Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (CPV) – 33140000-3 медичні матеріали («Інфузійний набір QUICK – Set Paradigm» НК 024:2019 - 33172 - інфузійний катетер; «Резервуар Paradigm» НК 024:2019 – 45821 - картридж для автоін'ектора інсуліну; «Шприц 0,3 мл U-100 інсуліновий з інтегрованою голкою 30G» НК 024:2019 - 35389 – інсуліновий шприц»; «Голки для шприц-ручок» НК 024:2019 - 59230 - голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна по міській програмі «Здоров'я вінниччан на 2017-2020 роки»)
Очікувана вартість
1 881 132,72 UAH
UA-2020-02-13-003621-c 4544d951b09945909d2f82a0e0a3d7a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєва Ірина Дмитрівна

+380674323385 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138
Контактна особа: Дунаєва Ірина Дмитрівна
+380674323385
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 19:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 11:54
Очікувана вартість: 1 881 132,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 405,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 пачка
Інфузійний набір QUICK – Set Paradigm 6мм/60см (в коробці 10шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
230 пачка
Резервуар Paradigm 3 мл (в коробці 10 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
53000 шт
BD Шприц 0,3 мл U-100 інсуліновий з інтегрованою голкою 30G (0,30 x 8 мм) DEMI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
36500 шт
BD Micro-Fine™ Plus голки для шприц-ручок 31G (0,25 мм х 5 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
38200 шт
BD Micro-Fine™ Plus голки для шприц-ручок 32 G (0.23 мм x 4 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6500 шт
BD Micro-Fine™ Plus голки для шприц-ручок 30 G (0,30 мм х 8 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 19:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН нова редакція.docx
25 лютого 2020 19:24
ТД 2020 зі змінами 2.docx
21 лютого 2020 17:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2020.docx
26 лютого 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 19:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН нова редакція.docx
25 лютого 2020 19:24
ТД 2020 зі змінами 2.docx
21 лютого 2020 17:45
ТД 2020 зі змінами.docx
13 лютого 2020 19:12
ТД 2020.docx
21 лютого 2020 17:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000025 ● c116e7a7cf6640bd8b345e2854eb4124
  • Статус: вирішено ● Дата: 29 січня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 14:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-02-13-003621-c 13.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив інформацію про строк протягом якого тендерна пропозиція є дійсною, а саме: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів» (сторінка 4 ТД) та у Додатку 1 до тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» зазначив у пункті 2: «…протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій» (сторінка 9 ТД).

2020-05-18 18:18:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

відповідь від 18.05.2020 № 528

2020-07-21 08:13:13

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Мед Ек Сервіс 1 727 700,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Евтушенко Олексій Володимирович 1 440 360,00
UAH з ПДВ
1 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 1 880 931,60
UAH з ПДВ
1 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 1 832 650,00
UAH з ПДВ
1 832 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 15:23
Пропозиція
03 березня 2020 16:48
doc2.pdf
03 березня 2020 16:48
квал.rar
03 березня 2020 16:48
мтв.rar
03 березня 2020 16:48
пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 13:20
Електронний підпис
03 березня 2020 14:07
Електронний підпис
03 березня 2020 14:04
Тендерна пропозиція-2.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 17:48
Електронний підпис
18 березня 2020 17:46
Електронний підпис
18 березня 2020 17:45
Електронний підпис
04 березня 2020 09:33
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 09:33
Проект договору.pdf
04 березня 2020 09:33
Свідоцтва та витяги.pdf
04 березня 2020 09:33
Довідки ст.17.pdf
04 березня 2020 09:33
МТВ.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 10:09
Електронний підпис
27 березня 2020 10:07
Документи переможця
23 березня 2020 20:10
Електронний підпис
23 березня 2020 20:03
цінова нова
23 березня 2020 19:41
Електронний підпис
03 березня 2020 17:52
Електронний підпис
03 березня 2020 17:50
Технічна частина.pdf
03 березня 2020 17:50
Проект договору.pdf
03 березня 2020 17:50
Інші документи.pdf
03 березня 2020 17:50
Інформація щодо ст 17.pdf
03 березня 2020 17:50
Документи щодо підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Мед Ек Сервіс

ФОП Евтушенко Олексій Володимирович

ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Мед Ек Сервіс
#24263595
Відхилено 1 200 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:00
ФОП Евтушенко Олексій Володимирович
#3029623372
Відхилено 1 399 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 14:51
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#32340851
Відхилено 1 830 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 18:01
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
Переможець 1 832 650,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
1 832 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 15:14
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 16:41
ду 3 дог 110.pdf зміни до договору
13 січня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:34
ДУ 2 Дог 110.pdf зміни до договору
02 січня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 18:05
Додаткова угода 1 до дог 110.pdf зміни до договору
28 липня 2020 18:03
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 12:58
Підписаний контракт укладений
13 квітня 2020 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.6, 11.7 Договору, Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару, не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та зменшити загальну вартість Договору.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 110 від 13.04.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 199 173,38
UAH (в тому числі ПДВ 143 871,15 UAH)