Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Канцелярське приладдя різне»
Очікувана вартість
64 500,00 UAH
UA-2020-02-14-000691-b e3d2e1ef4b874e25bbf55069655aacb2
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Терещенко Галина Миколаївна

380444541617 Galina_1404@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Вебсайт: http://www.facebook.com/kksvyatoshin
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., КИЕВ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Терещенко Галина Миколаївна
380444541617
Galina_1404@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 15:02
Очікувана вартість: 64 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


«Канцелярське приладдя різне»
За ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Найменування, опис, кількість, а також всі необхідні технічні характеристики та інші параметри приведені в тендерній документації (Закупка_Канцелярія_)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3318 штуки
«Канцелярське приладдя різне»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Симиренка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару здійснюється окремими партіями( починаючи з 1од) на кожний окремий об’єкт , за попереднім замовлення Покупця, протягом 1 дня після замовлення, але в будь якому випадку протягом дії договору на вказані адреси. Кількість попередніх замовлень Покупця не обмежена. Навантаження та розвантаження у Складські приміщення Замовника за рахунок та силами Постачальника Термін поставки – до 31.12.2020. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 09:28
Дата відповіді: 17 лютого 2020 09:36
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В тендерній документації чітко прописано, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, усі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленому товарі. У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю очікуваного товару та еквіваленту в паперовому та сканованому вигляді за підписом та печаткою учасника в якій повинно бути вказано: опис товару, відомості про виробника, технічні характеристики запропонованого товару, які відповідають основним технічним характеристикам замовленого товару. Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель» затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України»13.04.2016 № 35 (далі - Порядок). Відповідно до пункту 9.2 Порядку система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій – поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником. Пунктом 9.1. Положення встановлено, що замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 30 875,30
UAH
30 875,30
UAH
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 39 015,06
UAH
33 782,34
UAH
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 14:51
Електронний підпис
24 лютого 2020 14:46
Електронний підпис

Публічні документи

24 лютого 2020 14:49
паспорт Кравец Л.П..pdf
24 лютого 2020 14:49
канцелярія різна Buromax.pdf
24 лютого 2020 14:49
лотки Арника.pdf
24 лютого 2020 14:49
довідкка Печерськ.pdf
24 лютого 2020 14:49
Витяг ПДВ.pdf
24 лютого 2020 14:49
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
24 лютого 2020 14:49
Витяг ЄДР.pdf
24 лютого 2020 14:49
Виписка ЄДР.pdf
24 лютого 2020 14:49
Статут.pdf
24 лютого 2020 14:49
Технічні вимоги.pdf
24 лютого 2020 14:49
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 30 875,30
UAH
27 лютого 2020 14:19
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено 33 782,34
UAH
28 лютого 2020 10:32

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій