Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

БФП Kyocera ECOSYS M3145dn
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-02-13-002767-c 477fdeedbb36452dba5da3a1c27fbeaf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коркодола Альона Геннадіївна

+380566760301 uzkhordgo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва виконавчого комітету Покровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34611037
Місцезнаходження: 53300, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна, 48
Контактна особа: Коркодола Альона Геннадіївна
+380566760301
uzkhordgo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:35
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
БФП Kyocera ECOSYS M3145dn
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:06
Проект договору
13 лютого 2020 16:06
Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:18
Дата відповіді: 14 лютого 2020 13:47
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У Додатку № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» зазначено, що Товар, що є предметом закупівлі, має чітко відповідати переліченим у цьому додатку технічним вимогам.
Якщо пропозиція учасника закупівлі не відповідає технічним та кількісним вимогам до закупівлі або пропонує зміну обсягів або складу товару, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам до закупівлі, та відхиляється замовником.
2. Учасники закупівлі згідно п. 6 Оголошення про проведення закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» повинні надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, підписуються керівником (або уповноваженою особою) Учасника за формою, що викладена в Додатку № 1 (Технічні вимоги до предмету закупівлі), Додатку № 2 (Форма «Тендерна пропозиція»), де буде вказано торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого Товару.
3. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, що є неплатниками ПДВ. У такому разі їх пропозиція розглядатиметься як остаточна.
4. Мається на увазі цінова пропозиція з урахуванням усіх податків та зборів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 19 351,02
UAH з ПДВ
18 061,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 19 980,00
UAH з ПДВ
18 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 18 912,00
UAH з ПДВ
18 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 14:19
Гарантійний лист СЦ.jpg
18 лютого 2020 14:19
Тендерна пропозиція.jpg
18 лютого 2020 14:19
Санкції.jpg
18 лютого 2020 14:19
Рахунок.jpg
18 лютого 2020 14:19
Охорона довкілля.jpg
18 лютого 2020 14:19
Отзыв.pdf
18 лютого 2020 14:19
Лист-згода.jpg
18 лютого 2020 14:19
Лист-довідка.jpg
18 лютого 2020 14:19
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
18 лютого 2020 14:19
Договір 58.pdf
18 лютого 2020 14:19
Договір 46.pdf
18 лютого 2020 14:19
Гарантійний лист.jpg
18 лютого 2020 14:19
Витяг Комел 16.09.2019.pdf
18 лютого 2020 14:19
Видаткова.jpg

Публічні документи

17 лютого 2020 10:55
Досвід 2000.rar
17 лютого 2020 10:55
Сервіс_центри.pdf
17 лютого 2020 10:55
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 лютого 2020 10:55
Лист_гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 18 061,02
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:23

Документи

20 лютого 2020 15:22
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
18 061,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 15:22
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
27 лютого 2020 09:10