Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прання, підсинювання, крохмалення, сушка і прасування білизни
Очікувана вартість
774 711,60 UAH
UA-2020-02-13-002746-c 70256568d954415c94230c6afdf1b20b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриненко Наталія Георгіївна

057-705-02-23 tk_okb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ХОР "ОКЛ"
Код ЄДРПОУ: 02003563
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа: Гриненко Наталія Георгіївна
057-705-02-23
tk_okb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 15:25
Очікувана вартість: 774 711,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 873,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в додатку 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36543 кг
прання, підсинювання, крохмалення, сушка і прасування білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт протягом 14 банківських днів з дня отримання акту виконаних робіт у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюються на протязі 14 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:00
Додаток 4_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
13 лютого 2020 16:00
Додаток 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
13 лютого 2020 16:00
Додаток 2_ВИМОГИ_17_СТ..doc
13 лютого 2020 16:00
Додаток 1_КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМ_прання.doc
13 лютого 2020 16:00
ТД_прання.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР" 767 403,00
UAH з ПДВ
767 403,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пральня Кристал 767 403,00
UAH з ПДВ
767 403,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Неффа Марина Юріївна 774 711,60
UAH з ПДВ
774 711,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 11:12
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:09
Тех.пасп. м ашина ГАЗ.pdf
20 лютого 2020 11:09
Тендерна пропозиція.PDF
20 лютого 2020 11:09
СЭС приміщення.pdf
20 лютого 2020 11:09
Статут Колер.pdf
20 лютого 2020 11:09
Сертификат якости.pdf
20 лютого 2020 11:09
Протокол.pdf
20 лютого 2020 11:09
проект договору.PDF
20 лютого 2020 11:09
Приказ на директора.pdf
20 лютого 2020 11:08
Паспорт С.А..pdf
20 лютого 2020 11:08
Лист згода з проектом.PDF
20 лютого 2020 11:08
КУ_№ 12.2-18-1-15195_11.07.19 СЕС.PDF
20 лютого 2020 11:08
Калькуляція.PDF
20 лютого 2020 11:08
Інструкція.pdf
20 лютого 2020 11:08
Додаток до паспорту.pdf
20 лютого 2020 11:08
договор купли-продажи.pdf
20 лютого 2020 11:08
Договір обладнання.pdf
20 лютого 2020 11:08
Довідка щодо ліцензії.PDF
20 лютого 2020 11:08
Довідка ст. 17.PDF
20 лютого 2020 11:08
Довідка працівники.PDF
20 лютого 2020 11:08
Довідка обладнання.PDF
20 лютого 2020 11:08
Довідка довкілля.PDF
20 лютого 2020 11:08
витяг.pdf
20 лютого 2020 11:08
Витяг ЕДРЮ.pdf
20 лютого 2020 11:08
Висновок СЕС на больн..pdf

Публічні документи

12 березня 2020 07:57
Довідка з МВС
12 березня 2020 07:57
Довідка з податкової
02 березня 2020 09:43
ІV Технічні вимоги.pdf
02 березня 2020 09:43
ІІІ Ст.17.pdf
02 березня 2020 09:43
Реєстр.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 10:51
024.jpg
27 лютого 2020 10:51
046.jpg
27 лютого 2020 10:51
OpenDocument Text.odt
27 лютого 2020 10:51
001.jpg
27 лютого 2020 10:51
015.jpg
27 лютого 2020 10:51
014.jpg
27 лютого 2020 10:51
013.jpg
27 лютого 2020 10:51
009.jpg
27 лютого 2020 10:51
006.jpg
27 лютого 2020 10:50
005.jpg
27 лютого 2020 10:50
видгук тендер.pdf
27 лютого 2020 10:50
021.jpg
27 лютого 2020 10:50
020.jpg
27 лютого 2020 10:50
019.jpg
27 лютого 2020 10:50
018.jpg
27 лютого 2020 10:50
017.jpg
27 лютого 2020 10:50
016.jpg
27 лютого 2020 10:50
015.jpg
27 лютого 2020 10:50
009.jpg
27 лютого 2020 10:50
008.jpg
27 лютого 2020 10:50
007.jpg
27 лютого 2020 10:50
006.jpg
27 лютого 2020 10:50
005.jpg
27 лютого 2020 10:50
004.jpg
27 лютого 2020 10:50
034.jpg
27 лютого 2020 10:50
033.jpg
27 лютого 2020 10:50
017.jpg
27 лютого 2020 10:50
016.jpg
27 лютого 2020 10:50
015.jpg
27 лютого 2020 10:50
014.jpg
27 лютого 2020 10:50
013.jpg
27 лютого 2020 10:50
012.jpg
27 лютого 2020 10:50
011.jpg
27 лютого 2020 10:50
010.jpg
27 лютого 2020 10:50
009.jpg
27 лютого 2020 10:50
008.jpg
27 лютого 2020 10:50
007.jpg
27 лютого 2020 10:50
006.jpg
27 лютого 2020 10:50
005.jpg
27 лютого 2020 10:50
004.jpg
27 лютого 2020 10:50
003.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР"

ТОВ Пральня Кристал

ФОП Неффа Марина Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР"
#03057087
Відхилено 767 403,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:51
ТОВ Пральня Кристал
#39664429
Переможець 767 403,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Пральня Кристал
#39664429
767 403,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 17:59
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 16:57
13_Д.у.4 (1).pdf зміни до договору
14 січня 2021 16:57
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:38
12_Д.у.3 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:38
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:51
11_Д.у.2 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 16:21
10_Д.у.1 (1).pdf зміни до договору
06 квітня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 11:14
09_ДОГОВІР_Прання.pdf укладений
25 березня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 11.3 Договору, внести зміни в п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 767 403,00 грн. (сiмсот шiстдесят сiм тисяч чотириста три гривнi 00 копiйок), без ПДВ. В тому числі бюджетні кошти обласного бюджету 767 403,00 грн. (сiмсот шiстдесят сiм тисяч чотириста три гривнi 00 копiйок).» 14. Сума договору після внесення змін. 767 403,00 грн. (сiмсот шiстдесят сiм тисяч чотириста три гривнi 00 копiйок) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 36 543 кг.
Номер договору про закупівлю: 10/03-ВТ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з потребою Замовника на підставі пп.1 п. 11.5 та п. 11.3 Договору зменшити суму договору на 130 788,00 грн. (Сто тридцять тисяч сімсот вісімдесят вісім гривень 00 копійок). 2. На підставі п. 11.3 Договору, внести зміни в п. 1.3 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.3. Обсяг надання послуг - 30 315 кг. Приймання послуг за кількістю проводиться Замовником згідно з вимогами чинного законодавства, що регулюють дане питання.». 3. На підставі п. 11.3 Договору, внести зміни в п. 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 636 615,00 грн. (Шістсот тридцять шість тисяч шістсот п’ятнадцять гривень 00 копійок), без ПДВ. В тому числі бюджетні кошти обласного бюджету 636 615,00 грн. (Шістсот тридцять шість тисяч шістсот п’ятнадцять гривень 00 копійок)». 14. Сума договору після внесення змін. 636 615,00 грн., без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 30 315 кг. Категорія підприємства. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Номер договору про закупівлю: 10/03-ВТ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 10.3 та пп.8 п. 11.5 Договору продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році. 2. На підставі п. 11.3 внести зміни в п. 10.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей договір вступає в силу з дати підписання і діє до 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по договору.» 14. Сума договору після внесення змін. 636 615,00 грн., без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 30 315 кг. Категорія підприємства. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Номер договору про закупівлю: 10/03-ВТ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 10.3 та пп.8 п. 11.5 Договору збільшити суму договору на 127 323,00 грн. (Сто двадцять сім тисяч триста двадцять три гривні 00 копійок). 2. На підставі п. 11.3 внести зміни в п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 763 938,00 грн. (Сімсот шістдесят три тисячі дев’ятсот тридцять вісім гривень 00 копійок), без ПДВ, у т.ч. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році – 127 323,00 грн. (Сто двадцять сім тисяч триста двадцять три гривні 00 копійок), без ПДВ.» 3. На підставі п. 11.3 внести зміни в п. 1.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «1.3. Обсяг надання послуг - 36 378 кг, у т.ч. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році – 6 063 кг.» 14. Сума договору після внесення змін. 763 938,00 грн., без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 36 378 кг. Категорія підприємства. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Номер договору про закупівлю: 10/03-ВТ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 763 938,00
UAH