Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-02-14-000490-b c69534a800864a4484fbb9369285750d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудолад Наталя Михайлівна

380686089632 nataly_mih@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03196676
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Різдвяна, 1
Контактна особа: Дудолад Наталя Михайлівна
380686089632
nataly_mih@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 11:01
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2762 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Різдвяна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 10:56
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги?
Дата подання: 17 лютого 2020 11:34
Дата відповіді: 17 лютого 2020 17:17
Чи можно пропонувати аналоги торгівельних марок?
Відповідь: Так, можна. Канцелярські товари повинні відповідати зазначеним технічним характеристикам.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-000490-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШКАРЛАТ ОЛЕКСІЙ ВАДИМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3004714611
Дата подання: 02 березня 2020 12:23
Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради (Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари))
Шановний Замовник, наше підприємство категорично не погоджується з рішенням про нашу дискваліфікацію. Оскільки в складі нашої пропозиції присутня комерційна пропозиція (0. Цінова пропозиція .pdf) на суму якою закінчився аукціон. Яким чином ви її не бачите?!!!! Система не дає можливості додавати документи всім учасникам одразу після аукціону тільки тому учаснику який знаходиться в стані ОЦІНКА. Згідно п.6 тендерної документації Після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції, враховуючи те що попередній учасник був відхилений 28.02.2020 р , наше підприємство повинно надати остаточну пропозицію до 02.03.2020р оскільки 29.02 та 01.03. це вихідні дні. А Ви з якогось дива дискваліфікуєте нашу пропозицію вже через 8 хвилин після дискваліфікації попереднього учасника, тим самим порушуючи тендерну документацію а саме п.6 в якому чітко вказано протягом доби. Таким чином вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію на повернути нашу пропозицію до стану оцінка.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 10:19
Відповідь на вимогу про усунення порушення
Номер вимоги: UA–2020-02-14-000490-b.а2
Учасник: ФОП «Шкарлат Олексій Вадимович»
Номер закупівлі: UA–2020-02-14-000490-b

Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі.
У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій.
Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції.
Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило.
Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ФОП «Шкарлат Олексій Вадимович» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації.
Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000490-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39507306
Дата подання: 02 березня 2020 09:03
ВИМОГА
Шановний Замовник, наше підприємство категорично не погоджується з рішенням про нашу дискваліфікацію. Оскільки в складі нашої пропозиції присутня комерційна пропозиція (0. Цінова пропозиція (Додаток 3 ).pdf) на суму якою закінчився аукціон. Яким чином ви її не бачите?!!!! Система не дає можливості додавати документи всім учасникам одразу після аукціону тільки тому учаснику який знаходиться в стані ОЦІНКА. Згідно п.6 тендерної документації Після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції, враховуючи те що попередній учасник був відхилений 28.0.2020р о 14:11, наше підприємство повинно надати остаточну пропозицію до 02.03.2020р до 14:11 оскільки 29.02 та 01.03. це вихідні дні. А Ви з якогось дива дискваліфікуєте нашу пропозицію вже через 8 хвилин після дискваліфікації попереднього учасника, тим самим порушуючи тендерну документацію а саме п.6 в якому чітко вказано протягом доби. Таким чином вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію на повернути нашу пропозицію до стану оцінка.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 10:18
Відповідь на вимогу про усунення порушення
Номер вимоги: UA–2020-02-14-000490-b.b1
Учасник: ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС»
Номер закупівлі: UA–2020-02-14-000490-b

Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі.
У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій.
Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції.
Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило.
Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації.
Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000490-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39507306
Дата подання: 03 березня 2020 10:40
ВИМОГА
Що значить Вам не надходили питання щодо технічної можливості????!!!!!Такі питання і не будуть надходити, тому що всі замовники та постачальники дуже добре знають і розуміють як працює система Прозоро. Ще раз наголошуємо що наша цінова пропозиція не змінювалась, та надавати її ще раз повторно для підтвердження нашої пропозиції не має жодного сенсу, оскільки ми подали свою пропозицію на данні торги з цією вартістю. ВИМАГАЄМО відмінити рішення про дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до стану оцінка
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 11:09
Відповідь на вимогу про усунення порушення Номер вимоги: UA–2020-02-14-000490-b.с3 Учасник: ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» Номер закупівлі: UA–2020-02-14-000490-b Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу вдруге повідомляємо наступне.
Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі.
У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій.
Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції.
Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило.
Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації.
Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.

Документи подані скаржником

02 березня 2020 12:23
цінова пропозиція.PDF

Документи подані скаржником

02 березня 2020 09:02
пропозиція (54).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 61 152,20
UAH з ПДВ
55 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШКАРЛАТ ОЛЕКСІЙ ВАДИМОВИЧ" 61 473,00
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 60 884,88
UAH з ПДВ
58 149,54
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 71 700,00
UAH з ПДВ
58 532,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФОРСАЙТ" 64 523,45
UAH з ПДВ
62 273,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 65 314,08
UAH з ПДВ
65 314,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 08:08
Изображение0059.JPG
25 лютого 2020 08:08
Изображение0058.JPG
25 лютого 2020 08:08
Изображение0057.JPG
25 лютого 2020 08:08
Изображение0056.JPG
25 лютого 2020 08:08
Изображение0055.JPG
25 лютого 2020 08:08
Опис закупівлі.pdf
25 лютого 2020 08:08
Опис закупівлі.pdf
25 лютого 2020 08:08
Crystal PRO80 - C class- ТТХ - укр.docx
25 лютого 2020 08:08
витяг0902.pdf
25 лютого 2020 08:08
витяг ПДВ.JPG
25 лютого 2020 08:08
Призначення керівника.rar
25 лютого 2020 08:08
Паспорт керівника.rar
25 лютого 2020 08:08
Довідки.rar
25 лютого 2020 08:08
Статут.rar

Публічні документи

25 лютого 2020 08:09
цінова пропозиція.PDF
25 лютого 2020 08:09
техн якості.PDF
25 лютого 2020 08:09
скоби 24.pdf
25 лютого 2020 08:09
проект договору.PDF
25 лютого 2020 08:09
Паспорт 9.PDF
25 лютого 2020 08:09
Паспорт 8.PDF
25 лютого 2020 08:09
Паспорт 7.PDF
25 лютого 2020 08:09
Паспорт 6.pdf
25 лютого 2020 08:09
Паспорт 5.PDF
25 лютого 2020 08:09
Паспорт 4.PDF
25 лютого 2020 08:09
Паспорт 3.PDF
25 лютого 2020 08:09
Паспорт 2.PDF
25 лютого 2020 08:09
Паспорт 1.pdf
25 лютого 2020 08:09
папір.PDF
25 лютого 2020 08:09
лист-згода.PDF
25 лютого 2020 08:09
Корректор,_чистящие.pdf
25 лютого 2020 08:09
згода.PDF
25 лютого 2020 08:09
довідка.PDF
25 лютого 2020 08:09
Довідка обліку ДПІ.pdf
25 лютого 2020 08:09
довідка гарантії.PDF
25 лютого 2020 08:09
довідка 6.PDF
25 лютого 2020 08:09
довідка 5.PDF
25 лютого 2020 08:09
довідка 4.PDF
25 лютого 2020 08:09
довідка 3.PDF
25 лютого 2020 08:09
довідка 2.PDF
25 лютого 2020 08:09
довідка 1.PDF
25 лютого 2020 08:09
декларація.PDF
25 лютого 2020 08:09
Відгук 1.PDF
25 лютого 2020 08:09
ВИТЯГ.PDF
25 лютого 2020 08:09
Вiдгук3.pdf
25 лютого 2020 08:09
Вiдгук2.pdf
25 лютого 2020 08:09
Iдентиф_номер.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 14:15
Висновок ПВА 2 лист.jpg
24 лютого 2020 14:15
Висновок ПВА 1 лист.jpg
24 лютого 2020 14:15
ТУ перечень2.jpg
24 лютого 2020 14:15
ТУ перечень.jpg
24 лютого 2020 14:15
Титульный лист (1).jpg
24 лютого 2020 14:15
2018 бум бел.jpg
24 лютого 2020 14:15
Папки картон АЛЬФ.pdf
24 лютого 2020 14:15
Диллерство Виват.jpg
24 лютого 2020 14:15
Гигиенвисновок Idea Simply.pdf
24 лютого 2020 14:15
60884,88.pdf
24 лютого 2020 14:15
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 16:31
УБВ СЕС.PDF
24 лютого 2020 16:31
Файл2cт.jpg
24 лютого 2020 16:31
Файл 1cт.jpg
24 лютого 2020 16:31
висновок Buromax,3926,22962.pdf
24 лютого 2020 16:31
Скоби,біндери, скріпки.pdf
24 лютого 2020 16:31
Вироби з пластику.PDF
24 лютого 2020 16:31
Факс бумага30м.tif
24 лютого 2020 16:31
ЦП і тех.вимоги.pdf
24 лютого 2020 16:31
Довідка ліцензування.pdf
24 лютого 2020 16:31
Dovidka_20036590710960895986.pdf
24 лютого 2020 16:31
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
24 лютого 2020 16:31
Гарантійний лист.pdf
24 лютого 2020 16:31
Довідка Статут.pdf
24 лютого 2020 16:31
Довідка щодо підпису.pdf
24 лютого 2020 16:31
ВИПИСКА З ЄДРЮ.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 14:48
Пропозиція.pdf
21 лютого 2020 14:48
Лист відгук 2.pdf
21 лютого 2020 14:48
Лист відгук 1.pdf
21 лютого 2020 14:48
папір3 001.jpg
21 лютого 2020 14:48
папір2 001.jpg
21 лютого 2020 14:48
папір1 001.jpg
21 лютого 2020 14:48
SKMBT_C30018013115310.pdf
21 лютого 2020 14:48
Реквизиты.doc
21 лютого 2020 14:48
Приказ директор Скан.pdf
21 лютого 2020 14:48
Коровкина прописка.jpg
21 лютого 2020 14:48
Коровкина код.jpg
21 лютого 2020 14:48
Коровкина 2.jpg
21 лютого 2020 14:48
Коровкина 1.jpg
21 лютого 2020 14:48
Изображение1 004.jpg
21 лютого 2020 14:48
Изображение1 003.jpg
21 лютого 2020 14:48
Изображение1 002.jpg
21 лютого 2020 14:48
Витяг.pdf
21 лютого 2020 14:48
SKMBT_C30015033115510.pdf
21 лютого 2020 14:48
SKMBT_C30015033115502.pdf
21 лютого 2020 14:48
SKMBT_C30015033115501.pdf
21 лютого 2020 14:48
SKMBT_C30015033115500.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 11:51
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ФОП "ШКАРЛАТ ОЛЕКСІЙ ВАДИМОВИЧ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ПП "ФОРСАЙТ"

ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Відхилено 55 800,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:03
ФОП "ШКАРЛАТ ОЛЕКСІЙ ВАДИМОВИЧ"
#3004714611
Відхилено 56 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:05
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 58 149,54
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:07
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Відхилено 58 532,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:10
ПП "ФОРСАЙТ"
#31798714
Відхилено 62 273,45
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:11
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"
#39507306
Відхилено 65 314,08
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:19

Документи

28 лютого 2020 14:02
Протокол №35.pdf

Документи

28 лютого 2020 14:04
Протокол №36.pdf

Документи

28 лютого 2020 14:07
Протокол №37.pdf

Документи

28 лютого 2020 14:08
Протокол №38.pdf

Документи

28 лютого 2020 14:11
Протокол №39.pdf

Документи

28 лютого 2020 14:19
Протокол №40.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій