Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії))
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-02-13-003628-c 62213ec7b87840a6b8f76074201311e7
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Сергій

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Бондаренко Сергій
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 19:27
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 19:27
Початок аукціону: 03 березня 2020 12:17
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) (джерело фінансування: кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється Замовником за надані послуги (виконані роботи) на підставі довідки про вартість (КБ-3) підписаною Сторонами. Довідка про вартість наданих послуг (виконаних робіт) разом з актом (Кб-2в) і розрахунком фактичних витрат надається Замовнику не пізніше 27 числа звітного місяця. Замовник протягом 5-ти робочих днів перевіряє довідку-акт та підписує їх в частині надання послуг (виконання робіт) Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:34
протокол 20.pdf
20 лютого 2020 16:34
Тендерна документація 73 (зміни).doc
20 лютого 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:34
протокол 20.pdf
20 лютого 2020 16:34
Тендерна документація 73 (зміни).doc
13 лютого 2020 19:22
Тендерна документація 73.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

необхідність ліцензії
Дата подання: 14 лютого 2020 06:36
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:10
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) пп. 3.3 вимагається копія (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві. Просимо підтвердити необхідність надати ліцензію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання на запит №1 «необхідність ліцензії» від 14.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Тендерна документація розроблена та затверджена рішенням тендерного комітету. В свою чергу тендерна документація має невід’ємні частини до неї, зокрема додаток №1. Даним додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
кваліфікаціійні вимоги
Дата подання: 15 лютого 2020 07:49
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:11
Відповідальним представникам Військово-медичного клінічного центру Південного регіону    Згідно з обговоренням закупівлі «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) (джерело фінансування: кошти державного бюджету), місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2    було з’ясовано наступне:    Згідно з коментарями замовника:    -Відсутність будь якої довідки в електронному варіанті буде підставою для відхилення пропозиції, навіть у випадку найбільш економічно привабливої пропозиції.    -Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти.    Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу.    Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів.    Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець. Просимо щонайшвидше надати відповідь для можливого надання скарги в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання на запит №2 «кваліфікаціійні вимоги» від 15.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, Вами викладена наступна інформація: «Відповідальним представникам Військово-медичного клінічного центру Південного регіону    Згідно з обговоренням закупівлі «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) (джерело фінансування: кошти державного бюджету), місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2    було з’ясовано наступне:    Згідно з коментарями замовника:    -Відсутність будь якої довідки в електронному варіанті буде підставою для відхилення пропозиції, навіть у випадку найбільш економічно привабливої пропозиції.    -Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти.    Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу.    Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів.    Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець. Просимо щонайшвидше надати відповідь для можливого надання скарги в АМКУ.» Розгляднувиши зміст вищенаведеного питання тендерний комітет інформує, що Вами оприлюднено запит (питання) в рамках оголоених відкритих торгів за номером оголошення № UA-2020-02-13-003628-c. Слід зазначити, що дане питання не стосується цих оголошених відкритих торгів. Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі наведені Вами у запиті не можуть бути предметом рогляду під час проведення відкритих торгів за оголошенням UA-2020-02-13-003628-c.
ліцензія
Дата подання: 15 лютого 2020 20:26
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:11
  Згідно з тендерною документаціє п.1. Кваліфікаційні критерії та перелік до1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям кументів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям пп 3.3 вимагається надати копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві. Згідно з обговореннями до https://www.dzo.com.ua/tenders/4928175/questions будівельна ліцензія не вимагалася. Згідно з https://www.dzo.com.ua/tenders/5049405 ФОП Мамонта виконує роботи з поточного ремонту (предмет договору такий самий) без дійсної будівельної ліцензії -https://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=num&order=ASC Просимо пояснити
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання на запит №3 «ліцензія» від 15.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Тендерна документація розроблена та затверджена рішенням тендерного комітету. В свою чергу тендерна документація має невід’ємні частини до неї, зокрема додаток №1. Даним додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції учасник повинен врахувати всі вимоги тендерної документації та норм чинного законодавства України. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
комерційна таємниця
Дата подання: 15 лютого 2020 20:32
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:12
Відповідно до ч. 2 ст. 505 ЦК України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.   Згідно з тендерною документацією п.1. Кваліфікаційні критерії та перелік до п.1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям 1.3 Обов’язково до зазначеної довідки надаються довідки/дoвiдка пpo вapтiсть виконаних poбiт (фopми КБ-3) засвідчена учасником та попереднім замовником та повна копія аналогічного договору з усіма додатками (у разі їх наявності) . Ця інформація є комерційною таємницею та вимоги її оприлюднити порушують законодавство. Це порушує чинне законодавство України та права учасників тендеру. Вимагаємо пояснити та виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання на запит №4 «комерційна таємниця» від 15.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень статті 16 та 17 цього Закону. При цьому поняття комерційної таємниці наведено у ст. 505 Цивільного кодексу України, згідно з якою комерційна таємниця ― це інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв’язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Проте, просимо Вас звернути увагу, що положеннями основного спеціального Закону, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Таким чином, зміни до тендерної документації в цій частині не плануються вноситися.
перелік робіт, зазначений в дефектному акті, не відповідає предмету закупівлі "Послуги з поточного ремонту приміщень"
Дата подання: 16 лютого 2020 16:01
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:12
Згідно з затвердженим примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року N 150 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 серпня 2004 р. за N 1046/9645, перелік робіт, зазначений в дефектному акті, не відповідає предмету закупівлі "Послуги з поточного ремонту приміщень". Просимо пояснити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання на запит №5 «перелік робіт, зазначений в дефектному акті, не відповідає предмету закупівлі "Послуги з поточного ремонту приміщень"» від 16.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Відповідно пункту 17 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Згідно пункту 18 статті 1 цього Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Отже, тендерний комітет під час визначення предмета закупівель керується положенями Наказу Міністерста економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Тому, за вищенаведених підстав з боку тендерного комітету відсутні порушення як Закону так і Наказу щодо визначення предмета закупівлі, а отже вимога в цій частині не може бути задовлена.
Проектно-кошторисна локументація
Дата подання: 16 лютого 2020 16:03
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:12
Згідно з тендерною документацією (проектом договору) замовник має надати переможцю проектно-кошторисну документацію за печаткою до виконання. Просимо пояснити наявність проекту та оприлюднити його.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання на запит №6 «Проектно-кошторисна локументація» від 16.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Наголошуємо, що у додатку №3 до тендерної документації викладено проект Договору. Даний додаток обумолює відповідальність Сторін, які будуть укладати договір за результатами проведених даних відкритих торгів. Основні істотні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
ендерний комітет розглянув питання на запит №6 «Проектно-кошторисна локументація» від 16.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Наголошуємо, що у додатку №3 до тендерної документації викладено проект Договору. Даний додаток обумолює відповідальність Сторін, які будуть укладати договір за результатами проведених даних відкритих торгів. Основні істотні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Дата подання: 18 лютого 2020 21:58
Істотні умови договору мають бути остаточними і вичерпними. На то вони і істотні.
Відповідь відсутня
Тендерний комітет розглянув питання на запит №3 «ліцензія» від 15.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Тендерна документація розроблена та затверджена рішенням тендерного комітету. В свою чергу тендерна документація має невід’ємні частини до неї, зокрема додаток №1. Даним додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції учасник повинен врахувати всі вимоги тендерної документації та норм чинного законодавства України. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Дата подання: 18 лютого 2020 22:07
Необхідність наявності ліцензії чітко визначається чинним законодавством України згідно з категорію складності об’єктів будівництва (класом наслідків). Нагадуємо, що ліцензія вимагається у разі класу наслідків СС2 та СС3. Але в цьому випадку вимагається складання проектно-кошторисної документації. Просимо уточнити класс наслідків будівництва цією закупівлі та оприлюднити проектно-кошторисну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-003628-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Дата подання: 15 лютого 2020 07:51
кваліфікаційні вимоги
Відповідальним представникам
Військово-медичного клінічного центру Південного регіону

   Згідно з обговоренням закупівлі «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) (джерело фінансування: кошти державного бюджету), місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2
   було з’ясовано наступне:
   Згідно з коментарями замовника:
   -Відсутність будь якої довідки в електронному варіанті буде підставою для відхилення пропозиції, навіть у випадку найбільш економічно привабливої пропозиції.
   -Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти.
   Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу.
   Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів.
   Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.
Просимо щонайшвидше надати відповідь для можливого надання скарги в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 лютого 2020 12:46
Причина: вимога неактуальна
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 09:18
Шановний Учаснику, Вами викладена наступна інформація: «Відповідальним представникам Військово-медичного клінічного центру Південного регіону    Згідно з обговоренням закупівлі «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) (джерело фінансування: кошти державного бюджету), місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2    було з’ясовано наступне:    Згідно з коментарями замовника:    -Відсутність будь якої довідки в електронному варіанті буде підставою для відхилення пропозиції, навіть у випадку найбільш економічно привабливої пропозиції.    -Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти.    Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу.    Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів.    Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець. Просимо щонайшвидше надати відповідь для можливого надання скарги в АМКУ.» Розгляднувиши зміст вищенаведеної вимоги тендерний комітет інформує, що Вами оприлюднено вимога в рамках оголошених відкритих торгів за номером оголошення № UA-2020-02-13-003628-c. Слід зазначити, що дана вимога не стосується цих оголошених відкритих торгів. Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі наведені Вами у вимозі не можуть бути предметом рогляду під час проведення відкритих торгів за оголошенням UA-2020-02-13-003628-c.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-003628-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Дата подання: 15 лютого 2020 20:33
порушення комерційної таємниці
Відповідно до ч. 2 ст. 505 ЦК України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
  Згідно з тендерною документацією п.1. Кваліфікаційні критерії та перелік до п.1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям 1.3 Обов’язково до зазначеної довідки надаються довідки/дoвiдка пpo вapтiсть виконаних poбiт (фopми КБ-3) засвідчена учасником та попереднім замовником та повна копія аналогічного договору з усіма додатками (у разі їх наявності) . Ця інформація є комерційною таємницею та вимоги її оприлюднити порушують законодавство. Це порушує чинне законодавство України та права учасників тендеру. Вимагаємо пояснити та виключити.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 лютого 2020 12:46
Причина: вимога неактуальна
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 09:20
Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень статті 16 та 17 цього Закону. При цьому поняття комерційної таємниці наведено у ст. 505 Цивільного кодексу України, згідно з якою комерційна таємниця ― це інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв’язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Проте, просимо Вас звернути увагу, що положеннями основного спеціального Закону, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Таким чином, зміни до тендерної документації в цій частині не плануються вноситися.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-003628-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр реконструкції та будівництва", Код ЄДРПОУ:33386132
Дата подання: 18 лютого 2020 12:53
Забезпечення тендерної пропозиції
Згідно оголошення на ProZorro - Вид забезпечення тендерних пропозиції - ВІДСУТНЄ, що не відповідає Тендерної документації (Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 2. Забезпечення тендерної пропозиції) - Розмір забезпечення тендерної пропозиції 50 000,00 грн. (П’ятдесят тисяч грн. 00 коп.).

ВИМАГАЄМО – УСУНУТИ РОЗБІЖНОСТІ ТА ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 16:37
Внесені зміни до тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-13-003628-c.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Дата подання: 18 лютого 2020 22:42
предмет закупівлі
   Згідно з положеннями Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». П. II. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг п2. Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника.
   Таким чином під час визначення предмета закупівлі необхідно керуватися чинним законодавством України та державними будівельними нормами у тому числі примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року N 150Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 серпня 2004 р. за N 1046/9645,.
   Згідно з яким перелік робіт, зазначений в дефектному акті, не відповідає предмету закупівлі "Послуги з поточного ремонту приміщень"
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 лютого 2020 12:47
Причина: вимога неактуальна
Номер вимоги: UA-2020-02-13-003628-c.a5
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Дата подання: 18 лютого 2020 22:43
істотні умови
   Згідно з обговореннями закупівлі та поясненнями замовника:
   Тендерний комітет розглянув питання на запит №6 «Проектно-кошторисна локументація» від 16.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Наголошуємо, що у додатку №3 до тендерної документації викладено проект Договору. Даний додаток обумолює відповідальність Сторін, які будуть укладати договір за результатами проведених даних відкритих торгів. Основні істотні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
   
   Вимагаємо встановити чіткі істотні умови договору для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 лютого 2020 12:47
Причина: вимога неактуальна
Номер вимоги: UA-2020-02-13-003628-c.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр реконструкції та будівництва", Код ЄДРПОУ:33386132
Дата подання: 21 лютого 2020 09:23
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Згідно Тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, Учасник-переможець вносить забезпечення виконання договору в розмірі 2% вартості договору (Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.6).
Істотні умови договору, що представлені в Додатку 3 до Тендерної документації не включають такого забезпезпечення - це суперечить вимогам Тендерної документації.
ВИМАГАЄМО – УСУНУТИ РОЗБІЖНОСТІ ТА ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-02-13-003628-c.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр реконструкції та будівництва", Код ЄДРПОУ:33386132
Дата подання: 21 лютого 2020 15:59
Захист персональних даних
Додаток 1 до тендерної документації (Інші документи, які учасник надає в складі тендерної пропозиції) вимагає надати в складі пропозиції повною копію паспорту та ідентифікаційного коду уповноваженої особи.
Закон України “Про публічні закупівлі” не регулює питання збору, обробки та зберігання персональних даних.
Такі вимоги для участі не є обов’язковими і Закон України " Про публічні закупівлі" не визначає щодо них вимоги.
Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Такі дані, за необхідністю, Учасник-переможець може надати в замовнику особисто.
З якою метою Замовнику потрібно надання цих даних для загального доступу на сайті ProZorro?

ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ВИМОГУ ПРО НАДАННЯ В ПУБЛІЧНОМУ ДОСТУПІ копію паспорту та ідентифікаційного коду уповноваженої особи
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

18 лютого 2020 22:38
лист

Документи подані скаржником

18 лютого 2020 22:41
лист

Документи подані скаржником

18 лютого 2020 12:52
Забеспечення.JPG

Документи

20 лютого 2020 16:36
протокол 20.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 лютого 2020 16:09
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги на закупівлю послуг ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) у відповідності до оголошення UA-2020-02-13-003628-c оскільки неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
27 лютого 2020 16:08
протокол 27.pdf