Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки ВПР»
Очікувана вартість
3 233 400,00 UAH
UA-2020-02-14-000700-c 98058367646c4788ba6039bae6bb4f11
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій

+380444069837 crekm.dog1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 01:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 12:38
Очікувана вартість: 3 233 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки ВПР (підбійки)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 10:37
ТД_ЗЧ_кол_техн_ВПР (підбійки)1_торги 13.02.2020_.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000024 ● a85a4e072f42470eac088a417142f908
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 20:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.12.2020 № 260
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

18 UA-2020-02-14-000700-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-30 23:01:38

Звернення до ДАСУ

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

2020-12-30 23:01:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА" 3 233 400,00
UAH з ПДВ
3 217 335,00
UAH з ПДВ
Документи
"METALHIMCARGO” Ltd. 3 223 200,00
UAH з ПДВ
3 223 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 14:42
Пропозиція заявка 2
03 березня 2020 14:01
Пропозиція заявка 2
28 лютого 2020 14:07
Доки ЕЦП.rar
28 лютого 2020 14:07
22 додаток 11.pdf
28 лютого 2020 14:07
20 3.7.3 Сертифікат ISO.pdf
28 лютого 2020 14:07
19 Лист представництво.pdf
28 лютого 2020 14:07
14 Додаток 10.pdf
28 лютого 2020 14:07
13 довідки банку.pdf
28 лютого 2020 14:07
12 Довідка довкілля.pdf
28 лютого 2020 14:07
10 ВИТЯГ ПДВ.pdf
28 лютого 2020 14:07
6 Особа підписант.pdf
28 лютого 2020 14:07
4 Працівники додаток 12.pdf
28 лютого 2020 14:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 лютого 2020 14:07
1 Пропозиція заявка.pdf

Публічні документи

29 лютого 2020 11:48
пропозиція.pdf
29 лютого 2020 11:48
Установчий акт.pdf
29 лютого 2020 11:48
Сертифіка ISO.pdf
29 лютого 2020 11:48
працівники.pdf
29 лютого 2020 11:48
ПАСПОРТ.pdf
29 лютого 2020 11:48
особа підписант.pdf
29 лютого 2020 11:48
МЕТАЛХИМКАРГО АКТ.pdf
29 лютого 2020 11:48
дослідження.pdf
29 лютого 2020 11:48
досвід.pdf
29 лютого 2020 11:48
додаток 11.pdf
29 лютого 2020 11:48
додаток 10.pdf
29 лютого 2020 11:48
додаток 9.pdf
29 лютого 2020 11:48
додаток 7.pdf
29 лютого 2020 11:48
додаток 5.pdf
29 лютого 2020 11:48
додаток 4.pdf
29 лютого 2020 11:48
довкілля.pdf
29 лютого 2020 11:48
декларація.pdf
29 лютого 2020 11:48
відвантаження.pdf
29 лютого 2020 11:48
passport_Lazarov (1).pdf
29 лютого 2020 11:48
Bank Reference METALHIMKARGO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"

"METALHIMCARGO” Ltd.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
#41243966
Переможець 3 217 335,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
#41243966
3 217 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 20:01
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:26
ду 20032.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 08:57
ду 20032.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 16:05
20032.pdf укладений
25 березня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20032
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20032
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 217 335,00
UAH (в тому числі ПДВ 536 222,50 UAH)