко К.С._431.pdf
16 березня 2020 17:25
(Dovirenist) Лященко О. С._430.pdf
16 березня 2020 17:25
тендерна пропозиція.pdf
16 березня 2020 17:25
довідка працівники.docx
16 березня 2020 17:25
працівники.pdf
16 березня 2020 17:25
мат-тех база.pdf
16 березня 2020 17:25
відгук 27П.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
Переможець 10 438 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
10 438 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 16:27
10П_20 30.04.2020 О161828 Прогресдорбуд.pdf укладений
30 квітня 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік встановити у розмірі – 10 438 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 10 438 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXІ. «Реквізити та підписи сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 10П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік зменшити на 10 000,00 грн та встановити у розмірі – 10 428 000,00 грн. 2. Фінансування з бюджету Одеської обласної ради (КПК 1517463) на 2021 рік (Рішення Одеської обласної ради від 19 серпня 2021 року № 280-VІII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 24 грудня 2020 року № 43-VIIІ «Про обласний бюджет Одеської області на 2021 рік») встановити у розмірі – 10 000,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 10 438 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXІ. «Реквізити та підписи сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA448201720344391060194095031
Номер договору про закупівлю: 10П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з повним наданням послуг за договором підряду та відповідно до абз.2, пункту 3.5., розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 4., пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання.», а саме (узгодження зміни ціни в бік зменшення (без змін кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)) сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 1 094 820,12 грн та п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1 Ціна договору становить 9 343 179,88 грн (дев’ять мільйонів триста сорок три тисячі сто сімдесят дев’ять грн 88 к.), у тому числі ПДВ – 1 557 196,65 грн. 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік зменшити на 1 094 637,00 грн та встановити у розмірі – 9 333 363,00 грн. 3. Фінансування із обласного бюджету (КПК 1517463) на 2021 рік зменшити на 183,12 грн та встановити у розмірі – 9 816,88 грн. 4. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 9 343 179,88 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 5. Додаток до договору «Договірна ціна» викласти в наступній редакції що додається.
Номер договору про закупівлю: 10П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 343 179,88
UAH (в тому числі ПДВ 1 557 196,65 UAH)