Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба морожена (Хек)
Очікувана вартість
46 800,00 UAH
UA-2020-02-14-000366-a adf74e1fec944255871e44f8dae5ea64
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучер Ольга Миколаївна

+380612236693 zap_crd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Запорізький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25763532
Місцезнаходження: 69093, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Узбекистанська, 13
Контактна особа: Кучер Ольга Миколаївна
+380612236693
zap_crd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 17:30
Початок аукціону: 21 лютого 2020 14:58
Очікувана вартість: 46 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 234,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кг
Риба морожена (Хек)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69093, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Узбекистанська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється лише за фактично отриманий товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі належним чином оформлених документів учасника (в межах коштів, передбачених кошторисом бюджетної установи та в залежності від фактичного фінансування на вказані цілі). Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 12:27
Закупiвельна документацiя _ Морожена риба (Хек).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-000366-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП"КНЯЖНА", Код ЄДРПОУ:37408222
Дата подання: 25 лютого 2020 08:15
неправомірна дискваліфікація
ПП "Княжна" вважає відхилення нашої пропозиції грубим порушенням умов закупівлі. Учасником надана абсолютна вся інформація, що вимагалася Замовником. Крім того, всі довідки вимагалися у довільній формі, і відхиляти пропозицію через те, що у Замовника інший погляд на "вільну" форму довідки є неправомірним. Відхилення пропозиції через відсутність технолога на підприємстві - абсурд, оскільки підприємство не є виробником продукції, про що надане пояснення у складі пропозиції. Крім того, надана довідка, що на підприємстві є комірник з освітою товарознавця, отже всі вимоги виконані. Зазначимо, що підприємство має право саме визначати, на яку посаду і з якою освітою наймати працівників. Таким чином, дії замовника є дискримінаційними, неправомірними і упередженими.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 15:41
Шановний Учаснику, повідомляємо, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, із використанням електронної системи за допороговою закупівлею застосовується Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» (далі – Інструкція), яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (із змінами та доповненнями).
Виходячи зі змісту абзацу десятого пункту 2 розділу ІІ Інструкції, вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Разом з тим, абзацом першим пункту 12 розділу ІІ Інструкції передбачено, що у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
У свою чергу, рішенням тендерного комітету замовника було затверджено Закупівельну документацію щодо проведення допорогової процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Риба морожена (Хек)» (протокол від 14.02.2020 за № 30) та завантажено в електронну систему закупівель.
Після цього, протягом періоду уточнень учасник не скористався своїм правом вказати замовнику на будь-які можливі порушення вимог зазначених у період оголошення закупівлі та Закупівельної документації. Звідси випливає, що учасник погодився з усіма умовами закупівлі UA-2020-02-14-000366-a.
Як вже зазначалося у протоколі тендерного комітету замовника від 24.02.2020 за № 38 щодо дискваліфікації, учасник фактично не виконав умови підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І «Перелік документів, які обов’язково подаються учасником у складі пропозиції та учасником – переможцем» (див. Додаток 2 до Закупівельної документації), тобто взагалі не завантажив в електронну систему закупівель Довідку довільної форми за підписом посадової особи учасника, що завірена печаткою (у разі наявності) про наявність державної реєстрації потужності з виробництва, реалізації та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу та про наявність експлуатаційного дозволу потужностей з виробництва, реалізації та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається державна реєстрація потужності. Про це, учасник не вказує в своєї вимозі щодо неправомірної дискваліфікації.
Пунктом 21 Закупівельної документації передбачено, що учасник повинен завантажувати тільки ті документи, що передбачені цією документацією, які мають відповідати вимогам зазначеним у період оголошення закупівлі. Виняток встановлюється для довідок учасника, складених у довільній формі за підписом посадової особи учасника, що завірена печаткою (у разі її використання), які подаються на підтвердження своєї кваліфікації та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. У цьому разі учасник може додатково завантажити скан-копії, необхідних за його розсудом документів, на підтвердження інформації зазначеної у відповідних довідках. Отже, учасник не виконав встановлену замовником умову закупівлі, оскільки завантажив тільки підтверджувальні документи, а не передбачену Закупівельною документацією довідку.
Щодо умови, встановленої підпунктом 2.2 пункту 2 Розділу І «Перелік документів, які обов’язково подаються учасником у складі пропозиції та учасником – переможцем» (див. Додаток 2 до Закупівельної документації), про надання учасником довідки довільної форми за підписом посадової особи учасника, що завірена печаткою (у разі наявності) про наявність кваліфікованого технолога або товарознавця у штаті учасника, або укладеного цивільно-правового договору з таким фахівцем, можна сказати про те, що учасники згідно умов закупівлі не обмежені тільки найманими працівниками за штатним розписом, а можуть також укладати договори цивільно-правового характеру з кваліфікованим технологом або з товарознавцем, якщо учасники є виробниками/ постачальниками товару. Можливі й інші правовідносини з потрібними фахівцями.
Згідно довідки учасника від 19.02.2020 № 19-03 у штаті є тільки «комірник». Крім того, комірник не є товарознавцем, а товарознавець не є комірником – це взагалі різні професії. Адже за діючим Класифікатором професій, який затверджено наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327, «комірник» має унікальний код підкласу за КП – 9411 у підрозділі 94 «Найпростіші професії, що є загальними для всіх галузей економіки », а «товарознавець» – 3419 у підрозділі 34 «Інші фахівці». Слід зазначити, що основним призначенням Класифікатора професій є його застосування усіма роботодавцями під час запису про роботу в трудові книжки працівників.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись абзацом четвертим пункту 12 розділу ІІ Інструкції вимогу учасника – Приватне підприємство «КНЯЖНА» (код за ЄДРПОУ 37408222) щодо неправомірної дискваліфікації вважаємо за потрібне – відхилити.

Документи

26 лютого 2020 15:40
protokol_39.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП"КНЯЖНА" 35 388,00
UAH з ПДВ
34 488,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 38 556,00
UAH з ПДВ
34 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 37 692,00
UAH з ПДВ
34 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 15:30
Електронний підпис
20 лютого 2020 08:33
Електронний підпис
20 лютого 2020 08:32
Електронний підпис
20 лютого 2020 08:31
цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 08:31
технічні вимоги.pdf
20 лютого 2020 08:31
проект договору.pdf
20 лютого 2020 08:31
документи про якість.pdf
20 лютого 2020 08:31
техогляд авто.pdf
20 лютого 2020 08:31
СТАТУТ.pdf
20 лютого 2020 08:31
посвідчення водія.pdf
20 лютого 2020 08:31
Оригінал витягу.pdf
20 лютого 2020 08:31
медкнижки.pdf
20 лютого 2020 08:31
Ліцензування.pdf
20 лютого 2020 08:31
згода на обробку даних.pdf
20 лютого 2020 08:31
договір оренди складу.pdf
20 лютого 2020 08:31
договір оренди авто.pdf
20 лютого 2020 08:31
довідка товарознавець.pdf
20 лютого 2020 08:31
довідка МТБ.pdf
20 лютого 2020 08:31
довідка водій.pdf
20 лютого 2020 08:31
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 11:04
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:03
17. проєкт договору.pdf
20 лютого 2020 11:03
16. лист-згода.pdf
20 лютого 2020 11:03
13. витяг з ЄДР.pdf
20 лютого 2020 11:03
12. Статут СІМБІ ПЛЮС.pdf
20 лютого 2020 11:03
7. технічне завдання.pdf
20 лютого 2020 11:03
2.1. договір оренди авто.pdf
20 лютого 2020 11:03
0. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП"КНЯЖНА"

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП"КНЯЖНА"
#37408222
Відхилено 34 488,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 17:16
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 34 700,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 15:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

24 лютого 2020 17:16
Електронний підпис
24 лютого 2020 17:15
protokol_38.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070

№ рішення у справі

54-/17 -р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54-/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

27 лютого 2020 15:41
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:37
protokol_40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
34 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2020 15:41
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:37
protokol_40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 15:46
dodatkova_uhoda_2.pdf зміни до договору
25 червня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 16:54
dodarkova_uhoda_1.pdf зміни до договору
07 травня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 13:30
dohovir_2-C.pdf укладений
05 березня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку та без збільшення загальної вартості договору (п.2 ч. 4 ст. 36 Закону)
Номер договору про закупівлю: 2-C
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку та без збільшення загальної вартості договору (п.2 ч. 4 ст. 36 Закону)
Номер договору про закупівлю: 2-C
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 783,33 UAH)