Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання сучасної спецтехніки для санітарного очищення та благоустрою населених пунктів (міні-навантажувачі)
Purchase of modern equipment for sanitary cleaning and improvement of settlements (mini-loaders)
Очікувана вартість
87 000 000,00 UAH
UA-2020-02-13-001946-b 9b7ff5442c1b4482bcf734830b9d97cd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Додаткові контактні особи: Gryva V
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration
National ID: 38598277
Contact point: Gryva V
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Additional contacts: Gryva V
+380567428217
tender_jkh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 11:29
Очікувана вартість: 87 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1740000 UAH
Publication date: 13 лютого 2020 15:25
Enquiries until: 10 березня 2020 18:00
Complaints submission until: до 16 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 87 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 435 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Придбання сучасної спецтехніки для санітарного очищення та благоустрою населених пунктів (міні-навантажувачі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Purchase of modern equipment for sanitary cleaning and improvement of settlements (mini-loaders)
CPV: 43260000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата за капітальними видатками для закупівлі Товарів на підставі п. 2 ч. 1 Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше дев’яти місяців (але в будь-якому випадку не пізніше 25.12.2020р.) – здійснюється по мірі надходження фінансування шляхом перерахування замовником грошових коштів на не бюджетні рахунки Постачальника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, на підставі рахунків на оплату Товару (надалі - рахунки), у розмірі, що не перевищує 70 (сімдесят) % вартості річного обсягу договору, - сплачується протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту виставлення рахунку. Аванс 10 Банківські 70
Дата виставлення рахунку Остаточний розрахунок по факту поставки Товару здійснюється шляхом перерахуванням Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних на поставку товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту виставлення рахунку на оплату Товару, але не пізніше 10 (десяти) днів з дати надходження на розрахункові рахунки замовника бюджетних асигнувань, призначених на оплату товарів за даним договором. Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 16:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 16:06
Перелік змін 13.03.docx
13 березня 2020 16:06
13.03 ЗТД міні-навантажувачі.docx
13 березня 2020 16:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 15:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 16:06
Перелік змін 13.03.docx
13 березня 2020 16:06
13.03 ЗТД міні-навантажувачі.docx
13 лютого 2020 15:25
13.02 ТД міні-навантажувачі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оплата
Дата подання: 02 березня 2020 09:52
Дата відповіді: 04 березня 2020 16:44
Добрий день! Шановні організатори закупівлі, просимо внести уточнення, щодо запланованого порядку розрахунків, при умові, що фінанування Замовника відбувається в установленому порядку. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник, дякуємо за питання, яке розглянуто тендерним комітетом та повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 06 березня 2020 10:52
Дата відповіді: 11 березня 2020 15:31
Вітаю. Чому у ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ міні-навантажувачі Ви обираєте навантажувач з бортовим поворотом від компанії Альфатех?
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник, дякуємо за питання, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне.
Тендерна документація замовника, у тому числі технічні вимоги до предмета закупівлі (міні-навантажувачів), навісне обладнання, визначені у Додатку 3 до тендерної документації (далі-ТД) не містять посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Разом з тим, відповідно до вимог ст. 22 Закону України, ч. 6 Розділу 3 ТД, замовником додатково зазначено, що у разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Разом з тим, повідомляємо, що до вказаного Додатку 3 ТД замовником будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-001946-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПМТЗ "АГРО-СОЮЗ", Код ЄДРПОУ:20290626
Дата подання: 06 березня 2020 14:49
Вимога про змінення технічних харакеристик
Доброго дня шановна тендерна комісія. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-13-001946-b) «ДК 021:2015 – 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка».
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено, що по деяких технічних вимогах, передбачених Додатком 3, наша техніка не проходить, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Це декілька змін до показників, внесення яких, надасть Замовнику право вибрати еквівалентний мінінавантажувач за дешевшою вартістю, а саме:
Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку, кращу за показниками від тої, що хоче Замовник за конкурентною ціною. Зміна показників дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2020 15:32
Добрий день! Шановний Учасник, за результатами розгляду вимоги про змінення технічних характеристик, повідомляємо, що замовником буде врахована інформація викладена у вимозі та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-001946-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 31 березня 2020 09:15
Голові тендерного комітету Гриві Владиславу Леонідовичу
ТОВ «ТК «Спезцапчасть» (далі-Товариство) уважно вивчивши протокол розгляду тендерних пропозицій та повідомляємо, що Замовник, на наш погляд, не досконально вивчив тендерну пропозицію Товариства, та неправомірно прийняв рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. Вимагаємо повторно переглянуту нашу тендерну пропозиції та допустити до аукціону.
В іншому випадку змушенні будемо звернутися до Постійно діючої колегії АМКУ.
Звертаємо Вашу увагу на пропозицію учасника ТОВ «Техноплаза Україна», та зазначаємо, що в даного учасника наявні наступні недоліки в документах, які проігноровані або не досконально вивчені Замовником, під час оцінки пропозиції, а саме:
- Присутні документи без перекладу викладені іншою ніж українська мова п.7 роздулу1;
- Витяг з ПДВ, виходячи з наданих документів, протирічить зазначенню учасника себе, як платника єдиного податку;
- Відсутні документи підтверджуючі досвід по коду ДК021:2015 -43260000-3;
- Відсутні надання обов’язкових документів згідно ст.17 п.10, які не можливо перевірити в державних реєстрах;
- Відсутнє коректне посилання на відкриті рахунки, як це вимагається в умовах Тендерної документації;
- Відсутній документ, який наділяє повноваженнями директора на підписання, укладання документів від Бенефіціарного власника компанії;
- Документи надані з банка, не відповідають умовам тендерної документації, а саме їх оформлення.
Прошу Вас розглянути дане звернення до 16-00 31.03.2020р. та надати відповідь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 17:26
Добрий день! Шановний Учаснику, за результатом розгляду звернення повідомляємо наступне.
1. Оскільки у зверненні відсутня відповідна аргументація у чому саме полягає неправомірність прийнятого замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТК «Спецзапчасть» надати обґрунтовану відповідь не надається за можливе.
2. Щодо тендерної пропозиції (далі-ТП) Учасника ТОВ «Техноплаза Україна», то повідомляємо окремо за кожним твердженням у вимозі:

2.1. «Присутні документи без перекладу викладені іншою ніж українська мова п.7 роздулу1»;
У зв’язку з тим, що Учасником ТОВ «ТК «Спецзапчасть» не зазначено які саме документи ТП Учасника ТОВ «Техноплаза Україна» (надання яких вимагалось тендерною документацією (далі-ТД)), викладені іншою мовою ніж українська та не містять необхідного перекладу, надати обґрунтовану відповідь на дану частину звернення не надається за можливе.

2.2. «Витяг з ПДВ, виходячи з наданих документів, протирічить зазначенню учасника себе, як платника єдиного податку»;

Так, вказане твердження є неконкретизованим та не відповідає дійсності, оскільки як вбачається з ТП Учасника ТОВ «Техноплаза Україна» будь-яке «зазначення учасника себе, як платника єдиного податку» відсутнє.
Крім того, Учасником ТОВ «ТК «Спецзапчасть» не прийнято до уваги умови ТД замовника, відповідно до яких встановлено (п.3 ч. 2 Додатку 2 ТД), що учасником у складі ТП подається оригінал документу, що підтверджує статус платника податків (витяг з реєстру платників податку на додану вартість, витяг з реєстру платників єдиного податку, наданого Уповноваженим органом за встановленою формою, тощо). На виконання даної умови ТД, Учасником ТОВ «Техноплаза Україна» надано оригінал відповідного документу на стор. 7 у складі файлу «5-інші документи до тендерної пропозиції.pdf».

2.3. «Відсутні документи підтверджуючі досвід по коду ДК 021:2015 -43260000-3»;
Вказаний, на думку ТОВ «ТК «Спецзапчасть» недолік, не відповідає умовам ТД, у зв’язку з наступним. Відповідно до п. 3 Додатку 1 ТД замовником встановлено один із кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність досвіду виконання аналогічних договорів. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний оригінал відгуку щодо постачання аналогічного товару, а також копію договору, що підтверджує постачання такого товару за вищевказаним відгуком. З метою дотримання принципів закупівель, замовником ДОДАТКОВО у ТД НЕ ВСТАНОВЛЮВАЛАСЬ УМОВА щодо документального підтвердження Учасниками досвіду «по коду ДК021:2015 -43260000-3». Разом з тим, ТОВ «Техноплаза Україна» дотримано умови ТД у повному обсязі та у складі ТП надано відповідний аналогічний Договір – Договір купівлі-продажу № 34/17 від 04.07.2017р., предметом якого є саме навантажувачі Bobcat S530 з навісним обладнанням.

2.4. «Відсутні надання обов’язкових документів згідно ст.17 п.10, які не можливо перевірити в державних реєстрах»;
Слід зазначити, що ТОВ «ТК «Спецзапчасть» не прийнято до уваги вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України), а також умови ТД замовника. Так, згідно ч. 1 Додатку 2 ТД замовником (відповідно до вимог ст. 17 Закону України) встановлено «Вимоги замовника про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі відповідно статті 17 Закону (для всіх учасників)», а саме необхідність надання Учасниками Довідки в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме інформація, у тому числі і про те, що п.п. 4) юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Учасником ТОВ «Техноплаза Україна» у складі ТП надано відповідну довідку вих. № 17 від 16.03.2020 року згідно якої інформація про наявність у ТОВ «Техноплаза Україна» антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми підтверджена у повному обсязі. Надання будь-яких інших підтверджуючих документів ТД не передбачалось.

2.5. «Відсутнє коректне посилання на відкриті рахунки, як це вимагається в умовах Тендерної документації»
Так, відповідно до умов п. 2 ч. 2 Додатку 2 ТД передбачалось надання учасниками у складі тендерної пропозиції Довідки у довільній формі, яка містить відомості про учасника : …в) інформація про реквізити банку(ів), за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі перемоги, а також відповідно до п. 6 ч. 2 Додатку 2 ТД зазначено про необхідність надання Учасниками Довідки з обслуговуючого банку про відкриті на ім’я учасника рахунки.
На виконання вказаних умов ТД Учасником ТОВ «Техноплаза Україна» у складі ТП надано довідку «загальні відомості про учасника» вих. № 14 від 16.03.2020 року, а також довідку від 16.03.2020 за № 50-14/554 у яких зазначено необхідну інформацію, у ТОМУ ЧИСЛІ, І ЩОДО ВІДКРИТИХ РАХУНКІВ на ім’я Учасника. Крім того, звертаємо увагу, що поняття «коректне посилання» не передбачено умовами ТД замовника, та вимогами Закону України.

2.6. «Відсутній документ, який наділяє повноваженнями директора на підписання, укладання документів від Бенефіціарного власника компанії»;
Учасником ТОВ «ТК «Спецзапчасть» в повному обсязі не врахований зміст ТП Учасника ТОВ «Техноплаза України», а також умови ТД. Так, відповідно до вимог Закону України, ТД замовника не містить конкретних вимог щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції документу, який наділяє повноваженнями директора на підписання, укладання документів САМЕ від Бенефіціарного власника компанії. Як вбачається з ТП, Учасником виконані умови ТД шляхом надання відповідних та додаткових документів, а саме, повноваження директора ТОВ «Техноплаза Україна» на підписання документів тендерної пропозиції надані у файлі – «3-повноваження учасника.pdf», зокрема, довідка вих.№ 3 від 16.03.2020, наказ № 31/07-2к від 31.07.2018 року про призначення на посаду директора Бурмістрова А. В., Рішення №02/18 від 31.07.2018р. учасника ТОВ «Техноплаза Україна», Статут з описом ТОВ «Техноплаза Україна». Крім того у файлі «5 –інші документи до тендерної пропозиції .pdf» надано сканований Протокол №7 загальних зборів учасників ТОВ «Техноплаза Україна» від 13.03.2020 року згідно з яким директора Бурмітсрова А. В. уповноважено підписувати тендерні пропозиції та договори в межах суми з одним і тим самим контрагентом 5 000 000,00 доларів США.

2.7. «Документи надані з банка, не відповідають умовам тендерної документації, а саме їх оформлення».
Так, Учасником ТОВ «ТК «Спецзапчасть» не враховано документи надані ТОВ «Техноплаза України» у складі ТП, а також не прийнято до уваги умови п. 2 Розділу 3 ТД, згідно з яким «Разом з електронною гарантією (банківською) Учасник повинен надати скановану копію ліцензії, виданої банку, скановану копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, скановану копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку. Зазначені скановані копії повинні бути завірені банком». Учасником ТОВ «Техноплаза Україна» у складі тендерної пропозиції надано наступні файли: 17929_ТЕХНОПЛАЗА_УКРАІНА_p7s.zip – електронна банківська гарантія; довіреніст_Мороз.pdf - копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; ліцензія_Банку.pdf – сканована копія ліцензії, вдана банку; платіжне_доручення.pdf, Довiдка_про_наявнiст__грошового_покриття.pdf, Виписка.pdf – скановані копії платіжних документів, що підтверджують перерахування коштів на тендерне забезпечення(покриття за гарантією). Як вбачається, всі надані документи стосовно забезпечення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техноплаза Україна» належним чином ЗАВІРЕНІ БАНКОМ, як того вимагає тендерна документація.
На підставі вищенаведеного, повідомляємо про відсутність правових підстав для перегляду ТП Учасника ТОВ «ТК «Спецзапчасть», а також повідомляємо про надання даної відповіді за результатом розгляду звернення в порядку та у строки, встановлені ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у робочий час замовника.
З метою недопущення обмежень строків розгляду замовником (регламентованих ч. 3 ст. 30 Закону України) відповідних звернень, просимо звертатись заздалегідь. Вдячні за порозуміння. (Робочий час: Пн-Чет. з 09-00 год. до 18-00 год., Пт – з 09-00 год. до 16-45 год.)

Документи подані скаржником

06 березня 2020 14:49
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-13-001946-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 31 березня 2020 18:15
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2020 18:44
рішення від 03.04.2020 № 6364.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 18:44
Рішення від 22.04.2020 № 7679.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 21:56
Номер скарги: UA-2020-02-13-001946-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 31 березня 2020 17:18
Скарга на дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
Скарга на дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2020 17:27
рішення від 03.04.2020№6368+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 17:27
Рішення від 22.04.2020 № 7680.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 21:55

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 березня 2020
UA-2020-02-13-001946-b9b7ff5442c1b4482bcf734830b9d97cd
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю Техноплаза Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 березня 2020 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 березня 2020 17:39
Електронний підпис
19 березня 2020 17:39
Електронний підпис
19 березня 2020 17:09
17929_ТЕХНОПЛАЗА_УКРАIНА_p7s.zip
19 березня 2020 17:09
довiренiст__Мороз.pdf
19 березня 2020 17:09
лiцензiя_Банку.pdf
19 березня 2020 17:09
Платiжне_доручення.pdf
19 березня 2020 17:09
Виписка.pdf
19 березня 2020 17:09
6-ст.17.pdf
19 березня 2020 17:09
4- Проект Договору.pdf
19 березня 2020 17:09
3-повноваження учасника.pdf

Документи

20 березня 2020 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 травня 2020 17:01
Електронний підпис
04 травня 2020 16:59
Документи переможця
20 березня 2020 15:44
Електронний підпис
20 березня 2020 15:44
Електронний підпис
20 березня 2020 15:42
БГ.rar
20 березня 2020 15:42
6- СТАТУТНІ ДОКУМЕНТИ.pdf
20 березня 2020 15:42
5- СТ.17 ЗАКОНУ.pdf
20 березня 2020 15:42
4- ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
20 березня 2020 15:42
2- ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf

Документи

20 березня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 березня 2020 17:07
Електронний підпис
20 березня 2020 17:07
8 Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 березня 2020 17:07
7 Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2020 17:07
5.3 Паспорт Лисенко Р.В..pdf
20 березня 2020 17:07
3.2 Видгук№08-1239.pdf
20 березня 2020 17:07
16 Платіжне доручення.pdf
20 березня 2020 17:07
14 Технічна інформація.pdf
20 березня 2020 17:07
016-180-10851-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Техноплаза Україна

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 86 830 000,00
UAH з ПДВ
86 393 996,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Техноплаза Україна 86 785 000,00
UAH з ПДВ
86 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 17:01
Електронний підпис
04 травня 2020 16:59
Документи переможця
20 березня 2020 15:44
Електронний підпис
20 березня 2020 15:44
Електронний підпис
20 березня 2020 15:42
БГ.rar
20 березня 2020 15:42
6- СТАТУТНІ ДОКУМЕНТИ.pdf
20 березня 2020 15:42
5- СТ.17 ЗАКОНУ.pdf
20 березня 2020 15:42
4- ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
20 березня 2020 15:42
2- ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 17:39
Електронний підпис
19 березня 2020 17:39
Електронний підпис
19 березня 2020 17:09
17929_ТЕХНОПЛАЗА_УКРАIНА_p7s.zip
19 березня 2020 17:09
довiренiст__Мороз.pdf
19 березня 2020 17:09
лiцензiя_Банку.pdf
19 березня 2020 17:09
Платiжне_доручення.pdf
19 березня 2020 17:09
Виписка.pdf
19 березня 2020 17:09
6-ст.17.pdf
19 березня 2020 17:09
4- Проект Договору.pdf
19 березня 2020 17:09
3-повноваження учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Техноплаза Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Переможець 86 393 996,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
86 393 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 16:13
д.у.4.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 16:53
д.у.3.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 12:54
д.у.2 (2).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 11:23
д.у.1.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 13:09
Договір 16.pdf укладений
14 травня 2020 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 16 від 14.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесно зміни до п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №2 до Договору № 16 від 14.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №3 до Договору № 16 від 14.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №4 до Договору № 16 від 14.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 87 653 881,93
UAH (в тому числі ПДВ 14 608 980,32 UAH)