Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп*ютерне обладнання
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-02-13-003236-c ● fd1d7acd4da54718b3e301d09af96a4f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052198 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3 |
Контактна особа: |
Наталя Бондарук +380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 16:56 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2020 16:56 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 15:12 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136 одиниця
Ком*ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар проводяться шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання видаткових накладних та отримання відповідного рахунку. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником після поставки, оформлення рахунку, накладних на Товар. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 16:59 |
Оголошення. Документація закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 14 лютого 2020 09:07
Дата відповіді: 17 лютого 2020 11:36
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документація закупівлі містить чітко визначені технічні (якісні) вимоги замовника до предмету закупівлі. Пропозиції учасників, які матимуть за змістом технічних (якісних) характеристик предмету закупівлі різні показники на час подання пропозиції та після аукціону, так само як і пропозиції учасників, що не будуть відповідати технічним (якісним) характеристикам до предмету закупівлі, визначеним замовником – будуть відхилені.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:22
Дата відповіді: 17 лютого 2020 12:42
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Прохання учасників закупівлі уважно читати вимоги документації закупівель.
Відповіді на задані запитання знаходяться і є чітко прописаними у чинному законодавстві, що регулює публічні закупівлі, та у вимогах замовника, що містяться у документації закупівлі.
Замовник не має повноважень щодо тлумачення учасникам закупівлі чинного законодавства у сфері закупівель.
Так само замовник не має розтлумачувати учасникам роботу функціоналів авторизованої площадки, з якою працює учасник.
Пропонується учаснику, що подав запитання – пройти відповідне навчання (ЗВЕРТАЮ УВАГУ, ЩО ТАКІ Ж САМІ ЗАПИТАННЯ БУЛИ ПОДАНІ в тендері на закупівлю АРМ на базі Пеом разом із ПЗ та в інших закупівлях з аналогічними предметами закупівлі).
Документація закупівлі містить чітко визначені технічні (якісні) вимоги замовника до предмету закупівлі.
1. Пропозиції учасників, що не будуть відповідати технічним (якісним) характеристикам до предмету закупівлі, визначеним замовником – будуть відхилені.
2. Додаток № 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі - форма «Комерційна пропозиція»: містить всю необхідну інформацію щодо вимог замовника до предмету закупівлі та містить застереження про недопущення відступлення учасниками від запропонованої форми «Комерційна пропозиція».
Отже, відсутня необхідність додатково зобов’язувати всіх Учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх пропозиціях.
3. Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (далі по тексту – Наказ):
- учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією (п. 3 Розділу I Наказу). Тобто до участі у закупівлі допускаються усі особи відповідно до вказаної норми Наказу;
- на етапі розгляду пропозицій учасників (після аукціону) ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни (п. 11 Розділу II Наказу). Тобто перелік учасників для розгляду замовником та оцінки від найнижчої до найвищої формується ЕСЗ, а замовник вирішує питання щодо відповідності учасника, пропозиція якого за результатами аукціону є найнижчою, кваліфікаційним критеріям та вимогам замовника щодо технічних (якісних) характеристик до предмету закупівлі.
4. З питання тлумачення понять «очікувана вартість…. з ПДВ, «бюджет закупівлі … з ПДВ» пропонуємо звернутись до органу, який має відповідні повноваження згідно чинного законодавства, а саме до Міністерства економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України.
В п. 5 Оголошення про проведення допорогової закупівлі чітко прописано, що учасник визначає ціну з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. Тобто, якщо учасник є платником ПДВ, то він визначає ціну пропозиції з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, то він визначає ціну пропозиції без урахування ПДВ, але з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені.
Відповіді на задані запитання знаходяться і є чітко прописаними у чинному законодавстві, що регулює публічні закупівлі, та у вимогах замовника, що містяться у документації закупівлі.
Замовник не має повноважень щодо тлумачення учасникам закупівлі чинного законодавства у сфері закупівель.
Так само замовник не має розтлумачувати учасникам роботу функціоналів авторизованої площадки, з якою працює учасник.
Пропонується учаснику, що подав запитання – пройти відповідне навчання (ЗВЕРТАЮ УВАГУ, ЩО ТАКІ Ж САМІ ЗАПИТАННЯ БУЛИ ПОДАНІ в тендері на закупівлю АРМ на базі Пеом разом із ПЗ та в інших закупівлях з аналогічними предметами закупівлі).
Документація закупівлі містить чітко визначені технічні (якісні) вимоги замовника до предмету закупівлі.
1. Пропозиції учасників, що не будуть відповідати технічним (якісним) характеристикам до предмету закупівлі, визначеним замовником – будуть відхилені.
2. Додаток № 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі - форма «Комерційна пропозиція»: містить всю необхідну інформацію щодо вимог замовника до предмету закупівлі та містить застереження про недопущення відступлення учасниками від запропонованої форми «Комерційна пропозиція».
Отже, відсутня необхідність додатково зобов’язувати всіх Учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх пропозиціях.
3. Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (далі по тексту – Наказ):
- учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією (п. 3 Розділу I Наказу). Тобто до участі у закупівлі допускаються усі особи відповідно до вказаної норми Наказу;
- на етапі розгляду пропозицій учасників (після аукціону) ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни (п. 11 Розділу II Наказу). Тобто перелік учасників для розгляду замовником та оцінки від найнижчої до найвищої формується ЕСЗ, а замовник вирішує питання щодо відповідності учасника, пропозиція якого за результатами аукціону є найнижчою, кваліфікаційним критеріям та вимогам замовника щодо технічних (якісних) характеристик до предмету закупівлі.
4. З питання тлумачення понять «очікувана вартість…. з ПДВ, «бюджет закупівлі … з ПДВ» пропонуємо звернутись до органу, який має відповідні повноваження згідно чинного законодавства, а саме до Міністерства економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України.
В п. 5 Оголошення про проведення допорогової закупівлі чітко прописано, що учасник визначає ціну з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. Тобто, якщо учасник є платником ПДВ, то він визначає ціну пропозиції з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, то він визначає ціну пропозиції без урахування ПДВ, але з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-13-003236-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 05 березня 2020 11:37
Про дискваліфікацію пропозиції ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
Шановний Замовнику! Звертаю увагу що пропозиція ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
не відповідає вимогам документації про закупівлю і відповідям на за питання учасників. 1. В документі Підтвердження технічних вимог.pdf ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" опис позицій просто перекопійований з документації про закупівлю в якому були тільки частково вказані потрібні марки товарів. В той же час, як деяких позиціях були вказані тільки вимоги до предмету закупівлі, а учасник повинен був по ним вказати конкретний товар з артикулом і назвою, а також вказати виробника. 2. ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" не вказані конкретні марки товарі і виробник по пунктам 2 (не вказаний артикул), п,13 (не вказана марка товару, виробник), п.16 (не вказана марка товару, виробник), п.18, 19, 20, 22,23,24,25,26,27 (не вказана марка товару, виробник). Як бачимо в 12 позиціях з 27 порушені вимоги документації до закупівлі. 3. Вище вказане не дозволяє перевірити і впевнитись у відповідності технічним вимогам закупівлі пропозиції ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 4. Зважаючи на вимоги документації про закупівлю і відповідей на запитання учасників пропозиція ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" повинна бути дискваліфікована як така, що не відповідає технічним вимогам закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
не відповідає вимогам документації про закупівлю і відповідям на за питання учасників. 1. В документі Підтвердження технічних вимог.pdf ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" опис позицій просто перекопійований з документації про закупівлю в якому були тільки частково вказані потрібні марки товарів. В той же час, як деяких позиціях були вказані тільки вимоги до предмету закупівлі, а учасник повинен був по ним вказати конкретний товар з артикулом і назвою, а також вказати виробника. 2. ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" не вказані конкретні марки товарі і виробник по пунктам 2 (не вказаний артикул), п,13 (не вказана марка товару, виробник), п.16 (не вказана марка товару, виробник), п.18, 19, 20, 22,23,24,25,26,27 (не вказана марка товару, виробник). Як бачимо в 12 позиціях з 27 порушені вимоги документації до закупівлі. 3. Вище вказане не дозволяє перевірити і впевнитись у відповідності технічним вимогам закупівлі пропозиції ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 4. Зважаючи на вимоги документації про закупівлю і відповідей на запитання учасників пропозиція ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" повинна бути дискваліфікована як така, що не відповідає технічним вимогам закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 13:04
Технічними (якісними) вимогами до предмету закупівлі ДЗ (Додаток № 2 до Оголошення) встановлено вимоги щодо зазначення учасниками конкретних торгових марок, товару з артикулом та зазначення виробника за певними позиціями переліку найменування товару згідно визначеної потреби Замовника. За позиціями 2, 13, 16, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 26, 27 переліку найменування товару Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі ДЗ (Додаток № 2 до Оголошення) не встановлені вимоги про зазначення учасниками конкретних торгових марок, товару з артикулом та зазначення виробника так як Замовник не має потреби у закупівлі товару конкретно визначених торгових марок, артикулів товару або виробника по даним позиціям. Згідно чинного законодавства у сфері здійснення допорогових закупівель, Замовник має право здійснювати закупівлі як із конкретним визначенням вимог до марки, моделі, артикулу, виробника, так і без конкретного зазначення таких вимог, зазначаючи тільки найменування товару. Вимоги про визначення учасниками конкретних торгових марок, товару з артикулом та зазначення виробника по позиціям 2, 13, 16, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 26, 27 переліку найменування товару Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі ДЗ (Додаток № 2 до Оголошення) – Замовником не встановлено. Отже, пропозиція ФОП Онопрієнко Ольги Сергіївни (код 2951003264) повністю відповідає технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі та вимогам до кваліфікації Учасника, зазначеним у період оголошення закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
86 605,86
UAH з ПДВ
|
84 219,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС" |
89 646,54
UAH з ПДВ
|
84 859,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" |
89 741,00
UAH з ПДВ
|
84 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович |
97 288,00
UAH з ПДВ
|
84 865,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
85 870,00
UAH з ПДВ
|
84 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
90 201,67
UAH з ПДВ
|
90 201,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
98 670,00
UAH з ПДВ
|
98 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
84 219,36
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 10:25
|
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС" #43317165 |
Відхилено |
84 859,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 10:26
|
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" #3135116655 |
Відхилено |
84 860,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 10:28
|
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович #2673605253 |
Відхилено |
84 865,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 10:29
|
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #2951003264 |
Переможець |
84 870,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2020 10:45
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2020 14:55
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
25 березня 2020 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2020 17:07
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 15:53
|
Договор.pdf | укладений |
23 березня 2020 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |