Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015–77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з влаштування та утримання клумб, газонів, квітників, вазонів, молодих дерев, саджанців та інших елементів)
Очікувана вартість
3 205 761,00 UAH
UA-2020-02-14-000399-b ● 1433bb31d398430fb548a8fa8f5297a8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2020 10:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2020 10:36 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 3 205 761,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 028,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015–77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з влаштування та утримання клумб, газонів, квітників, вазонів, молодих дерев, саджанців та інших елементів) (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, м. Івано-Франківськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 10:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 10:32 |
Технічні вимоги.doc | |
14 лютого 2020 10:32 |
ТД - клумби_ газони_ квітники_ вазони.....doc | |
14 лютого 2020 10:32 |
Проект Договору.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-14-000399-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕКОПРОФI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41100318
Дата подання: 06 березня 2020 14:56
Дата подання: 06 березня 2020 14:56
Скарга на дії Замовника торгів Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради (тендерний комітет)
Товариство з Обмеженою Відповідальністтю «ЕкоПрофі» повідомляє Вам, що
Департаментом житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради (надалі – Замовник) було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі « ДК 021:2015–77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з влаштування та утримання клумб, газонів, квітників, вазонів, молодих дерев, саджанців та інших елементів» ( далі,- предмет закупівлі) з кінцевим строком подання тендерної пропозиції 01 березня 2020, 10:36 за Київським часом. Сам аукціон відбувся 02 березня 2020 о 13:26.
Наша пропозиція була найнижчою. Згідно розділу 5 опублікованої Тендерної документації на предмет закупівлі є ЦІНА. Наша тендерна пропозиція електронною системою «Прозоро» як найнижча.
Протоколом тендерного комітету Замовника торгів від 4.03.2020 року нашу тендерну пропозицію було дискваліфіковано оскільки ми не надали забезпечення тендерної пропозиції.
Вважаємо рішення Тендерного комітету Замовника торгів не законним оскільки:
1. Пунктом 1, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано, що документи подаються одним або декількома файлами в форматі
у форматі PDF \ або Word або Excel (в залежності від документу).
Нами для завантаження було підготовлено 5 документів, в яких містилася вся тендерна документація. В файлі Інші документи. PDF на сторінці 2-3 була надано договір про надання банківської гарантії G0220/3270 від 28.02.2020 з перевірочним кодом банківської гарантії K02281FDWA51A.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що в оголошенні про закупівлю Замовник торгів вказав вид тендерного забезпечення «Електронна гарантія» Ми її надали. Наявність банківської гарантії можна перевірити на сайті ПриватБанку за посиланням вказаним в банківській гарантії, вказавши такий номер K02281FDWA51A. (Даний номер можна побачити в файлі Інші документи. PDF на сторінці 3 банківська гарантія G0220/3270 від 28.02.2020)
2. Пунктом 2 «Інша інформація» розділу» Оцінка тендерної пропозиції «
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки (перелік невичерпний). Абзацом 2 пункту наведено приклади ймовірних помилок.
Зокрема, для виправлення помилки учасником було достатньо надати лист пояснення.
В зв’язку з тим, що банк, який надав банківську гарантію в останній день робочого тижня надав документи не в повному обсязі. Копії документів, що вимагалися ми гарантували надіслати Замовнику торгів ще до початку електронних торгів на електронну адресу вказану на сайті електронних закупівель: dkgtender@ukr.net ( лист доступний в погляду в складі ТД завантаженої на сайт електронних закупівель в документі Інші документи. PDF ст.6).
Окрім того на ст. 7-8 ми надали копії банківських документів, що засвідчують оплату банківської гарантії.
В супереч вимогам ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник торгів не визначив найбільш вигідну пропозицію по лоту ТзОВ «ЕкоПрофі» в сумі 2550 000,00 грн., а перейшов до кваліфікації пропозиції ПрАТ Зелене господарство яка становить 3 202 028,81 грн. Тобто 652 028,81 грн. це потенційна вигода якою Замовник торгів не скористався.
Ми вважаємо, що Замовником торгів було порушено Принципи здійснення закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вище наведеного та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, Просимо Вас:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Зупинити оскаржувану процедуру закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника торгів скасувати рішення тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради оформлене протоколом від 4.03.2020 року про відхилення нашої тендерної пропозиції.
4. Зобов’язати Замовника торгів прийняти рішення про визнання переможцем електронних трогів ТзОВ «ЕкоПрофі».
Додаток :
1. Оригінал платіжного доручення про внесення оплати за подання скарги з печаткою банківської установи – 1 арк.
2. Документальне підтвердження зарахування коштів за подання скарги до органу оскарження до Державного бюджету України – 2 арк.
3. Скарга - 2 арк.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 березня 2020 20:32
Рішення від 11.03.2020 № 4606 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 20:31
Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.03.2020 № UA-2020-02-14-000399-b.b1.pdf
Дата публікації: 24 березня 2020 22:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2020 № 5732.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 20:04
Рішення від 25.03.2020 № 5732.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 21:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОФI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
2 999 999,00
UAH з ПДВ
|
2 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лучко Ігор Миколайович |
3 205 000,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Синяков Костянтин Ігорович |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Зелене господарство |
3 202 028,81
UAH з ПДВ
|
3 202 028,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОФI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #41100318 |
Відхилено |
2 550 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 08:57
|
ФОП Лучко Ігор Миколайович #2276402490 |
Відхилено |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 15:18
|
ФОП Синяков Костянтин Ігорович #3239622134 |
Відхилено |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 15:28
|
ПрАТ Зелене господарство #05479378 |
Переможець |
3 202 028,81
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 11:18
|
01.02.2021 р. ____.PDF | зміни до договору |
01 лютого 2021 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 16:29
|
367.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 15:24
|
Договір | укладений |
06 квітня 2020 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2021р |
Номер договору про закупівлю: | 62/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 367 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | двадцяти відсоткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 62/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 106 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |