Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС)
Очікувана вартість
1 453 025,80 UAH
UA-2020-02-13-002382-b eab7708b68194d4fa9367d32548923a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Теліщук Ірина Михайлівна

+380683026955 ZAICHENJA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНУ “НПЦ ПКМ” ДУС
Код ЄДРПОУ: 05415786
Вебсайт: http://clinic.gov.ua/
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5
Контактна особа: Теліщук Ірина Михайлівна
+380683026955
ZAICHENJA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:32
Очікувана вартість: 1 453 025,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 453,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, Верхня, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: щомісячно, на підставі Акта здачі-приймання послуг у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця до п'ятого числа місяця наступного за звітним. Фактичне виконання Виконавцем послуг зазначається Сторонами у двосторонньому Акті здачі-приймання послуг по охороні за поточний місяць, який подається Виконавцем до третього числа наступного місяця за звітним Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія навчального закладу
Дата подання: 18 лютого 2020 17:44
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:04
Добрий день. Відповідно до вимог Тендерної документації необхідно надати нотаріально завіреної копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника або печаткою ліцензіата. Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів. Крім того стає незрозумілим навіщо потрібна ліцензія навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати завірені печаткою підприємства, копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник» Учасника .Тоді постає питання, як що у Учасника працює персонал охорони, який навчався у різних навчальних закладах та у різні часи на інших підприємствах (наприклад з 2003-2015 роки), то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади на даний час вже не працюють, а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також при прийнятті на роботу робітників, які мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме: «17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації.» Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено.Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність. Тому наполегливо просимо вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує основні принципи 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників. Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № VIII, охоронна діяльність підлягає ліцензуванню, а до штату охоронного підприємства повинні входити охоронці та охоронники, що відповідають певним кваліфікаційним вимогам.
Кваліфікаційні вимоги (кваліфікаційні характеристики) до посади Охоронця та Охоронника визначені Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників». Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № VIII діяльність, пов'язана з підготовкою та підвищенням кваліфікації за професіями Охоронник та Охоронець, підлягає ліцензуванню. Саме тому, окремо взятий суб'єкт охоронної діяльності, у якого відсутня відповідна ліцензія, не має права надавати освітні послуги у сфері професійно-технічної освіти, а саме здійснювати професійно-технічне навчання та підвищення кваліфікації.
На підставі викладеного, керуючись нормами чинного законодавства України, для підтвердження законних підстав для надання послуг професійно – технічного навчання та підвищення кваліфікації навчального(-их) закладу(-ів), в яких проходили навчання працівники, яка (-і) діяла (-и) на дату проходження навчання Замовник вимагає надати копію ліцензію (-ій) навчального закладу(ів) в якому проходили навчання працівники Учасника.
Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань щодо неможливості виконання вказаної вимоги Тендерної документації та не доводить, яким чином наведена умова порушує права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та перешкоджають Вам чи будь-якому іншому суб’єкту господарювання взяти участь у процедурі закупівлі та подати свою тендерну пропозицію.
Договір добровільного страхування
Дата подання: 18 лютого 2020 17:58
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:05
Добрий день. Відповідно до вимог Тендерної документації необхідно надади надати копію договору добровільного страхування професійної відповідальності (п.15ч.4 ст.6 Закону України « Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 3 000 000, 00 (три мільйона ) гривень та мати сформований статутний фонд, який має становити не менше 10% від очікуваної вартості закупівлі.Скаржник обґрунтовано вважає дану вимогу не правомірною, з огляду на наступне. Відповідно до Цивільного кодексу України від 19 вересня 1991 року, Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року та листа Держкомпідприємництва №1858 від 26.03.2004 року для приватного підприємства не передбачається вимог та/або обмежень щодо формування розміру статутного фонду у грошовому еквіваленті. Так згідно листа Держкомпідприємництва №1858 від 26.03.2004 року для приватного підприємства розмір статутного капіталу (фонду) не встановлений та може бути будь-який, а порядок його формування та склад визначають засновники самого приватного підприємства. Тобто дану вимогу Тендрної документації можуть виконати лише ті суб’єкти господарювання, які мають розмір статутного капіталу не менше 145 302,00 грн., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання .Керуючись нормами Закону України «Про страхування»(далі Закон) страхування може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до ст.6 «Добровільне страхування та його види» до видів добровільного страхування відносять страхування відповідальності перед третіми особами(п.15 ст.6 Закону). Тобто даний вид страхування є добровільним, а не обов’язковим. Згідно технічного завдання Ви закуповуєте послуги з охорони. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 . В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність страхового полісу відповідальності перед третіми особами, тобто ліцензійними умовами не передбачено. Відповідно до ст.16 п.4. документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції . Але разом з тим відповідно до ст.30 ч.1 п.4 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тому просимо зобов’язати виключити дані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За розглядом Вашого звернення повідомляємо наступне.

Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний оформити «Технічну специфікацію» таким чином, щоб вона «містила детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із принципів здійснення публічних закупівель є: максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг з охорони полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника. Не кожна охоронна організація спроможна відшкодувати значну майнову шкоду, навіть вартістю всієї своєї матеріально-технічної бази. У такому випадку гарантом захисту майнових інтересів Замовника може бути страхова компанія за договором страхування професійної відповідальності Учасника, що передбачає компенсацію завданої шкоди Замовнику. Саме тому, Замовником було прийнято рішення задля убезпечення будівлі та прилеглої території ДНУ «НПЦ ПКМ» ДУС від можливих ризиків понесення значних майнових збитків внаслідок неналежного виконання охоронною організацією своїх обов’язків, включити до Технічних вимог на закупівлю вимогу щодо надання учасником копії договору добровільного страхування професійної відповідальності, що передбачає компенсацію можливої завданої шкоди Замовнику. Вищезазначений договір зі страховою компанією (гарантом захисту майнових інтересів Замовника) має можливість укласти будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень. Визначаючи розмір страхової суми, Замовником було враховано реальні можливості учасників, розмір орієнтовної вартості закупівлі та відповідний розмір можливої страхової компенсації завданої шкоди.
На підставі вищевикладеного, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань щодо неможливості виконання вказаної вимоги Тендерної документації та не доводить, яким чином наведена умова порушує права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та перешкоджають Вам чи будь-якому іншому суб’єкту господарювання взяти участь у процедурі закупівлі та подати свою тендерну пропозицію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Атлант 1 449 500,00
UAH з ПДВ
1 448 046,97
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сапсан-1 1 450 500,00
UAH з ПДВ
1 449 046,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 16:51
Електронний підпис
06 березня 2020 16:50
тендерна пропозиція
28 лютого 2020 17:10
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:07
Ярмак.pdf
28 лютого 2020 17:07
Троян.pdf
28 лютого 2020 17:07
Транспорт реагування.pdf
28 лютого 2020 17:07
Тітаренко.pdf
28 лютого 2020 17:07
технічні вимоги.pdf
28 лютого 2020 17:07
сформований капітал.pdf
28 лютого 2020 17:07
Стеценко.pdf
28 лютого 2020 17:07
Статут ПП Атлант.pdf
28 лютого 2020 17:07
Скан директора.pdf
28 лютого 2020 17:07
Рубель.pdf
28 лютого 2020 17:07
реєстр.pdf
28 лютого 2020 17:07
РАДІОЗВЯЗОК.pdf
28 лютого 2020 17:07
Протокол праця.pdf
28 лютого 2020 17:07
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 17:07
Пожежна безпека.pdf
28 лютого 2020 17:07
письмова згода.pdf
28 лютого 2020 17:07
опис до статуту.pdf
28 лютого 2020 17:07
Наказ пожен безпека.pdf
28 лютого 2020 17:07
Наказ на директора.pdf
28 лютого 2020 17:07
Ліцензія діюча.pdf
28 лютого 2020 17:07
лист-розяснення.pdf
28 лютого 2020 17:07
лист-згода.pdf
28 лютого 2020 17:07
Липка.pdf
28 лютого 2020 17:06
Кухаренко.pdf
28 лютого 2020 17:06
Кондратенко.pdf
28 лютого 2020 17:06
Козлов.pdf
28 лютого 2020 17:06
захист довкілля.pdf
28 лютого 2020 17:06
Журка.pdf
28 лютого 2020 17:06
Журба С.pdf
28 лютого 2020 17:06
Журба В.pdf
28 лютого 2020 17:06
Дрозд.pdf
28 лютого 2020 17:06
договор оренди.pdf
28 лютого 2020 17:06
Договор на пульт.pdf
28 лютого 2020 17:06
довідка про досвід.pdf
28 лютого 2020 17:06
довідка не платник ПДВ.pdf
28 лютого 2020 17:06
довідка не банкрут.pdf
28 лютого 2020 17:06
довідка корупція 2.pdf
28 лютого 2020 17:06
довідка корупція 1.pdf
28 лютого 2020 17:06
довідка з банку.pdf
28 лютого 2020 17:06
Довідка ЄДПРОУ.pdf
28 лютого 2020 17:06
Довбенко.pdf
28 лютого 2020 17:06
Горбачева.pdf
28 лютого 2020 17:06
Гарашов.pdf
28 лютого 2020 17:06
Гарантия(2).zip
28 лютого 2020 17:06
Власко.pdf
28 лютого 2020 17:06
Витяг з ЄДРЮФПРФ.pdf
28 лютого 2020 17:06
Білоус.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 17:32
транспорт реагування.pdf
28 лютого 2020 17:32
статут та опис.pdf
28 лютого 2020 17:32
Система контролю.pdf
28 лютого 2020 17:32
радіозвязок.pdf
28 лютого 2020 17:32
повноваження підпису.pdf
28 лютого 2020 17:32
наявність працівників.pdf
28 лютого 2020 17:32
Наказ Фролова.7z
28 лютого 2020 17:32
Довідка ПДВ.pdf
28 лютого 2020 17:32
власники кінцеві.pdf
28 лютого 2020 17:32
відсутність підстав.pdf
28 лютого 2020 17:32
Банківська ліцензія.7z
28 лютого 2020 17:32
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Атлант

ПП Сапсан-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Атлант
#30223167
Переможець 1 448 046,97
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Атлант
#30223167
1 448 046,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 16:06
Додаткова угода 2 від 05.02.2021 (1).pdf зміни до договору
05 лютого 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:34
Додаткова угода 1 від 29.12.2020 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 15:15
Договір №75-К від 17.03.2020.pdf укладений
17 березня 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3. Договору Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 75/К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ, п.п. 11.1, 11.3 Договору Сторони дійшли взаємної згоди на збільшення суми Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 75/К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 660 557,97
UAH