Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з відведення стічних вод» (послуги з централізованого водовідведення для потреб навчальних корпусів та гуртожитків університету)
Очікувана вартість
839 514,72 UAH
UA-2020-02-14-000551-b b3c9e757eb2a44f898b0cf505d6dc089
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шило Єгор Миколайович

380522559245 shiloegor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральноукраїнський національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 02070950
Вебсайт: http://www.kntu.kr.ua
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, проспект Університетський,8
Контактна особа: Шило Єгор Миколайович
380522559245
shiloegor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Неукладання або несвоєчасне укладання договорів призведе до припинення /обмеження надання послуг з централізованого водовідведення протягом 2020 року. Таким чином закупівлю необхідно здійснювати шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 12 вищезазначеного Закону.
Згідно п.2. ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Згідно Закону України «Про природні монополії», розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Положення про складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» та відповідно до виданої ліцензії Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» (далі – ОКВП «Дніпро-Кіровоград») є суб’єктом природної монополії та здійснює свою діяльність на території Кіровоградської області. На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http//www.amc.gov.ua) зазначений зведений перелік суб’єктів природних монополій України (станом на 31.12.2019 року), яким визначено ОКВП «Дніпро-Кіровоград» (код ЄДРПОУ 03346822, номер запису 129) таким, що займає монопольне становище по здійсненню послуг з централізованого водопостачання та водовідведення на території Кіровоградської області. Таким чином, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення може бути закуплено лише у одного постачальника – ОКВП «Дніпро-Кіровоград». Інша альтернатива відсутня.
Відповідно до абзацу 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення. У зв’язку з цим вирішено не встановлювати кваліфікаційні критерії та не визначати перелік документів, що підтверджують подану учасником інформацію про його відповідність таким критеріям.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами);
- Закон України «Про природні монополії»;
- Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Положення про складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»;
- Зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 31.12.2019р., який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 11:09
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51290 метри кубічні
«Послуги з відведення стічних вод» (послуги з централізованого водовідведення для потреб навчальних корпусів та гуртожитків університету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп. Університетський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія протягом 5-ти банківських днів з дати підписання актів наданих послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

14 лютого 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОКВП "Дніпро-Кіровоград"
#03346822
Переможець 839 514,72
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 11:09

Документи

14 лютого 2020 11:09
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:08
протокол.pdf
14 лютого 2020 11:08
Повідом.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 11:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОКВП "Дніпро-Кіровоград"
#03346822
839 514,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2020 11:09
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:08
протокол.pdf
14 лютого 2020 11:08
Повідом.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 09:12
Додат4.pdf зміни до договору
27 січня 2021 09:12
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:23
Додат3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:21
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:05
Додат2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 13:10
dodat.ug1.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 13:10
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 11:38
45.pdf укладений
05 березня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 3/150/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 3/150/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: 3/150/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначення 20% суми від факту споживання за попередній рік
Номер договору про закупівлю: 3/150/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 680 082,87
UAH (в тому числі ПДВ 113 347,15 UAH)