Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B D.1.1-1: 2013. Reconstruction of the public road M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev-Podilsky (through Vinnytsia city) on the section of km 35 + 483 - km 41 + 483, Zhytomyr region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 ztcad_tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 ztcad_tdv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 192 291 212,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 192 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 961456.06 UAH |
Publication date: | 13 лютого 2020 17:52 |
Enquiries until: | 09 березня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 15 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 березня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 192 291 213 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 192 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 17:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 17:48 |
Додатки до ТД.doc | |
11 березня 2020 17:45 |
ТД_реконструкція М-21 км 35+483 - км 41+483 зі змінами.doc | |
11 березня 2020 17:25 |
Перелік змін до ТД М-21 км 35+483 - км 41+483.pdf | |
11 березня 2020 17:25 |
Проект договору.doc | |
04 березня 2020 13:16 |
Конструкція ДО км 35+483 - км 41+483.jpg | |
13 лютого 2020 17:53 |
Підсумкова відомість ресурсів М-21 км 35+483 - км 41+483.rtf |
11 березня 2020 17:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2020 17:48 |
Додатки до ТД.doc
|
||||||
11 березня 2020 17:45 |
ТД_реконструкція М-21 км 35+483 - км 41+483 зі змінами.doc
|
||||||
11 березня 2020 17:25 |
Перелік змін до ТД М-21 км 35+483 - км 41+483.pdf
|
||||||
11 березня 2020 17:25 |
Проект договору.doc
|
||||||
04 березня 2020 13:16 |
Конструкція ДО км 35+483 - км 41+483.jpg
|
||||||
13 лютого 2020 17:53 |
Підсумкова відомість ресурсів М-21 км 35+483 - км 41+483.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу - зазначені в переліку необхідної техніки відповідно до норм ДСТУ Б Д.2.2-1:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Земляні роботи (Збірник 1). Група 130.
Викорчовувачі-збирачі - зазначені в переліку необхідної техніки відповідно до п.1.10.4 технічного завдання «Корчування пнів у ґрунтах їх природнього залягання викорчовувачами-збирачами з переміщенням до 20 м. Діаметр пнів:
- до 24 см;
- до 32 см;
- > 32 cм».
п.1.10.10 технічного завдання «Корчування пнів у ґрунтах їх природнього залягання викорчовувачами-збирачами з переміщенням до 20 м. Діаметр пнів:
- до 24 см;
- до 32 см;
- > 32 cм».
Основними видами робіт є:
- фрезерування існуючого покриття - 45 040 м2;
- земляні роботи - 29 885 м3;
- основа із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, обробленої цементом марки 20 - 59 590 м2;
- влаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші - 55 940 м2;
- влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) - 55 760 м2;
- влаштування геотекстильного матеріалу - 91 600 м2;
- огородження металеве одностороннє бар’єрного типу - 1126 м;
- горизонтальна розмітка (холодний пластик) - 15 480 м;
- горизонтальна розмітка (полімерна стрічка) - 5 686 м.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Види основних робіт та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт (послуг).
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації.
Вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги про усунення порушення
Відтак, відповідно до п. 6 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від учасників документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно В ОБСЯЗІ 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Основними видами робіт є:
- основа із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, обробленої цементом марки 20 - 59 590 м2;
- горизонтальна розмітка (полімерна стрічка) - 5 686 м.
По-перше, відповідно до ДСТУ Б В.2.7-30:2013 Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови, затверджені наказом від 27.05.201З р. № 217 "Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-30:2013 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови»" (далі – ДСТУ), визначено стандарти до основи із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40. Проте, навіть ДСТУ не містять обов’язкової необхідності обробки ЩПС-40 цементом марки 20, що свідчить про СВІДОМЕ ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ, за яких потенційні Учасники, які мають досвід та зарекомендували себе як надійні Виконавці робіт протягом багатьох років, будуть автоматично відхилені Замовником, у зв’язку з відсутністю УНІКАЛЬНОГО досвіду роботи.
По-друге, документальне підтвердження досвіду у 100 % обсязі виконання робіт з нанесення горизонтальної розмітки (ПОЛІМЕРНА СТРІЧКА). Існує декілька методів виконання розмітки автомобільних доріг, а саме : спеціальними фарбами і емалями, пластиками, спрей-пластиками холодного та гарячого нанесення, полімерними стрічками, готовими елементами тощо.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість горизонтальної дорожньої розмітки саме з полімерних стрічок є дуже високою і перевищує вартість розмітки виконаною пластиками чи фарбою. Хочеться також наголосити, що з 2014 року «полімерні стрічки» застосовувались лише в експериментальному порядку. Відтак, з викладеного можна зробити висновок, що не усі Замовники вимагали їх використання, а тому досвід виконання у потенційних Учасників саме такого виду робіт, як правило, ВІДСУТНІЙ. Наголошуємо, що діючим ДСТУ не передбачено обов’язкового використання полімерних стрічок.
Замовником не береться до уваги наявність багаторічного досвіду виконання робіт потенційних Учасників, наявність позитивних відгуків від попередніх Замовників, а встановлюються дискримінаційні умови у тендерній документації, що може свідчити про зловживання становищем з метою подальшого обрання конкретного переможця, що грубо суперечить діючому законодавству України.
НАПОЛЯГАЄМО НА ВИКЛЮЧЕННІ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ та приведенні тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Відповідно до умов тендерної документації вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасником. Так п. 6 Додатку 3 до тендерної документації передбачає: «Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. До одних з основних видів робіт відносяться:
6.влаштування геотекстильного матеріалу - 91 600 м2;
9.горизонтальна розмітка (полімерна стрічка) - 5 686 м.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.»
Зауважимо, що існує багато різних методів виконання розмітки автомобільних доріг, а саме: фарбами та емалями, пластиками, спрей-пластиками холодного та гарячого нанесення, полімерними стрічками, готовими елементами тощо.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість горизонтальної дорожньої розмітки саме з полімерних стрічок є дуже високою і перевищує вартість розмітки виконаною пластиками чи фарбою. Виконання розмітки «полімерною стрічкою» до сьогодні вимагалося вузьким колом Замовників та в основному, як експеримент, тобто досвід з виконання таких робіт може мати лише вузьке коло потенційних Учасників.
Окрім того зазначимо, що вкладання геотекстильного матеріалу рідко зустрічається при виконанні робіт, які передбачаються «аналогічними» у тендерній документації. Як правило, в такому обсязі частіше вкладання геотекстильного матеріалу передбачається при будівництві, аеродромів, злітно-посадкових смуг і маневрувальних смуг, що також вказує на свідоме звуження кола потенційних учасників у закупівлях.
Замовником встановлюються дискримінаційні умови у тендерній документації, що може свідчити про зловживання становищем з метою подальшого обрання конкретного переможця, що грубо суперечить діючому законодавству України та порушує наші права, як потенційного Учасника.
Зважаючи на вище вказане Вимагаємо:
- По перше, у зв’язку з тим, що ДСТУ не передбачено обов’язкове використання полімерних стрічок при виконанні горизонтальної розмітки, замінити цю вимогу на інший метод виконання горизонтальної дорожньої розмітки.
Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Виконання робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань, досвіду та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації.
Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до тендерної документації, а саме обмеження визначення аналогічного договору категоріями і видами доріг є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Виконання робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань, досвіду та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації.
Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до тендерної документації, а саме обмеження визначення аналогічного договору категоріями і видами доріг є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Скарги до процедури
Дата подання: 14 березня 2020 13:44
Дата подання: 15 квітня 2020 19:52
Дата подання: 18 травня 2020 18:51
Дата подання: 15 квітня 2020 22:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-24-000014 ● 885134288905477eb4885310a4287997
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.06.2020
№ 43
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.06.2020 № 43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-02-13-002701-b інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-01 09:06:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 35+483 – км 41+483, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-13-002701-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» на відповідність тендерній документації, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-06 18:33:49
протокол №185 від 06.07.2020р. щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі
відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки».
Згідно тендерної документації (стор. 5-6): «Тендерна пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції учасника.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема:
не завіряння окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
неправильне (неповне) завіряння учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації.
продовження до протоколу №185 від 06.07.2020 року
Наприклад: завіряння копії документа лише підписом уповноваженої особи.
орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції;
Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок.
зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
Наприклад, замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надає лист-пояснення.
неповний перелік інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі;
надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші».
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (протокол розгляду тендерних пропозицій №83 від 10.04.2020 р.), на засіданні тендерного комітету було обговорено формальні (несуттєві) помилки учасника та прийнято рішення про допущення ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» до аукціону.
Вимоги щодо складання протоколу формальних (несуттєвих) помилок в Законі України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 року) та в тендерній документації по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 35+483 – км 41+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» відсутні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-08 14:51:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 35+483 – км 41+483, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-13-002701-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) розглянула скаргу ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» по процедурі закупівлі за номером ID: UA-2020-02-26-002777-a, замовником якої виступала Служба автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник) та в рішенні Колегії від 01.06.2020 року №10785-р/пк-пз зобов’язала Замовника відмінити дану процедуру закупівлі.
В ході розгляду вказаної вище скарги Колегією встановлено, що у складі пропозиції учасника ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» надано атестат виробництва від 10.03.2020 року за №ДР.АВ.23.007-20, який не містить підтвердження, що АБЗ атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-127:2015, чим не дотримано вимоги Додатку №3 тендерної документації.
Враховуючи викладене, чому Замовником не відхилено по даній процедурі закупівлі учасника ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» при тому, що встановлені ідентичні вимоги в тендерній документації до учасників, а також учасником надано повторно атестат виробництва від 10.03.2020 року №ДР.АВ.23.007-20, який не містить підтвердження, що АБЗ атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-127:2015, чим не дотримано вимоги Додатку №3 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-13 16:21:35
протокол №210 від 13.07.20
Відповідно до додатку №3 тендерної документації Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Учасником у складі пропозиції надано договір на атестацію 257-20 від 02.03.2020 року, який укладено із ДП «ДерждорНДІ» де зазначено наступне:
Виконавець зобов’язується надати Замовникові, а Замовник - прийняти та оплатити послуги: Код ДК 016:2010 - 71.20 «Послуги щодо технічного випробування й аналізування» («Проведення робіт з атестації виробництва з метою оцінки технічних можливостей ДП «Житомирський облавтодор» забезпечити стабільний випуск асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей па АБЗ «ДС-158» (ДП «Житомирський облавтодор». Житомирська обл., Овруцький p-н, с. Бондари), які відповідають вимогам ДСТУ Б В. 2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127-2015, проведення обстеження виробництва з випробуванням- продукції та розроблення технологічного регламенту»)
Враховуючи вищенаведене, ДП «ДерждорНДІ» проведено атестацію виробництва ДП «Житомирський облавтодор» на відповідність його вимогам ДСТУ Б В. 2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127-2015
Атестація проводилася згідно Порядку проведення атестації виробництва продукції на асфальтобетонних і цементобетонних заводах, затвердженого Органом сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ».
Згідно п.2.1 Порядку Атестацію виробництва проводить Орган Сертифікації на договірних засадах за ініціативою виробника продукції.
Підпунктами 4.5.1 та 4.5.2 пункту 4.5 Порядку передбачено, що за результатами обстеження виробництва атестаційна комісія складає звіт.
На підставі позитивного рішення експертної комісії щодо атестації виробництва, Орган сертифікації готує Атестат виробництва, заносить відомості про нього до Реєстру Органу сертифікації та передає Замовнику.
Отже вимог до форми та змісту Атестату виробництва у Порядку не встановлено.
Так згідно положень п.п.7.7.1 пункту 7.1 ДСТУ ISO/IEC 17065:2014 "Оцінка відповідності. Вимоги до органів, що сертифікують продукцію, процеси та послуги" Орган з сертифікації повинен надати клієнту офіційні документи щодо сертифікації, які чітко визначають або дозволяють ідентифікувати наступне:
a) назву та адресу органу з сертифікації;
b) дату надання сертифікації (дата не повинна передувати даті прийняття рішення щодо сертифікації);
c) назву та адресу клієнта;
d) сферу сертифікації (див. 3.10);
ПРИМІТКА Якщо стандарт(-и) або інший(-і) нормативний(-і) документ(-и) (див. 7.1.2), на відповідність до яких сертифікація проводиться, містить(-ять) посилання на інші стандарти або нормативні документи, їх не обов’язково включати в офіційні документи щодо сертифікації.
e) термін дії або дату закінчення сертифікації, якщо дія сертифікації закінчується після встановленого періоду часу;
f) будь-яку іншу інформацію, яку вимагає схема сертифікації.
У тендерній документації не встановлювалося вимоги щодо зазначення інформації про відповідність вимогам ДСТУ Б В. 2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127-2015 у самому АТЕСТАТІ ВИРОБНИЦТВА.
АНАЛОГІЧНА ПОЗИЦІЯ ВКАЗАНА У ПОРЯДКУ АТЕСТАЦІЇ ОРГАНУ СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ДСТУ ISO/IEC 17065:2014 "ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ. ВИМОГИ ДО ОРГАНІВ, ЩО СЕРТИФІКУЮТЬ ПРОДУКЦІЮ, ПРОЦЕСИ ТА ПОСЛУГИ"
Отже у тендерного комітету не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СП «Автострада».
Рішення колегії АМКУ стосуються кожної конкретної процедури закупівлі і порівнянню не підляють, так як учасниками надаються різні документи на підтвердження тендерних пропозицій вимогам тендерних документацій. Учасником ТОВ «СП «Автострада» у складі тендерної пропозиції надано підтвердження відповідності вимогам тендерної документації в частині наявності та атестації АБЗ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
аргументовані заперечення до висновку (протокол №250 від 24.07.2020 р.) Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» умовам тендерної документації в частині наявності асфальтобетонного(их) заводу(ів): Відповідно до додатку №3 тендерної документації Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Учасником у складі пропозиції надано договір на атестацію 257-20 від 02.03.2020 року, який укладено із ДП «ДерждорНДІ» де зазначено наступне: Виконавець зобов’язується надати Замовникові, а Замовник - прийняти та оплатити послуги: Код ДК 016:2010 - 71.20 «Послуги щодо технічного випробування й аналізування» («Проведення робіт з атестації виробництва з метою оцінки технічних можливостей ДП «Житомирський облавтодор» забезпечити стабільний випуск асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей па АБЗ «ДС-158» (ДП «Житомирський облавтодор». Житомирська обл., Овруцький p-н, с. Бондари), які відповідають вимогам ДСТУ Б В. 2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127-2015, проведення обстеження виробництва з випробуванням- продукції та розроблення технологічного регламенту») Враховуючи вищенаведене, ДП «ДерждорНДІ» проведено атестацію виробництва ДП «Житомирський облавтодор» на відповідність його вимогам ДСТУ Б В. 2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127-2015. Атестація проводилася згідно Порядку проведення атестації виробництва продукції на асфальтобетонних і цементобетонних заводах, затвердженого Органом сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ». Згідно п.2.1 Порядку Атестацію виробництва проводить Орган Сертифікації на договірних засадах за ініціативою виробника продукції. Підпунктами 4.5.1 та 4.5.2 пункту 4.5 Порядку передбачено, що за результатами обстеження виробництва атестаційна комісія складає звіт. На підставі позитивного рішення експертної комісії щодо атестації виробництва, Орган сертифікації готує Атестат виробництва, заносить відомості про нього до Реєстру Органу сертифікації та передає Замовнику. Отже вимог до форми та змісту Атестату виробництва у Порядку не встановлено. Так згідно положень п.п. 7.7.1 пункту 7.1 ДСТУ ISO/IEC 17065:2014 "Оцінка відповідності. Вимоги до органів, що сертифікують продукцію, процеси та послуги" Орган з сертифікації повинен надати клієнту офіційні документи щодо сертифікації, які чітко визначають або дозволяють ідентифікувати наступне: a) назву та адресу органу з сертифікації; b) дату надання сертифікації (дата не повинна передувати даті прийняття рішення щодо сертифікації); c) назву та адресу клієнта; d) сферу сертифікації (див. 3.10); ПРИМІТКА Якщо стандарт(-и) або інший(-і) нормативний(-і) документ(-и) (див. 7.1.2), на відповідність до яких сертифікація проводиться, містить(-ять) посилання на інші стандарти або нормативні документи, їх не обов’язково включати в офіційні документи щодо сертифікації. e) термін дії або дату закінчення сертифікації, якщо дія сертифікації закінчується після встановленого періоду часу; f) будь-яку іншу інформацію, яку вимагає схема сертифікації. У тендерній документації не встановлювалося вимоги щодо зазначення інформації про відповідність вимогам ДСТУ Б В. 2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127-2015 у самому АТЕСТАТІ ВИРОБНИЦТВА. АНАЛОГІЧНА ПОЗИЦІЯ ВКАЗАНА У ПОРЯДКУ АТЕСТАЦІЇ ОРГАНУ СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ДСТУ ISO/IEC 17065:2014 "ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ. ВИМОГИ ДО ОРГАНІВ, ЩО СЕРТИФІКУЮТЬ ПРОДУКЦІЮ, ПРОЦЕСИ ТА ПОСЛУГИ" Отже у тендерного комітету не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СП «Автострада». Інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6: Відповідно до пунктів 1 та 5 розділу ІІІ, пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. Тендерною документацією передбачено, що Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «СП «Автострада» надано Інвентарну картку №121 обліку основних засобів в бюджетних установах, згідно типової форми №ОЗ-6 (бюджет), затвердженої наказом Головного управління Державної казначейської служби України та державного комітету статистики України від 2 грудня 1997 року №125/70. Інвентарна картка 121 оформлена Філією «Овруцька ДЕД» Житомирський облавтодор (26193025) про те, що у вищезгаданого суб’єкта господарювання на обліку основних засобів знаходиться «Асфальтозмішувач», розташований за адресою – Житомирська область, Оруцький район, с. Бондари. У висновку проведеного моніторингу UA-M-2020-06-24-000014, розпочатого на підставі Наказу №43 від 24.06.2020 року, вказується, що інвентарна картка обліку основних засобів в бюджетних установах № 121, за типовою формою № ОЗ-6, не відповідає вимогам наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 № 818, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 07.10.2016 за № 1336/29466. Дане твердження не відповідає дійсності, оскільки надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «СП «Автострада» інвентарна картка №121 обліку основних засобів в бюджетних установах, типова форма №ОЗ-6 (бюджет), затверджена наказом Головного управління Державної казначейської служби України та державного комітету статистики України від 2 грудня 1997 року №125/70. Додатково хочемо зазначити, що учасник процедури закупівлі ТОВ «СП «Автострада» не є власником асфальтозмішувача, а здійснює закупівлю асфальтобетонної суміші та ЩМА за договором поставки №01-12/03-20 від «12» березня 2020 року, який укладено із Дочірнім підприємством «Житомирський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги». Враховуючи вищенаведене, ТОВ «СП «Автострада» не порушило вимоги тендерної документації та виконало вимоги пунктів 1 та 5 розділу ІІІ, пункту 3 Додатку № 3 тендерної документації щодо надання картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарної картки за типовою формою № ОЗ-6). Щодо відсутності підстави визначеної пунктом 5 частини першої статті 17 Закону: В подальшому замовником буде враховано в роботі вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 року) (далі – Закону), а саме вимоги щодо надання переможцем торгів документів, які підтверджують відсутність підстав, визначеної пунктом 5 частини першої статті 17 Закону. Щодо відсутності підтверджуючих документів на машину маркірувальну у складі тендерної пропозиції ТОВ «СП «АВТОСТРАДА»: Відповідно до пунктів 1 та 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). У підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У висновку проведеного моніторингу UA-M-2020-06-24-000014, розпочатого на підставі Наказу №43 від 24.06.2020 року, вказується, що ТОВ «СП «Автострада» не надано документальне підтвердження залучення механізму - самохідний/контур/650 ХПЄ/2018, що не відповідає дійсності. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СП «Автострада», для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», та на виконання вимоги пунктів 1 та 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації надано наступні документи: - Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання, та устаткування тощо) №12-Ж від «16» березня 2020 року. По позиції №29 ТОВ «СП «Автострада» зазначено наявність наступного механізму: 29 Машина маркірувальна Самохідний/ КОНТУР/ 650 ХПЄ /2018 року 1 Право користування (оренда) №01-15/07-19 від 15.07.2019 р. - Договір оренди автомобіля (техніки) №03/02/20 від «03» лютого 2020 року, який укладено між ТОВ «СП «Автострада» та ТОВ «Есфіра». Предметом договору оренди є: 1) Машина дорожня розміточна «Шмель-11А» (на базі автомобіля ГАЗ – 3302 Газель) номерний знак АА4590ОМ, рік випуску 2012. 2) Машина дорожня розміточна самохідна «Контур 650ХПС», рік випуску 2018. Номерний знак Т11477АІ. - Акт №1 приймання передачі до договору оренди автомобіля (техніки) №03/02/20 від «03» лютого 2020 року. Згідно акту здійснюється приймання – передача в оренду наступних машин та механізмів: 1) Машина дорожня розміточна «Шмель-11А» (на базі автомобіля ГАЗ – 3302 Газель) номерний знак АА4590ОМ, рік випуску 2012. 2) Машина дорожня розміточна самохідна «Контур 650ХПС», рік випуску 2018. Номерний знак Т11477АІ. - Свідоцтво про реєстрацію великогабаритного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу «Машина дорожня розміточна «КОНТУР 650 ХПЄ», рік 2018, власник – ТОВ «Есфіра», адреса стоянки – м. Київ, провулок Руслана Лужевського, 14, серія АІ № 011380 від «21» серпня 2018 року. - Лист – підтвердження №11/03/20-03 від «11» березня 2020 року у якому ТОВ «ЕСФІРА» підтверджує та не заперечує про використання ТОВ «СП «Автострада» протягом строку виконання робіт за предметом закупівлі машин, механізмів та дорожньо – будівельної техніки, яка перебуває у користуванні останнього на підставі Договору оренди автомобілів (техніки) №03/02/20 від 03.02.2020 року. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «СП «Автострада» виконано вимоги тендерної документації та надано у складі пропозиції документальне підтвердження залучення на підставі договору оренди механізму «Машина маркірувальна/ Самохідний/ КОНТУР/ 650 ХПЄ /2018 року». Щодо зазначення інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання, та устаткування тощо) у довідці №12-Ж від «16» березня 2020 року в частині зазначення Документу, підтверджуючий приналежність - №01-15/07-19 від 15.07.2019 р., хочемо зазначити наступне. Відповідно до абзацу 2 та 3 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема: не завіряння окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; неправильне (неповне) завіряння учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Наприклад: завіряння копії документа лише підписом уповноваженої особи. орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції; Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок. зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації; Наприклад, замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надає лист-пояснення. неповний перелік інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі; надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші. ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» допущено формальну (несуттєву) помилку, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, а саме невірно зазначено Документ, підтверджуючий приналежність - №01-15/07-19 від 15.07.2019 р.. Зі змісту тендерної пропозиції чітко вбачається, що ТОВ «СП «Автострада» залучено на підставі права користування (оренди) механізм «Машина маркірувальна/ Самохідний/ КОНТУР/ 650 ХПЄ /2018 року» згідно договору оренди - №03/02/20 від 03.02.2020 року. Допущення такої формальної (несуттєвої) помилки у складі тендерної пропозиції ТОВ «СП «Автострада» пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та жодним чином не впливає на зміст пропозиції такого Учасника. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «СП «Автострада» не порушило вимоги тендерної документації та виконало вимоги пунктів 1 та 5 розділу ІІІ, пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Щодо невідповідності кількості техніки кількості працівників: Замовником у п. 5 розділу ІІІ встановлено, що для участі у процедурі закупівель Учасники повинні мати відповідно до ст. 16 Закону кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічні бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник подає довідку встановленої форми (Таблиця 5) про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Замовником встановлено робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а саме: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо; дорожні робітники. Відповідно до додатку 3 тендерної документації, передбачено перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт. У складі тендерної пропозиції ВАТ "ДСТ № 4 г.Брест" містяться: - документ "інформація про наявність техніки", в якій наведено перелік техніки; - довідка "про кваліфікацію та досвід співробітників, які будуть залучені до виконання робіт", в якій наведено перелік працівників. Отже, кількість техніки та обладнання, необхідні для виконання робіт, визначені тендерною документацією, кількість працівників ВАТ "ДСТ № 4 г. Брест" включає в себе кількість необхідної техніки. Крім того, ще 9 одиниць техніки залучаються учасником за договорами надання послуг. За змістом цих договорів, послуги надаватимуться разом з обслуговуючим персоналом надавачів послуг. Тендерна документація не містила вимоги про зазначення у довідці про кваліфікацію і досвід працівників учасника працівників третіх осіб – надавачів послуг за договорами надання послуг техніки, а також не містила заборони на таке залучення. Звертаємо увагу, що це питання було предметом розгляду скарги (UA-2020-02-13-002701-b.c6 від 18.05.2020) ПП «Автомагістраль» та рішенням АМКУ № 11302-р/пк-пз від 09.06.2020 було встановлено відсутність порушень. Наголошуємо, що відповідно до ч. 13 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Відтак, розгляд вищевказаного питання є грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення публічних закупівель. Наявність трудових відносин з працівниками учасника ТОВ «СП «АВТОСТРАДА»: Відповідно до пункту 5 додатку 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На підтвердження зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СП «Автострада» надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників від 17.03.2020 року № 359, яка містить інформацію про наявність 123 працівників, які будуть залучені для виконання робіт, в тому числі 113 штатних та 10 по цивільно-правових угодам, які будуть залучені до виконання робіт. Тендерна пропозиція учасника містить архівні документи, в яких знаходяться копії трудових книжок працівників учасника, що будуть залучені до виконання робіт, зокрема: - документ «Трудові 1.rar», містить копію трудової книжки працівника Вільчинського О.В.; - документ «Трудові 2.rar», містить копії трудових книжок працівників, а саме: Власенка В.Б., Глущенка А.В., Гнатюка О.О., Даниленка А.В.; - документ «Трудові 3.rar», містить копії трудових книжок працівників, а саме: Дим'янишина К.В., Дишкант В.М., Дишкант М.М.; - документ «Трудові 4.rar», містить копії трудових книжок працівників, а саме: Іванчишина Л.С. та Киричка С.М.; - документ «Трудові 5.rar», містить копії трудових книжок працівників, а саме: Короля А.П., Кравця В.М., Кухара С.М. та Кравчука Ю.І.; - документ «Трудові 6.rar», містить копію трудової книжки працівника Лисого В.Г.; - документ «Трудові 7.rar», містить копію трудової книжки працівника Осадчука П.В.; - документ «Трудові 8.rar», містить копії трудових книжок працівників, а саме: Письменюка К.С., Подоби О.В., Призюка В.І., Протоцького А.Ф., Пузаєнка М.П.; - документ «Трудові 9.rar», містить копію трудової книжки працівника Росохая А.С.; - документ «Трудові 10.rar», містить копії трудових книжок працівників, а саме: Семка В.С., Сеника Ф.Д., Сироти Ю.В.; - документ «Трудові 11.rar», містить копії трудових книжок працівників, а саме: Хейлика В.В., Хижука В.І. та Цехмістера Ю.В.; - документ «Трудові 12.rar», містить копії трудових книжок працівників, а саме: Швеця С.В., Юрчука М.С., Якубчака Л.О. та Яцкова Р.А. Вищезазначені працівники перебувають у трудових відносинах із учасником процедури закупівлі ТОВ «СП «Автострада», що підтверджено у складі поданої пропозиції. ТОВ «СП «Автострада» дотримано вимоги тендерної документації та надано документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Щодо наявності у складі тендерної пропозиції ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» наказів про прийняття на роботу працівників за строковим трудовим договором: Відповідно до положень частини 1 статті 39 1 Кодексу законів про працю України, якщо після закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 статті 23) трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк. Щодо строків банківської гарантії: У складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ № 4 м. Брест» надано банківську гарантію від 17.03.2020 року № ВG/U/03-2-1774, яка відповідає умовам тендерної документації з огляду на наступне. Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. По- перше, відповідно до п. 26 Постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639, гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби). Згідно з ч. 1 ст. 251 Цивільного кодексу України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Відповідно до ч. 1 ст. 252, строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Відтак, ст. 251 Цивільного кодексу України, визначає строк як певний відрізок часу, з закінченням якого пов’язано настання наслідків, які мають юридичне значення. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Отже, Замовником встановлено, що строк дії банківської гарантії - не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до інформації, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 19 березня 2020 року. З урахуванням положень Цивільного кодексу України та умов тендерної документації, Замовником чітко встановлено строк дії банківської гарантії (проміжок часу), який починає свій перебіг з 19.03.2020 року (кінцевий строк подання тендерних пропозицій) та закінчується не менше ніж через 90 календарних днів. По-друге, щодо умови тендерної документації «гарантія має набувати чинності з дня її надання». Відповідно до ч. 1 ст. 561 Цивільного кодексу України, гарантія діє протягом строку, на який вона видана. Згідно з ч. 2 ст. 561 Цивільного кодексу України встановлено, що гарантія є чинною від дня її видачі, якщо в ній не встановлено інше. Тобто, в гарантії можна зазначити, що вона набуває чинності з певної дати, зі спливом певного строку або з настанням певних обставин. Відтак, як кінцевим строком подання тендерних пропозицій – 19.03.2020 року, тобто саме 19.03.2020 року є днем надання гарантії Замовнику від якого починається перебіг строку – не менше ніж 90 календарних днів. По-третє, Замовником у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів «з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Тобто, одночасно встановлено дві події початку перебігу строків банківської гарантії, одна - «з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» та друга - «з дня її надання», що призводить до двох варіантів початкового строку банківської гарантіє та не порушує умови тендерної документації. Отже, надана банківська гарантія від 17.03.2020 року № ВG/U/03-2-1774 у складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ № 4 м. Брест», яка набирає чинності з 19.03.2020 року, що є датою кінцевого строку подання тендерних пропозицій та банківська гарантія від 17.03.2020 року № ВG/U/03-2-1774 повністю відповідає умовам тендерної документації. Щодо розірвання договору№ 62 від 07.07.2020 р. відповідно до законодавства: Відповідно до вимог частини 1, статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 року) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розривання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Договір № 62 від 07.07.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 10.2.1 Договору № 62 від 07.07.2020 року визначено, що Замовник може достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 10 днів. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договір № 62 від 07.07.2020 року. Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
2020-07-24 13:26:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява № 1515/04-01 від 31.07.20р. М-21 км 35+483 - км 41+483 |
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Документи:
31 липня 2020 15:30
|
Електронний підпис |
31 липня 2020 15:29
|
позовна заява №1515-04-01 від 31.07.20 км 35+483 - км 41+483.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Документи |
Рішення скасоване
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
183 268 234,00
UAH з ПДВ
|
162 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
162 500 000,00
UAH з ПДВ
|
162 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" #40148165 |
Переможець |
162 499 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:12
|
ду 62_8_226 від 30.09.21 М-21 35-41.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2021 13:53
|
62-7-51 від 17.03.21.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:31
|
62_6_213 від 21.12.20.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2020 08:59
|
62_5_157 від 17.11.20.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 11:40
|
Додаткова угода №62_4_146.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 16:36
|
ду 62_3_74 від 21.07.20 км 35+483 - км 41+483.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 13:46
|
ду 62_2_70 від 15.07.20 км 35+483 - км 41+483.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2020 12:56
|
ду №62_1)68 від 15.07.20 км 35+483 - км 41+483.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 15:39
|
договір №62 від 07.07.20 М-21 км 35+483 - км 41+483.pdf | укладений |
08 липня 2020 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254, в розмірі 22 060 800,00 грн. (двадцять два мільйони шістдесят тисяч вісімсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 676 800,00 грн. (три мільйони шістсот сімдесят шість тисяч вісімсот гривень 00 коп.). Сума договору після внесення змін: 162 499 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 62/1/68 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення банківських реквізитів Підрядника. Сума договору після внесення змін: 162 499 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 62/2/70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету на 88 636 720,50 грн. (вісімдесят вісім мільйонів шістсот тридцять шість тисяч сімсот двадцять гривень 50 коп.), у тому числі ПДВ 14 772 786,75 грн. (чотирнадцять мільйонів сімсот сімдесят дві тисячі сімсот вісімдесят шість гривень 75 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 110 697 520,50 грн. (сто десять мільйонів шістсот дев’яносто сім тисяч п’ятсот двадцять гривень 50 коп.), у тому числі ПДВ 18 449 586,75 грн. (вісімнадцять мільйонів чотириста сорок дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят шість гривень 75 коп.), у тому числі: - 88 636 720,50 грн. (Загальний фонд); - 22 060 800,00 грн. (Спеціальний фонд: інші джерела власних надходжень). Внести зміни до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 162 499 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 62/3/74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів Спеціального фонду: інші джерела власних надходжень на 24 216 800,00 грн. (двадцять чотири мільйони двісті шістнадцять тисяч вісімсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 4 036 133,33 грн. (чотири мільйони тридцять шість тисяч сто тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 134 914 320,50 грн. (сто тридцять чотири мільйони дев’ятсот чотирнадцять тисяч триста двадцять гривень 50 коп.), у тому числі ПДВ 22 485 720,08 грн. (двадцять два мільйони чотириста вісімдесят п’ять тисяч сімсот двадцять гривень 08 коп.), у тому числі: - 88 636 720,50 грн. (Загальний фонд); - 46 277 600,00 грн. (Спеціальний фонд: інші джерела власних надходжень). Внести зміни до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 162 499 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 62/4/146 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів Спеціального фонду: інші джерела власних надходжень на 1 567 019,38 грн. (один мільйон п’ятсот шістдесят сім тисяч дев’ятнадцять гривень 38 коп.), у тому числі ПДВ 261 169,90 грн. (двісті шістдесят одна тисяча сто шістдесят дев’ять гривень 90 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 136 481 339,88 грн. (сто тридцять шість мільйонів чотириста вісімдесят одна тисяча триста тридцять дев’ять гривень 88 коп.), у тому числі ПДВ 22 746 889,98 грн. (двадцять два мільйони сімсот сорок шість тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять гривень 98 коп.), у тому числі: - 88 636 720,50 грн. (Загальний фонд); - 47 844 619,38 грн. (Спеціальний фонд: інші джерела власних надходжень). Внести зміни до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 162 499 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 62/5/157 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів Спеціального фонду: інші джерела власних надходжень на 6 562 360,25 грн. (шість мільйонів п’ятсот шістдесят дві тисячі триста шістдесят гривень 25 коп.), у тому числі ПДВ 1 093 726,71 грн. (один мільйон дев’яносто три тисячі сімсот двадцять шість гривень 71 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 143 043 700,13 грн. (сто сорок три мільйони сорок три тисячі сімсот гривень 13 коп.), у тому числі ПДВ 23 840 616,69 грн. (двадцять три мільйони вісімсот сорок тисяч шістсот шістнадцять гривень 69 коп.), у тому числі: - 88 636 720,50 грн. (Загальний фонд); - 54 406 979,63 грн. (Спеціальний фонд: інші джерела власних надходжень). Внести зміни до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 162 499 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 62/6/213 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 18 676 000,00 грн. (вісімнадцять мільйонів шістсот сімдесят шість тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 112 666,67 грн. (три мільйони сто дванадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). 2. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 162 499 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 62/7/51 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 15 081 269,24 грн. (п’ятнадцять мільйонів вісімдесят одна тисяча двісті шістдесят дев’ять гривень 24 коп.), у тому числі ПДВ 2 513 544,87 грн. (два мільйони п’ятсот тринадцять тисяч п’ятсот сорок чотири гривні 87 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 3 594 730,76 грн. (три мільйони п’ятсот дев’яносто чотири тисячі сімсот тридцять гривень 76 коп.), у тому числі ПДВ 599 121,79 грн. (п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч сто двадцять одна гривня 79 коп.). Керуючись статтею 36 ч. 4 п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року) та згідно пунктів 4.3. та 17.2. Договору Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору. Пункти 4.1. та 4.2. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Сума цього Договору становить 146 994 610,85 грн. (сто сорок шість мільйонів дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі шістсот десять гривень 85 коп.), у тому числі ПДВ 24 499 101,81 грн. (двадцять чотири мільйони чотириста дев’яносто дев’ять тисяч сто одна гривня 81 коп.). 4.2. Бюджетні та фінансові зобов’язання за Договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 146 638 430,89 грн. (сто сорок шість мільйонів шістсот тридцять вісім тисяч чотириста тридцять гривень 89 коп.), у тому числі ПДВ 24 439 738,48 грн. (двадцять чотири мільйони чотириста тридцять дев’ять тисяч сімсот тридцять вісім гривень 48 коп.).». Сума договору після внесення змін: 146 994 610,85 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 62/8/226 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |