Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дрібне канцелярське приладдя, папір для друку, конверти
Очікувана вартість
734 000,00 UAH
UA-2020-02-13-002240-b 705e7705dc1246d6bec6937c83e8eecc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвинова Катерина Сергіївна

(044)200-31-36 KATE@SPFU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 00032945
Вебсайт: http://www.spfu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА АЛМАЗОВА, будинок 18/9
Контактна особа: Литвинова Катерина Сергіївна
(044)200-31-36
KATE@SPFU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 734 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

13 лютого 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:08
ОГОЛОШЕННЯ.FR12.pdf
13 лютого 2020 16:08
ТД.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. папір для друку формату А4
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 800,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 березня 2020 11:21
Закінчення: 02 березня 2020 11:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4000 паков
папір для друку формату А4
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару видаткова накладна Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:18
Дата відповіді: 17 лютого 2020 14:28
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У технічних вимогах до предметів (лотів) закупівлі зазначено можливість надання еквівалентів. Замовнику не принципово зазначення конкретної торгової марки. На торги допускаються торгові марки які відрізняються від торгових марок, вказаних в тендерній документації. Головне - дотримання технічних вимог та характеристик товару.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Технічні параметри
Дата подання: 18 лютого 2020 10:14
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:17
В тендерній документації в Додатку №3 лот №1 замовником вказано: Клас паперу - не нижче класу "А", а технічні параметри відповідають класу "В". Дайте відповідь, за якими критеріями буде проводитись відбір паперу?
Відповідь: Товар, а саме: Лот 1- Папір для друку формату А4, що є предметом закупівлі, має відповідати технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам наведеним у додатку 3 до тендерної документації.
Технічні характеристики, зазначені в тендерній документації, є мінімальними, а учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
Клас паперу - не нижче класу "А". Кожна характеристика паперу, яка застосовується, її вимірювання та визначення регламентуються стандартами, що є обов‘язковими для всіх виробників паперу. Учасник для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам торгів має надати документ який містить інформацію про якість та/або відповідність товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Парус Плюс" 274 800,00
UAH з ПДВ
262 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 272 400,00
UAH з ПДВ
262 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" 286 560,00
UAH з ПДВ
266 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 314 400,00
UAH з ПДВ
314 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 15:09
Технічні,якісні х-ки.pdf
28 лютого 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 15:09
Статут.pdf
28 лютого 2020 15:09
Сертифікат якості.pdf
28 лютого 2020 15:09
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 15:09
Паспорт_Царюк.pdf
28 лютого 2020 15:09
Довідки ст.17.pdf
28 лютого 2020 15:09
Довідка щодо санкцій.pdf
28 лютого 2020 15:09
Довідка про фіз.осіб.pdf
28 лютого 2020 15:09
Витяг_реєстр_ПДВ.pdf
28 лютого 2020 15:09
Витяг з ЄДР.pdf
28 лютого 2020 15:09
Висновок СЕС.PDF
28 лютого 2020 15:09
виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 09:50
Електронний підпис
06 березня 2020 09:50
доки переможця.pdf
03 березня 2020 16:36
Електронний підпис
03 березня 2020 16:36
ЦП 2.pdf
28 лютого 2020 13:32
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:31
Документи частина 3.rar
28 лютого 2020 13:31
Документи частина 2.pdf
28 лютого 2020 13:31
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 16:24
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:22
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:21
Документи пропозиції.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 17:44
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:15
Zoom Image A3. A4_4.3.2019.pdf
28 лютого 2020 17:15
ч. 2 ст.17.pdf
28 лютого 2020 17:15
тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 17:15
тв.pdf
28 лютого 2020 17:15
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 лютого 2020 17:15
Протокол.pdf
28 лютого 2020 17:14
проект договору.pdf
28 лютого 2020 17:14
п.9 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 17:14
п.7 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 17:14
п.6 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 17:14
п.4 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 17:14
п.3 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 17:14
п.2 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 17:14
п.1 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 17:14
п. 8 ч.1 ст.17.pdf
28 лютого 2020 17:14
Наказ.pdf
28 лютого 2020 17:14
загальні відомості.pdf
28 лютого 2020 17:14
довідка санкції.pdf
28 лютого 2020 17:13
Довідка ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 17:13
Витяг ПДВ Ромус.pdf
28 лютого 2020 17:13
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
28 лютого 2020 17:13
Виписка.pdf
28 лютого 2020 17:13
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 лютого 2020 17:13
Протокол.pdf
28 лютого 2020 17:13
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
28 лютого 2020 17:13
Наказ.pdf
28 лютого 2020 17:13
Довідка ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 17:13
Витяг ПДВ Ромус.pdf
28 лютого 2020 17:13
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
28 лютого 2020 17:13
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Парус Плюс"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Рішення скасоване 262 080,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 15:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 262 080,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 15:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Парус Плюс"
#33058948
Відхилено 262 200,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 15:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"
#32931083
Рішення скасоване 266 640,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 17:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"
#32931083
Відхилено 266 640,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 17:53
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 314 400,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 17:55

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

25 березня 2020 15:47
Електронний підпис
25 березня 2020 15:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2020 15:47
Протокол_ЛОТ_1.pdf

Документи

25 березня 2020 15:51
Електронний підпис
25 березня 2020 15:50
Протокол_ЛОТ_1.pdf
25 березня 2020 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2020 17:53
Електронний підпис
25 березня 2020 17:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2020 17:52
Відміна.FR12.pdf

Документи

25 березня 2020 17:55
Електронний підпис
25 березня 2020 17:55
Відміна.FR12.pdf
25 березня 2020 17:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
25 березня 2020 17:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі