Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Червоненський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189877 |
Місцезнаходження: | 16252, Україна , Чернігівська обл., село Билка Коропський район, вул. Загребелля, 74 |
Контактна особа: |
Червоненський психоневрологічний інтернат Леденко +380465623788 ch_internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 1 152 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 526,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 16:59 |
ТД вугілля зі змінами.docx | |
14 лютого 2020 10:16 |
Проект договору вугілля.docx | |
14 лютого 2020 10:16 |
ТД вугілля.docx |
03 березня 2020 12:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 лютого 2020 16:59 |
ТД вугілля зі змінами.docx
|
||||||
14 лютого 2020 10:16 |
Проект договору вугілля.docx
|
||||||
14 лютого 2020 10:16 |
ТД вугілля.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-11-000002 ● 3dc8da5ee67847efbd260b77f32af9a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2020 11:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.03.2020 № 17
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 11.03.2020 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-02-14-000549-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-17 17:41:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі твердого палива Червоненським психоневрологічним інтернатом (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-000549-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень:
1) з яких причин Замовником при внесенні змін до тендерної документації (тендерна документація оприлюднена 14.02.2020, тендерна документація зі змінами оприлюднена 18.02.2020), на веб-порталі Уповноваженого органу (далі - веб-портал) з питань закупівель не оприлюднено в окремому документі перелік внесених змін відповідно до вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону?
2) з яких причин Замовником на звернення за роз’ясненнями до процедури, оприлюднені 15.02.2020 та 17.02.2020, роз’яснення надані 03.03.2020 (тобто на 12-й робочий день та на 11-й робочий день відповідно), при тому, що відповідно до вимог частини першої статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі відповідно до статті 10 Закону?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-19 14:53:12
пояснення ,щодо моніторингу закупівлі
1. Зміни вимог тендерної документації стосувались виключно зауваження щодо визначення предмету закупівлі відповідно до норм закону. А саме ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо( вуглецеве в вигляді брикету) було змінене, шляхом закреслення ДК 021:2015: 24311800-5 Тверде паливо ( вуглецеве в вигляді брикету)
На 09110000-3 Тверде паливо (вуглецеве в вигляді брикету) та одразу після заміни було доступне для загального огляду.
2. Вислови; дата подання: 15 лютого 2020 04:08 «Под кого написана ваша документация? Сколько отката вам пообещали?» та «таке враження, що тендер та тендерну документацію готують та проводять пацієнти інтернату» не містять ознак звернення, згідно з вимогами чинного законодавства, суперечать принципам здійснення закупівель та носять насмішливий образливий характер для членів тендерного комітету та пацієнтів закладу і не передбачали отримання відповіді по суті тендерної процедури.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФОРВЕНТ АЛЬЯНС |
945 000,00
UAH з ПДВ
|
945 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ" |
1 147 230,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Рафіас-М |
1 107 000,00
UAH з ПДВ
|
1 107 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФОРВЕНТ АЛЬЯНС #41877418 |
Відхилено |
945 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 08:36
|
ТОВ Рафіас-М #34867282 |
Очікує рішення |
1 107 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 08:39
|
ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ" #40351318 |
Відхилено |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 08:39
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 березня 2020 16:23 |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; |
19 березня 2020 16:23
|
Електронний підпис |
19 березня 2020 16:22
|
Протокол відміна тв.паливо.PDF |