Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (флеш-накопичувачі та жорсткий диск)
Очікувана вартість
16 212,00 UAH
UA-2020-02-13-003463-c 1343ff0d7c354ac1ad5068434c6f8726
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Елена

+380972818502 ddshktd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА ШКОЛА КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ"
Код ЄДРПОУ: 36959851
Вебсайт: http://opera-ballet.com.ua/baletnaya-shkola
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 72А
Контактна особа: Елена
+380972818502
ddshktd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 12:17
Очікувана вартість: 16 212,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Флеш-накопичувач (64 Гб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, пр.Дмитра Яворницкого 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2020  —  11 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 штуки
Флеш-накопичувач (128 Гб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, пр.Дмитра Яворницкого 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2020  —  11 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штуки
Жорсткий диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Днепр, пр.Дмитра Яворницкого 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2020  —  11 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за наданий товар здійснюються впродовж 30 календарних днів з дати поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані товари здійснюються протягом двох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 14 лютого 2020 11:40
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:23
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 9 490,00
UAH з ПДВ
9 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 10 104,00
UAH з ПДВ
10 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 12 300,00
UAH з ПДВ
12 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 16 111,00
UAH з ПДВ
16 111,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ" 16 198,00
UAH з ПДВ
16 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 16:55
флешки.pdf
21 лютого 2020 16:55
Відгук.pdf
21 лютого 2020 16:55
відгук лікарня.pdf
21 лютого 2020 16:55
Аналогічний договір.pdf
21 лютого 2020 16:55
Аналог договр № 1.pdf
21 лютого 2020 16:55
Дов-ка про мат. базу.pdf
21 лютого 2020 16:55
Банкруцтво.pdf
21 лютого 2020 16:55
Довідка підписант.pdf
21 лютого 2020 16:55
Паспорт+ІПН завірені.pdf
21 лютого 2020 16:55
Завірені установчі.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 12:51
Довідка щодо статуту.PDF
21 лютого 2020 12:51
Витяг з ЄДР.PDF
21 лютого 2020 12:51
Виписка з ЄДР.PDF
21 лютого 2020 12:51
статистика копия.pdf
21 лютого 2020 12:51
протокол.pdf
21 лютого 2020 12:51
наказ.pdf
21 лютого 2020 12:51
технічні вимоги.PDF
21 лютого 2020 12:51
Пропозиція.PDF
21 лютого 2020 12:51
Довідка працівники.PDF
21 лютого 2020 12:51
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

21 лютого 2020 16:53
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Переможець 9 490,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:42

Документи

26 лютого 2020 15:41
rishennya_27.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
9 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 15:41
rishennya_27.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
rishennya_34.pdf укладений
23 квітня 2020 14:01
dogovir.pdf укладений
20 березня 2020 12:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: 20.03.2020р. з Фізичною особою-підприємцем Богдан Р.Ю. було підписано договір поставки товару №07/ф за закупівлею. Згідно п.3.1. Договору, товари постачаються протягом 10 календарних днів з дня підписання договору, кінцева дата поставки 30.03.2020р. На 23.04.2020р. постачальник товар не поставив, що порушує умови договору, не відповідає на телефонні дзвінки та на Viber-повідомлення, тому було прийнято рішення розірвати даний договір та відмінити закупівлю.