Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-02-14-000490-b ● c69534a800864a4484fbb9369285750d
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03196676 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Різдвяна, 1 |
Контактна особа: |
Дудолад Наталя Михайлівна 380686089632 nataly_mih@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2762 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61052, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Різдвяна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 10:56 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналоги?
Дата подання: 17 лютого 2020 11:34
Дата відповіді: 17 лютого 2020 17:17
Чи можно пропонувати аналоги торгівельних марок?
Відповідь: Так, можна. Канцелярські товари повинні відповідати зазначеним технічним характеристикам.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000490-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШКАРЛАТ ОЛЕКСІЙ ВАДИМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3004714611
Дата подання: 02 березня 2020 12:23
Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради (Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари))
Шановний Замовник, наше підприємство категорично не погоджується з рішенням про нашу дискваліфікацію. Оскільки в складі нашої пропозиції присутня комерційна пропозиція (0. Цінова пропозиція .pdf) на суму якою закінчився аукціон. Яким чином ви її не бачите?!!!! Система не дає можливості додавати документи всім учасникам одразу після аукціону тільки тому учаснику який знаходиться в стані ОЦІНКА. Згідно п.6 тендерної документації Після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції, враховуючи те що попередній учасник був відхилений 28.02.2020 р , наше підприємство повинно надати остаточну пропозицію до 02.03.2020р оскільки 29.02 та 01.03. це вихідні дні. А Ви з якогось дива дискваліфікуєте нашу пропозицію вже через 8 хвилин після дискваліфікації попереднього учасника, тим самим порушуючи тендерну документацію а саме п.6 в якому чітко вказано протягом доби. Таким чином вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію на повернути нашу пропозицію до стану оцінка.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 10:19
Відповідь на вимогу про усунення порушення
Номер вимоги: UA–2020-02-14-000490-b.а2
Учасник: ФОП «Шкарлат Олексій Вадимович»
Номер закупівлі: UA–2020-02-14-000490-b
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі.
У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій.
Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції.
Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило.
Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ФОП «Шкарлат Олексій Вадимович» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації.
Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Номер вимоги: UA–2020-02-14-000490-b.а2
Учасник: ФОП «Шкарлат Олексій Вадимович»
Номер закупівлі: UA–2020-02-14-000490-b
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі.
У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій.
Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції.
Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило.
Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ФОП «Шкарлат Олексій Вадимович» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації.
Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000490-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39507306
Дата подання: 02 березня 2020 09:03
ВИМОГА
Шановний Замовник, наше підприємство категорично не погоджується з рішенням про нашу дискваліфікацію. Оскільки в складі нашої пропозиції присутня комерційна пропозиція (0. Цінова пропозиція (Додаток 3 ).pdf) на суму якою закінчився аукціон. Яким чином ви її не бачите?!!!! Система не дає можливості додавати документи всім учасникам одразу після аукціону тільки тому учаснику який знаходиться в стані ОЦІНКА. Згідно п.6 тендерної документації Після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції, враховуючи те що попередній учасник був відхилений 28.0.2020р о 14:11, наше підприємство повинно надати остаточну пропозицію до 02.03.2020р до 14:11 оскільки 29.02 та 01.03. це вихідні дні. А Ви з якогось дива дискваліфікуєте нашу пропозицію вже через 8 хвилин після дискваліфікації попереднього учасника, тим самим порушуючи тендерну документацію а саме п.6 в якому чітко вказано протягом доби. Таким чином вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію на повернути нашу пропозицію до стану оцінка.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 10:18
Відповідь на вимогу про усунення порушення
Номер вимоги: UA–2020-02-14-000490-b.b1
Учасник: ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС»
Номер закупівлі: UA–2020-02-14-000490-b
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі.
У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій.
Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції.
Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило.
Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації.
Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Номер вимоги: UA–2020-02-14-000490-b.b1
Учасник: ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС»
Номер закупівлі: UA–2020-02-14-000490-b
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі.
У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій.
Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції.
Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило.
Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації.
Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000490-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39507306
Дата подання: 03 березня 2020 10:40
ВИМОГА
Що значить Вам не надходили питання щодо технічної можливості????!!!!!Такі питання і не будуть надходити, тому що всі замовники та постачальники дуже добре знають і розуміють як працює система Прозоро. Ще раз наголошуємо що наша цінова пропозиція не змінювалась, та надавати її ще раз повторно для підтвердження нашої пропозиції не має жодного сенсу, оскільки ми подали свою пропозицію на данні торги з цією вартістю. ВИМАГАЄМО відмінити рішення про дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до стану оцінка
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 11:09
Відповідь на вимогу про усунення порушення Номер вимоги: UA–2020-02-14-000490-b.с3 Учасник: ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» Номер закупівлі: UA–2020-02-14-000490-b Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу вдруге повідомляємо наступне.
Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі.
У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій.
Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції.
Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило.
Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації.
Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Розглянувши Вашу вимогу вдруге повідомляємо наступне.
Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі.
У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій.
Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції.
Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило.
Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації.
Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
61 152,20
UAH з ПДВ
|
55 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШКАРЛАТ ОЛЕКСІЙ ВАДИМОВИЧ" |
61 473,00
UAH з ПДВ
|
56 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
60 884,88
UAH з ПДВ
|
58 149,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
71 700,00
UAH з ПДВ
|
58 532,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ФОРСАЙТ" |
64 523,45
UAH з ПДВ
|
62 273,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
65 314,08
UAH з ПДВ
|
65 314,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Відхилено |
55 800,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 14:03
|
ФОП "ШКАРЛАТ ОЛЕКСІЙ ВАДИМОВИЧ" #3004714611 |
Відхилено |
56 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 14:05
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
58 149,54
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 14:07
|
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #3054208417 |
Відхилено |
58 532,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 14:10
|
ПП "ФОРСАЙТ" #31798714 |
Відхилено |
62 273,45
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 14:11
|
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" #39507306 |
Відхилено |
65 314,08
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 14:19
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій