Обладнання для робочих станцій
Очікувана вартість
145 625,00 UAH
UA-2020-02-13-001556-b af7206064d6d4918842e1ea270c72e58
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державне підприємство "Інфоресурс"
Код ЄДРПОУ: 37533381
Вебсайт замовника: http://www.inforesurs.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 03057, Україна , м. Київ обл., м. Київ, О. Довженка, 3
Контактна особа замовника: Буфтяк Юлія Олексіївна
380442398615
y.buftyak@inforesurs.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 14:17
Очікувана вартість: 145 625,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,69 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 Одиниця
Машини для обробки даних (апаратна частина) - код ДК 021:2015 – 30210000-4 (Обладнання для робочих станцій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця О.Довженка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого Товару (партії Товару) протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки Товару (партії Товару) на підставі отриманого від ПОСТАЧАЛЬНИКА рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 лютого 2020 14:54
Документація допорогова закупівля (ноутбуки 2020) (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:10
Дата відповіді: 14 лютого 2020 14:18
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо торгових марок або моделей:
У додатку № 1 документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель замовником визначені технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі. Також в даному додатку зазначено, що «У разі якщо у тексті є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, воно викладається в розумінні «або еквівалент». Учасник може запропонувати предмет закупівлі, який є еквівалентним зазначеному в даному додатку до документації. При цьому «еквівалентом» вважається предмет закупівлі, який за своїм технічними, якісними характеристиками та метою призначення відповідає вимогам замовника.». Відповідно до цього, замовником приймаються до розгляду пропозиції учасників, які повністю відповідають вимогам документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі.
Щодо вказування учасниками конкретних торгових марок чи моделей запропонованого товару:
Додатком № 2 документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель замовником визначено перелік документів, які кожен учасник повинен надати через електронну систему закупівель в складі своєї пропозиції, серед яких є «Заповнена форма «Пропозиція», що додається до документації (Додаток № 3 до документації)» та «Інформаційна довідка про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі за формою, наведеною в Додатку № 1 до документації.». Наведеними у документації формами вказаних документів, які подаються учасниками в складі пропозиції, передбачено зазначення учасниками інформації щодо виробника, найменування, марки, моделі та характеристик запропонованого предмету закупівлі.
Щодо участі в процедурі закупівлі:
Документацією для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель не встановлено жодних обмежень щодо участі учасників, в тому числі платників або неплатників ПДВ, юридичних чи фізичних осіб тощо. Пропозиції учасників розглядаються та оцінюються замовником виключно на відповідність вимогам документації, встановлених замовником відповідно до об’єктивно обґрунтованих потреб згідно з чинним законодавством.
Щодо ціни пропозицій учасників:
Умовами документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель передбачено подання пропозицій учасниками із зазначенням вартості пропозиції без урахування ПДВ, відповідно оцінка пропозицій учасників в електронній системі закупівель буде здійснюватися без урахування ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-001556-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 14 лютого 2020 14:24
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі Багатофункціональний пристрій (принтер) та ноутбук а законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 18:22
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 2 розділу II Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (із змінами), замовником оприлюднена документація для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, якою визначені в тому числі вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників.
Замовник як державне підприємство зацікавлений в придбанні якісних товарів, що є предметом закупівлі, виключно які є офіційно вироблені в Україні або офіційно завезені в Україну, на які розповсюджується офіційна гарантія та підтримка виробника та за які виробниками або постачальниками сплачені всі податки і збори, передбачені чинним законодавством України. На етапі здійснення процедури закупівлі замовник об’єктивно не має фізичної можливості перевірити якість та походження товарів, що пропонуються учасниками, що несе за собою ризики постачання підроблених, неякісних, контрабандних та контрафактних товарів, додаткових фінансових витрат, пов’язаних з їх подальшим гарантійним обслуговуванням, а також репутаційних втрат замовника.
На переконання замовника мінімізувати вищезазначені ризики на етапі здійснення процедури закупівлі, тобто гарантувати подальше постачання якісних та офіційно вироблених в Україні або офіційно завезених в Україну товарів, на які розповсюджується офіційна гарантія та підтримка виробника, можуть лише постачальники, які є або виробниками, або офіційно уповноважені (авторизовані) виробником чи офіційним представником виробника в Україні щодо здійснення продажу цих товарів та дійсності гарантійних зобов’язань на них, та які несуть відповідну репутаційну відповідальність.
Відповідно до цього, замовником в документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель встановлена вимога щодо підтвердження учасниками, в разі якщо вони не є виробником предмету закупівлі, їх повноважень щодо здійснення продажу предмету закупівлі та дійсності гарантійних зобов’язань виробника, у вигляді авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника в Україні.
Така вимога не є дискримінаційною або такою, що обмежує вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні, так як всі учасники знаходяться в рівних умовах, виключно в їх компетенції знаходиться питання їх комерційної діяльності, партнерських відносин з виробниками товарів і відповідно офіційного продажу в Україні таких товарів.
Наголошуємо, що така вимога є об’єктивно обґрунтованою та правомірною, сформованою у відповідності до загальних принципів та мети здійснення публічних закупівель, відповідає принципам добросовісної конкуренції учасників та запобігає придбанню за державні кошти підроблених, неякісних, контрабандних та контрафактних товарів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 137 116,70
UAH
137 116,70
UAH
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 145 020,00
UAH
145 020,00
UAH
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 145 625,00
UAH
145 625,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 13:52
sign.p7s
19 лютого 2020 13:51
Відгук 000029287 16.10.19.PDF
19 лютого 2020 13:51
Виписка з ЄДР оригінал.pdf
19 лютого 2020 13:51
Технічна специфікація.pdf
19 лютого 2020 13:51
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 11:37
sign.p7s
20 лютого 2020 10:23
sign.p7s
20 лютого 2020 10:22
Letter for TDB (UA-2020-02-13-001556-b)1.pdf
19 лютого 2020 17:48
цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2020 17:48
Копія витягу ПДВ.pdf
19 лютого 2020 17:48
Інфозахист.pdf
19 лютого 2020 17:48
відгук СЗШ 40.pdf
19 лютого 2020 17:48
Authorized_letter_MMD_TDB_2020_Inforesurs.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 11:42
30210000-4 СУ 05031 05032019.pdf
20 лютого 2020 11:42
Статут від 28.09.17.pdf
20 лютого 2020 11:42
ПДВ-з печаткою.pdf
20 лютого 2020 11:42
Наказ на директора.pdf
20 лютого 2020 11:42
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 лютого 2020 11:42
Технічна частина.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 137 116,70
UAH
25 лютого 2020 14:48
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Переможець 145 020,00
UAH
25 лютого 2020 15:25

Документи

25 лютого 2020 14:47
Рішення 1.pdf

Документи

25 лютого 2020 15:24
Рішення 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
145 020,00
UAH
Документи

Документи

25 лютого 2020 15:24
Рішення 2.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 березня 2020 09:27
Договір №20-02-03 від 02.03.2020 (ноутбуки).pdf укладений
03 березня 2020 09:17

Актуальні тендери

До пошуку