Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(Системні блоки, комп’ютерні робочі місця).
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2020-02-13-001816-b 2d13219c536d4f2d9702b919654ae43f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шумська Любов

+380532638148 pkng@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" в особі Відокремленого структурного підрозділу Полтавського коледжу нафти і газу Національного університету "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка".
Код ЄДРПОУ: 38324128
Вебсайт: http://www.pkng.pl.ua
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 2-А
Контактна особа: Шумська Любов
+380532638148
pkng@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:32
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Системні блоки, комп’ютерні робочі місця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Комп’ютерне робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
9 шт
Модуль пам’яті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
9 шт
Жорсткий диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 15:15
Проект договору.docx
13 лютого 2020 15:15
ТД на компютери коледж.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:11
Дата відповіді: 17 лютого 2020 09:12
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації Замовник не зазначає торгову марку, лише зазначаються вимоги до предмету закупівлі. Відповідно до вимог тендерної документації всі Учасники закупівлі зобов'язані вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
До аукціону у відкритих торгах допускаються Учасники усіх форм оподаткування. Їхні пропозиції розглядаються на загальних основах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховуються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-001816-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 лютого 2020 13:23
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «6.4. Учасник повинен мати власний сервісний центр у м. Полтава або Полтавській області (в підтвердження у складі пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність сервісного центру).»

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 09:23
Відповідь додається у супровідній документації до рішення
Номер вимоги: UA-2020-02-13-001816-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 лютого 2020 14:09
Ліцензування
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Так, відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Windows 10 professional предінстальована виробником системного блоку, з використанням технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена наліпкою на системному блоці без ключа активації, ключ активації повинен бути вшитий у BIOS материнської плати системного блока.»

Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише кілька виробників, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій.

Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію.

Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.

Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.

Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

Усунення вищеперелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 09:17
Розглянувши зміст вашої вимоги, тендерний комітет повідомляє наступне. Так як предметом закупівлі є системні блоки з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для крупних виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який е партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Aser, Lenovo та інші). Стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією. Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Отже під час здійснення процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для дискримінацій Учасників торгів. Також беручи до уваги ваше бажання прийняті участь у процесі торгів хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель – отримання Замовником якісних послуг та/або товарів, з дотриманням Авторського права.

Документи

17 лютого 2020 09:23
сервісний центр.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 168 900,00
UAH з ПДВ
168 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА" 169 818,00
UAH з ПДВ
169 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2020 13:06
Електронний підпис
07 березня 2020 13:04
SKMBT_C25320030713500.pdf
27 лютого 2020 20:21
Електронний підпис
27 лютого 2020 20:19
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 лютого 2020 20:19
Технічна частина.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 18:33
UA-2020-02-13-001816-b.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 168 900,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 12:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
168 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 10:37
scan0060.pdf укладений
17 березня 2020 10:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 150,00 UAH)