Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт (заміна вікон) дошкільного навчального закладу № 297, м. Київ, Вулиця Тампере, 2-А, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45440000-3 Фарбування та скління))
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-02-13-002303-b 352a4cec1fa345788a3abe58bacddcc3
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 10:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


капітальний ремонт (заміна вікон) дошкільного навчального закладу № 297, м. Київ, Вулиця Тампере, 2-А,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт (заміна вікон) дошкільного навчального закладу № 297, м. Київ, Вулиця Тампере, 2-А, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45440000-3 Фарбування та скління))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Тампере, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення дискримінаційних вимог, та приведення вимог у відповідність
Дата подання: 18 лютого 2020 17:30
Для коректної підготовки пропозиції Учасника, яка буде подаватись на участь у торгах, просимо Вас привести у відповідність вимоги та/або надати ряд роз’яснень до вимог, зазначених в ОГОЛОШЕННІ про проведення закупівлі через систему електронної закупівлі (http://e-tender.biz/), а саме: 1. У пункті 4.2. Оголошення Вами вимагається надати серед переліку інших документів щодо повноважень директора, зокрема і копію Статуту (зі змінами) саме з відміткою про проведення державної реєстрації. З 1 січня 2016 року відповідно до нового Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» установчі документи, зокрема Статут у новій редакції та/або зміни до нього реєструються в реєстраційній службі та на підтвердження реєстрації відмітка про проведення державної реєстрації не ставиться, а надається опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги на веб-порталі Міністерства юстиції України (офіційний сайт пошуку: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Зважаючи на те, що пунктом 4.4. Оголошення, Вами вимагається ПОВТОРНО уже надання установчих документів, зокрема Статуту, чинного на дату подання пропозиції учасником, з описом реєстратора, просимо надати роз’яснення яким чином виконати вимогу пункту 4.2 (тобто, надати копію Статуту в початковій редакції без змін, щоб була відмітка реєстратора?), або ж просимо привести у відповідність даний пункт до норм чинного законодавства. 2. Просимо конкретизувати Ваші вимоги, викладені у пункті 4.12 Оголошення, а саме: - яким чином потрібно надати інформацію про працівників, якщо одні вимоги суперечать іншим, тобто в абзаці першому даного пункту вимагається вказати наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 3-х осіб), які мають необхідні знання та досвід, в тому числі працівників, відповідальних за організацію робіт та інших працівників, що залучатимуться до виконання закупівлі, а в абзаці третьому уже вимагається надати довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі. ПРОСИМО надати роз’яснення до вимоги: працівники відповідної кваліфікації (не менше 3-х осіб), в тому числі працівники, відповідальні за організацію робіт та фахівці основних спеціальностей, в тому числі особи, відповідальні за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт мають бути одні і ті ж особи? Дуже незрозуміло розписана вимога. Просимо конкретизувати та привести у відповідність дану вимогу. - В абзац другий даного пункту просимо внести зміни та прописати таким чином, що Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації шляхом надання одного або декількох із перелічених документів (диплому, сертифікату, свідоцтва, посвідчення та протоколи проходження навчання з питань охорони праці, пожежної та електробезпеки, інші документи), оскільки беручи до уваги Вашу вимогу, на кожного працівника Учасник зобов’язаний надати УСІ перелічені документи та ще якісь інші документи, а це не інакше як дискримінаційна вимога, так як беручи до уваги того ж самого робітника, який у нього може бути сертифікат. Разом з тим, пропонуємо надання копії штатного розпису підприємства винести окремим пунктом, так як цей документ ніяким чином не є підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації. - У колонці п’ятій довідки є вимога вказати Стаж роботи на даному підприємстві, років. Поясніть яким чином надати таку інформацію, якщо працівник працює на підставі укладеної цивільно-правової угоди і стаж роботи на підприємстві йому не враховується відповідно до законодавчих норм. 2. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання оригіналу Договору з спеціалізованим підприємством, яке знаходиться в територіальній близькості до об’єкта про розміщення та захоронення твердих побутових відходів, оскільки такі договори переважно укладаються із спеціалізованим підприємством при наявності укладеного уже договору на виконання робіт по конкретному об’єкту за результатами закупівлі. Разом з тим, хочемо зауважити, що спеціалізованих підприємств, що розміщують та захоронюють тверді побутові відходи вкрай обмаль, тому вимагати, щоб спеціалізовані підприємства знаходилися в територіальній близькості до об’єкта, вкрай не припустимо. У зв’язку з цим просимо прибрати дану вимогу або ж замінити вимогою про надання Учасником гарантійного листа, що у разі визначення його переможцем даної закупівлі, буде укладено договір із спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих побутових відходів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ольта-Трейд 141 536,74
UAH з ПДВ
141 536,74
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ольта-Трейд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
Переможець 141 536,74
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 12:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
141 536,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 35-20-60.pdf укладений
05 березня 2020 11:40