Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-19 Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів на ділянці км 0+000 - км 4+500 (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road P-19 Fastiv-Mytnitsya-Obukhiv-Rzhishchev-Kaniv on section km 0+000 - km 4+500 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road P-19 Fastiv-Mytnitsya-Obukhiv-Rzhishchev-Kaniv on section km 0+000 - km 4+500 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
58 524 215,00 UAH
UA-2020-02-14-000416-b ● a4d8a02524d34c46bcd132f325191614
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Федоренко Олександр Володимирович 380442498695 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Fedorenko Oleksandr Volodymyrovych 380442498695 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 58 524 215,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 292 621,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1755726.45 UAH |
Publication date: | 14 лютого 2020 10:35 |
Enquiries until: | 06 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 12 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 58 524 215 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 292 621 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4.5 кілометри
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-19 Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів на ділянці км 0+000 - км 4+500 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road P-19 Fastiv-Mytnitsya-Obukhiv-Rzhishchev-Kaniv on section km 0+000 - km 4+500 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 30 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, на строк не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 10:38 |
Додаток № 14 Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
14 лютого 2020 10:38 |
Додаток № 11 Технічне завдання.xls | |
14 лютого 2020 10:37 |
10В-20 Проект Договору_пот.сер.ремонт.doc | |
14 лютого 2020 10:37 |
10В-20 Тендерна документація_пот. сер.ремонт.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000416-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР", Код ЄДРПОУ:38013854
Дата подання: 26 лютого 2020 15:13
Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Вивчивши Тендерну документацію по даній закупівлі вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є протиправними та суперечать вимогам чинного законодавства, а саме:
Згідно п. 5.2.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції
При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-19 Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів на ділянці км 0+000 - км 4+500 (регіональна, ІІ та ІІІ категорії) аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Види ключових (основних) робіт (послуг) та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначені Замовником в тендерній документації в натуральних величинах на підставі Технічного завдання (Додатку № 11 до цієї тендерної документації, в обсязі 100% від об’єму ключових (основних) видів робіт (послуг) та наведені нижче в таблиці «Відомість розрахунку обсягу ключових (основних) робіт (послуг) складена відповідно до технічного завдання (Додатку № 11 до цієї тендерної документації)».
Вважаємо, що такі вимоги значно звужують коло потенційних Учасників, та суперечать принципам здійснення публічних закупівель, оскільки:
1. Вимога підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг виключно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах є дискримінацією для Учасників, які мають досвід виконання аналогічних робіт/надання послуг але менших обсягів, при цьому маючи в наявності всю необхідну техніку та кваліфікований персонал для надання послуг, які є предметом закупівлі.
2. Технологія надання послуг з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах місцевого значення, на автомобільних дорогах IV категорії, а також на вулицях населених пунктів ні чим принципово не відрізняється від технології надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення ІІ та ІІІ категорії, і виділяти саме такі автомобільні дороги для підтвердження досвіду немає змісту.
3. Технологія влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші укріпленою цементом та/або органо-мінеральної суміші на комплексному в’яжучому, приготовлених в установці, із застосуванням асфальтоукладальника не відрізняється від технології влаштування шарів покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей, і виділяти даний вид робіт окремо як ключовий (основний) немає змісту.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах протягом останніх 3-х років, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з викладеного просимо Вас усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в зазначеній частині, в іншому випадки наше підприємство буде вимушене звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України зі скаргою для захисту своїх прав, як Учасника, та дотримання вимог Закону «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 5.2.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції
При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-19 Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів на ділянці км 0+000 - км 4+500 (регіональна, ІІ та ІІІ категорії) аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Види ключових (основних) робіт (послуг) та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначені Замовником в тендерній документації в натуральних величинах на підставі Технічного завдання (Додатку № 11 до цієї тендерної документації, в обсязі 100% від об’єму ключових (основних) видів робіт (послуг) та наведені нижче в таблиці «Відомість розрахунку обсягу ключових (основних) робіт (послуг) складена відповідно до технічного завдання (Додатку № 11 до цієї тендерної документації)».
Вважаємо, що такі вимоги значно звужують коло потенційних Учасників, та суперечать принципам здійснення публічних закупівель, оскільки:
1. Вимога підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг виключно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах є дискримінацією для Учасників, які мають досвід виконання аналогічних робіт/надання послуг але менших обсягів, при цьому маючи в наявності всю необхідну техніку та кваліфікований персонал для надання послуг, які є предметом закупівлі.
2. Технологія надання послуг з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах місцевого значення, на автомобільних дорогах IV категорії, а також на вулицях населених пунктів ні чим принципово не відрізняється від технології надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення ІІ та ІІІ категорії, і виділяти саме такі автомобільні дороги для підтвердження досвіду немає змісту.
3. Технологія влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші укріпленою цементом та/або органо-мінеральної суміші на комплексному в’яжучому, приготовлених в установці, із застосуванням асфальтоукладальника не відрізняється від технології влаштування шарів покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей, і виділяти даний вид робіт окремо як ключовий (основний) немає змісту.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах протягом останніх 3-х років, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з викладеного просимо Вас усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в зазначеній частині, в іншому випадки наше підприємство буде вимушене звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України зі скаргою для захисту своїх прав, як Учасника, та дотримання вимог Закону «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 11:57
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право і зобов’язаний самостійно визначити у тендерній документації вимоги та критерії щодо документального підтвердження учасниками процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного договору для визначення потенційного виконавця послуг, який буде спроможний з найменшими ризиками для держави та користувачів доріг ефективно та якісно виконати у обмежені технологічні терміни будівельного сезону види і обсяги робіт (послуг), передбачені технічним завданням тендерної документації.
1. На підставі вищенаведеного Замовником в п.5.2.1 тендерної документації визначена вимога щодо документального підтвердження досвіду (спроможності) виконання Учасником ключових (основних) видів робіт/послуг в обсязі 100% від об’ємів цих робіт/послуг, визначених в тендерній документації, але в сумі за останні три роки від дати, що передує даті оголошення. Таким чином обсяг аналогічних робіт/послуг в середньому за один рік повинен складати лише біля 33%, а з урахуванням того, що розрахунковий термін виконання основних робіт/послуг у 2020 році складає біля 6 місяців, визначений Замовником відсотковий критерій, з урахуванням періоду виконання цих робіт/послуг, є абсолютно аргументованим та не дискримінаційним для стабільно працюючих спеціалізованих підприємств, які мають необхідні виробничі потужності та кваліфікований персонал.
2. Технологія надання послуг з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах місцевого значення, на автомобільних дорогах IV категорії, а також на вулицях населених пунктів відрізняється від технології надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення ІІ та ІІІ категорії, за наступними ознаками.
Номенклатура видів робіт з поточного середнього ремонту вулиць та доріг населених пунктів регламентована «Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» (далі – Порядок), затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.03 №154 суттєво відрізняється від вимог ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів», (далі – ГБН) зокрема згідно Порядку до робіт з поточного середнього ремонту відносяться – роботи з періодичним відновленням шару знозу дорожнього покриття, забезпечення достатньої його жорсткості та рівності……, тобто лише частковий ремонт верхнього шару асфальтобетонного покриття. А згідно розробленої проектної документації, технічного завдання тендерної документації, враховуючи існуючий стан автодороги (колійність, пучиноутворення, просадки), з урахуванням вимог ГБН передбачено посилення дорожнього одягу з метою забезпечення міцності покриття, шляхом улаштування, приготовленої в установці органо-мінеральної суміші на комплексному в’яжучому та 2-ох шарів з гарячих асфальтобетонних сумішей.
Також на автомобільних дорогах місцевого значення загального користування IV технічної категорії, які мають параметри проїзної частини шириною 6 м із інтенсивністю від 150 до 1000 авт/добу, при поточному середньому влаштовуються, як правило одношарові асфальтобетонні покриття з вирівнюванням повздовжнього та поперечного профілю без підсилення щебенево-піщаними та/або органо-мінеральної суміші на комплексному в’яжучому.
Крім цього вимоги до організації та безпеки дорожнього руху під час виконання робіт на автомобільних дорогах державного значення загального користування I-III технічної категорій з інтенсивністю руху від 1000 авт./добу до 10000 авт./добу і більше, потребують підвищених вимог до наявності відповідної практики по забезпеченню безпечного регулювання засобами дорожнього руху (тимчасові дорожні знаки з підвищеними світлоповертальними властивостями, регулювальні світлофори, водоналивні тумби, сигнальні віхи) для недопущення скоєння ДТП та нещасних випадків на виробництві в ході безперервного (під інтенсивним рухом транспорту) руху автотранспорту.
В зв’язку із вищенаведеним Замовником встановлено в тендерній документації вимоги до виконання аналогічних договорів на об’єктах будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, що відповідає категорії дороги по визначеному предмету закупівлі (ІІ, ІІІ категорії).
3. Технологія влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші укріпленою цементом та/або органо-мінеральної суміші на комплексному в’яжучому, приготовлених в установці, із застосуванням асфальтоукладальника та технологія влаштування шарів покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей, мають суттєві відмінності та вимоги до них і регламентуються різними окремими нормативними документами.
Враховуючи вищезазначене Замовник не має підстав і права до об’єднання технологій влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом та/або органо-мінеральної суміші на комплексному в’яжучому, приготовлених в установці, із застосуванням асфальтоукладальника з технологією влаштування шарів покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей.
Беручи до уваги аргументовані пояснення по пунктам 1-3 Вимоги, Замовник жодним чином не порушив вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону і не має підстав до внесення будь-яких змін у тендерну документацію.
1. На підставі вищенаведеного Замовником в п.5.2.1 тендерної документації визначена вимога щодо документального підтвердження досвіду (спроможності) виконання Учасником ключових (основних) видів робіт/послуг в обсязі 100% від об’ємів цих робіт/послуг, визначених в тендерній документації, але в сумі за останні три роки від дати, що передує даті оголошення. Таким чином обсяг аналогічних робіт/послуг в середньому за один рік повинен складати лише біля 33%, а з урахуванням того, що розрахунковий термін виконання основних робіт/послуг у 2020 році складає біля 6 місяців, визначений Замовником відсотковий критерій, з урахуванням періоду виконання цих робіт/послуг, є абсолютно аргументованим та не дискримінаційним для стабільно працюючих спеціалізованих підприємств, які мають необхідні виробничі потужності та кваліфікований персонал.
2. Технологія надання послуг з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах місцевого значення, на автомобільних дорогах IV категорії, а також на вулицях населених пунктів відрізняється від технології надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення ІІ та ІІІ категорії, за наступними ознаками.
Номенклатура видів робіт з поточного середнього ремонту вулиць та доріг населених пунктів регламентована «Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» (далі – Порядок), затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.03 №154 суттєво відрізняється від вимог ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів», (далі – ГБН) зокрема згідно Порядку до робіт з поточного середнього ремонту відносяться – роботи з періодичним відновленням шару знозу дорожнього покриття, забезпечення достатньої його жорсткості та рівності……, тобто лише частковий ремонт верхнього шару асфальтобетонного покриття. А згідно розробленої проектної документації, технічного завдання тендерної документації, враховуючи існуючий стан автодороги (колійність, пучиноутворення, просадки), з урахуванням вимог ГБН передбачено посилення дорожнього одягу з метою забезпечення міцності покриття, шляхом улаштування, приготовленої в установці органо-мінеральної суміші на комплексному в’яжучому та 2-ох шарів з гарячих асфальтобетонних сумішей.
Також на автомобільних дорогах місцевого значення загального користування IV технічної категорії, які мають параметри проїзної частини шириною 6 м із інтенсивністю від 150 до 1000 авт/добу, при поточному середньому влаштовуються, як правило одношарові асфальтобетонні покриття з вирівнюванням повздовжнього та поперечного профілю без підсилення щебенево-піщаними та/або органо-мінеральної суміші на комплексному в’яжучому.
Крім цього вимоги до організації та безпеки дорожнього руху під час виконання робіт на автомобільних дорогах державного значення загального користування I-III технічної категорій з інтенсивністю руху від 1000 авт./добу до 10000 авт./добу і більше, потребують підвищених вимог до наявності відповідної практики по забезпеченню безпечного регулювання засобами дорожнього руху (тимчасові дорожні знаки з підвищеними світлоповертальними властивостями, регулювальні світлофори, водоналивні тумби, сигнальні віхи) для недопущення скоєння ДТП та нещасних випадків на виробництві в ході безперервного (під інтенсивним рухом транспорту) руху автотранспорту.
В зв’язку із вищенаведеним Замовником встановлено в тендерній документації вимоги до виконання аналогічних договорів на об’єктах будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, що відповідає категорії дороги по визначеному предмету закупівлі (ІІ, ІІІ категорії).
3. Технологія влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші укріпленою цементом та/або органо-мінеральної суміші на комплексному в’яжучому, приготовлених в установці, із застосуванням асфальтоукладальника та технологія влаштування шарів покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей, мають суттєві відмінності та вимоги до них і регламентуються різними окремими нормативними документами.
Враховуючи вищезазначене Замовник не має підстав і права до об’єднання технологій влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом та/або органо-мінеральної суміші на комплексному в’яжучому, приготовлених в установці, із застосуванням асфальтоукладальника з технологією влаштування шарів покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей.
Беручи до уваги аргументовані пояснення по пунктам 1-3 Вимоги, Замовник жодним чином не порушив вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону і не має підстав до внесення будь-яких змін у тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-14-000416-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 11 березня 2020 18:15
Дата подання: 11 березня 2020 18:15
На умови тендерної документації
На антиконкурентні умови тендерної документації, що описані в скарзі
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 16 березня 2020 21:16
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відмова від вимог викладених в скарзі
Дата: 30 березня 2020 13:10
Рішення від 16.03.2020 № 4906 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 21:16
Рішення від 30.03.2020 № 6009.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 21:05
Номер скарги: UA-2020-02-14-000416-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР", Код ЄДРПОУ:38013854
Дата подання: 11 березня 2020 19:13
Дата подання: 11 березня 2020 19:13
Скарга щодо усунення дискримінаційних умов
Скарга щодо усунення дискримінаційних умов в тендерній документеції (детально у тексті Скарги, що додається).
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 16.03.2020 № 4907.pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 21:15
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 квітня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ обл., м. Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 квітня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій