Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015–77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з влаштування та утримання клумб, газонів, квітників, вазонів, молодих дерев, саджанців та інших елементів)
Очікувана вартість
3 205 761,00 UAH
UA-2020-02-14-000399-b 1433bb31d398430fb548a8fa8f5297a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 10:36
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2020 10:36
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:26
Очікувана вартість: 3 205 761,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 028,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015–77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з влаштування та утримання клумб, газонів, квітників, вазонів, молодих дерев, саджанців та інших елементів) (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, м. Івано-Франківськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 10:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 10:32
Технічні вимоги.doc
14 лютого 2020 10:32
ТД - клумби_ газони_ квітники_ вазони.....doc
14 лютого 2020 10:32
Проект Договору.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-14-000399-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕКОПРОФI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41100318
Дата подання: 06 березня 2020 14:56
Скарга на дії Замовника торгів Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради (тендерний комітет)
Товариство з Обмеженою Відповідальністтю «ЕкоПрофі» повідомляє Вам, що Департаментом житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради (надалі – Замовник) було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі « ДК 021:2015–77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з влаштування та утримання клумб, газонів, квітників, вазонів, молодих дерев, саджанців та інших елементів» ( далі,- предмет закупівлі) з кінцевим строком подання тендерної пропозиції 01 березня 2020, 10:36 за Київським часом. Сам аукціон відбувся 02 березня 2020 о 13:26. Наша пропозиція була найнижчою. Згідно розділу 5 опублікованої Тендерної документації на предмет закупівлі є ЦІНА. Наша тендерна пропозиція електронною системою «Прозоро» як найнижча. Протоколом тендерного комітету Замовника торгів від 4.03.2020 року нашу тендерну пропозицію було дискваліфіковано оскільки ми не надали забезпечення тендерної пропозиції. Вважаємо рішення Тендерного комітету Замовника торгів не законним оскільки: 1. Пунктом 1, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано, що документи подаються одним або декількома файлами в форматі у форматі PDF \ або Word або Excel (в залежності від документу). Нами для завантаження було підготовлено 5 документів, в яких містилася вся тендерна документація. В файлі Інші документи. PDF на сторінці 2-3 була надано договір про надання банківської гарантії G0220/3270 від 28.02.2020 з перевірочним кодом банківської гарантії K02281FDWA51A. Також звертаємо Вашу увагу на те, що в оголошенні про закупівлю Замовник торгів вказав вид тендерного забезпечення «Електронна гарантія» Ми її надали. Наявність банківської гарантії можна перевірити на сайті ПриватБанку за посиланням вказаним в банківській гарантії, вказавши такий номер K02281FDWA51A. (Даний номер можна побачити в файлі Інші документи. PDF на сторінці 3 банківська гарантія G0220/3270 від 28.02.2020) 2. Пунктом 2 «Інша інформація» розділу» Оцінка тендерної пропозиції « Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки (перелік невичерпний). Абзацом 2 пункту наведено приклади ймовірних помилок. Зокрема, для виправлення помилки учасником було достатньо надати лист пояснення. В зв’язку з тим, що банк, який надав банківську гарантію в останній день робочого тижня надав документи не в повному обсязі. Копії документів, що вимагалися ми гарантували надіслати Замовнику торгів ще до початку електронних торгів на електронну адресу вказану на сайті електронних закупівель: dkgtender@ukr.net ( лист доступний в погляду в складі ТД завантаженої на сайт електронних закупівель в документі Інші документи. PDF ст.6). Окрім того на ст. 7-8 ми надали копії банківських документів, що засвідчують оплату банківської гарантії. В супереч вимогам ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник торгів не визначив найбільш вигідну пропозицію по лоту ТзОВ «ЕкоПрофі» в сумі 2550 000,00 грн., а перейшов до кваліфікації пропозиції ПрАТ Зелене господарство яка становить 3 202 028,81 грн. Тобто 652 028,81 грн. це потенційна вигода якою Замовник торгів не скористався. Ми вважаємо, що Замовником торгів було порушено Принципи здійснення закупівель визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вище наведеного та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, Просимо Вас: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду; 2. Зупинити оскаржувану процедуру закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника торгів скасувати рішення тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради оформлене протоколом від 4.03.2020 року про відхилення нашої тендерної пропозиції. 4. Зобов’язати Замовника торгів прийняти рішення про визнання переможцем електронних трогів ТзОВ «ЕкоПрофі». Додаток : 1. Оригінал платіжного доручення про внесення оплати за подання скарги з печаткою банківської установи – 1 арк. 2. Документальне підтвердження зарахування коштів за подання скарги до органу оскарження до Державного бюджету України – 2 арк. 3. Скарга - 2 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 березня 2020 20:32
Рішення від 11.03.2020 № 4606 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 20:31
Рішення від 25.03.2020 № 5732.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 21:40

Документи подані скаржником

06 березня 2020 14:56
Скарга АКМУ.pdf

Документи подані замовником

19 березня 2020 11:28
Відповідь на скаргу.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОФI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 2 999 999,00
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лучко Ігор Миколайович 3 205 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Синяков Костянтин Ігорович 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Зелене господарство 3 202 028,81
UAH з ПДВ
3 202 028,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2020 01:30
Електронний підпис
01 березня 2020 01:27
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2020 01:27
Інші документи.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 11:06
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:01
опис пр зак.pdf
27 лютого 2020 11:01
пр дог.pdf
27 лютого 2020 11:01
дов дод 3.pdf
27 лютого 2020 11:01
дов дод 2.pdf
27 лютого 2020 11:01
св пдв.jpg
27 лютого 2020 11:01
витягт пдв.pdf
27 лютого 2020 11:01
витяг єд реєстр.pdf
27 лютого 2020 11:01
анал дог деп.pdf
27 лютого 2020 11:01
акт Вовч оз.pdf
27 лютого 2020 11:01
анал дог Вовч.pdf
27 лютого 2020 11:01
дов дод1.pdf
27 лютого 2020 11:01
Scan нак.pdf

Публічні документи

01 березня 2020 10:23
Довідка про учасника.pdf
01 березня 2020 10:23
Довідка захист довкілля.pdf
01 березня 2020 10:23
Договір оренди ЗІЛ.pdf
01 березня 2020 10:23
Проект договору.pdf
01 березня 2020 10:23
Опис предмету закупівлі.pdf
01 березня 2020 10:23
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 09:28
Електронний підпис
10 березня 2020 09:26
Тендерна пропозиція
10 березня 2020 08:44
Електронний підпис
10 березня 2020 08:41
Тендерна пропозиція
10 березня 2020 08:41
ДПС
10 березня 2020 08:41
переможець
24 лютого 2020 13:06
Електронний підпис
24 лютого 2020 13:04
Форми-2 2019 - 5 pdf.pdf
24 лютого 2020 13:04
установчі.pdf
24 лютого 2020 13:04
Форми-2 2019 - 4 pdf.pdf
24 лютого 2020 13:04
Форми-2 2019 - 3.pdf
24 лютого 2020 13:04
Форми-2 2019 - 2.pdf
24 лютого 2020 13:04
Форми -2 2019 -1.pdf
24 лютого 2020 13:04
договір озеленення 2019.pdf
24 лютого 2020 13:04
Поливомийна.pdf
24 лютого 2020 13:04
ГАЗ 53 Б.pdf
24 лютого 2020 13:04
Автотранспорт.pdf
24 лютого 2020 13:04
ст.17 озеленення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОФI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФОП Лучко Ігор Миколайович

ФОП Синяков Костянтин Ігорович

ПрАТ Зелене господарство

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОФI ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#41100318
Відхилено 2 550 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 08:57
ФОП Лучко Ігор Миколайович
#2276402490
Відхилено 2 600 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:18
ФОП Синяков Костянтин Ігорович
#3239622134
Відхилено 3 000 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:28
ПрАТ Зелене господарство
#05479378
Переможець 3 202 028,81
UAH з ПДВ
06 березня 2020 10:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Зелене господарство
#05479378
3 202 028,81
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 11:52
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:18
01.02.2021 р. ____.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 11:17
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:29
367.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 15:24
Договір укладений
06 квітня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2021р
Номер договору про закупівлю: 62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 367
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): двадцяти відсоткова угода
Номер договору про закупівлю: 62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 106
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 01 травня 2021
Сума оплати за договором: 3 536 028,00
UAH (в тому числі ПДВ 589 338,00 UAH)