Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля )
Очікувана вартість
217 500,00 UAH
UA-2020-02-14-000586-b e578edefcbcf46dc969cb4debb2c682d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Людмила Вікторівна

380612875946 vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Клименко Людмила Вікторівна
380612875946
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 14:23
Очікувана вартість: 217 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14500 кілограми
021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70404, Україна, Запорізька область, с.Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 09:48
ТД ( картопля).docx
20 лютого 2020 09:48
протокол внесення змін до тендерної документації.pdf
14 лютого 2020 11:14
Тенедерна документація.pdf
14 лютого 2020 11:14
ТД -додаток№4.docx
14 лютого 2020 11:14
ТД -додаток№3.docx
14 лютого 2020 11:14
Додаток 5 Проект Договору .docx
14 лютого 2020 11:14
ТД -додаток№1.docx
14 лютого 2020 11:14
ТД -додаток№2.docx
20 лютого 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 09:48
ТД ( картопля).docx
14 лютого 2020 11:14
ТД ( картопля).docx
20 лютого 2020 09:48
протокол внесення змін до тендерної документації.pdf
14 лютого 2020 11:14
Тенедерна документація.pdf
14 лютого 2020 11:14
ТД -додаток№4.docx
14 лютого 2020 11:14
ТД -додаток№3.docx
14 лютого 2020 11:14
Додаток 5 Проект Договору .docx
14 лютого 2020 11:14
ТД -додаток№1.docx
14 лютого 2020 11:14
ТД -додаток№2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-000586-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Царюк О.В., Код ЄДРПОУ:3041908989
Дата подання: 05 березня 2020 20:43
вимога щодо неправомірного визначення переможця
Вимога, щодо неправомірного визначення переможця
по процедурі відкриті торги UA-2020-02-14-000586-b від 14.02.2020р.

Шановний Замовнику Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради, ЄДРПОУ 03191259 (далі - Замовник), вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП "Бован Олександр Іванович", ЄДРПОУ (далі – Учасник), оформлене протоколом №2020/34-в від 04.03.2020 року за процедурою відкриті торги UA-2020-02-14-000586-b від 14.02.2020р., на підставі п. 1 ч.4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922- VIII від 25.12.2015 року, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника (далі - ТП) не відповідає умовам тендерної документації (далі – ТД), а саме:

Замовником у ТД п.5 розділу 3 вимагались на підтвердження матеріально технічної бази наступні документи: довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази та до довідки необхідно було надати «…документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби».

Учасником на підтвердження вищезазначеної інформації надано довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 28.02.2020 року де вказано транспортний засіб Mersedes Benz Sprinter 313CDI реєстраційний номер АР 3319 ЕО Свідоцтво про державну реєстрацію СХН 466668, але в реєстрі «Державний реєстр потужностей операторів ринку Запорізької області», який знаходиться у вільному доступі за посиланням https://docs.google.com/spreadsheets/d/1hHqFuw_M51sJDHlwNoCkgFMN5NoB2faatffuzO3ej-8/edit#gid=0 відсутній вищевказаний автотранспорт. В даному реєстрі відображено тільки реєстрацію складського приміщення Учасника.

Крім того у реєстрі «РЕЄСТР операторів ринку та потужностей Запорізької області, на які видано експлуатаційний дозвіл», який знаходиться за посиланням у вільному доступі https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UlU9wGJnK6ueIMLHURMYBLpYMlShoptFLwj-OF7yLt0/edit#gid=0 відсутня реєстрація складського приміщення Учасника.
Згідно п. 1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.

Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Реєстрації підлягають потужності; які використовуються на будь якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.

Згідно п. 2 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Державна реєстрація потужностей здійснюється компетентним органом шляхом внесення відповідної інформації до реєстру на безоплатній основі. Потужностям у реєстрі присвоюється особистий реєстраційний номер.

Згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 39 від 10.02.2016 року «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам» , а саме:
«1.6. Державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку.
1.7. Адресою потужності, яка є транспортним засобом або іншим рухомим майном, вважається місцезнаходження (місце проживання) оператора ринку, в управлінні якого перебуває така потужність.»

Тобто звертаючи увагу на все вказане та на те, що Учасником не отримано експлуатаційний дозвіл на складське приміщення, реєстрація складського приміщення, як окремої потужності пройшла за адресою, яка відрізняється від адреси реєстрації Учасника (який є власником авто), а це означає, що транспортний засіб є окремою потужністю з цього випливає, що необхідно реєструвати транспортний засіб, як окрему потужність.

Звертаючи увагу на вказані недоліки ТП ФОП "Бован Олександр Іванович", Учасник не виконав вимоги ТД, тому ви, як Замовник, визнаючи вищезазначеного учасника переможцем порушуєте ст. 30 ч. 4 Закону, у зв’язку з тим, що тендерна документація, Учасника не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищенаведеного вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом №2020/34-в від 04.03.2020 року для уникнення порушення Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2020 10:57
Задовольнити вимогу ФОП Царюк О.В. - Дата реєстрації вимоги в ЦБД: 05-03-20, 20:43:41, Ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-14-000586-b.a1. Та Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII ,зі змінами ст.30., п.4, .( тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.) – скасувати рішення про переможця ФОП Бован О.І.
Розгорнути Згорнути
Задовольнити вимогу ФОП Царюк О.В. - Дата реєстрації вимоги в ЦБД: 05-03-20, 20:43:41, Ідентифікатор вимоги: UA-2020-02-14-000586-b.a1. Та Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII ,зі змінами ст.30., п.4, .( тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.) – скасувати рішення про переможця ФОП Бован О.І.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000586-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 12 березня 2020 10:12
Вимога про скасування протоколу
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ФУД ПОСТАЧ»
53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2
ЄДРОПУ 41505858
тел. 098-728-75-79

вих.650-я
від 31.01.2020
Голові тендерного комітету
Комунальної установи
«Веселівський психоневрологічний інтернат»
Твердохліб М.В.

11.03.2020 року тендерним комітетом було прийнято рішення відповідно до протоколу №2020/36-а від 11.03.2020 року щодо відхилення переможця ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», за процедурою закупівлі UA-2020-02-14-000586-b, на закупівлю ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (картопля).
Згідно вимог тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен був надати:
1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів та копію(ї) догору(ів) з даного предмету закупівлі, підтверджуючи його виконання. Лист відгук від замовника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічної процедури закупівлі, та товару).»
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів, а також копії договорів, з даного предмета закупівлі. А також листи відгуки від замовників, в яких зазначено, що договори виконувались вчасно та є виконаними. Зазначені листи відгуки є підтверджуючим фактом виконання зазначених договорів. В свою чергу Вами, як замовником не вимагалося надання у складі тендерної документації копії видаткових накладних, або актів приймання – передачі товару які підтверджують виконання цього аналогічного договору протягом всього строку його дії. Таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі кваліфікаційні вимоги від замовника.
2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази додаються: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини), завірені печаткою або підписом відповідальної особи».
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надав скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів а також скановані оригінали договорів оренди транспортних засобів, чим не порушив вимоги Інструкції з підготовки тенерної пропозиції Розділу 3, де зазначено «* Кожен окремий документ відповідно до переліку, зазначеного у тендерній документації, має подаватися у вигляді сканованих оригіналів або сканованих копій документів.», таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі кваліфікаційні вимоги від замовника.
3. Щодо порушення про надання учасником гарантійних листів без посилання на предмет закупівлі або номер закупівлі повідомляємо наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» або будь-яким іншим законодавчим актом, не затверджено типову форму гарантійного листа із зазначенням обов’язкових реквізитів, а саме про необхідність посилання на предмет закупівлі або номер закупівлі, окрім цього дана вимога відсутня у тендерній документації, а також Вами як замовником у тендерній документації не містилось вимог щодо надання гарантійних листів за будь-якою обов’язковою формою,
таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі вимоги та надано гарантійні листи.
4. Щодо надання ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» копії паспорту, у якій відсутні сторінки, повідомляємо наступне. Вами як замовником у тендерній документації не містилась вимога щодо надання копії паспорту, яка б містила усі сторінки, таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі кваліфікаційні вимоги від замовника.


З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати протокол №2020/36-а від 11.03.2020 року щодо відхилення переможця ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», за процедурою закупівлі UA-2020-02-14-000586-b, на закупівлю ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (картопля). Оскільки ТОВ «ФУД ПОСТАЧ»було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю.
Також вимагаємо скасувати протокол №2020/36-б від 11.03.2020 року щодо визнання переможцем ФОП Царюк О.В., якою у складі тендерної пропозиції також було надано сканований оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та сканований оригінал договору оренди транспортного засобу, тоді як у ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», це було визнано за невідповідність тендерним вимогам.
Дані дії є незаконними і свідчать про дискримінацію учасників та порушення Закону України «Про публічні закупівлі».



Директор М.В.Сенін
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 березня 2020 10:14
Причина: помилка в тексті
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000586-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 12 березня 2020 10:15
Вимога про скасування протоколу
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ФУД ПОСТАЧ»
53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2
ЄДРОПУ 41505858
тел. 098-728-75-79

вих.1250-я
від 12.03.2020
Голові тендерного комітету
Комунальної установи
«Веселівський психоневрологічний інтернат»
Твердохліб М.В.

11.03.2020 року тендерним комітетом було прийнято рішення відповідно до протоколу №2020/36-а від 11.03.2020 року щодо відхилення переможця ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», за процедурою закупівлі UA-2020-02-14-000586-b, на закупівлю ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (картопля).
Згідно вимог тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен був надати:
1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів та копію(ї) догору(ів) з даного предмету закупівлі, підтверджуючи його виконання. Лист відгук від замовника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічної процедури закупівлі, та товару).»
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів, а також копії договорів, з даного предмета закупівлі. А також листи відгуки від замовників, в яких зазначено, що договори виконувались вчасно та є виконаними. Зазначені листи відгуки є підтверджуючим фактом виконання зазначених договорів. В свою чергу Вами, як замовником не вимагалося надання у складі тендерної документації копії видаткових накладних, або актів приймання – передачі товару які підтверджують виконання цього аналогічного договору протягом всього строку його дії. Таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі кваліфікаційні вимоги від замовника.
2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази додаються: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини), завірені печаткою або підписом відповідальної особи».
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надав скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів а також скановані оригінали договорів оренди транспортних засобів, чим не порушив вимоги Інструкції з підготовки тенерної пропозиції Розділу 3, де зазначено «* Кожен окремий документ відповідно до переліку, зазначеного у тендерній документації, має подаватися у вигляді сканованих оригіналів або сканованих копій документів.», таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі кваліфікаційні вимоги від замовника.
3. Щодо порушення про надання учасником гарантійних листів без посилання на предмет закупівлі або номер закупівлі повідомляємо наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» або будь-яким іншим законодавчим актом, не затверджено типову форму гарантійного листа із зазначенням обов’язкових реквізитів, а саме про необхідність посилання на предмет закупівлі або номер закупівлі, окрім цього дана вимога відсутня у тендерній документації, а також Вами як замовником у тендерній документації не містилось вимог щодо надання гарантійних листів за будь-якою обов’язковою формою,
таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі вимоги та надано гарантійні листи.
4. Щодо надання ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» копії паспорту, у якій відсутні сторінки, повідомляємо наступне. Вами як замовником у тендерній документації не містилась вимога щодо надання копії паспорту, яка б містила усі сторінки, таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі кваліфікаційні вимоги від замовника.


З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати протокол №2020/36-а від 11.03.2020 року щодо відхилення переможця ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», за процедурою закупівлі UA-2020-02-14-000586-b, на закупівлю ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (картопля). Оскільки ТОВ «ФУД ПОСТАЧ»було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю.
Також вимагаємо скасувати протокол №2020/36-б від 11.03.2020 року щодо визнання переможцем ФОП Царюк О.В., якою у складі тендерної пропозиції також було надано сканований оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та сканований оригінал договору оренди транспортного засобу, тоді як у ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», це було визнано за невідповідність тендерним вимогам.
Дані дії є незаконними і свідчать про дискримінацію учасників та порушення Закону України «Про публічні закупівлі».



Директор М.В.Сенін
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 березня 2020 16:21
Шановний Учаснику ТОВ ФУД ПОСТАЧ, ЄДРПОУ 34407781, на Вашу вимогу № UA-2020-02-14-000586-b.a4, в ЦБД: 12-03-20, 10:15:47.., повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація (далі – ТД) розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити
Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації згідно ст. 22 п.4 Закону. ТД до відкритих торгів ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ) UA-2020-02-14-000586-b містить чітко визначену вимогу Учасник повинен підтвердити Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору . На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів та копію(ї) догору(ів) з даного предмету закупівлі, підтверджуючи його виконання.
Учасник ТОВ ФУД ПОСТАЧ завантажив на порталі договір № 218 від25.03.2019 р, та договір № 139 від09.12.2019 р.. ,за яким згідно вимог тендерної документації повинно надаватися підтвердження виконання аналогічного договору, договорів. Документальним підтвердженням договору є видаткові накладні, акти звірки та ін.. У Учасника такі документи в складі пропозиції відсутні».
А саме тому, що сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна. Якщо ж про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт.
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. На відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі.
До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази додаються:

- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
- документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини), завірені печаткою або підписом відповідальної особи;
Учасником надано копіії документів на зазначені транспортні засоби, які не завірені підписом відповідальної особи.
Учасник повинен надати у скалі своєї пропозиції документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (копію паспорту, ІНН, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).
Виявлено порушення де «На підтвердження учасник повинен надатигарантійні листи:
1. Гарантійний лист на погодження з проектом договору
2. Гарантійного листа про безперебійне постачання, за замовленням протягом загального строку поставки товару за заявками Замовника за вказаним графіком та часом.
Учасником надано гарантійні листи без посилання на предмет закупівлі або номер закупівлі. Такі гарантійні зобов’язання не можуть братися до уваги.» З приводу цього повідомляємо: Гарантійний лист - це, з юридичної точки зору, документ, який повинен містити підтвердження і гарантії реалізації взятих на себе обов'язків від однієї сторони, відносно іншої. Такі зобов'язання можуть бути на надання будь-яких послуг, виконання різних робіт, з оплати боргів тощо.
Він має:
містити повні реквізити обох сторін, адреси, точні назви;
як і всі інші юридичні документи, лист про гарантію пишеться в діловому стилі;
бути в стислому змісті, але по суті;
нести в собі чіткі формулювання із зазначенням підстав (наприклад, номери документів);
має бути закріплений підписом і печаткою від гарантувальної сторони.
Ясність в тексті - це суть будь-якого листа, не тільки підтверджувального гарантію чого не-будь. Допускаючи такі помилки, ніякої гарантії бути не може,
Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів);
Учасником надано копію паспорту, але у даній копії відсутні сторінки. Що не може вважатися повноцінним документом.
Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Внесення додаткової інформації до паспорта може здійснюватися також на вклеюваних аркушах установленої Міністерством внутрішніх справ України форми. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта. Перша сторінка або перший аркуш після внесення до них відповідних записів та вклеювання фотокартки можуть бути заклеєні плівкою. У разі заклеювання плівкою усього аркуша записи та фотокартка печатками не засвідчуються. Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. На вимогу таких докумументів «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо: пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника». Учасник підписанням пропозиції підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Учасником надано копію паспорту де відсутні сторінки. Тобто документ не є повним.». Пусті сторінки паспорту можуть містити і інші відмітки, що також дає можливість визначити пов’язаних осіб.
При цьому важливо зазначити, що на етапі оскарження умов ТД згідно ст. 23 п.1 Закону жодних запитань до вимог Замовника надано не було, тобто Учасник не оскаржив умови ТД та взяв участь у відкритих торгах, чим підтвердив згоду з умовами викладеними Замовником. Крім того у додатку 3 ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" до ТД ТОВ ФУД ПОСТАЧ чітко визначено, а саме «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації», що ще раз підтверджує згоду Учасника з усіма умовами закупівлі і як наслідок не виконання ним, узгоджених умов ТД з яким Учасник погодився.
На підставі вищенаведеного залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
З повагою, тендерний комітет Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику ТОВ ФУД ПОСТАЧ, ЄДРПОУ 34407781, на Вашу вимогу № UA-2020-02-14-000586-b.a4, в ЦБД: 12-03-20, 10:15:47.., повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація (далі – ТД) розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити
Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації згідно ст. 22 п.4 Закону. ТД до відкритих торгів ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ) UA-2020-02-14-000586-b містить чітко визначену вимогу Учасник повинен підтвердити Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору . На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів та копію(ї) догору(ів) з даного предмету закупівлі, підтверджуючи його виконання.
Учасник ТОВ ФУД ПОСТАЧ завантажив на порталі договір № 218 від25.03.2019 р, та договір № 139 від09.12.2019 р.. ,за яким згідно вимог тендерної документації повинно надаватися підтвердження виконання аналогічного договору, договорів. Документальним підтвердженням договору є видаткові накладні, акти звірки та ін.. У Учасника такі документи в складі пропозиції відсутні».
А саме тому, що сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна. Якщо ж про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт.
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. На відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі.
До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази додаються:

- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
- документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини), завірені печаткою або підписом відповідальної особи;
Учасником надано копіії документів на зазначені транспортні засоби, які не завірені підписом відповідальної особи.
Учасник повинен надати у скалі своєї пропозиції документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (копію паспорту, ІНН, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).
Виявлено порушення де «На підтвердження учасник повинен надатигарантійні листи:
1. Гарантійний лист на погодження з проектом договору
2. Гарантійного листа про безперебійне постачання, за замовленням протягом загального строку поставки товару за заявками Замовника за вказаним графіком та часом.
Учасником надано гарантійні листи без посилання на предмет закупівлі або номер закупівлі. Такі гарантійні зобов’язання не можуть братися до уваги.» З приводу цього повідомляємо: Гарантійний лист - це, з юридичної точки зору, документ, який повинен містити підтвердження і гарантії реалізації взятих на себе обов'язків від однієї сторони, відносно іншої. Такі зобов'язання можуть бути на надання будь-яких послуг, виконання різних робіт, з оплати боргів тощо.
Він має:
містити повні реквізити обох сторін, адреси, точні назви;
як і всі інші юридичні документи, лист про гарантію пишеться в діловому стилі;
бути в стислому змісті, але по суті;
нести в собі чіткі формулювання із зазначенням підстав (наприклад, номери документів);
має бути закріплений підписом і печаткою від гарантувальної сторони.
Ясність в тексті - це суть будь-якого листа, не тільки підтверджувального гарантію чого не-будь. Допускаючи такі помилки, ніякої гарантії бути не може,
Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів);
Учасником надано копію паспорту, але у даній копії відсутні сторінки. Що не може вважатися повноцінним документом.
Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Внесення додаткової інформації до паспорта може здійснюватися також на вклеюваних аркушах установленої Міністерством внутрішніх справ України форми. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта. Перша сторінка або перший аркуш після внесення до них відповідних записів та вклеювання фотокартки можуть бути заклеєні плівкою. У разі заклеювання плівкою усього аркуша записи та фотокартка печатками не засвідчуються. Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. На вимогу таких докумументів «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо: пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника». Учасник підписанням пропозиції підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Учасником надано копію паспорту де відсутні сторінки. Тобто документ не є повним.». Пусті сторінки паспорту можуть містити і інші відмітки, що також дає можливість визначити пов’язаних осіб.
При цьому важливо зазначити, що на етапі оскарження умов ТД згідно ст. 23 п.1 Закону жодних запитань до вимог Замовника надано не було, тобто Учасник не оскаржив умови ТД та взяв участь у відкритих торгах, чим підтвердив згоду з умовами викладеними Замовником. Крім того у додатку 3 ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" до ТД ТОВ ФУД ПОСТАЧ чітко визначено, а саме «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації», що ще раз підтверджує згоду Учасника з усіма умовами закупівлі і як наслідок не виконання ним, узгоджених умов ТД з яким Учасник погодився.
На підставі вищенаведеного залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
З повагою, тендерний комітет Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000586-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 12 березня 2020 10:13
Вимога про скасування протоколу
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ФУД ПОСТАЧ»
53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2
ЄДРОПУ 41505858
тел. 098-728-75-79

вих.650-я
від 31.01.2020
Голові тендерного комітету
Комунальної установи
«Веселівський психоневрологічний інтернат»
Твердохліб М.В.

11.03.2020 року тендерним комітетом було прийнято рішення відповідно до протоколу №2020/36-а від 11.03.2020 року щодо відхилення переможця ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», за процедурою закупівлі UA-2020-02-14-000586-b, на закупівлю ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (картопля).
Згідно вимог тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції повинен був надати:
1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів та копію(ї) догору(ів) з даного предмету закупівлі, підтверджуючи його виконання. Лист відгук від замовника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічної процедури закупівлі, та товару).»
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів, а також копії договорів, з даного предмета закупівлі. А також листи відгуки від замовників, в яких зазначено, що договори виконувались вчасно та є виконаними. Зазначені листи відгуки є підтверджуючим фактом виконання зазначених договорів. В свою чергу Вами, як замовником не вимагалося надання у складі тендерної документації копії видаткових накладних, або актів приймання – передачі товару які підтверджують виконання цього аналогічного договору протягом всього строку його дії. Таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі кваліфікаційні вимоги від замовника.
2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази додаються: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини), завірені печаткою або підписом відповідальної особи».
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надав скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів а також скановані оригінали договорів оренди транспортних засобів, чим не порушив вимоги Інструкції з підготовки тенерної пропозиції Розділу 3, де зазначено «* Кожен окремий документ відповідно до переліку, зазначеного у тендерній документації, має подаватися у вигляді сканованих оригіналів або сканованих копій документів.», таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі кваліфікаційні вимоги від замовника.
3. Щодо порушення про надання учасником гарантійних листів без посилання на предмет закупівлі або номер закупівлі повідомляємо наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» або будь-яким іншим законодавчим актом, не затверджено типову форму гарантійного листа із зазначенням обов’язкових реквізитів, а саме про необхідність посилання на предмет закупівлі або номер закупівлі, окрім цього дана вимога відсутня у тендерній документації, а також Вами як замовником у тендерній документації не містилось вимог щодо надання гарантійних листів за будь-якою обов’язковою формою,
таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі вимоги та надано гарантійні листи.
4. Щодо надання ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» копії паспорту, у якій відсутні сторінки, повідомляємо наступне. Вами як замовником у тендерній документації не містилась вимога щодо надання копії паспорту, яка б містила усі сторінки, таким чином ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» було виконано всі кваліфікаційні вимоги від замовника.


З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати протокол №2020/36-а від 11.03.2020 року щодо відхилення переможця ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», за процедурою закупівлі UA-2020-02-14-000586-b, на закупівлю ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (картопля). Оскільки ТОВ «ФУД ПОСТАЧ»було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю.
Також вимагаємо скасувати протокол №2020/36-б від 11.03.2020 року щодо визнання переможцем ФОП Царюк О.В., якою у складі тендерної пропозиції також було надано сканований оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та сканований оригінал договору оренди транспортного засобу, тоді як у ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», це було визнано за невідповідність тендерним вимогам.
Дані дії є незаконними і свідчать про дискримінацію учасників та порушення Закону України «Про публічні закупівлі».



Директор М.В.Сенін
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 березня 2020 16:21
Шановний Учаснику ТОВ ФУД ПОСТАЧ, ЄДРПОУ 34407781, на Вашу вимогу № UA-2020-02-14-000586-b.a4, в ЦБД: 12-03-20, 10:15:47.., повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація (далі – ТД) розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити
Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації згідно ст. 22 п.4 Закону. ТД до відкритих торгів ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ) UA-2020-02-14-000586-b містить чітко визначену вимогу Учасник повинен підтвердити Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору . На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів та копію(ї) догору(ів) з даного предмету закупівлі, підтверджуючи його виконання.
Учасник ТОВ ФУД ПОСТАЧ завантажив на порталі договір № 218 від25.03.2019 р, та договір № 139 від09.12.2019 р.. ,за яким згідно вимог тендерної документації повинно надаватися підтвердження виконання аналогічного договору, договорів. Документальним підтвердженням договору є видаткові накладні, акти звірки та ін.. У Учасника такі документи в складі пропозиції відсутні».
А саме тому, що сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна. Якщо ж про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт.
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. На відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі.
До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази додаються:

- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
- документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини), завірені печаткою або підписом відповідальної особи;
Учасником надано копіії документів на зазначені транспортні засоби, які не завірені підписом відповідальної особи.
Учасник повинен надати у скалі своєї пропозиції документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (копію паспорту, ІНН, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).
Виявлено порушення де «На підтвердження учасник повинен надатигарантійні листи:
1. Гарантійний лист на погодження з проектом договору
2. Гарантійного листа про безперебійне постачання, за замовленням протягом загального строку поставки товару за заявками Замовника за вказаним графіком та часом.
Учасником надано гарантійні листи без посилання на предмет закупівлі або номер закупівлі. Такі гарантійні зобов’язання не можуть братися до уваги.» З приводу цього повідомляємо: Гарантійний лист - це, з юридичної точки зору, документ, який повинен містити підтвердження і гарантії реалізації взятих на себе обов'язків від однієї сторони, відносно іншої. Такі зобов'язання можуть бути на надання будь-яких послуг, виконання різних робіт, з оплати боргів тощо.
Він має:
містити повні реквізити обох сторін, адреси, точні назви;
як і всі інші юридичні документи, лист про гарантію пишеться в діловому стилі;
бути в стислому змісті, але по суті;
нести в собі чіткі формулювання із зазначенням підстав (наприклад, номери документів);
має бути закріплений підписом і печаткою від гарантувальної сторони.
Ясність в тексті - це суть будь-якого листа, не тільки підтверджувального гарантію чого не-будь. Допускаючи такі помилки, ніякої гарантії бути не може,
Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів);
Учасником надано копію паспорту, але у даній копії відсутні сторінки. Що не може вважатися повноцінним документом.
Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Внесення додаткової інформації до паспорта може здійснюватися також на вклеюваних аркушах установленої Міністерством внутрішніх справ України форми. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта. Перша сторінка або перший аркуш після внесення до них відповідних записів та вклеювання фотокартки можуть бути заклеєні плівкою. У разі заклеювання плівкою усього аркуша записи та фотокартка печатками не засвідчуються. Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. На вимогу таких докумументів «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо: пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника». Учасник підписанням пропозиції підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Учасником надано копію паспорту де відсутні сторінки. Тобто документ не є повним.». Пусті сторінки паспорту можуть містити і інші відмітки, що також дає можливість визначити пов’язаних осіб.
При цьому важливо зазначити, що на етапі оскарження умов ТД згідно ст. 23 п.1 Закону жодних запитань до вимог Замовника надано не було, тобто Учасник не оскаржив умови ТД та взяв участь у відкритих торгах, чим підтвердив згоду з умовами викладеними Замовником. Крім того у додатку 3 ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" до ТД ТОВ ФУД ПОСТАЧ чітко визначено, а саме «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації», що ще раз підтверджує згоду Учасника з усіма умовами закупівлі і як наслідок не виконання ним, узгоджених умов ТД з яким Учасник погодився.
На підставі вищенаведеного залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
З повагою, тендерний комітет Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику ТОВ ФУД ПОСТАЧ, ЄДРПОУ 34407781, на Вашу вимогу № UA-2020-02-14-000586-b.a4, в ЦБД: 12-03-20, 10:15:47.., повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація (далі – ТД) розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити
Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації згідно ст. 22 п.4 Закону. ТД до відкритих торгів ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ) UA-2020-02-14-000586-b містить чітко визначену вимогу Учасник повинен підтвердити Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору . На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів та копію(ї) догору(ів) з даного предмету закупівлі, підтверджуючи його виконання.
Учасник ТОВ ФУД ПОСТАЧ завантажив на порталі договір № 218 від25.03.2019 р, та договір № 139 від09.12.2019 р.. ,за яким згідно вимог тендерної документації повинно надаватися підтвердження виконання аналогічного договору, договорів. Документальним підтвердженням договору є видаткові накладні, акти звірки та ін.. У Учасника такі документи в складі пропозиції відсутні».
А саме тому, що сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна. Якщо ж про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт.
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. На відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі.
До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази додаються:

- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
- документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини), завірені печаткою або підписом відповідальної особи;
Учасником надано копіії документів на зазначені транспортні засоби, які не завірені підписом відповідальної особи.
Учасник повинен надати у скалі своєї пропозиції документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (копію паспорту, ІНН, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).
Виявлено порушення де «На підтвердження учасник повинен надатигарантійні листи:
1. Гарантійний лист на погодження з проектом договору
2. Гарантійного листа про безперебійне постачання, за замовленням протягом загального строку поставки товару за заявками Замовника за вказаним графіком та часом.
Учасником надано гарантійні листи без посилання на предмет закупівлі або номер закупівлі. Такі гарантійні зобов’язання не можуть братися до уваги.» З приводу цього повідомляємо: Гарантійний лист - це, з юридичної точки зору, документ, який повинен містити підтвердження і гарантії реалізації взятих на себе обов'язків від однієї сторони, відносно іншої. Такі зобов'язання можуть бути на надання будь-яких послуг, виконання різних робіт, з оплати боргів тощо.
Він має:
містити повні реквізити обох сторін, адреси, точні назви;
як і всі інші юридичні документи, лист про гарантію пишеться в діловому стилі;
бути в стислому змісті, але по суті;
нести в собі чіткі формулювання із зазначенням підстав (наприклад, номери документів);
має бути закріплений підписом і печаткою від гарантувальної сторони.
Ясність в тексті - це суть будь-якого листа, не тільки підтверджувального гарантію чого не-будь. Допускаючи такі помилки, ніякої гарантії бути не може,
Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів);
Учасником надано копію паспорту, але у даній копії відсутні сторінки. Що не може вважатися повноцінним документом.
Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Внесення додаткової інформації до паспорта може здійснюватися також на вклеюваних аркушах установленої Міністерством внутрішніх справ України форми. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта. Перша сторінка або перший аркуш після внесення до них відповідних записів та вклеювання фотокартки можуть бути заклеєні плівкою. У разі заклеювання плівкою усього аркуша записи та фотокартка печатками не засвідчуються. Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. На вимогу таких докумументів «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо: пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника». Учасник підписанням пропозиції підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Учасником надано копію паспорту де відсутні сторінки. Тобто документ не є повним.». Пусті сторінки паспорту можуть містити і інші відмітки, що також дає можливість визначити пов’язаних осіб.
При цьому важливо зазначити, що на етапі оскарження умов ТД згідно ст. 23 п.1 Закону жодних запитань до вимог Замовника надано не було, тобто Учасник не оскаржив умови ТД та взяв участь у відкритих торгах, чим підтвердив згоду з умовами викладеними Замовником. Крім того у додатку 3 ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" до ТД ТОВ ФУД ПОСТАЧ чітко визначено, а саме «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації», що ще раз підтверджує згоду Учасника з усіма умовами закупівлі і як наслідок не виконання ним, узгоджених умов ТД з яким Учасник погодився.
На підставі вищенаведеного залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
З повагою, тендерний комітет Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.

Документи

16 березня 2020 16:20
Ответ на вимогу.pdf

Документи

16 березня 2020 16:20
Ответ на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-14-000586-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Бован Олександр Іванович", Код ЄДРПОУ:2584003090
Дата подання: 20 березня 2020 17:26
СКАРГА на порушення процедури відкритих торгів
Комунальна установа «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення та тендерну документацію за № UA-2020-02-14-000586-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля ( картопля ). Очікувана вартість предмета закупівлі 217 500,00 грн Наше твердження грунтується на наступному. Замовником у ТД в п5.розділу 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі. До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази додаються: - правовстановлюючі діючі на момент розкриття документи права власності на складські приміщення або договорів оренди, суборенди. - документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини), завірені печаткою або підписом відповідальної особи; - чинні на момент розкриття договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів; - чинні на момент розкриття документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у поточному місяці 2020року. Нами надано всі перелічені документи. Натомість після розгляду скарги замовник всупереч вимогам своєї документації приймає для твердження наступні висновки що нами невірно надано документи щодо транспортних засобів. Але саме які конкретно нами не надано документи замовником не вказується натомість беруться твердження опонентів. Що в подальшому становиться підставою для відміни рішення про визнання нас переможцем за результатами розгляду скарги ФОП Царюк О.В. При подальшому розгляді замовником не заважаючи на вимоги наступного учасника ТОВ!ФУДПОСТАЧ» його також дискваліфікують. Не беручи до уваги його заперечення. При розгляді наданих документів ФОП Царюк О.В. яки не надав документів яких від нас вимагались щодо реєстрації транспортного засобу в реєстрі . Крім того, замовником не враховується той факт що ФОП Царюк О.В. орендує приміщення і дозвіл отримано за місцем її реєстрації як громадянина. Тобто звертаючи увагу на все вказане та на те, що Учасником не отримано експлуатаційний дозвіл на складське приміщення, реєстрація складського приміщення, як окремої потужності пройшла за адресою, яка відрізняється від адреси реєстрації Учасника. Відповідно до частини 7 розділу 1 тендерної документації, а саме: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання тендерної пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову.» У складі тендерної пропозиції Учасником надано договір оренди приміщення №38 від 01 лютого 2020 року на російській мові, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Також просимо врахувати той факт що вході аукціону наша пропозиція (144855,00грн.) визнана найбільш вигідна ніж інших . І відрізняється на 21895,00 від пропозиції ФОП Царюк О.В. беручи до уваги той факт що вказана особа участі в аукціоні не приймала . Крім того Замовником всупереч Статті 23. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї Закону України «про публічні закупівлі» зміни внесено з порушення а саме не виконано вимоги абзацу 2 частини 2 а саме: Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Натомість замовником вказаних дій не здійснено. Таким чином, встановлені Замовником вимоги є порушенням одного з принципів здійснення закупівлі, закріплений в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінації учасників чим порушено наші права та інтереси. Порушення наших прав та інтересів полягає в тому, що за умови наявності даниз обставин нас беезпіставно дискваліфікували хоча ми стали її переможцем і, відповідно, могли отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором та сплатити належні податки. Крім того замовником можливо свідомо всупереч вимогам закону невірно внесено зміни до документації. Враховуючи викладене вище, на підставі», ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2.Прийняти рішення, яким зобов’язати Комунальну установу «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради відмінити торги. 3.Повідомити органи Держаудит служби про порушення вимог закону в частині внесення змін до документації. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2020 17:20
Рішення від 24.03.2020 №5588.pdf
Дата публікації: 24 березня 2020 17:20
Рішення від 09.04.2020 №6830.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: в установлені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII ,зі змінами, виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Царюк Олени Валентинівни переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 03210000 6 — Зернові культури та картопля", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-14-000586-b.
Дата виконання рішення замовником: 16 квітня 2020 10:58

Документи подані скаржником

20 березня 2020 17:26
Скарга.pdf
20 березня 2020 17:26
Квитанція про проплату.pdf
20 березня 2020 17:26
Квитанція про проплату.pdf

Документи подані замовником

31 березня 2020 14:01
лист пояснення до АМКУ.doc
31 березня 2020 14:01
Відповідь на АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

24 березня 2020 17:20
Рішення від 24.03.2020 №5588.pdf
14 квітня 2020 19:47
Рішення від 09.04.2020 №6830.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович" 156 600,00
UAH з ПДВ
144 855,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 174 000,00
UAH з ПДВ
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Царюк О.В. 166 750,00
UAH з ПДВ
166 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Чебукін Ігор Станіславович 216 630,00
UAH з ПДВ
216 630,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Блащук-Мікіш Марія Геннадіївна 217 500,00
UAH з ПДВ
217 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2020 18:58
Електронний підпис
06 березня 2020 17:25
Електронний підпис
06 березня 2020 17:24
Довідка (7).zip
06 березня 2020 17:09
Електронний підпис
06 березня 2020 17:07
ДОВІДКА ЩОДО ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
06 березня 2020 17:07
ДОВІДКА НАЛОГОВА.pdf
06 березня 2020 17:07
ДОВІДКА МВД.pdf
04 березня 2020 21:01
Електронний підпис
04 березня 2020 21:00
Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2020 20:36
Електронний підпис
03 березня 2020 20:31
Електронний підпис
02 березня 2020 18:39
Електронний підпис
02 березня 2020 18:35
Електронний підпис
02 березня 2020 18:33
29.Витяг єдиний податок.pdf
02 березня 2020 18:33
28.Виписка.pdf
02 березня 2020 18:33
24.Уставні Виробника.PDF
02 березня 2020 18:33
23.Уставні Виробника (2).PDF
02 березня 2020 18:33
22.Копія паспорту та ІПН.pdf
02 березня 2020 18:33
21.Проект договору.pdf
02 березня 2020 18:33
20.Довідка щодо ліцензії.pdf
02 березня 2020 18:33
19.Гарантійний лист.pdf
02 березня 2020 18:33
18.Гарантійний лист.pdf
02 березня 2020 18:33
8.Довідка про Учасника.pdf
02 березня 2020 18:33
7.Довідка стаття 17.pdf
02 березня 2020 18:33
6.Аналогічні договори.pdf
02 березня 2020 18:33
5.Відгук Преслав.PDF
02 березня 2020 18:33
4.Відгук Любомир.PDF
02 березня 2020 18:33
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 11:59
Електронний підпис
10 березня 2020 11:56
Проект дог.оновлений
10 березня 2020 11:55
цінова оновлена дод.4
28 лютого 2020 15:58
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:56
ТД-картопля (1).pdf

Публічні документи

13 березня 2020 16:57
Електронний підпис
13 березня 2020 16:55
довідка ДПІ
11 березня 2020 17:00
Електронний підпис
11 березня 2020 16:46
довідка не судимість
11 березня 2020 16:46
довідка щодо корупциі
11 березня 2020 16:46
Д4 ТП переможця
11 березня 2020 16:46
Калькуляция
11 березня 2020 16:46
Проект Договора Переможця
02 березня 2020 11:56
Електронний підпис
02 березня 2020 11:54
45 реєстр.pdf
02 березня 2020 11:54
41 Гарант лист ТВ Д2.pdf
02 березня 2020 11:54
40 Гарант лист ч 1 2 ст17.pdf
02 березня 2020 11:54
38 відповідність ст 17.pdf
02 березня 2020 11:54
20 Акт звірки Оберіг.pdf
02 березня 2020 11:54
20 Акт звірки Оберіг.pdf
26 лютого 2020 11:20
Електронний підпис
26 лютого 2020 11:18
45 Реестр.pdf
26 лютого 2020 11:18
43 ЦП картопля.pdf
26 лютого 2020 11:18
41 Гарнт лист Д2 ТВ.pdf
26 лютого 2020 11:18
40 Гарант лист 4 ч 1 2 ст 17.pdf
26 лютого 2020 11:18
36 Довідка щодо дозволу.pdf
26 лютого 2020 11:18
29 Довідка МТБ авто.pdf
26 лютого 2020 11:18
28 Довідка МТБ склад.pdf
26 лютого 2020 11:18
26 Анкета.pdf
26 лютого 2020 11:17
18 ДВ СВАМ.pdf
26 лютого 2020 11:17
14 Оригінал МК Царюк ОВ.pdf
26 лютого 2020 11:17
12 АКТ санобробки 1301.pdf
26 лютого 2020 11:17
12 Акт санобробка 2502.pdf
26 лютого 2020 11:17
6 Оригінал статистика.pdf
26 лютого 2020 11:17
5 Завірений Витяг ЄДР.pdf
26 лютого 2020 11:17
4 Оригінал Витяг ЄД ПОД.pdf
26 лютого 2020 11:17
3 Оригінал Виписка ЄДР .pdf
26 лютого 2020 11:17
2 Оригінал паспорта.pdf
26 лютого 2020 11:17
1 Оригинал ІНН.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 13:55
Електронний підпис
02 березня 2020 13:53
Паспорт+ІНН.pdf
02 березня 2020 13:53
Сертифікат Якості.pdf
02 березня 2020 13:53
Договір оренди РБУ.pdf
02 березня 2020 13:53
Додаток 5.pdf
02 березня 2020 13:53
Виписка з ЭДРС.pdf
02 березня 2020 13:53
Аналогічний договір.pdf
02 березня 2020 13:53
САН обробка склад.pdf
02 березня 2020 13:53
Сан книжка водія.pdf
02 березня 2020 13:53
Єдиний податок.pdf
02 березня 2020 13:53
Лист-гарантія до ст 17.pdf
02 березня 2020 13:53
Додаток 3.pdf
02 березня 2020 13:53
Додаток 2.pdf
02 березня 2020 13:53
Сан обр 28.02.2020.pdf
02 березня 2020 13:53
Листзгода зразків.pdf
02 березня 2020 13:53
Інформац лист.pdf
02 березня 2020 13:53
Лист-гарантія.pdf
02 березня 2020 13:53
Інф про учасника.pdf
02 березня 2020 13:53
Гарант лист до Додатку 2.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 14:01
Електронний підпис
02 березня 2020 13:57
Паспорт+ІНН.pdf
02 березня 2020 13:57
Витяг.pdf
02 березня 2020 13:57
Додаток 3.pdf
02 березня 2020 13:57
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Бован Олександр Іванович"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП Царюк О.В.

Фізична особа-підприємець Чебукін Ігор Станіславович

Фізична особа-підприємець Блащук-Мікіш Марія Геннадіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
Рішення скасоване 144 855,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 10:57
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
Рішення скасоване 144 855,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 10:55
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Рішення скасоване 145 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 10:55
ФОП Царюк О.В.
#3041908989
Рішення скасоване 166 750,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 10:55
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
Переможець 144 855,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 13:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович"
#2584003090
144 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:08
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 11:28
44-30 т Бован.pdf укладений
15 травня 2020 10:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 144 855,00
UAH