Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-02-13-003482-c ea0d5b475722426ca5d5c819b2e44487
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Вікторович Вернер

+380956118716 sudachatnik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43037107
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Віктор Вікторович Вернер
+380956118716
sudachatnik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 19:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1265 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:23
Дата відповіді: 14 лютого 2020 17:16
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувачу! Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо таке.
Стосовно запитання 1:
Відповідно до Додатку № 1 «Технічні та якісні вимоги, опис, характеристика і склад товару» до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів зазначено: «У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Крім того в п.4 Додатку 1 зазначено «У разі якщо буде запропонований еквівалентний товар, він має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником у даному оголошенні. Якщо Учасник пропонує еквівалент товару, він повинен обов’язково надати у складі пропозиції порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у даному додатку та аналогічні (не гірші) показники аналогічного товару».
В оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів в п. 15.1. вказано, що пропозиція повинна бути підготовлена Учасником у відповідності до Додатку №4 оголошення про проведення електронної закупівлі. У Додатку 4 наведена форма пропозиції та зазначено, що в цінової пропозиції повинно бути вказано повне (детальне) найменування предмета закупівлі, а саме: вказується найменування для кожного запропонованого товару та його технічні характеристики.
Зазначаємо, що всі зацікавлені сторони будуть мати змогу точно ідентифікувати товар і, у випадку, якщо буде запропонований еквівалентний товар, пересвідчитися, що запропонований товар відповідає чи не відповідає вимогам Замовника.
Стосовно запитання 2:
При здійсненні закупівлі Замовник керується законодавством України у сфері публічних закупівель. У п.35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
У Додатку 4 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів зазначено: «Цінова пропозиція включає витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, кріпильні матеріали, вартість тари, упаковки, маркування, а також всі інші витрати, пов’язані із поставкою товару, інсталяцію обладнання, установку у навчальних кабінетах Замовника, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником».
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає документи учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
Стосовно запитання 3:
При здійсненні закупівлі Замовник керується законодавством України у сфері публічних закупівель. У п.35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
В оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів в п. 15.1. вказано, що пропозиція повинна бути підготовлена Учасником у відповідності до Додатку №4 оголошення про проведення електронної закупівлі. У Додатку 4 вказано, що Цінова пропозиція включає витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, кріпильні матеріали, вартість тари, упаковки, маркування, а також всі інші витрати, пов’язані із поставкою товару, установлення на об’єктах, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником.
Таким чином прийняти участь у закупівлі може як платник ПДВ, так і не платник ПДВ, але при розрахунку цінової пропозиції він повинен врахувати усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені.
При здійсненні закупівлі Замовник дотримується основних принципів публічних закупівель, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність і недискримінація учасників.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Уповноваженим органом, основними функціями якого є, зокрема: надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу. Ураховуючи викладене, рекомендуємо Вам за тлумаченням понять «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ» звернутися до центрального органу виконавчої влади.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 25 757,70
UAH з ПДВ
25 757,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 16:13
довідка МОТОР-БАНК.JPG
24 лютого 2020 15:42
Остаточна пропозиція.PDF
24 лютого 2020 12:59
Пропозиція _2_.PDF
24 лютого 2020 11:33
Пропозиція _2_.PDF
21 лютого 2020 12:18
документи для тендера.rar
21 лютого 2020 12:18
Техніч вимоги.PDF
21 лютого 2020 12:18
Пропозиція.PDF
21 лютого 2020 12:18
Уставные документы 2020.rar
21 лютого 2020 12:18
сертификати.rar
21 лютого 2020 12:18
Проект договора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
#19143995
Переможець 25 757,70
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:36

Документи

26 лютого 2020 17:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
#19143995
25 757,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 17:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:31
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 16:07
Договор Куница №9.pdf укладений
05 березня 2020 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 757,70
UAH (в тому числі ПДВ 4 292,95 UAH)