Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

для їдальні у м. Полтаві: тушки курячі 1-ї категорії випотрошені заморожені, філе куряче заморожене, свинина без кістки напівфабрикат заморожена, печінка яловича заморожена, корейка свинна без кістки, свинина шийна частина заморожена, стегно куряче заморожене, печінка куряча заморожена
Очікувана вартість
199 400,00 UAH
UA-2020-02-13-001773-b 5af7c4865b2444d0afc6cc4595bf8df6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Байда

+380577041140 tender852@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Код ЄДРПОУ: 02071139
Вебсайт: http://nlu.edu.ua
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 77
Контактна особа: Лілія Байда
+380577041140
tender852@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 кілограми
для їдальні у м. Полтаві: тушки курячі 1-ї категорії випотрошені заморожені, філе куряче заморожене, свинина без кістки напівфабрикат заморожена, печінка яловича заморожена, корейка свинна без кістки, свинина шийна частина заморожена, стегно куряче заморожене, печінка куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, проспект Першотравневий, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлені товари здійснюються Покупцем протягом 30 календарних днів, після отримання товару на склад Покупця, на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 лютого 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕРГІЄНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
#3019512776
Переможець 199 400,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 15:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:15
Untitled.pdf укладений
13 лютого 2020 15:15