Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Миючі засоби та засоби для чищення в асортименті
Очікувана вартість
12 301,80 UAH
UA-2020-02-14-000028-c ● 11550cfe3b874f50a72bc8418ed2c883
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний вищий навчальний заклад "Нікопольський медичний коледж" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02011120 |
Місцезнаходження: | 53211, Україна , Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул. Херсонська, буд. 5 |
Контактна особа: |
Юлія Каряка-Мірошниченко +380672462317 nikmeduch@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 08:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 08:21 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 08:22 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 15:23 |
Очікувана вартість: | 12 301,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Детальний опис у файлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
486 штуки
Миючі засоби та засоби для чищення в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53211, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул. Херсонська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 08:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 08:24 |
Оголошення Миючі засоби.docx | |
14 лютого 2020 08:24 |
договір на закупівлю товарів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000028-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛЮР, Код ЄДРПОУ:19097605
Дата подання: 28 лютого 2020 14:08
щодо марок
Доброго дня! Наше підприємство приймало участь в тендері по миючим засобам того року. Але ті аналоги, які ми пропонували не підійшли. Вашим підприємством були висунені вимоги по конкретним маркам. Цього року Ви нам зробили запрос, де були вказані конкретні назви. Але потім Ви підтверджуєте фірму. яка пропонує засіб для унітазу зовсім іншого виробника. Але вона в два рази дешевша ніж Доместос. А це дуже відобразилось на цінову пропозицію. Ми не змогли знизитися, тому що рахували саме ці марки. Тому ми будемо і далі подавати скаргу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 15:29
Доброго дня шановний ТОВ АЛЮР. Хочемо Вам нагадати, що минулого року ви дійсно були переможцем закупівлі на миючі засоби (UA-2019-04-01-000088-b) де у ціновій пропозиції вказали миючі засоби тих ТМ, які були нами заявлені в оголошені, та якщо ви заздалегідь знали, що будете пропонувати еквівалент, то це треба було вказувати в документації з посиланням на ТМ та назву еквіваленту, чого ви не зробили. У квітні 2019 р. вами був доставлений товар нам на склад який не відповідав товарній накладній № 117 від 17.04.2019 р., внаслідок чого нашою вимогою було замінити товар на відповідний до накладної, що й вами було зроблено.
А тепер щодо закупівлі цього року ( UA-2020-02-14-000028-c). Так дійсно, переможцем аукціону ТОВ "Свіком" було запропоновано замість засобу для дезинфекції "Доместос", засіб для дезинфекції "YPLON". Згідно оголошення: "У випадку надання у комерційній пропозиції еквіваленту продукції, переможець (учасник чия пропозиція знаходиться в стадії «КВАЛІФІКАЦІЯ»), повинен надати зразки запропонованої продукції в упаковці виробника протягом 1-2(одного- двох) робочих днів, для проведення її якісної оцінки на території Замовника. (за рахунок Учасника)", що і було зроблено ТОВ "Свіком". Нами цем засіб був протестований , та отримав позитивні відгуки, після чого було прийняте рішення вважати цей засіб еквівалентом. Щодо аукціону, ви зазначаете, що не могли знизитися тільки за того, що вами був запропонований крашій та дорожчий засіб для дезинфекції, а насправді різниця між ціновими прозиціями саме дез.засобу складає 1859 грн. 76 коп., а різниця між загальними кінцевими ціновими пропозиціями 3144,42 грн. Тож як бачимо з аукціону причина не тільки в "Доместосі".
Наші дії не вважаємо неправомірними та маємо надію на подальшу прозору співпрацю з вами. Дякуємо вам за звернення.
А тепер щодо закупівлі цього року ( UA-2020-02-14-000028-c). Так дійсно, переможцем аукціону ТОВ "Свіком" було запропоновано замість засобу для дезинфекції "Доместос", засіб для дезинфекції "YPLON". Згідно оголошення: "У випадку надання у комерційній пропозиції еквіваленту продукції, переможець (учасник чия пропозиція знаходиться в стадії «КВАЛІФІКАЦІЯ»), повинен надати зразки запропонованої продукції в упаковці виробника протягом 1-2(одного- двох) робочих днів, для проведення її якісної оцінки на території Замовника. (за рахунок Учасника)", що і було зроблено ТОВ "Свіком". Нами цем засіб був протестований , та отримав позитивні відгуки, після чого було прийняте рішення вважати цей засіб еквівалентом. Щодо аукціону, ви зазначаете, що не могли знизитися тільки за того, що вами був запропонований крашій та дорожчий засіб для дезинфекції, а насправді різниця між ціновими прозиціями саме дез.засобу складає 1859 грн. 76 коп., а різниця між загальними кінцевими ціновими пропозиціями 3144,42 грн. Тож як бачимо з аукціону причина не тільки в "Доместосі".
Наші дії не вважаємо неправомірними та маємо надію на подальшу прозору співпрацю з вами. Дякуємо вам за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-000028-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛЮР, Код ЄДРПОУ:19097605
Дата подання: 28 лютого 2020 14:13
щодо марок
Ми перед тендером дзвонили і приходили до Замовника і не про ніякі аналоги мова не йшла.
Була відповідь що Ви звикли працювати саме з цими засобами. Тому ми пропонуємо відмінити тендер і перевиставити, щоб ми також змогли пропонувати аналоги.
Була відповідь що Ви звикли працювати саме з цими засобами. Тому ми пропонуємо відмінити тендер і перевиставити, щоб ми також змогли пропонувати аналоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 15:56
Так перед оголошенням закупівлі, ми консультувалися з вами для моніторингу ринку, щоб знати з якою сумою розміщатися на майданчику. Закупівлі відміняти ми не будемо, бо на це немає законних підстав.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" |
8 267,58
UAH з ПДВ
|
8 267,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
12 162,84
UAH з ПДВ
|
10 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛЮР |
11 412,00
UAH з ПДВ
|
11 412,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
8 267,58
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 09:34
|
договор 20.pdf | укладений |
05 березня 2020 09:34
|