Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
7 300,00 UAH
UA-2020-02-13-002716-b ● da402ac844d74e1682e667481a2665ab
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський центр соціально-психологічної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 34770073 |
Місцезнаходження: | 02099, Україна , Київська обл., Київ, Новодарницька, 26, корп. 1 |
Контактна особа: |
Агібалова Тетяна Юріївна 380445661548 kmcspd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 7 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
138 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Новодарницька, 26, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 лютого 2020
—
28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 17:58 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ канцелярськи товари 13.02.2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:24
Дата відповіді: 14 лютого 2020 12:49
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник під час проведення допорогової закупівлі керується виключно законодавством, тому в найменуванні предмету закупівлі відсутні будь які торгові марки та моделі, що і забезпечує дотримання принципу відкритості та прозорості.
Відповідь - До участі в закупівлі допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, то ним зазначається вартість без ПДВ.
Крім того Учасником в своїй ціновій пропозиції подається запропонований товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, які викладені у документації до даної закупівлі і пропозиція Учасника буде прийнята до розгляду.
Відповідь - До участі в закупівлі допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, то ним зазначається вартість без ПДВ.
Крім того Учасником в своїй ціновій пропозиції подається запропонований товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, які викладені у документації до даної закупівлі і пропозиція Учасника буде прийнята до розгляду.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" #2683104164 |
Переможець |
4 340,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 15:37
|
Додаткова угода .pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 17:11
|
Договір поставки.pdf | укладений |
27 лютого 2020 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору № 2702/2 від 27.02.2020 року (без зміни кількості (обсягу) та якості товару, робіт і послуг) та внести відповідні зміни, а саме: - Внести зміни в п. 3.1. Договору та викласти його в новій редакції: « Ціна цього Договору становить: 4295 гривень 40 коп. без ПДВ , - Внести зміни в Додаток №1 до Договору та викласти його в новій редакції (додаток додається). - Угода є невід’ємною частиною Договору № 2702/2 від 27.02.2020 р. - Всі інші умови Договору № 2702/2 від 27.02.2020 р. залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 2702/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |