Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2020-02-14-000114-a c55c47820fb44ad889e75b69d31f74ca
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Богданова Ганна Петрівна

+380465821762 nsivcentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новгород-Сіверський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 38584715
Місцезнаходження: 16000, Україна , Чернігівська обл., місто Новгород-Сіверський, вулиця Шевченка 17
Контактна особа: Богданова Ганна Петрівна
+380465821762
nsivcentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 10:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 10:01
Початок аукціону: 19 лютого 2020 11:29
Очікувана вартість: 3 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 09:57
пакети для сміття 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 09:12
Дата відповіді: 17 лютого 2020 09:24
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовником будуть розглядатися еквіаленти, це вказано в оголошенні.
2. п.7 оголошення "Учасники закупівель повинні вказувати конкретну марку та модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, для дотримання всіма учасниками принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі".
3.До участі допускаються фізичні особи-підприємці. Система сама визначає найбільш економічно вигідну пропозицію незалежно від ПДВ.
При завантаженні договору система дозволяє вказати суму з ПДВ або без ПДВ. Участь у закупівлі можуть приймати платники та неплатники ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Юрченко Олена Яківна 3 400,00
UAH з ПДВ
3 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Чернігівторг 3 495,00
UAH з ПДВ
3 363,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Юрченко Олена Яківна

ТОВ Чернігівторг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Юрченко Олена Яківна
#2015300065
Переможець 3 330,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 16:53

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Юрченко Олена Яківна
#2015300065
3 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:09
Договір укладений
04 березня 2020 09:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 330,00
UAH