Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
355 500,00 UAH
UA-2020-02-14-000476-b ● 507f5444a9e741038f27a8ee850633c5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02009873 |
Місцезнаходження: | 73013, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Українська, 81 |
Контактна особа: |
Лук'янова Ганна +380552493167 tender@bdp.ks.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 355 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 777,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 шт
Компєютерне обладнання (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73013, Україна, Херсонська область, Херсон, Українська, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 13:46 |
Протокол внесення змин.pdf | |
18 лютого 2020 13:46 |
Тендерна документація (зміни) .docx | |
14 лютого 2020 10:50 |
Тендерна документація .docx |
18 лютого 2020 13:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2020 13:46 |
Протокол внесення змин.pdf
|
|||
18 лютого 2020 13:46 |
Тендерна документація (зміни) .docx
|
|||
14 лютого 2020 10:50 |
Тендерна документація .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2020 16:20
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:31
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Аналогічні товари – товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. При визначенні аналогічності товарів враховуються їх якість та репутація виробника на ринку
Еквівалент — предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх.
З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників замовник розглядає усі подані тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації
Еквівалент — предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх.
З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників замовник розглядає усі подані тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 09:21
Дата відповіді: 18 лютого 2020 11:33
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація була складена відповідно вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема ст. 22 де вказано що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому тендерна документація не містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію тощо. Також згідно п.6 розділу III. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено вимогу: У разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Відповідно до п.1 Додаток 4 до Документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик” замовником передбачено вимогу щодо зазначення учасниками виробника та моделі запропонованого предмету закупівлі.
Згідно п п. 35 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Також згідно п. 5 розділу I. Загальні положення тендерної документації: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах
Згідно п.1,2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції замовником вказано :
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціонуу
Ціна на Товар встановлюється в національній валюті України. Валютою Договору є гривня України. Ціна на Товар визначена та сформована відповідно до встановленого законодавством порядку, з урахуванням: вартості самого Товару; вартості тари, упакування та маркування Товару; витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження; сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Це положення є умовою договору, який буде укладено із переможцем процедури закупівлі за підсумками цих торгів.
При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Відповідно до п.1 Додаток 4 до Документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик” замовником передбачено вимогу щодо зазначення учасниками виробника та моделі запропонованого предмету закупівлі.
Згідно п п. 35 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Також згідно п. 5 розділу I. Загальні положення тендерної документації: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах
Згідно п.1,2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції замовником вказано :
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціонуу
Ціна на Товар встановлюється в національній валюті України. Валютою Договору є гривня України. Ціна на Товар визначена та сформована відповідно до встановленого законодавством порядку, з урахуванням: вартості самого Товару; вартості тари, упакування та маркування Товару; витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження; сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Це положення є умовою договору, який буде укладено із переможцем процедури закупівлі за підсумками цих торгів.
При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Тендерна документація
Дата подання: 17 лютого 2020 09:55
Дата відповіді: 18 лютого 2020 13:49
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на ст. 3 і 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників та просимо надати пояснення щодо необхідності подання документу зазначеного в додатку 4, а саме: Учасник гарантує наявність права поставляти, продавати, а також має підтвердити гарантійні зобов’язання від виробника системних блоків. На підтвердження надати авторизаційний лист від виробника системних блоків або офіційного представника виробника в Україні.(в листі повинна буди зазначенна інформація про найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro), враховуючи, що згідно Вашого предмету закупівлі, системні блоки Вами не закуповуються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ЗГІДНО П. 2 СТ 23 БУЛИ ВНЕСЕНІ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000476-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 05 березня 2020 15:58
Вимога дискваліфікувати ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» в тендерній закупівлі, звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Відповідно до вимог тендерної документації тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Згідно з Додатком №4 учасник повинен надати надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015). ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» надано сертифікати ISO, які не перекладені українською мовою.
Замовник у своїй тендерній документації вимагав клавіатуру, розмір будь-якої окремої клавіші якої не менше середнього розміру основних літерних клавіш, тоді як ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» запропонувало клавіатуру Maxxter KB-109-U, розмір клавіш верхнього ряду якої є значно меншим середнього розміру основних літерних клавіш (посилання на офіційний сайт виробника https://maxxter.ua/0200243.html), що не відповідає вимогам замовника;
Замовник у своїй тендерній документації вимагав принтер типу HP M15a, картриджі якого є нечіпованими та легко піддаються заправці, тоді як ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» запропонувало принтер A4 Pantum P2507, картриджі якого є чіпованими, що унеможливлює безперешкодний процес їх заправки, тягне за собою постійне придбання нових картриджів, а тому є економічно невигідним в обслуговуванні та не може розглядатись як аналог принтеру, що вимагався замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог тендерної документації тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Згідно з Додатком №4 учасник повинен надати надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015). ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» надано сертифікати ISO, які не перекладені українською мовою.
Замовник у своїй тендерній документації вимагав клавіатуру, розмір будь-якої окремої клавіші якої не менше середнього розміру основних літерних клавіш, тоді як ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» запропонувало клавіатуру Maxxter KB-109-U, розмір клавіш верхнього ряду якої є значно меншим середнього розміру основних літерних клавіш (посилання на офіційний сайт виробника https://maxxter.ua/0200243.html), що не відповідає вимогам замовника;
Замовник у своїй тендерній документації вимагав принтер типу HP M15a, картриджі якого є нечіпованими та легко піддаються заправці, тоді як ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» запропонувало принтер A4 Pantum P2507, картриджі якого є чіпованими, що унеможливлює безперешкодний процес їх заправки, тягне за собою постійне придбання нових картриджів, а тому є економічно невигідним в обслуговуванні та не може розглядатись як аналог принтеру, що вимагався замовником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 12:53
На вимогу від 05.03.2020 року № 05/03-01 “Вимога щодо дискваліфікації”
(№ оголошення UA-2020-02-14-000476-b), тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради, повідомляє про наступне учасник ТОВ фірма “Валтек” у своїй пропозиції подав копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) з перекладом на українську мову за посиланням папка “Технічний опис” документ “Сертифікати та декларації” сторінка 14.
Щодо технічних вимог до клавіатури в тендерній документації було вказано “Клавіатура - стандартна, містить не менше 101 клавіш, з окремим блоком клавіш для набору цифр, розмір буддь-якої окремої клавіші має бути не менше середнього розміру основних літерних клавіш, латинсько-кірілічна з нанесеними літерами латинського (US International) та українського алфавіту красними літерами, тип інтерфейсу – USB”. Згідно технічних характеристик (сайт мaxxter.ua) клавіатура Maxxter KB-109-U має тип стандартна, що відповідає умовам замовника.
Щодо технічних вимог до принтера в тендерній документації було вказано “Принтер Типу HP M15a, лазерний, чорнобілий друк, роздільна здатність 600х600 dpi, швидкість друку не нижче 18 стор/мін, інтерфейс USB “ та не було зазначено інформацію щодо вимог стосовно картриджів.
(№ оголошення UA-2020-02-14-000476-b), тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради, повідомляє про наступне учасник ТОВ фірма “Валтек” у своїй пропозиції подав копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) з перекладом на українську мову за посиланням папка “Технічний опис” документ “Сертифікати та декларації” сторінка 14.
Щодо технічних вимог до клавіатури в тендерній документації було вказано “Клавіатура - стандартна, містить не менше 101 клавіш, з окремим блоком клавіш для набору цифр, розмір буддь-якої окремої клавіші має бути не менше середнього розміру основних літерних клавіш, латинсько-кірілічна з нанесеними літерами латинського (US International) та українського алфавіту красними літерами, тип інтерфейсу – USB”. Згідно технічних характеристик (сайт мaxxter.ua) клавіатура Maxxter KB-109-U має тип стандартна, що відповідає умовам замовника.
Щодо технічних вимог до принтера в тендерній документації було вказано “Принтер Типу HP M15a, лазерний, чорнобілий друк, роздільна здатність 600х600 dpi, швидкість друку не нижче 18 стор/мін, інтерфейс USB “ та не було зазначено інформацію щодо вимог стосовно картриджів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Карась П.М. |
323 375,00
UAH з ПДВ
|
275 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
290 550,00
UAH з ПДВ
|
275 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
332 970,30
UAH з ПДВ
|
322 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
332 748,00
UAH з ПДВ
|
328 848,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
342 595,50
UAH з ПДВ
|
342 595,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ" |
355 465,50
UAH з ПДВ
|
355 465,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Карась П.М. #2721301370 |
Відхилено |
275 300,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 15:44
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Рішення скасоване |
275 340,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 12:18
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Відхилено |
275 340,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 12:22
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Відхилено |
322 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 11:33
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Рішення скасоване |
328 848,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 14:38
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Відхилено |
328 848,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 14:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Рішення скасоване |
342 595,50
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 15:46
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
342 595,50
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 15:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ" #43208200 |
Відхилено |
355 465,50
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 15:14
|
Інформація про відміну
Дата відміни
14 квітня 2020 15:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі