Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери
Очікувана вартість
305 000,00 UAH
UA-2020-02-13-002585-b 8c52ff2d514645d48faca086d0797d17
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чикалюк Віктор Володимирович

380988004286 crlzhovkva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради « Жовківська центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Чикалюк Віктор Володимирович
380988004286
crlzhovkva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 11:11
Очікувана вартість: 305 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Львівська, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором між Постачальником та Покупцем здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 09:52
Технічні вимоги 27.02.doc
27 лютого 2020 09:50
Проект договору 27.02.doc
27 лютого 2020 09:49
Тендерна документація 27.02.doc
27 лютого 2020 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 09:52
Технічні вимоги 27.02.doc
13 лютого 2020 17:16
Технічні вимоги.docx
27 лютого 2020 09:50
Проект договору 27.02.doc
13 лютого 2020 17:15
Проект договору.docx
27 лютого 2020 09:49
Тендерна документація 27.02.doc
13 лютого 2020 17:16
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 14 лютого 2020 11:26
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:56
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет ознайомлений із змістом вашої вимоги. Дякуємо за звернення. Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:22
Дата відповіді: 19 лютого 2020 14:27
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює оцінку відповідно до вимог чинного законодавства та не впливає на розрахунок цінової пропозиції Учасника. В тому числі Замовник не може впливати на оцінку пропозицій учасників у частині їх системи оподаткування. Ціна, яка зазначена у пропозиції Учасника є остаточна та редагуванню не підлягає.
Документація
Дата подання: 14 лютого 2020 14:24
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:51
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Учасник може запропонувати еквівалент товару. Відповідно до визначеного у Технічному завданні « всі вказівки, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"». Еквівалентом буде вважатись товар з аналогічними або кращими технічними характеристиками, ніж ті, які вимагає Замовник.
Питання по кількості 5,25" відсіків в корпусі
Дата подання: 19 лютого 2020 11:02
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:57
Шановний Замовнику. Не буває корпусів типорозміру Midi-Tower з шести відсіками 5,25". Напишіть будь-ласка яка кількість відсіків 5,25" Вам насправді потрібна і внесіть зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Замовник розгляне його та прийме рішення з приводу таких рекомендацій.
Питання по кількості внутрішніх відсіків 3,5" в корпусі
Дата подання: 19 лютого 2020 11:15
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:56
Шановний Замовнику. На ринку України дуже обмежений вибір корпусів типорозміру miditower з чотирма внутрішніми відсіками 3,5" (подивитись можна за посиланням на https://hotline.ua/computer/korpusa/1727-1738-31356-65123/, пропонується приблизно 20 різних позицій, які є лише в одному або двох інтернет-магазинах, скоріше всього насправді вони недоступні). Напишіть будь-ласка яка кількість внутрішніх 3,5" відсіків Вам насправді потрібна і внесіть зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне його та прийме рішення з приводу таких рекомендацій.
Обєм памяті відеокарти
Дата подання: 19 лютого 2020 11:27
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:56
Шановний Замовнику. В тендерній документації прописана вимога наявності пям'яті обємом 1Гб у відеокарті. Напишіть будь-ласка чи влаштує Вас інтегрована в процесор відеокарта Radeon™ R7 Series, у якої немає власної пам'яті (вона використовує оперативну пам'ять комп'ютера).
Відповідь: Дякуємо за звернення. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3) нами вказані технічні вимоги на предмет закупівлі.
Наявність сервісного центру. Дискримінаційні умови
Дата подання: 20 лютого 2020 13:51
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:53
Відповідно до Додатоку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ НА ЗАКУПІВЛЮ» передбачають: Обов’язкову вимогу наявністі центру гарантійного та сервісного обслуговування в м. Львів. Ця вимога є дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників та не дає можливості всім іншим українським компаніям прийняти участь у закупівлі. Чи можете надати можливість учасникам сервісні/гарантійні центри який знаходяться за межами м. Львова але в межах Львівської області???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Замовник ознайомлений із текстом цієї вимоги про що повідомляємо: такі вимоги не є дискримінаційними. Вважаємо таку вимогу цілком обгрунтованою, адже замовником є лікарня, яка має соціально важливий статус для суспільства, і швидке вирішення несправностей комп`ютерної техніки є необхідним
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-002585-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 14 лютого 2020 10:48
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2020 14:30
Тендерний комітет ознайомлений із змістом вашої вимоги. Дякуємо за звернення. Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Синюта Андрій Олександрович 281 100,00
UAH з ПДВ
274 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „Євро Клік” 304 500,00
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бурий Роман Євгенович 304 800,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 17:44
Електронний підпис
17 березня 2020 17:39
Довідка заборгованість
17 березня 2020 17:20
Довідка несудимість
17 березня 2020 17:20
Гарантійний_лист ст. 17
05 березня 2020 17:47
Електронний підпис
05 березня 2020 17:37
Електронний підпис
05 березня 2020 17:34
Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 17:34
Установчі.pdf
05 березня 2020 17:34
Технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 17:34
Проект договору.pdf
05 березня 2020 17:34
Підтвердження-згода.pdf
05 березня 2020 17:34
Лист-повідомлення.PDF
05 березня 2020 17:34
Лист-згода.pdf
05 березня 2020 17:34
Лист-гарантія.pdf
05 березня 2020 17:34
Договір та диплом.pdf
05 березня 2020 17:34
Гарантійниий лист.pdf
05 березня 2020 17:34
Всі листи та довідки.pdf
05 березня 2020 17:34
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2020 17:34
Аналогічний договір.pdf
05 березня 2020 17:34
Автор.-лист-перс-комп.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 15:44
Пропозиція тендерна.pdf
04 березня 2020 15:44
Проект договору.pdf
04 березня 2020 15:44
Персональні дані.pdf
04 березня 2020 15:44
Інші документи.pdf
04 березня 2020 15:44
Відгуки.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 16:26
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Синюта Андрій Олександрович

ТОВ „Євро Клік”

ФОП Бурий Роман Євгенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Синюта Андрій Олександрович
#3592801557
Переможець 274 980,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 20:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 20:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Синюта Андрій Олександрович
#3592801557
274 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 14:12
дог№171.PDF укладений
26 березня 2020 14:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 274 980,00
UAH