Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку (папір для друку формату А4)
Очікувана вартість
149 940,00 UAH
UA-2020-02-13-002288-b ● 32e2b826a61f4d4c91fc06b05096ddc1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04054346 |
Вебсайт: | http://www.mvk.if.ua |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Кіщук Макарій Миколайович 380342551890 ten.mvk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 149 940,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 749,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1875 штуки
Папір для друку (папір для друку формату А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 09:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 17:29 |
Перелік змін до додатку 3 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ)Документації допорогової закупівлі предмету закупівлі Папір для друку (папір для друку формату А4).doc | |
18 лютого 2020 17:29 |
Проект договору (Додаток 3) (Нова редакція).docx | |
17 лютого 2020 16:25 |
Документація допорогової закупівлі.doc | |
17 лютого 2020 16:25 |
Проект договору (Додаток 3).docx |
19 лютого 2020 09:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 лютого 2020 17:29 |
Перелік змін до додатку 3 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ)Документації допорогової закупівлі предмету закупівлі Папір для друку (папір для друку формату А4).doc
|
||||||
18 лютого 2020 17:29 |
Проект договору (Додаток 3) (Нова редакція).docx
|
||||||
17 лютого 2020 16:25 |
Документація допорогової закупівлі.doc
|
||||||
17 лютого 2020 16:25 |
Проект договору (Додаток 3).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:20
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:01
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так приймаємо. Щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ повідомляємо, що відповідно до наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення допорогової процедури закупівлі обов'язково зазначається очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. До участі в електронному аукціоні допускаються як платники, так і неплатники ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, не може оцінюватись на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість, отже, пропозиція, подана Учасником до закупівлі, розглядатиметься як остаточна. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам оголошення з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Оголошення до даної закупівлі складено з дотриманням чинного законодавства та принципів здійснення закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
102 281,25
UAH
|
99 937,50
UAH
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
103 031,25
UAH
|
100 031,25
UAH
|
Документи |
ТОВ "Франко-ПАК" |
108 093,75
UAH
|
100 031,85
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ПАРТНЕР" |
108 600,00
UAH
|
106 335,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
99 937,50
UAH
|
28 лютого 2020 15:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 17:42
|
Додаткова угода №1.PDF | укладений |
10 липня 2020 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 16:49
|
Договір №31.PDF | укладений |
27 березня 2020 16:49
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
119 925,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 987,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із тим що ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ №31 від 26.03.2020р. Не було зареєстровано органами казначейства. Сторони вирішили припинити дію Договору. |