Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
7 300,00 UAH
UA-2020-02-13-002716-b da402ac844d74e1682e667481a2665ab
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Агібалова Тетяна Юріївна

380445661548 kmcspd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр соціально-психологічної допомоги
Код ЄДРПОУ: 34770073
Місцезнаходження: 02099, Україна , Київська обл., Київ, Новодарницька, 26, корп. 1
Контактна особа: Агібалова Тетяна Юріївна
380445661548
kmcspd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 12:22
Очікувана вартість: 7 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
138 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Новодарницька, 26, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2020  —  28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:24
Дата відповіді: 14 лютого 2020 12:49
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник під час проведення допорогової закупівлі керується виключно законодавством, тому в найменуванні предмету закупівлі відсутні будь які торгові марки та моделі, що і забезпечує дотримання принципу відкритості та прозорості.
Відповідь - До участі в закупівлі допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, то ним зазначається вартість без ПДВ.
Крім того Учасником в своїй ціновій пропозиції подається запропонований товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, які викладені у документації до даної закупівлі і пропозиція Учасника буде прийнята до розгляду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" 4 633,40
UAH з ПДВ
4 340,00
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 5 550,00
UAH з ПДВ
4 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 09:52
Изображение0001.JPG
19 лютого 2020 09:52
Изображение.JPG
16 лютого 2020 13:53
Опис закупівлі.pdf
16 лютого 2020 13:53
IMG_20181205_0009.pdf
16 лютого 2020 13:53
IMG_20181205_0008.pdf
16 лютого 2020 13:53
IMG_20181205_0007.pdf
16 лютого 2020 13:53
IMG_20181205_0006.pdf
16 лютого 2020 13:53
IMG_20180508_0001.pdf
16 лютого 2020 13:53
серт3.zip
16 лютого 2020 13:53
серт2.zip
16 лютого 2020 13:53
серт..zip
16 лютого 2020 13:53
Изображение0003.JPG
16 лютого 2020 13:53
Изображение0002.JPG
16 лютого 2020 13:53
Изображение0002.JPG
16 лютого 2020 13:53
Изображение0001.JPG
16 лютого 2020 13:53
Изображение0003.JPG
16 лютого 2020 13:53
Изображение0004.JPG
16 лютого 2020 13:53
Изображение0002.JPG
16 лютого 2020 13:53
Изображение0001.JPG
16 лютого 2020 13:53
Изображение.JPG
16 лютого 2020 13:53
виписка 2 Кривчун.JPG
16 лютого 2020 13:53
виписка1 Кривчун.JPG
16 лютого 2020 13:53
витяг Кривчун.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
#2683104164
Переможець 4 340,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 14:54

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
#2683104164
4 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 15:37
Додаткова угода .pdf зміни до договору
28 травня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 17:11
Договір поставки.pdf укладений
27 лютого 2020 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору № 2702/2 від 27.02.2020 року (без зміни кількості (обсягу) та якості товару, робіт і послуг) та внести відповідні зміни, а саме: - Внести зміни в п. 3.1. Договору та викласти його в новій редакції: « Ціна цього Договору становить: 4295 гривень 40 коп. без ПДВ , - Внести зміни в Додаток №1 до Договору та викласти його в новій редакції (додаток додається). - Угода є невід’ємною частиною Договору № 2702/2 від 27.02.2020 р. - Всі інші умови Договору № 2702/2 від 27.02.2020 р. залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 2702/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 295,40
UAH