Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-02-14-000271-c a7dfaf5d2ff5477ba7477952f0f41932
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миронець

+380961297235 yrist.rosdrzn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000116
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79
Контактна особа: Олександр Миронець
+380961297235
yrist.rosdrzn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 09:29
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 09:29
Початок аукціону: 05 березня 2020 11:51
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Вячеслава Чорновола, будинок 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі. бюджет розвитку. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 09:31
2020_Додаток_1.doc
14 лютого 2020 09:31
2020_Додаток_2.doc
14 лютого 2020 09:31
2020_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2020 16:06
Дата відповіді: 16 лютого 2020 14:49
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель. Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації. Водночас, згідно п.6 розділу III. Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». «Еквівалент» товару – рівноцінність іншому товарові за технічними і якісними характеристиками. Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення Учасниками моделі та виробника пропонованих у відкритих торгах персональних комп’ютерів. Ви можете пропонувати товар з не гіршими технічними характеристиками будь-яких виробників, в тому числі на базі процесора AMD (до порівняння будуть прийматися базові частоти даних процесорів).
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 09:12
Дата відповіді: 17 лютого 2020 09:17
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель. Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації. Водночас, згідно п.6 розділу III. Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення Учасниками моделі та виробника пропонованих у відкритих торгах персональних комп’ютерів. П.1 Розділу I. Тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). П.35 ст. 1 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування. Згідно п.1, п.2 Розділу V. Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з врахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-000271-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3135116655
Дата подання: 06 березня 2020 10:19
Порушення Законодавства
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу на невідповідність тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" а саме в технічному завданні Замовника вказано наступне «Клавіатура стандартна, містить не менше ніж 101 клавішу, з окремим блоком клавіш для набору цифр; розмір будь-якої окремої клавіші має бути не менше середнього розміру основних літерних клавіш; латинсько-кирилична, з нанесеними літерами латинського (US International) та українського алфавіту;» Учасник не виконав дану вимоги та надав у складі пропозиції -Комплект провідний Gembird KBS-UM-03-UA USB (KBS-UM-03-UA), який згiдно сайту виробника з яким ви маєте можливість ознайомитися за посиланням https://gembird.ua/1603835.html, має ряд мультимедійних клавіш значно меньшого розміру а нiж iнши. У відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 08:47
Здійснивши аналіз Вашого звернення щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у зв’язку з невідповідністю технічним вимогам, товару Комплект провідний Gembird KBS-UM-03-UA USB (KBS-UM-03-UA), повідомляємо наступне:

Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Найбільш економічно вигідна пропозиція за результатом аукціону ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".

Даний тип товару, а саме Комплект (клавіатура + маніпулятор «миша») GEMBIRD KBS-UM-03-UA є стандартний, містить не менше ніж 101 клавіш, з окремим блоком клавіш для набору цифр, латинсько-кирилична, з нанесеними літерами латинського (US International) та українським алфавітом, відповідає усім основним технічним вимогам і підходить для здійснення наших потреб на даному товарі.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000271-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3135116655
Дата подання: 10 березня 2020 09:37
Шановний Замовник!
Шановний Замовник!
Ваше технічне завдання складено і має відповідати технічним вимогам наказу Міністерства освіти и науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 з яким ви можете ознайомитися за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0609-19
тобто ваші дії стосовно вибору переможця вже порушують чинне Законодавство. Замовник порушуючи норми Закону, не зважаючи на явні порушення визнає переможцем пропозицію, яка не відповідає вимогам визначеним самим Замовником, при цьому, наштовхує на думку, щодо своєї причетності до незаконних діянь, які у свою чергу в чинному законодавстві України розуміються, як діяльність осіб, уповноважених на виконання функцій держави (владних повноважень), направлені на протиправне використання наданих їм повноважень.
Ви повинні дотримуватися законів і дотримуватися правил. Нагадаємо що у відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2020 10:10
тендерний комітет КП РОСДРЗН РОР висловлює Вам свою повагу та повідомляє наступне.
Посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0609-19 у вашій вимозі стосується виключно переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти. оскільки наш заклад є лікувальний тому дане посилання є некоректне.
також додатково повідомляєм вас, що у вас є можливість подання скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 76 356,00
UAH з ПДВ
72 093,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 73 997,00
UAH з ПДВ
72 639,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 16:35
Електронний підпис
03 березня 2020 16:34
СЭС гигиена 2019.pdf
03 березня 2020 16:34
Сертификат 2018.JPG
03 березня 2020 16:34
Проект-договiр.pdf
03 березня 2020 16:34
про дозвол або ліцензії.pdf
03 березня 2020 16:34
Письмове підтвердження.pdf
03 березня 2020 16:34
Лист-довiдка.pdf
03 березня 2020 16:34
Лист-гарантiя.pdf
03 березня 2020 16:34
Лист-відгук Лохвиця.pdf
03 березня 2020 16:34
Лист учасника_1.pdf
03 березня 2020 16:34
Довiдка.pdf
03 березня 2020 16:34
Декларация.JPG
03 березня 2020 16:34
Декларация ЭМС.JPG
03 березня 2020 16:34
Витяг_Дубовой 22.01.2020.pdf
03 березня 2020 16:34
Витяг Дубовой.pdf
03 березня 2020 16:34
Висновок Win10.pdf
03 березня 2020 16:34
Аналог. договір Лохвиця.pdf
03 березня 2020 16:34
ISO14001-2015.pdf
03 березня 2020 16:34
Doc_Dubovoy.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 72 093,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
72 093,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 10:33
компи.PDF укладений
20 березня 2020 10:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 72 093,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 015,50 UAH)