Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44530000-4 Кріпильні деталі (Кріпильні вироби)
Очікувана вартість
9 200,00 UAH
UA-2020-02-13-001840-b ● ecc7f1b228b2456bb3997c6efa900bdd
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05416745 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Контактна особа: |
Олена Данькова +380444186149 dankova0608@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2020 15:34 |
Очікувана вартість: | 9 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 найменувань
Кріпильні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери (Московський), 26-А; на умовах DDP - склад Покупця (згідно Інкотермс 2010)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 15:18 |
Документація 035 від 13.02.2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по товару
Дата подання: 14 лютого 2020 10:28
Дата відповіді: 14 лютого 2020 11:07
Доброго дня. В технічному завданні вказана торгівельна марка. Чи приймаються до розгляду інші торгівельні марки? Чи пропозиція буде відхилена?
Відповідь: Доброго дня. Характеристики запропонованого учасником товару мають бути відповідними або кращим ніж ті, що містяться у технічному завданні до предмета закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:11
Дата відповіді: 17 лютого 2020 10:02
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Запропонований товар має відповідати технічним вимогам до предмета закупівлі та його характеристикам (технічне завдання). До участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють п.4 документації "Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження". До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару. Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-13-001840-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:41317084
Дата подання: 26 лютого 2020 17:54
Вимога дискваліфікації переможця
Вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 10:16
Згідно рішення № 1 від 26.02.2020р
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-13-001840-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:41317084
Дата подання: 27 лютого 2020 15:17
Вимога дискваліфікації повторно
Шановний Замовник!
В п. 5 дослівно прописано:
Строк поставки кожної окремої партії товару: визначається на стадії укладання договору з переможцем аукціону, але не повинен бути пізнішим ніж 14 календарних днів з моменту отримання відповідного замовлення на поставку відповідної партії товару.
А отже Ви приймаєте пропозицію зі значно гіршими умовами, ніж ті, що учасник мав право вказати.
Дуже прикро, що тенндер проводиться, прописуючи бренди, які продає переможець та змінюючи умови в процесі закупівлі під переможця, адже строк доставки товару також впливає на ціну, яку можуть запропонувати учасники. Виходчи з вищевикладеного, має місце зміна умов в процесі закупівлі, що є порушенням державних закупівель. Ми також могли запропонувати довший термін доставки і поставити нижче ціну. Повторно вимагаємо перегляду переможця, адже це порушує наші права як рівноправного учасника державних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
В п. 5 дослівно прописано:
Строк поставки кожної окремої партії товару: визначається на стадії укладання договору з переможцем аукціону, але не повинен бути пізнішим ніж 14 календарних днів з моменту отримання відповідного замовлення на поставку відповідної партії товару.
А отже Ви приймаєте пропозицію зі значно гіршими умовами, ніж ті, що учасник мав право вказати.
Дуже прикро, що тенндер проводиться, прописуючи бренди, які продає переможець та змінюючи умови в процесі закупівлі під переможця, адже строк доставки товару також впливає на ціну, яку можуть запропонувати учасники. Виходчи з вищевикладеного, має місце зміна умов в процесі закупівлі, що є порушенням державних закупівель. Ми також могли запропонувати довший термін доставки і поставити нижче ціну. Повторно вимагаємо перегляду переможця, адже це порушує наші права як рівноправного учасника державних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ" |
6 063,60
UAH з ПДВ
|
4 317,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
6 196,68
UAH з ПДВ
|
4 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ" |
5 421,60
UAH з ПДВ
|
5 421,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ" #38591219 |
Рішення скасоване |
4 317,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 16:10
|
ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ" #38591219 |
Відхилено |
4 317,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 16:48
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
4 320,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Scan.pdf | укладений |
06 березня 2020 08:41
|