Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
1 152 600,00 UAH
UA-2020-02-14-000549-c 7c5e11968bf14f9e8ecf443e6ff8f702
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червоненський психоневрологічний інтернат Леденко

+380465623788 ch_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Червоненський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189877
Місцезнаходження: 16252, Україна , Чернігівська обл., село Билка Коропський район, вул. Загребелля, 74
Контактна особа: Червоненський психоневрологічний інтернат Леденко
+380465623788
ch_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 15:05
Очікувана вартість: 1 152 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 526,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


тверде паливо вуглецеве в вигляді брикету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 тонни
тверде паливо вуглецеве в вигляді брикету (обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16252, Україна, Чернігівська область, с.Билка, Загребелля,74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:59
ТД вугілля зі змінами.docx
14 лютого 2020 10:16
Проект договору вугілля.docx
14 лютого 2020 10:16
ТД вугілля.docx
03 березня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:59
ТД вугілля зі змінами.docx
14 лютого 2020 10:16
Проект договору вугілля.docx
14 лютого 2020 10:16
ТД вугілля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Визначте предмет закупівлі відповідно до норм закону
Дата подання: 15 лютого 2020 04:06
Дата відповіді: 18 лютого 2020 17:02
Визначте предмет закупівлі відповідно до норм закону. Ви не вірно вказали класифікатор ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо( вуглецеве в вигляді брикету)
Відповідь: Виправлено
Под кого написана ваша документация?
Дата подання: 15 лютого 2020 04:08
Дата відповіді: 03 березня 2020 12:31
Под кого написана ваша документация? Сколько отката вам пообещали?
Відповідь: Тендерна документація викладена відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"
щодо тендеру
Дата подання: 17 лютого 2020 20:20
Дата відповіді: 03 березня 2020 12:32
Таке враження, що тендер та тендерну документацію готують та проводять пацієнти інтернату
Відповідь: Тендерна документація викладена відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-11-000002 ● 3dc8da5ee67847efbd260b77f32af9a8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2020 11:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.03.2020 № 17
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 11.03.2020 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-02-14-000549-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-17 17:41:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі твердого палива Червоненським психоневрологічним інтернатом (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-000549-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень:
1) з яких причин Замовником при внесенні змін до тендерної документації (тендерна документація оприлюднена 14.02.2020, тендерна документація зі змінами оприлюднена 18.02.2020), на веб-порталі Уповноваженого органу (далі - веб-портал) з питань закупівель не оприлюднено в окремому документі перелік внесених змін відповідно до вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону?
2) з яких причин Замовником на звернення за роз’ясненнями до процедури, оприлюднені 15.02.2020 та 17.02.2020, роз’яснення надані 03.03.2020 (тобто на 12-й робочий день та на 11-й робочий день відповідно), при тому, що відповідно до вимог частини першої статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі відповідно до статті 10 Закону?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-19 14:53:12

пояснення ,щодо моніторингу закупівлі

1. Зміни вимог тендерної документації стосувались виключно зауваження щодо визначення предмету закупівлі відповідно до норм закону. А саме ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо( вуглецеве в вигляді брикету) було змінене, шляхом закреслення ДК 021:2015: 24311800-5 Тверде паливо ( вуглецеве в вигляді брикету)
На 09110000-3 Тверде паливо (вуглецеве в вигляді брикету) та одразу після заміни було доступне для загального огляду.
2. Вислови; дата подання: 15 лютого 2020 04:08 «Под кого написана ваша документация? Сколько отката вам пообещали?» та «таке враження, що тендер та тендерну документацію готують та проводять пацієнти інтернату» не містять ознак звернення, згідно з вимогами чинного законодавства, суперечать принципам здійснення закупівель та носять насмішливий образливий характер для членів тендерного комітету та пацієнтів закладу і не передбачали отримання відповіді по суті тендерної процедури.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФОРВЕНТ АЛЬЯНС 945 000,00
UAH з ПДВ
945 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ" 1 147 230,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Рафіас-М 1 107 000,00
UAH з ПДВ
1 107 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 10:00
Електронний підпис
29 лютого 2020 12:39
Електронний підпис
29 лютого 2020 12:37
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 18:00
Електронний підпис
06 березня 2020 17:59
40. Витяг з ЄДР.pdf
03 березня 2020 14:23
Електронний підпис
02 березня 2020 10:10
Електронний підпис
02 березня 2020 10:07
2-5. Довідки.pdf
02 березня 2020 10:07
1.1. Реєстр документів.pdf
29 лютого 2020 14:47
Електронний підпис
29 лютого 2020 14:42
2-5. Довідки.pdf
29 лютого 2020 14:42
55. Відгук.pdf
29 лютого 2020 14:42
1.1. Реєстр документів.pdf
29 лютого 2020 14:42
49 .Статут підприємства.pdf
29 лютого 2020 14:41
43. Наказ директора _1.pdf
29 лютого 2020 14:41
42. ЄДРПОУ Статистика.pdf
29 лютого 2020 14:41
40. ВИТЯГ з ЭДР.pdf
29 лютого 2020 14:41
37. Копія опису.pdf
29 лютого 2020 14:41
35. Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 14:41
33. Проект договору.pdf
29 лютого 2020 14:41
7-30. Довідки.pdf
29 лютого 2020 14:41
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 17:45
Електронний підпис
02 березня 2020 00:07
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФОРВЕНТ АЛЬЯНС

ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ"

ТОВ Рафіас-М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФОРВЕНТ АЛЬЯНС
#41877418
Відхилено 945 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 08:36
ТОВ Рафіас-М
#34867282
Очікує рішення 1 107 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 08:39
ТОВ НВП "ПРОМБРИКЕТ"
#40351318
Відхилено 1 100 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 08:39

Документи

18 березня 2020 08:36
Електронний підпис
18 березня 2020 08:35
Прот.вугілля №8.PDF
11 березня 2020 15:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2020 08:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2020 08:39
Електронний підпис
18 березня 2020 08:37
Прот.вугілля №8.PDF
18 березня 2020 08:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 березня 2020 16:23
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Документи:
19 березня 2020 16:23
Електронний підпис
19 березня 2020 16:22
Протокол відміна тв.паливо.PDF