Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматичні вимикачі та запобіжники
Очікувана вартість
1 323 344,00 UAH
UA-2020-02-13-002104-c aa9086fb5e5142f7bfdd90835e5e666e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурлака Наталія Василівна

kptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КК з обслуговування жит.фонду ОР" м. Киева
Код ЄДРПОУ: 39611267
Місцезнаходження: 04214, Україна , Київська обл., Київ, вул. Північна, 22
Контактна особа: Бурлака Наталія Василівна
kptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:04
Очікувана вартість: 1 323 344,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 233,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8710 шт
Автоматичні вимикачі та запобіжники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04214, Україна, Київська область, Київ, вул. Північна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 17:11
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
21 лютого 2020 17:11
Перелік змін.pdf
13 лютого 2020 14:10
Додаток 5 (Проект Договору).pdf
13 лютого 2020 14:10
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож ).pdf
13 лютого 2020 14:10
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).pdf
13 лютого 2020 14:10
ТД_Вимикачі.pdf
13 лютого 2020 14:10
Зразок 3 (гарантійний лист).pdf
13 лютого 2020 14:10
Зразок 1 (персональні дані).pdf
13 лютого 2020 14:10
ДОДАТОК 4 (переможець ст 17).pdf
13 лютого 2020 14:10
Додаток 1 (кваліфікац Вимикачі).pdf
21 лютого 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 17:11
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
13 лютого 2020 14:10
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
21 лютого 2020 17:11
Перелік змін.pdf
13 лютого 2020 14:10
Додаток 5 (Проект Договору).pdf
13 лютого 2020 14:10
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож ).pdf
13 лютого 2020 14:10
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).pdf
13 лютого 2020 14:10
ТД_Вимикачі.pdf
13 лютого 2020 14:10
Зразок 3 (гарантійний лист).pdf
13 лютого 2020 14:10
Зразок 1 (персональні дані).pdf
13 лютого 2020 14:10
ДОДАТОК 4 (переможець ст 17).pdf
13 лютого 2020 14:10
Додаток 1 (кваліфікац Вимикачі).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог
Дата подання: 17 лютого 2020 17:10
Дата відповіді: 20 лютого 2020 12:06
Добрий день, 1) Просимо уточнити, які автоматичні вимикачі (поз 6-11) Вам потрібні модульного виконання, а які шкафні? 2) Чи допускається до розгляду аналоги поз. 20 інших торгових марок у комплекті з додатковими контактами та незалежним розчеплювачем? 3) Чи будуть допущені до розгляду запобіжники повні аналоги ПН2 за розмірами та технічними характеристиками, але які виготовляються за ТУ виробника та відповідають ГОСТ 17242-86? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. По позиціях 6-11 маються на увазі модульні автоматичні вимикачі. При цьому тендерна пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Аналогом вважається продукція, технічні характеристики якої відповідають вимогам тендерної документації, у тому числі й Додатку 2 до тендерної документації.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 15:27
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:18
Шановний замовнику! 1. просимо уточнити що саме має бути поставлено по позиціям 12-15, окремо запобіжник чи відповідний запобіжник з контактною основою (тримачем запобіжника)? 2. В додатку 2 вказано, що має бути поставлено, за позиціями 16-18, тримачі запобіжника 100А, 160А, 250А. для цих тримачів мають бути поставлені тримачі одного габариту, на 250А, або щось інше? 3. В технічних та якісних характеристиках, додатку 2, поз 19 вказано, що тримач запобіжника 400А має бути ПН-2 250 - чи відповідає це дійсності? Просимо надати відповідь та внести відповідні виправлення в документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: по п. 1 .
По позиціях 12-15 повинен бути поставлений запобіжник з контактною основою.
по п. 2 та п. 3.
До тендерної документації внесені відповідні зміни
Технічні вимоги
Дата подання: 19 лютого 2020 16:44
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:11
Добрий день. В технічних вимогах до запобіжників ПН2 вказаний ДСТУ ІЕС 60269-2:2009, який на сьогоднішний день вже не дійсний. Усі вимоги на цю продукцію відображені в державному стандарті ДСТУ EN 60269-1:2017 . Просимо внести зміни до тендерной документації
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше зауваження. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Технічні вимоги
Дата подання: 20 лютого 2020 11:45
Дата відповіді: 21 лютого 2020 17:12
Шановний Замовнику, просимо Вас уточнити, що входить в комплект постачання тримачів для запобіжників ПН2, це самі тримачі або тримачі в комплекті з ізоляторами?
Відповідь: Добрий день. За позиціями 16-19 "Тримач для запобіжника ПН-2" маються на увазі тримачі запобіжників без плавких вставок.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-002104-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСТРОЙТЕХ", Код ЄДРПОУ:32035741
Дата подання: 19 березня 2020 16:30
Неправомірна дискваліфікація
Лист скарги у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 18:47
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва" є стратегічно важливим підприємством в м. Києві. Вся продукція що закуповується для забезпечення життєдіяльності Оболонського району повинна бути високої якості. Електротехнічна продукція повинна працювати безвідмовно, технічні характеристики повинні відповідати всім вимогам Замовника та технічним стандартам в Україні. Виходячи з наданих технічних характеристик продукції ТОВ "ПРОМТЕХСТРОЙ", такі характеристики не відповідають вимогам Замовника. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва"необхідно закупити автоматичні вимикачі саме з граничною комутаційною здатністю 4,5 кА. Учасник ТОВ "ПРОМТЕХСТРОЙ" запропонував на постачання вимикач автоматичний ВА 77-1-125, 125А, 3п, 400В де вказав, що номінальна відключаюча здатність, 25кА. Замовник перевірив на сайті виробника технічні характеристики запропонованої продукції, та виявив невідповідність наданої інформації ТОВ "ПРОМТЕХСТРОЙ", а саме: на сайті виробника вказана номінальна відключаюча здатність 22кА, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Запропонована продукція компанією ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" повністю відповідає вимогам Замовника. Рішення тендерного комітету переглядатися не буде.

Документи подані скаржником

19 березня 2020 16:30
Лист оскарження-signed.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-17-000020 ● b626713e8fde468aab58620f8fef6096
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 11:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.04.2020 № 62
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2020 № 62

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-02-13-002104-c 13.02.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзац 2 частини 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Номер провадження № 640\19491\20 від 15.09.2020р.
Дата публікації: 16 вересня 2020

Документи:

16 вересня 2020 13:28
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:28
автоматичні вимикачі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСТРОЙТЕХ" 727 464,00
UAH з ПДВ
727 464,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" 1 107 013,20
UAH з ПДВ
1 107 013,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОМАКС ГРУП" 1 157 802,60
UAH з ПДВ
1 144 062,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕК-ОСНОВА" 1 149 046,32
UAH з ПДВ
1 149 046,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 лютого 2020 15:57
Електронний підпис
29 лютого 2020 15:55
Пропозиція_20200228_0001.pdf
29 лютого 2020 15:55
Документи за ст17.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 18:02
Електронний підпис
28 лютого 2020 18:01
Статут.pdf
28 лютого 2020 18:01
повноваження ПО.pdf
28 лютого 2020 18:01
Ліцензія.pdf
28 лютого 2020 18:01
Лист-згода.pdf
28 лютого 2020 18:01
Копія паспорту.pdf
28 лютого 2020 18:01
Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2020 18:01
Відповідність ст. 17.pdf
28 лютого 2020 18:01
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 17:26
довідка.pdf
27 лютого 2020 17:26
витяг пдв.pdf
27 лютого 2020 17:26
специфікація.pdf
27 лютого 2020 17:26
Лист-згода.pdf
27 лютого 2020 17:26
1.pdf
27 лютого 2020 17:26
Фін. результат 9 міс.2019.pdf
27 лютого 2020 17:26
Наказ №1.pdf
27 лютого 2020 17:26
ЛИСТ-ПОДЯКА (CВД).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСТРОЙТЕХ"

ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОМАКС ГРУП"

ТОВ "ЕК-ОСНОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСТРОЙТЕХ"
#32035741
Відхилено 727 464,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:50
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"
#40170358
Переможець 1 107 013,20
UAH з ПДВ
18 березня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС"
#40170358
1 107 013,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 09:10
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:54
Договір № 27 від 03.04.2020.pdf укладений
03 квітня 2020 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 252 752,82
UAH (в тому числі ПДВ 42 125,47 UAH)