Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками
Очікувана вартість
111 600,00 UAH
UA-2020-02-13-001845-b ● 2a13b0181cc848d48af6d8e66a8fe3b2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Роменської районої ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 26376820 |
Місцезнаходження: | 42070, Україна , Сумська обл., с. Бобрик, вул. Київська,56 |
Контактна особа: |
Наталія Проценко +380960870020 kzcpmsd_romny@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 111 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 558,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Засоби для догляду за малюками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42070, Україна, Сумська область, с.Бобрик, Київська,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 15:59 |
Оголошення підгузники (дитячі, дорослі).docx |
13 лютого 2020 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2020 15:59 |
Оголошення підгузники (дитячі, дорослі).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-13-001845-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 17 лютого 2020 14:07
Усунення дискримінаційної вимоги
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки дорослі, дитячі, калоприймачі), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Надати гарантійні листи від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо). Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити ДИСКРИМІНАЦІЮ потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу: Надати гарантійні листи від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 11:10
Шановний Учасник! 1)Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі –Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади та застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону. Оскільки оголошена вартість нашого предмету закупівлі складає 111600,00 гривень, то дана закупівля взагалі не підпадає під дію вищезгаданого закону. Отже, зроблені Вами посилання на норми Закону, зокрема на ст. 5 п.3. є безпідставними. З огляду на викладене та ураховуючи, що Законом не регулюється, для здійснення допорогових закупівель, застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10. 2) Звертаємо Вашу увагу , що вказаний вами спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: СТОСУЄТЬСЯ ЗАКУПІВЛІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція , а не ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками. 3) Для унеможливлення постачання замовником фальсифікованої продукції та надання не якісного товару, оскільки дана закупівля проводиться для забезпечення потреб хворих дітей та дорослих, таке забезпечення пропозиції було встановлено замовником в оголошенні – надання учасниками у складі своєї пропозиції гарантійного листа від виробника, яким він підтверджував походження товару та його належну якість. Надання гарантійного листа виробника підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання виробів невідомого походження. Тому замовник може додатково вимагати забезпечення пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника перед замовником. Таким чином Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом. А вам як Учаснику, якщо ви працюєте з офіційними представниками та надаєте якісну продукцію, ніщо не заважає звернутися за гарантійним листом і надати його в складі своє пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЮРІНА ОЛЬГА РОСТИСЛАВІВНА
" #2267522807 |
Переможець |
97 051,20
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 15:24
|
Scan-2020-03-04_15-12-07.jpg | укладений |
04 березня 2020 15:23
|
Scan-2020-03-04_15-09-56.jpg | укладений |
04 березня 2020 15:23
|
Scan-2020-03-04_15-10-33.jpg | укладений |
04 березня 2020 15:23
|
Scan-2020-03-04_15-13-18.jpg | укладений |
04 березня 2020 15:23
|
Scan-2020-03-04_15-11-35.jpg | укладений |
04 березня 2020 15:23
|
Scan-2020-03-04_15-11-06.jpg | укладений |
04 березня 2020 15:23
|
Scan-2020-03-04_15-09-04.jpg | укладений |
04 березня 2020 15:23
|