Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку (папір для друку формату А4)
Очікувана вартість
149 940,00 UAH
UA-2020-02-13-002288-b 32e2b826a61f4d4c91fc06b05096ddc1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіщук Макарій Миколайович

380342551890 ten.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04054346
Вебсайт: http://www.mvk.if.ua
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Кіщук Макарій Миколайович
380342551890
ten.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 13:45
Очікувана вартість: 149 940,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 749,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1875 штуки
Папір для друку (папір для друку формату А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:20
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:01
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так приймаємо. Щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ повідомляємо, що відповідно до наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення допорогової процедури закупівлі обов'язково зазначається очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. До участі в електронному аукціоні допускаються як платники, так і неплатники ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, не може оцінюватись на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість, отже, пропозиція, подана Учасником до закупівлі, розглядатиметься як остаточна. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам оголошення з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Оголошення до даної закупівлі складено з дотриманням чинного законодавства та принципів здійснення закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 102 281,25
UAH
99 937,50
UAH
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 103 031,25
UAH
100 031,25
UAH
Документи
ТОВ "Франко-ПАК" 108 093,75
UAH
100 031,85
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ПАРТНЕР" 108 600,00
UAH
106 335,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 лютого 2020 14:36
Електронний підпис
22 лютого 2020 14:36
Документи.rar

Публічні документи

21 лютого 2020 12:55
Лист-згода перс дані.PDF
21 лютого 2020 12:55
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 12:55
Витяг ПДВ 2017.PDF
21 лютого 2020 12:55
Статут 2016.rar
21 лютого 2020 12:55
техн характ.pdf
21 лютого 2020 12:55
довіреність директора.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 16:58
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:56
Додаток 4.pdf
21 лютого 2020 16:56
Сертифікат.pdf
21 лютого 2020 16:56
Додаток 3.pdf
21 лютого 2020 16:56
Додаток 1.pdf
21 лютого 2020 16:56
Право підпису.pdf
21 лютого 2020 16:56
Статут.pdf
21 лютого 2020 16:56
Стаття 17.pdf
21 лютого 2020 16:56
Про Санкції.pdf
21 лютого 2020 16:56
Несудимість.pdf
21 лютого 2020 16:56
Лист згода.pdf
21 лютого 2020 16:56
Захист довкілля.pdf
21 лютого 2020 16:56
Витяг.pdf
21 лютого 2020 16:56
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "Франко-ПАК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ПАРТНЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 99 937,50
UAH
28 лютого 2020 15:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
99 937,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 17:42
Додаткова угода №1.PDF укладений
10 липня 2020 17:35
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 16:49
Договір №31.PDF укладений
27 березня 2020 16:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 119 925,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 987,50 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із тим що ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ №31 від 26.03.2020р. Не було зареєстровано органами казначейства. Сторони вирішили припинити дію Договору.