Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для офісної техніки, папір для нотаток, папір для нотаток з клейким шаром
Очікувана вартість
199 789,00 UAH
UA-2020-02-14-000506-a 6c82f98cd535429aafec938bcfce8ca2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубань Марина Олександрівна

+380956300246 docemp.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 13491258
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24
Контактна особа: Зубань Марина Олександрівна
+380956300246
docemp.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 13:51
Очікувана вартість: 199 789,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 997,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей


1. Місце поставки товару: КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» за адресою: 84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Остапа Вишні, будинок 24 ; (згідно п. 5.4 проекту договору, викладеному у Додатку 2 до інформації щодо закупівлі);
2. Обсяг поставки товару: згідно з Додатком №3;
3. Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання відповідної заявки (згідно п.5.1 проекту договору, викладеному у Додатку 2 до інформації щодо закупівлі та п. 9.1 інформації щодо закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1850 пач.
Папір для офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
11 пач.
Папір для офісної техніки, не менше 190g/m
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
460 шт
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
285 шт
Папір для нотаток з клейким шаром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється після його прийняття та відповідного пред’явлення видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 14:08
Додаток 3.doc
14 лютого 2020 14:08
Додаток 2.doc
14 лютого 2020 14:08
Додаток 1.doc
14 лютого 2020 14:08
Iнформацiя для Учасникiв..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 137 197,56
UAH з ПДВ
137 197,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 17:12
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:12
Статут.pdf
21 лютого 2020 17:12
Додаток 3 Тех вимоги.pdf
21 лютого 2020 17:12
Додаток 1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 137 197,56
UAH з ПДВ
02 березня 2020 16:08

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
137 197,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 100320.Ц8.pdf укладений
10 березня 2020 15:18