Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Громадський проект переможець № 112 "Класи дитячого розвитку" Інтерактивна дошка та проектор
Очікувана вартість
71 760,00 UAH
UA-2020-02-13-001509-b ef730881328f4ce6ade53ddbcaefe71d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Управління Культури ДРДА

380445159601 kyltyra_drda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501627
Вебсайт: http://desn.gov.ua
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Володимира Маяковського, буд.29, каб.205.
Контактна особа: Управління Культури ДРДА
380445159601
kyltyra_drda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 11:15
Очікувана вартість: 71 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Громадський проект переможець № 112 "Класи дитячого розвитку" Інтерактивна дошка та проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Закревського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог предмету закупівлі
Дата подання: 13 лютого 2020 15:58
Дата відповіді: 13 лютого 2020 18:19
Шановний Замовник! Чи буде вважатися аналогом інтерактивна дошка з габаритними розмірами, яки дещо відрізняються від ваших вимог (кращі), зокрема: Діагональ - 78", Розмір робочої зони - 1585 х 1189 мм, Габаритні розміри - 1653 х 1258 мм х 72,3 мм. При цьому всі інші параметри аналогічні
Відповідь: Замовник розглядає аналог товару з іншими габаритами, але з технічними характеристиками згідно тендерної документації.
Строк поставки товарів
Дата подання: 14 лютого 2020 11:33
Дата відповіді: 14 лютого 2020 11:59
Шановний замовник в ОГОЛОШЕННІ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель в пункті 3.7 Вами вказано строк поставки товарів лютий 2020 року . Надайте будь-ласка пояснення на основі яких даних ви користувалися при встановленні таких строків поставки оскільки дата подачі пропозицій закінчується 21.02.2020 о 17:00. Аукціон відбудеться 24.02.2020. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" строк укладання договору відбувається не раніше 2 роб.днів з дня визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:09
Дата відповіді: 17 лютого 2020 17:54
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником допускаються на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних у тендерній документації, але Учасник може надати аналог з відповідними технічно-якісними характеристиками (згідно додатку 1 до тендерної документації). Замовник очікувану вартість товару/послуги вказує з урахуванням ПДВ. Тому цінова пропозиція учасника буде розглядатися як остаточна ціна.
Щодо монтажу
Дата подання: 14 лютого 2020 12:18
Дата відповіді: 17 лютого 2020 17:49
Шановний замовник. Чи потрібен Вам монтаж інтерактивної дошки? Якщо потрібен внесіть будь-ласка зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Монтаж не передбачено.
Тип розпізнавання торкання інтерактивної поверхні
Дата подання: 14 лютого 2020 12:32
Дата відповіді: 17 лютого 2020 17:48
Шановний замовнику. В Додатку №1 Технічно-якісні характеристики предмета закупівлі до тендерної документації в частині вимог до інтерактивної дошки міститься наступна вимога: Технологія розпізнавання дотику: Digital Vision Touch (DviT™). При цьому, технологія DViT є запатентованим рішенням компанії SMART Technologies, жодна інша компанія в світі не виробляє дошки з даною технологією. Таким чином, дана вимога порушує п.3 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Варто зазначити, що повним аналогом за цільовим призначенням (можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яких непрозорих предметів) даній технологія є інфрачервона технологія, яка широко представлена серед багатьох виробників. В п. 1 статті 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано, що закупівлі повинні здійснюватись на принципах добросовісної конкуренції. Прописання конкретної моделі товару обмежує участь учасників інших виробників, які мають такі ж або кращі характеристики товару, ніж заявлена модель. Просимо Замовника привести тендерну документацію і відповідність з чинним законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При виборі моделі інтерактивної дошки, АВТОР ГРОМАДСЬКОГО ПРОЕКТУ надаватиме перевагу інтерактивна дошка SMART Board компанії SMART Technologies оскільки програмне забезпечення, що поставляється в комплекті відповідає нашим потребам. Аналогом буде вважатися інтерактивна дошка (можливо іншого виробника), але обов`язково з програмним забезпеченням, яке дозволить використовувати технології інтерактивних уроків.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-001509-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 17 лютого 2020 10:08
Щодо характеристик дошки
Шановний Замовнику, в Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі зазначено, що Технологія розпізнавання дотику дошки має бути Digital Vision Touch (DViT™). Таку технологію мають лише дошки торгової марки SMART. Така вимога обмежує права інших Учасників на участь в даній закупівлі, оскільки не дає можливості запропонувати аналог. До того ж, дошки з іншими технологіями мають таку ж функціональну можливість. Таким чином, вимагаємо не порушувати принципи здійснення державних закупівель, а саме - недискримінація Учасників, добросовісна конкуренція та внести зміни до Додатку 1 Оголошення про проведення закупівлі прибравши вимогу щодо конкретної технології дошки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2020 17:46
При виборі моделі інтерактивної дошки, АВТОР ГРОМАДСЬКОГО ПРОЕКТУ надаватиме перевагу інтерактивна дошка SMART Board компанії SMART Technologies оскільки програмне забезпечення, що поставляється в комплекті відповідає нашим потребам.
Аналогом буде вважатися інтерактивна дошка (можливо іншого виробника), але обов`язково з програмним забезпеченням, яке дозволить використовувати технології інтерактивних уроків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо аналогів.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-001509-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 05 березня 2020 09:06
Оскарження на дискваліфікацію
Шановний Замовник!
Щодо фактичних обставин по справі
13 лютого 2020 року Вами було оголошено про проведення закупівлі товару, а саме інтерактивної дошки та проектора (код за ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) за місцем поставки: вул. Закревського, 9 , Деснянського району міста Києва та очікуваною вартістю закупівлі товару: 71760,00 грн. (сімдесят одна тисяча сімсот шістдесят грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
17.02.2020 року було оприлюднено вимогу щодо характеристик дошки, а саме щодо наявності у Додатку 1 до ТД (тендерній документації) вимоги, що технологія розпізнавання дотику дошки має бути Digital Vision Touch (DViT™), що таку технологію мають лише дошки торгової марки SMART, що відповідно така вимога обмежує права інших Учасників на участь в даній закупівлі.
У відповіді Замовник зазначив, що аналогом буде вважатися інтерактивна дошка (можливо іншого виробника), але обов`язково з програмним забезпеченням, яке дозволить використовувати технології інтерактивних уроків. При цьому дискримінаційна вимога щодо обов’язкової сумісності із SMART Technologies та  Digital Vision Touch (DViT™) із ТД виключена не була.
03.03.2020 року Замовником були розглянуті пропозиції Учасників (Протокол № 104 від 03.03.2020 оприлюднено). Тендерна пропозиція ТОВ «КРЕО СІНЕРЖИ» була відхилена у зв’язку з невідповідністю ТД, зокрема несумісністю наданого аналогу інтерактивної дошки «INTBOARD UT-TBI82I» з технологією SMART, заявленою в оголошенні.
Щодо обґрунтування вимог до Замовника
ТОВ «КРЕО СІНЕРЖИ» вважає, що його тендерна пропозиція була відхилена неправомірно та без належного обґрунтування за наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «»Про публічні закупівлі» (далі Закону) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1,3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Умова Замовника - Інтерактивна дошка SMART Board SBM680V або аналог з наступними характеристиками (з характеристиками сумісності із Smart Technologies та Digital Vision Touch (DViT™, країна реєстрації бренду:Канада Країна-виробник товару: Румунія) це фактично пряме невиконання вимоги Закону.
Замовник взагалі не приховує надання своєї протизаконної переваги інтерактивній дошці Smart Technologies.
Відтак робимо висновок, що в цій процедурі закупівлі тільки обладнання та ПЗ одного конкретного виробника (ТМ “Smart”) може відповідати всім вказаним технічним вимогам тендерної документації, а отже всі пропозиції Учасників, що представляють інших виробників, будуть відхилені, навіть якщо запропонована ціна буде нижчою, що відповідно суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників).
Тобто Замовник встановлює такі вимоги до учасника закупівлі та до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних Учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
На підставі вищевикладеного вимагаємо:
1. Вимогу задовольнити.
2. Дискваліфікацію Учасника ТОВ «КРЕО СІНЕРЖИ» відмінити та повернутися до розгляду його тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 18:14
Дана закупівля на придбання Інтерактивної дошки та проектора проводилась відповідно до Громадського проекту переможця № 112 "Класи дитячого розвитку" Інтерактивна дошка та проектор. При виборі моделі інтерактивної дошки, Автором проекту було здійснено моніторинг щодо найбільш ефективного створення інтерактивного простору, який планується використовувати у позашкільному навчальному закладі, підлітковому клубі. Автором проекту надавалась перевага моделі інтерактивної дошки, яка зарекомендувала себе на ринку України як комплекс сучасних технологій, які найбільш підходять для проведення уроків та паралельно створюючи слайди.
Автор наполягає на закупівлі інтерактивної дошки з обов’язковим використанням у ній технологій Smart Technologies FS-SB, Smart Technologies SBA-UK, Smart Technologies SBA-VV, Smart Technologies 30-PJR. У Вашій пропозиції ці технології відсутні, тому не є аналогом.
При розгляді пропозицій учасників Замовник керувався Законом України "Про публічні закупівлі" та побажаннями Автора проекту.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-001509-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 04 березня 2020 15:37
Вимога щодо дискваліфікації
Шановний Замовник звертаэмо вашу увагу на наступне: Інтерактивна дошка Promethean ActivBoard 10Touch 78" повністю сумістна з підлоговою підставкою Smart Technologies Floor Stand FS-SB, аудіосистемою Smart Technologies SBA-UK, Аудіосистемою Smart Technologies SBA-V, та інтерактивним проектором Smart Technologies 30-PJR. Враховуючи вищезазначене вимагаємо відмінити дискваліфікацію ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" і повернутись до розгляду нашої тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 18:13
Дана закупівля на придбання Інтерактивної дошки та проектора проводилась відповідно до Громадського проекту переможця № 112 "Класи дитячого розвитку" Інтерактивна дошка та проектор. При виборі моделі інтерактивної дошки, Автором проекту було здійснено моніторинг щодо найбільш ефективного створення інтерактивного простору, який планується використовувати у позашкільному навчальному закладі, підлітковому клубі. Автором проекту надавалась перевага моделі інтерактивної дошки, яка зарекомендувала себе на ринку України як комплекс сучасних технологій, які найбільш підходять для проведення уроків та паралельно створюючи слайди.
Автор наполягає на закупівлі інтерактивної дошки з обов’язковим використанням у ній технологій Smart Technologies FS-SB, Smart Technologies SBA-UK, Smart Technologies SBA-VV, Smart Technologies 30-PJR. У Вашій пропозиції ці технології відсутні, тому не є аналогом.
При розгляді пропозицій учасників Замовник керувався Законом України "Про публічні закупівлі" та побажаннями Автора проекту.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 44 200,01
UAH з ПДВ
44 200,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 54 381,00
UAH з ПДВ
49 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 58 716,00
UAH з ПДВ
49 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 60 480,00
UAH з ПДВ
60 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 69 466,00
UAH з ПДВ
69 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 12:55
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:54
Установчі документи.pdf
20 лютого 2020 12:54
Уповноважена особа.pdf
20 лютого 2020 12:54
Технічні вимоги згода.pdf
20 лютого 2020 12:54
Таблиця відповідності.pdf
20 лютого 2020 12:54
Пропозиція.pdf
20 лютого 2020 12:54
Лист-пояснення.pdf
20 лютого 2020 12:54
Лист аванс.pdf
20 лютого 2020 12:54
Інформаційна довідка.pdf
20 лютого 2020 12:54
Довідка ліцензування.pdf
20 лютого 2020 12:54
Довідка ЄДР юр особа.pdf
20 лютого 2020 12:54
Довідка досвід.pdf
20 лютого 2020 12:54
Довідка довкілля.pdf
20 лютого 2020 12:54
Довідка банкрутство.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 15:52
Електронний підпис
20 лютого 2020 18:03
8. Довідка_банкрутство.pdf
20 лютого 2020 18:03
6.2 лист-вiдгук Житомир.pdf
20 лютого 2020 18:03
5.1 Док Якості Дошка.7z
20 лютого 2020 18:03
5. Док Якості Проектори.7z
20 лютого 2020 18:03
4.6 Витяг з ЄДРПОУ new.pdf
20 лютого 2020 18:03
4.2 Витяг з Реэстру ПДВ.pdf
20 лютого 2020 18:03
4.1. B2B_Статут.pdf
20 лютого 2020 18:03
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 08:37
МВС
18 лютого 2020 16:23
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:22
27. Сертифікати дошки.pdf
18 лютого 2020 16:22
17. Лист-згода.pdf
18 лютого 2020 16:22
15. Двідка ОПП.pdf
18 лютого 2020 16:22
16. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
18 лютого 2020 16:22
11. Порівняльна таблиця.pdf
18 лютого 2020 16:22
4.СТАТУТ.pdf
18 лютого 2020 16:22
8. Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 16:22
6.НАКАЗ.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 13:52
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:16
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:15
Штатний розпис.pdf
21 лютого 2020 16:15
Сертифікати SMART.pdf
21 лютого 2020 16:15
Сертифікати BenQ.pdf
21 лютого 2020 16:15
Наказ (директор).pdf
21 лютого 2020 16:15
Лист відгук КРДА.pdf
21 лютого 2020 16:15
Довідка (банкрутство).pdf
21 лютого 2020 16:15
Витяг з ЄДР (24.01.20).pdf
21 лютого 2020 16:15
Витяг Банкрутство.pdf
21 лютого 2020 16:15
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 16:46
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 44 200,01
UAH з ПДВ
02 березня 2020 14:50
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Відхилено 49 200,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 16:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 49 220,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 12:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 60 480,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 14:34

Документи

02 березня 2020 14:50
Протокол 98.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

02 березня 2020 16:48
Протокол 101.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

03 березня 2020 12:13
Протокол 104.PDF

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
60 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 10:34
Договір 76.PDF укладений
20 березня 2020 10:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 60 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 080,00 UAH)