Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
189 159,00 UAH
UA-2020-02-13-003164-c b52e93ef03be470e85490a5591394a41
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Моргунова

+380679125788 dnz-70@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №70 "ЗОРЯНИЧКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26417074
Місцезнаходження: 87505, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ГУГЕЛЯ , будинок 9
Контактна особа: Вікторія Моргунова
+380679125788
dnz-70@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 -55320000-9 Послуги з організації харчування (Меню №1 - 600 одиниць, меню №4 - 1950 одиниць, меню №7 - 700 одиниць)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3250 одиниця
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 -55320000-9-Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гугеля, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 лютого 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:50
Договор закупівлі 13.02.2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 189 159,00
UAH
13 лютого 2020 17:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода№1.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 15:19
Додаткова угода№1.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 15:16
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 17:29
Договор закупівлі 13.02.2020.pdf укладений
13 лютого 2020 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .Зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 70/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML