Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області)
45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork (Maintenance of public roads of public importance of the state value of the Mykolaiv region)
45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork (Maintenance of public roads of public importance of the state value of the Mykolaiv region)
Очікувана вартість
32 799 605,00 UAH
UA-2020-02-13-002558-b ● e72b99408ce64aa686c596547dccade9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Вебсайт: | http://www.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Контактна особа: |
Служба автомобільних доріг 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Evgeniya Oniksimova 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 32 799 605,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 983988.15 UAH |
Publication date: | 13 лютого 2020 17:10 |
Enquiries until: | 27 березня 2020 19:00 |
Complaints submission until: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 квітня 2020 19:00 |
Information
Estimated total value: | 32 799 605 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області
Maintenance of public roads of public importance of the state value of the Mykolaiv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork (Maintenance of public roads of public importance of the state value of the Mykolaiv region)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс. Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Замовник відмовляє Підряднику у наданні авансу у разі порушення останнім умов цього Договору (інших договорів, укладених між Замовником та Підрядником) щодо попередньої оплати робіт, що закуповуються за бюджетні кошти | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2020 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2020 16:26 |
Проект договору.docx | |
16 березня 2020 16:25 |
Перелік змін 16.03.20.doc | |
16 березня 2020 16:25 |
ТД ЕУ закреслені 16.03.2020.doc | |
16 березня 2020 16:24 |
ТД ЕУ нова редакція 16.03.2020.doc |
16 березня 2020 16:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2020 16:26 |
Проект договору.docx
|
|||
16 березня 2020 16:25 |
Перелік змін 16.03.20.doc
|
|||
16 березня 2020 16:25 |
ТД ЕУ закреслені 16.03.2020.doc
|
|||
16 березня 2020 16:24 |
ТД ЕУ нова редакція 16.03.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-13-002558-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 05 березня 2020 15:27
Вимога п5.1 розділу 5
У пункті 5.1 розділу 5 тендерної документації, серед іншого, міститься вимога щодо надання гарантійного листа довільної форми з інформацією, чи становитиме вартість тендерної пропозиції за результатами аукціону менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні.
Перш за все, хочемо відмітити, що «гарантійний лист» направлений на підтвердження тих чи інших фактів. Факт наявності грошових коштів, факт забезпечення дотримання вимог чинного законодавства та інше. Утім, вимога щодо надання відомостей про розміру вартості тендерної пропозиції (буде більше 80%, чи менше) – не є гарантійним листом. Це вимога про отримання інформації: чи буде вартість тендерної пропозиції кожного учасника більшою за 80% чи меншою? З якою метою вимагається така інформація? Також, не зрозумілі наслідки недотримання цієї «гарантії» на етапі оцінки тендерних пропозицій?
У подальшому, зміст такого гарантійного листа може бути дискримінаційною умовою для кожного з учасників, наприклад: для тих хто зазначив, що його вартість буде меншою за 80% від загальної вартості закупівлі; або для тих хто зазначить, що їх вартість тендерної пропозиції буде більшою за 80% від загальної вартості закупівлі. Вважаємо такий стан речей незаконним та недопустимим. Замовним створив умови для порушення принципу недискримінації учасників.
Замовник стверджує, що тендерна документація повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а окремо принципу прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель. Однак, Замовник не помітив, як порушив положення пункту 9 частини 2 статті 22 Закону.
Розділ 5 тендерної документації відноситься до оцінки тендерної пропозиції, що вбачається з його назви. Відповідно до зазначених положень Закону, тендерна документація повинна містити, серед іншого, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Оскаржувана вимога (надати гарантію щодо розміру майбутньої вартості тендерної пропозиції) не має відношення ні до критерію оцінки, ні до методики оцінки.
По-друге, положеннями статті 28 Закону, чітко визначений етап процедури відкритих торгів, під час якого повинна стати відома вартість тендерних пропозицій усіх учасників. Витребуванням зазначеного документу, Замовник порушує послідовність етапів проведення процедури відритих торгів, визначену положеннями розділу 4 Закону.
Вважаємо дану вимогу тендерної документації недопустимою та протизаконною, а тому, вимагаємо внесення змін до тендерної документації щодо скасування цієї вимоги.
У випадку відмови у задоволені нашої вимоги, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України, для захисту наших прав, як учасника публічної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Перш за все, хочемо відмітити, що «гарантійний лист» направлений на підтвердження тих чи інших фактів. Факт наявності грошових коштів, факт забезпечення дотримання вимог чинного законодавства та інше. Утім, вимога щодо надання відомостей про розміру вартості тендерної пропозиції (буде більше 80%, чи менше) – не є гарантійним листом. Це вимога про отримання інформації: чи буде вартість тендерної пропозиції кожного учасника більшою за 80% чи меншою? З якою метою вимагається така інформація? Також, не зрозумілі наслідки недотримання цієї «гарантії» на етапі оцінки тендерних пропозицій?
У подальшому, зміст такого гарантійного листа може бути дискримінаційною умовою для кожного з учасників, наприклад: для тих хто зазначив, що його вартість буде меншою за 80% від загальної вартості закупівлі; або для тих хто зазначить, що їх вартість тендерної пропозиції буде більшою за 80% від загальної вартості закупівлі. Вважаємо такий стан речей незаконним та недопустимим. Замовним створив умови для порушення принципу недискримінації учасників.
Замовник стверджує, що тендерна документація повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а окремо принципу прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель. Однак, Замовник не помітив, як порушив положення пункту 9 частини 2 статті 22 Закону.
Розділ 5 тендерної документації відноситься до оцінки тендерної пропозиції, що вбачається з його назви. Відповідно до зазначених положень Закону, тендерна документація повинна містити, серед іншого, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Оскаржувана вимога (надати гарантію щодо розміру майбутньої вартості тендерної пропозиції) не має відношення ні до критерію оцінки, ні до методики оцінки.
По-друге, положеннями статті 28 Закону, чітко визначений етап процедури відкритих торгів, під час якого повинна стати відома вартість тендерних пропозицій усіх учасників. Витребуванням зазначеного документу, Замовник порушує послідовність етапів проведення процедури відритих торгів, визначену положеннями розділу 4 Закону.
Вважаємо дану вимогу тендерної документації недопустимою та протизаконною, а тому, вимагаємо внесення змін до тендерної документації щодо скасування цієї вимоги.
У випадку відмови у задоволені нашої вимоги, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України, для захисту наших прав, як учасника публічної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 15:02
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Щодо словосполучення «гарантійний лист». Звертаємо увагу учасника, що поняття «гарантійний лист» та вимоги до його змісту та наповнення законодавчо не визначені та не врегульовані, тому ваше твердження шодо невірного найменування надання інформації учасником в формі гарантійного листа є лише вашим баченням.
Щодо змісту гарантійного листа. Замовник вимагає гарантійний лист довільної форми з певною інформацією, не встановлюючи будь які обмеження, вимога є однаковою для всіх учасників, які бажають взяти участь в закупівлі, тому Ваше твердження, що в подальшому зазначена вимога може бути дискримінаційною умовою для всіх учасників не відповідає дійсності, бо на даному етапі вона є неприйнятною тільки для вашого підприємства. Також звертаємо увагу учасника, що на стадії подання тендерної пропозиції кожен учасник прораховує її вартість, з урахуванням всіх складових, в тому числі на матеріальні ресурси, і розуміє, чи становитиме вартість його тендерної пропозиції менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні. Також, вказаний гарантійний лист є свого роду «гарантією» для Замовника від необґрунтованого або навмисного заниження ціни закупівлі учасником, бо при зниженні ціни більш ніж на 20% від очікуваної закупівлі є ризиком для своєчасного, якісного виконання робіт за результатами закупівлі. Саме для підтвердження обґрунтованості зниження ціни нижче ризикової межі, Замовником, пунктом 3.1 тендерної документації вимагається детальне обґрунтування ціни на матеріальні ресурси.
Ваше твердження щодо недотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» є таким, що не відповідає дійсності, так як частина 2 статті 22 Закону містить перелік інформації, яка обов’язково має бути наявна в тендерній документації, але не обмежує встановлення Замовником інших вимог, тим паче не регламентує зміст розділів тендерної документації, в яких вони мають міститись.
Також Замовник не порушує послідовність етапів проведення закупівлі, так як на етапі подання тендерної пропозиції не вимагає зазначення учасником конкретної вартості (ціни) тендерної пропозиції за результатами майбутнього аукціону.
Враховуючи наведене, замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормативних актів, тому ваша вимога не може бути задоволена.
Щодо словосполучення «гарантійний лист». Звертаємо увагу учасника, що поняття «гарантійний лист» та вимоги до його змісту та наповнення законодавчо не визначені та не врегульовані, тому ваше твердження шодо невірного найменування надання інформації учасником в формі гарантійного листа є лише вашим баченням.
Щодо змісту гарантійного листа. Замовник вимагає гарантійний лист довільної форми з певною інформацією, не встановлюючи будь які обмеження, вимога є однаковою для всіх учасників, які бажають взяти участь в закупівлі, тому Ваше твердження, що в подальшому зазначена вимога може бути дискримінаційною умовою для всіх учасників не відповідає дійсності, бо на даному етапі вона є неприйнятною тільки для вашого підприємства. Також звертаємо увагу учасника, що на стадії подання тендерної пропозиції кожен учасник прораховує її вартість, з урахуванням всіх складових, в тому числі на матеріальні ресурси, і розуміє, чи становитиме вартість його тендерної пропозиції менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні. Також, вказаний гарантійний лист є свого роду «гарантією» для Замовника від необґрунтованого або навмисного заниження ціни закупівлі учасником, бо при зниженні ціни більш ніж на 20% від очікуваної закупівлі є ризиком для своєчасного, якісного виконання робіт за результатами закупівлі. Саме для підтвердження обґрунтованості зниження ціни нижче ризикової межі, Замовником, пунктом 3.1 тендерної документації вимагається детальне обґрунтування ціни на матеріальні ресурси.
Ваше твердження щодо недотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» є таким, що не відповідає дійсності, так як частина 2 статті 22 Закону містить перелік інформації, яка обов’язково має бути наявна в тендерній документації, але не обмежує встановлення Замовником інших вимог, тим паче не регламентує зміст розділів тендерної документації, в яких вони мають міститись.
Також Замовник не порушує послідовність етапів проведення закупівлі, так як на етапі подання тендерної пропозиції не вимагає зазначення учасником конкретної вартості (ціни) тендерної пропозиції за результатами майбутнього аукціону.
Враховуючи наведене, замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормативних актів, тому ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-002558-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 05 березня 2020 16:20
Технічне завдання
1. Відповідно до вимог тендерної документації додаток 1 вимагається наявність в Учасника бульдозера та грунтового катка, проаналізувавши технічне завдання, ми не вбачаємо потреби у даних механізмів, просимо надати технологічні карти де має бути задіяна дана техніка, або зняти техніку з вимог.
2.Відповідно до вимог тендерної документації додаток 2 вимагається наявність в Учасника дорожніх робітників у кількості 22 чол., проаналізувавши технічне завдання, ми не вбачаємо потреби у даній кількості дорожніх робітників, відповідно до нашого розрахунку загальна трудомісткість складе значно менше, при умові 60 робочих днів достатньо буде 10 чол. Прошу не забувати, що всі працівники мають бути задіяні кожного дня, навіть при розгалуженній роботі 22 чол. забагато, просимо зменшити потребу або надати технологічні карти.
3.Відповідно до вимог тендерної документації додаток 1 вимагається наявність в Учасника для ущільнення асфальтобетонної суміші котків чотирьох різних груп по одному в кожній, тобто всього 4 котка на одному процесі. Враховуючі ваше технічне завдання, де основний обсяг з улаштування асфальтобетону припадає на ямковий ремонт та влаштування карт, тобто обсяг асфальтобетону використаного буде коливатися за зміну від 20 т до 150 т то достатньо буде від одного до двух котків, також враховуючі вимоги СОУ, де написано що визначення кількості небхідних котків згідно таблиці яку ви прийняли за основу носить рекомендаційний характер, а досягнення потрібної щільності досягається пробним ущільненням. Просимо привести у відповідність дану вимогу.
4.п10 технічного завдання передбачається влаштування вирівнюючого шару з д/з асфальтобетону обсягом 6900 м2, якщо це вирівнюючий під верхній шар п9, тоді можливо використати крупнозернистий асфальтобетон, або це задвоєння, так як фрезерування визначено лише в обсязі 6900 м2, просимо перевірити.
Розгорнути
Згорнути
2.Відповідно до вимог тендерної документації додаток 2 вимагається наявність в Учасника дорожніх робітників у кількості 22 чол., проаналізувавши технічне завдання, ми не вбачаємо потреби у даній кількості дорожніх робітників, відповідно до нашого розрахунку загальна трудомісткість складе значно менше, при умові 60 робочих днів достатньо буде 10 чол. Прошу не забувати, що всі працівники мають бути задіяні кожного дня, навіть при розгалуженній роботі 22 чол. забагато, просимо зменшити потребу або надати технологічні карти.
3.Відповідно до вимог тендерної документації додаток 1 вимагається наявність в Учасника для ущільнення асфальтобетонної суміші котків чотирьох різних груп по одному в кожній, тобто всього 4 котка на одному процесі. Враховуючі ваше технічне завдання, де основний обсяг з улаштування асфальтобетону припадає на ямковий ремонт та влаштування карт, тобто обсяг асфальтобетону використаного буде коливатися за зміну від 20 т до 150 т то достатньо буде від одного до двух котків, також враховуючі вимоги СОУ, де написано що визначення кількості небхідних котків згідно таблиці яку ви прийняли за основу носить рекомендаційний характер, а досягнення потрібної щільності досягається пробним ущільненням. Просимо привести у відповідність дану вимогу.
4.п10 технічного завдання передбачається влаштування вирівнюючого шару з д/з асфальтобетону обсягом 6900 м2, якщо це вирівнюючий під верхній шар п9, тоді можливо використати крупнозернистий асфальтобетон, або це задвоєння, так як фрезерування визначено лише в обсязі 6900 м2, просимо перевірити.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2020 18:11
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Вашу вимогу від 05.03.2020 року (надалі по тексту –Вимога) та повідомляє наступне.
Стосовно п.4 Вимоги. Технічним завданням тендерної документації передбачено влаштування вирівнюючого шару з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші у кількості 828 т/ 6900 м2 без фрезерування. Це обумовлено тим, що на вказані обсяги робіт відсутня потреба у проведенні робіт з додаткового фрезерування асфальтобетонного покриття на глибину вірівнюючого шару з асфальтобетонної суміші. Обсяги з влаштування вирівнюючого шару з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші наведено вірно.
Стосовно інших пунктів Вимоги – в найьлижчий час в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Враховуючи наведене, Ваша вимога може бути задоволена частково
Стосовно п.4 Вимоги. Технічним завданням тендерної документації передбачено влаштування вирівнюючого шару з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші у кількості 828 т/ 6900 м2 без фрезерування. Це обумовлено тим, що на вказані обсяги робіт відсутня потреба у проведенні робіт з додаткового фрезерування асфальтобетонного покриття на глибину вірівнюючого шару з асфальтобетонної суміші. Обсяги з влаштування вирівнюючого шару з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші наведено вірно.
Стосовно інших пунктів Вимоги – в найьлижчий час в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Враховуючи наведене, Ваша вимога може бути задоволена частково
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-13-002558-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МІСТДОРБУД", Код ЄДРПОУ:41782014
Дата подання: 11 березня 2020 13:52
Дата подання: 11 березня 2020 13:52
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») на наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (далі ‑ Замовник) оприлюднила на веб-сайті Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ідентифікатор процедури закупівлі ‑ UA-2020-02-13-002685-b.
Відповідно до тендерної документації назва предмета закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області).
Товариство з обмеженою відповідальністю «МІСТДОРБУД» (далі – Скаржник) має намір взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, оскільки володіє певним досвідом на ринку послуг, що є предметом зазначеної закупівлі.
Проте, ознайомившись з умовами тендерної документації встановлено, що вони містять дискримінаційні по відношенню до нашого товариства, вимоги, які суттєво звужують коло потенційних учасників, заважають прийняти участь в процедурі закупівлі, чим порушено наші права та інтереси на здійснення підприємницької діяльності, в тому числі і на отримання відповідного доходу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 березня 2020 19:12
рішення від 16.03.2020 № 4914 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 19:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2020 № 6173.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 15:05
рішення від 31.03.2020 № 6173 .pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 16:56
Номер скарги: UA-2020-02-13-002558-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МІСТДОРБУД", Код ЄДРПОУ:41782014
Дата подання: 01 травня 2020 15:07
Дата подання: 01 травня 2020 15:07
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дії Замовника порушують права та інтереси ТОВ «МІСТДОРБУД» та принципи здійснення закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників, оскільки, відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник в той же час допустив до участі в аукціоні учасників, пропозиція яких не відповідає вимогам, викладеним в Документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 17:32
рішення від 05.05.2020 №8630 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 17:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2020 №10111 .pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 16:01
рішення від 22.05.2020 №10111 .pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 01:31
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 квітня 2020
UA-2020-02-13-002558-b●e72b99408ce64aa686c596547dccade9
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МІСТДОРБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" #42677684 |
Переможець |
32 717 200,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 17:23
|
ДУ 1 до договору 39-Б від 22.06.22020.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 17:13
|
Договір 39-Б від 22 06 20.pdf | укладений |
23 червня 2020 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі абзацу 2 пункту 3.2 Договору зменшити обсяги закупівлі та викласти абзац 1 пункту 3.1. Договору в наступній редакції:« Ціна договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 2 до договору) і становить 18 339 593,24 грн. (вісімнадцять мільйонів триста тридцять дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто три грн.24 коп.), в тому числі ПДВ 3 056 598,87 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 39-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |