Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01994959 |
Місцезнаходження: | 25011, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Куценко Анастасія Вікторівна 380997107697 fanutka9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
2. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання скороченої переговорної процедури закупівлі: Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» здійснює централізоване водопостачання та водовідведення всім категоріям споживачів, у тому числі організаціям та установам, що фінансуються з державних та місцевих бюджетів та суб’єктам господарювання відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у межах Кіровоградської області.
Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» має багаторічний досвід плідної співпраці щодо централізованого водопостачання та водовідведення з нашим комунальним закладом.
Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що зазначені послуги можуть бути надані тільки певним постачальником, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на послуги, які можуть бути надані тільки певним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи необхідно провести закупівлю за скороченою переговорною процедурою у Обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро-Кіровоград»
3. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування скороченої переговорної процедури закупівлі:- Зведений перелік суб’єктів природних монополій, що розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України № 874-р від 28.11.2012 «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»
- Закон України «Про природні монополії» № 1682-III від 20.04.2000 р.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 11:03 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 лютого 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | після підписання акту виконаних робіт, Споживач протягом 5 банківських днів здійснює оплату коштів на розрахунковий рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
14 лютого 2020 09:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-11-000008 ● f8e0e517dd7946c68245405bc9449f4d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2020 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2020 № 21
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.03.2020 № 21
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-14-000233-b 14.02.2020 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-11 12:45:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Питна вода (послуги з централізованого водопостачання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-14-000233-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому Вами не відмінено дану переговорної процедури закупівлі оскільки договір про закупівлю не був підписаний учасником - Обласне комунальне виробниче підприємством «Дніпро-Кіровоград» (далі - ОКВП «Дніпро-Кіровоград») протягом 20 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, чим недотримано вимоги частини 4 статті 35 Закону?
Так, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 14.02.2020, а договір про закупівлю підписаний учасником ОКВП «Дніпро-Кіровоград» 10.03.2020, тобто на 25 день.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-12 11:48:57
Про надання пояснення
Порушення виявлені в ході моніторингу усунуто шляхом розірвання договору, згідно угоди про розірвання від 11.03.2020 р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2020-03-27 14:15:19
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Обласне комунальне виробниче підприємство "Дніпро-Кіровоград" #03346822 |
Переможець |
460 105,20
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 11:24
|
Вода розрив.pdf | укладений |
12 березня 2020 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 13:51
|
Вода 2020.pdf | укладений |
10 березня 2020 13:49
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме підписання договору більш ніж через 20 днів з моменту оприлюднення рішення про укладання договору. |