Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп*ютерне обладнання
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-02-13-003236-c fd1d7acd4da54718b3e301d09af96a4f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондарук

+380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052198
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3
Контактна особа: Наталя Бондарук
+380664388411
nata_bondaruk1981@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 16:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 16:56
Початок аукціону: 26 лютого 2020 15:12
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136 одиниця
Ком*ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання видаткових накладних та отримання відповідного рахунку. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником після поставки, оформлення рахунку, накладних на Товар. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:59
Оголошення. Документація закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 14 лютого 2020 09:07
Дата відповіді: 17 лютого 2020 11:36
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документація закупівлі містить чітко визначені технічні (якісні) вимоги замовника до предмету закупівлі. Пропозиції учасників, які матимуть за змістом технічних (якісних) характеристик предмету закупівлі різні показники на час подання пропозиції та після аукціону, так само як і пропозиції учасників, що не будуть відповідати технічним (якісним) характеристикам до предмету закупівлі, визначеним замовником – будуть відхилені.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:22
Дата відповіді: 17 лютого 2020 12:42
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прохання учасників закупівлі уважно читати вимоги документації закупівель.
Відповіді на задані запитання знаходяться і є чітко прописаними у чинному законодавстві, що регулює публічні закупівлі, та у вимогах замовника, що містяться у документації закупівлі.
Замовник не має повноважень щодо тлумачення учасникам закупівлі чинного законодавства у сфері закупівель.
Так само замовник не має розтлумачувати учасникам роботу функціоналів авторизованої площадки, з якою працює учасник.
Пропонується учаснику, що подав запитання – пройти відповідне навчання (ЗВЕРТАЮ УВАГУ, ЩО ТАКІ Ж САМІ ЗАПИТАННЯ БУЛИ ПОДАНІ в тендері на закупівлю АРМ на базі Пеом разом із ПЗ та в інших закупівлях з аналогічними предметами закупівлі).
Документація закупівлі містить чітко визначені технічні (якісні) вимоги замовника до предмету закупівлі.
1. Пропозиції учасників, що не будуть відповідати технічним (якісним) характеристикам до предмету закупівлі, визначеним замовником – будуть відхилені.
2. Додаток № 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі - форма «Комерційна пропозиція»: містить всю необхідну інформацію щодо вимог замовника до предмету закупівлі та містить застереження про недопущення відступлення учасниками від запропонованої форми «Комерційна пропозиція».
Отже, відсутня необхідність додатково зобов’язувати всіх Учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх пропозиціях.
3. Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (далі по тексту – Наказ):
- учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією (п. 3 Розділу I Наказу). Тобто до участі у закупівлі допускаються усі особи відповідно до вказаної норми Наказу;
- на етапі розгляду пропозицій учасників (після аукціону) ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни (п. 11 Розділу II Наказу). Тобто перелік учасників для розгляду замовником та оцінки від найнижчої до найвищої формується ЕСЗ, а замовник вирішує питання щодо відповідності учасника, пропозиція якого за результатами аукціону є найнижчою, кваліфікаційним критеріям та вимогам замовника щодо технічних (якісних) характеристик до предмету закупівлі.
4. З питання тлумачення понять «очікувана вартість…. з ПДВ, «бюджет закупівлі … з ПДВ» пропонуємо звернутись до органу, який має відповідні повноваження згідно чинного законодавства, а саме до Міністерства економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України.
В п. 5 Оголошення про проведення допорогової закупівлі чітко прописано, що учасник визначає ціну з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. Тобто, якщо учасник є платником ПДВ, то він визначає ціну пропозиції з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, то він визначає ціну пропозиції без урахування ПДВ, але з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-003236-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 05 березня 2020 11:37
Про дискваліфікацію пропозиції ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
Шановний Замовнику! Звертаю увагу що пропозиція ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
не відповідає вимогам документації про закупівлю і відповідям на за питання учасників. 1. В документі Підтвердження технічних вимог.pdf ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" опис позицій просто перекопійований з документації про закупівлю в якому були тільки частково вказані потрібні марки товарів. В той же час, як деяких позиціях були вказані тільки вимоги до предмету закупівлі, а учасник повинен був по ним вказати конкретний товар з артикулом і назвою, а також вказати виробника. 2. ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" не вказані конкретні марки товарі і виробник по пунктам 2 (не вказаний артикул), п,13 (не вказана марка товару, виробник), п.16 (не вказана марка товару, виробник), п.18, 19, 20, 22,23,24,25,26,27 (не вказана марка товару, виробник). Як бачимо в 12 позиціях з 27 порушені вимоги документації до закупівлі. 3. Вище вказане не дозволяє перевірити і впевнитись у відповідності технічним вимогам закупівлі пропозиції ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 4. Зважаючи на вимоги документації про закупівлю і відповідей на запитання учасників пропозиція ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" повинна бути дискваліфікована як така, що не відповідає технічним вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 13:04
Технічними (якісними) вимогами до предмету закупівлі ДЗ (Додаток № 2 до Оголошення) встановлено вимоги щодо зазначення учасниками конкретних торгових марок, товару з артикулом та зазначення виробника за певними позиціями переліку найменування товару згідно визначеної потреби Замовника. За позиціями 2, 13, 16, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 26, 27 переліку найменування товару Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі ДЗ (Додаток № 2 до Оголошення) не встановлені вимоги про зазначення учасниками конкретних торгових марок, товару з артикулом та зазначення виробника так як Замовник не має потреби у закупівлі товару конкретно визначених торгових марок, артикулів товару або виробника по даним позиціям. Згідно чинного законодавства у сфері здійснення допорогових закупівель, Замовник має право здійснювати закупівлі як із конкретним визначенням вимог до марки, моделі, артикулу, виробника, так і без конкретного зазначення таких вимог, зазначаючи тільки найменування товару. Вимоги про визначення учасниками конкретних торгових марок, товару з артикулом та зазначення виробника по позиціям 2, 13, 16, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 26, 27 переліку найменування товару Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі ДЗ (Додаток № 2 до Оголошення) – Замовником не встановлено. Отже, пропозиція ФОП Онопрієнко Ольги Сергіївни (код 2951003264) повністю відповідає технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі та вимогам до кваліфікації Учасника, зазначеним у період оголошення закупівлі.

Документи

11 березня 2020 13:04
Протокол 25.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 86 605,86
UAH з ПДВ
84 219,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС" 89 646,54
UAH з ПДВ
84 859,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 89 741,00
UAH з ПДВ
84 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович 97 288,00
UAH з ПДВ
84 865,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 85 870,00
UAH з ПДВ
84 870,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 90 201,67
UAH з ПДВ
90 201,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 98 670,00
UAH з ПДВ
98 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 12:21
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2020 16:16
сертифікати.7z
25 лютого 2020 16:16
цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2020 16:16
Рішення завір.pdf
25 лютого 2020 16:16
наказ директор.pdf
25 лютого 2020 16:16
гарантійний лист.pdf
25 лютого 2020 16:16
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 лютого 2020 16:16
виписка.pdf
25 лютого 2020 16:16
Document_USR_1006259346.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 10:01
Електронний підпис
24 лютого 2020 09:59
Лист-довiдка.pdf
24 лютого 2020 09:59
Лист-гарантiя.pdf
24 лютого 2020 09:59
Лист-відгук Лохвиця.pdf
24 лютого 2020 09:59
Лист учасника_1.pdf
24 лютого 2020 09:59
Лист – гарантія.pdf
24 лютого 2020 09:59
Довiдка.pdf
24 лютого 2020 09:59
Гігієна на все.pdf
24 лютого 2020 09:59
Витяг_Дубовой 22.01.2020.pdf
24 лютого 2020 09:59
Витяг Дубовой.pdf
24 лютого 2020 09:59
Doc_Dubovoy.pdf
24 лютого 2020 09:59
CEC all 2021.pdf
24 лютого 2020 09:59
Д О Г О В І Р.pdf
24 лютого 2020 09:59
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС"

ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"

ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 84 219,36
UAH з ПДВ
05 березня 2020 10:25
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС"
#43317165
Відхилено 84 859,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 10:26
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"
#3135116655
Відхилено 84 860,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 10:28
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович
#2673605253
Відхилено 84 865,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 10:29
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Переможець 84 870,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 10:35

Документи

05 березня 2020 10:25
Електронний підпис
05 березня 2020 10:25
протокол 18.pdf

Документи

05 березня 2020 10:26
Електронний підпис
05 березня 2020 10:26
Протокол 19.pdf

Документи

05 березня 2020 10:28
Електронний підпис
05 березня 2020 10:27
Протокол 20.pdf

Документи

05 березня 2020 10:29
Електронний підпис
05 березня 2020 10:28
Протокол 21.pdf

Документи

05 березня 2020 10:35
Електронний підпис
05 березня 2020 10:30
Протокол 22.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
84 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2020 10:35
Електронний підпис
05 березня 2020 10:30
Протокол 22.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 10:45
ДУ 3.pdf зміни до договору
26 березня 2020 10:44
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 14:55
ДУ 2.pdf зміни до договору
25 березня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 17:07
ДУ 1.pdf зміни до договору
24 березня 2020 17:07
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:53
Договор.pdf укладений
23 березня 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 84 870,00
UAH